ФорумКазинаDuckyLuck Casino - обща дискусия

DuckyLuck Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от ZacharyCallanan
|
9909 преглеждания 62 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 12 месеца

За да изтегля бонус пари от $100, ми казват, че трябва да депозирам $25. Това казино е наистина надеждно, не виждам много методи за депозит и теглене. По принцип транзакциите са с криптовалути,


Някакъв съвет?

Автоматичен превод:
marianojdp
преди 12 месеца

Здравейте, не виждам нищо лошо в това и обикновено в казината е обичайно да трябва да депозирате.

Искате да кажете обаче, че нито един метод не е подходящ за вас? Предполагам, че нямате крипто портфейл, нали?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Имам само акаунт в Binance и имам някой от Перу, който ми прави обменник за долари или PEN....но не знам много за криптовалутите или как да депозирам. В поддръжката на казиното само автоматичният робот ми отговаря.

Автоматичен превод:
marianojdp
преди 12 месеца

Е, това е много лошо, защото мислех, че могат да бъдат полезни. Опитахте ли също да напишете имейл?

Ако проблемът ви продължава и казиното не реши ситуацията ви, препоръчвам да подадете жалба на тази връзка: https://es.casino.guru/quejas/todas

Уведомете ме, ако сте опитвали да се свържете с тях и по този начин.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

бих искал да получа малко помощ с моето теглене за 750,00 от duck luck casino на 25 октомври направих теглене за 750,00 и те винаги са добре всичко и казват, че ще минат 5 до 15 дни, направих теглене осем пъти и отново днес винаги изчакайте 15 дни, след което върнете парите, за да балансирате darell radke потребителско име daryl 19

Автоматичен превод:
daryl1947
преди 10 месеца

Хей, тъй като попаднахте в тази ситуация и казиното продължава да повтаря едно и също нещо и ви дава по-дълги периоди от време и няма решение, бих препоръчалда подадете жалба тук на този линк , където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Имате ли обаче потвърден акаунт? Казиното каза ли ви някаква друга причина, поради която отнема толкова време, освен факта, че трябва да чакате?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Играя в DuckyLuck от няколко месеца. Ударих $1800 и ги теглих. Преминах през дълъг и дълъг процес на проверка, но в крайна сметка всичките ми неща бяха проверени. След като изчаках няколко седмици, се свързах с тях и те казаха, че транзакцията е завършена, просто изчакайте още малко. Затова се свързах с моята банка и разбрах, че chime не приема международни транзакции. Така че сега ходих напред-назад с тях, за да намеря решение. Не съм в противоречие колко дълго трябва да чакам, преди да подам жалба до комисията eGamimg на Кюрасао.

Автоматичен превод:
aldersonkarl4
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба до нас, което според мен беше правилното решение и ще изчакам да видя какво ще успее да разреши екипът ни и ако не се получи и не сте получили пари дотогава, тогава щях да мисля за властта.

Както и да е, получихте ли парите обратно в акаунта на играча, когато не приемат международни плащания? Предполагам, че играчите не се сблъскват с тази ситуация толкова често, така че може би ще отнеме известно време, но ще видим какво може да се направи.

Чувствайте се свободни да отговорите на въпросите на Вероника в жалбата и се надяваме, че тя ще бъде разрешена.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Е, оценявам го и отговарям на въпроса ви не, те не са кредитирали нищо обратно в сметката.

Автоматичен превод:
aldersonkarl4
преди 5 месеца

Така че сега имате баланс от 0 в акаунта си на играч? Поискахте теглене и нищо не се върна? Това ми се струва странно, ако не е обработено или нещо подобно.

