ФорумКазинаDuckyLuck Casino - обща дискусия

DuckyLuck Casino - обща дискусия

преди 2 години от ZacharyCallanan
|
10445 преглеждания 64 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DuckyLuck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Веднъж се опитах да играя в това казино и ще ви кажа, че наистина не е много добре. Обичам онлайн казината и вярвам, че всеки трябва да има шанс. Но това не е идеалното онлайн казино. Сменям ги често, наскоро намерих ревю за най-добрите онлайн казина в Холандия, това е най-добрият вариант за мен сега, така че играя там. И ако се върнем към това казино, тяхното несправедливо отношение към играчите и липсата на наличност в много страни само ще отблъснат играчите. Така че не бих ви го препоръчал, ако се интересувате от моето мнение.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
ZacharyCallanan
преди 2 години

Имате ли любими казина? Намирането на някои препоръки е доста трудно 😀

Автоматичен превод:
преди 2 години

Този сайт на казиното е ИЗМАМА!!! Светът ще разбере!!!! Спечелих $10k и те не искаха да ми изплатят. Отговарях на условията за теглене, но разбира се те имаха причина защо вината е моя. ВЗЕХА МИ ХИЛЯДИ И НЕ ИЗПЛАЩАХА НИЩО!

Автоматичен превод:
x4cwtyqvhn
преди 2 години

Здравейте,

можете ли да опишете какво се е случило, моля?

Били ли сте обвинени в нарушаване на някое правило?

За съжаление обаче намираме неговите правила и условия за несправедливи. Чувствайте се свободни да проверите нашия преглед .


Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че знам, че не изглежда толкова дълго, но като се има предвид, че имам предишно теглене от депозит с бонус и трябваше да изпратя kyc и въпреки това беше обработено много по-бързо от това, което чакаше цялата седмица, която беше изпратено без актуализация или промяна на състоянието изобщо, това ме кара да мисля, че се опитват да намерят начин да не ми платят. Не може да отнеме повече време за преглед и одит на теглене, дошло от депозит без бонус, тъй като те бяха премахнати от употреба в моя акаунт след първото ми теглене и цялото време за игра вероятно беше около 2 или най-много три часа. И така, какво е задържането, прав ли съм? И вчера ми казаха от поддръжката на живо, че ще бъде изпратено днес и днес ми казаха, че все още се преглежда и ще чуя нещо, когато това приключи. Аз просто искам това, което по право е мое, и да си измия ръцете от това сенчесто казино .

Автоматичен превод:
jgb2244
преди 2 години

Здравейте,

доста добре си го представи, бих казал. Честно казано, това е нелицензирано казино , така че е практически недосегаемо и изглежда, че не им пука много за репутацията на казиното.

Ако прегледате предишните публикации, сигурен съм, че ще намерите приликите.

Мога ли да знам от колко време чакате печалбите си?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

трябва да им дам малко кредит, защото най-накрая поне платиха. Отне около седмица и половина. Да видим дали Davincis Gold и Fair ще отнеме повече време или не

Автоматичен превод:
jgb2244
преди 2 години

Виждам, радвам се, че ти платиха.

Уведомете ни за другите казина, моля. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, нов съм в duckyluck и се надявах на положително изживяване. Което, tbh, беше много добро в началото. Обичам игрите и всъщност спечелих! Изпратих документите си, което не беше безпроблемен процес и отне 3 дни, за да ми кажат, че съм завършил този процес и тегленето ми може да бъде обработено незабавно. Е, в момента съм на ден 5 и все още няма печалби, съжалявам да го кажа. Свикнал съм да изтеглям пари за по-малко от час и съм супер разстроен, че НИКОЙ не може да ми помогне да разбера защо още не съм получил. Толкова искам да се придържам към това казино и искам да дам най-доброто мнение, но искам моите ПАРИ. че спечелих и не го виждам да дойде някога. Имам толкова много съмнения и определено ще променя мелодията си, ако просто получа оттеглянето си


Автоматичен превод:
stowegloria
преди 2 години

Здрасти.

Е, не бих казал, че трябва да оцените казиното добре, просто защото най-накрая ще получите парите си – знам обаче, че все още чакате.

Честно да кажа, че имаше някои проблеми, казиното реагира лошо и не можа да изясни причината за забавянето.

Аз лично не бих казал, че това е добро начало за добър преглед. 🙂 Но зависи от вас.

Както и да е, понякога отнема дори една седмица, ако разглеждаме оплаквания , даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането.

В какво състояние е тегленето ви в момента, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здрасти Да ти си прав. Предполагам, че току-що започнах да чета рецензии и малко се паникьосах. Ita все още чака и се надявам скоро да получа някакъв отговор. Да се надяваме


Автоматичен превод:
stowegloria
преди 2 години

Здрасти,

Разбирам, че ако просто трябва да чакате без някаква конкретна причина, това е гадно 🙂 и ви кара да се тревожите.

Бих си напомнял чрез чат веднъж на ден, само за да се уверя, че комуникацията все още е „функционална".

Намирам една в момента отворена жалба относно забавено плащане , но 14-дневният период от пълни дни все още тече.

Ще ви видя в понеделник 🤞, така или иначе, дръжте ме в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО. нелицензираните казина вече са оскъдни по очевидни причини, но това, което ме доведе тук, е, че уебсайтът на местен магазин беше хакнат и пренасочването за онлайн поръчки е luckyduck casino. спести си неприятностите

Автоматичен превод:
selectabam
преди 2 години

Здравейте,

не всяко нелицензирано казино е лошо, бих казал.

Имате ли конкретни преживявания с DuckyLuck, какво се случи?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Същото като другите оплаквания - процесът на проверка беше далеч отвъд "сигурността" и трябваше да бъде процесът за добавяне на пари към вашата сметка; таксите за добавяне на пари и теглене на пари са прекомерни; отнема дни или седмици, за да получите имейл отговор; Получих едно теглене и те твърдят, че изпращат друго, което не съм получил, така че те изискват банковото ми извлечение; и получих имейл в полунощ снощи, в който се посочва, че съм отменил друго теглене, което вече е било одобрено; просто повече начини за тях да гарантират, че не изплащат пари на печеливши играчи, което просто пречи на играчите да играят на техния сайт.

Автоматичен превод:
justjeanna
преди 1 година

Благодарение на вашата публикация, други играчи получават шанс да преосмислят играта в казиното. Бих казал, че това е поне един положителен резултат.

Тъй като сами споменахте