Както и да е, да се надяваме, че Вероника ще разбере повече и ще можем да ви помогнем.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой имал ли е замразяване на играта на бонус завъртания? Получих бонуса и ударих мейджъра и играта напълно замръзна. Имам екранни снимки и изпратих оспорване, но търпеливо чакам. Надявам се късметът да уважи това. Мога да играя други игри на техния сайт, но когато отида да играя играта, която ми замръзна, тя ще ме пусне да отида на играта и отива директно към безплатното завъртане и веднага се заключва. Почти съм се забавлявал и искам да играя още малко, но не искам да депозирам повече пари, в случай че нещо се обърка с бонус завъртанията

Автоматичен превод:
mjgray2013
преди 5 месеца

Здравейте, със сигурност не бих играл повече, докато тази ситуация не бъде разрешена. Предполагам, че вече сте довели това до вниманието на казиното и те трябва да се справят с него. Казаха ли ви, че ще го разгледат и ще ви уведомят какво се е случило? Къде пусна диспута ако може да знам ? Ако не можете да разрешите нищо, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Ако имате актуализация, можете да споделите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Подадох оспорване чрез Duckyluck и те бяха чудесни, като ми изпратиха имейл. Те обаче казаха, че ще бъде решен в рамките на 2-3 работни дни и вече сме преминали тази точка. Изиграх оставащия баланс. Информирах, че това няма да попречи на висящия проблем. Ще ви държа в течение 😊

Автоматичен превод:
mjgray2013
преди 5 месеца

Добре тогава, бих изчакал, докато нещата се подредят, но тъй като сте изиграли всички пари, не можем да направим нищо по въпроса. Разбира се, ще изчакам актуализацията и се надявам, че няма да отнеме много време. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

ИЗМАМА 100%, СПЕЧЕЛИХ, НО НИКОГА НЕ ПОЛУЧИХ ОТТЕГЛЯНЕТО СИ. МРАЗЯ КОМПАНИИ КАТО ТАЗИ, ИЗПОЛЗВАЩИ СОЦИАЛНИ МРЕЖИ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ИЗМАМАТА. ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИ НЕ ОТГОВОРИ НА ИМЕЙЛИТЕ МИ, ТЕ ПРОСТО ИСКАТ ДА ДЕПОЗИРАМ ОЩЕ ПАРИ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

ИЗМАМА 100%, СПЕЧЕЛИХ, НО НИКОГА НЕ ПОЛУЧИХ ОТТЕГЛЯНЕТО СИ. МРАЗЯ КОМПАНИИ КАТО ТАЗИ, ИЗПОЛЗВАЩИ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ИЗМАМАТА

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съгласен съм на 100%. Изглеждаше, че нещата са уредени, но уви все още няма плащане. Никога повече.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

ИЗМАМА 100%, СПЕЧЕЛИХ, НО НИКОГА НЕ ПОЛУЧИХ ОТТЕГЛЯНЕТО СИ. МРАЗЯ КОМПАНИИ КАТО ТАЗИ, ИЗПОЛЗВАЩИ СОЦИАЛНИ МРЕЖИ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ИЗМАМАТА. ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИ НЕ ОТГОВОРИ НА ИМЕЙЛИТЕ МИ, ТЕ ПРОСТО ИСКАТ ДА ДЕПОЗИРАМ ОЩЕ ПАРИ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Колко време чакахте оттеглянето си? Няма причина все още да не сте получили парите си от казиното? Играхте ли с някакъв бонус?

Моля, уведомете ме и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изпратиха ми хартиен чек и никой няма да го осребри. Дори отворих сметка в кредитен съюз, за да го осребря, но те го отхвърлиха. Без бонуси. Не може да се спечели по този начин.

Автоматичен превод:
aldersonkarl4
преди 4 месеца

Моля, имате ли проблем с тегленето в казиното? Защо го отхвърлиха?

Що се отнася до бонусите, не можете да вземете никакви, прав ли съм? Понякога, за съжаление, това е така и казината могат да предложат бонуси на своите играчи, както и да ги забранят.

Така че, моля, уведомете ме, ако все още имате пари в акаунта си на играч и ги чакате.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини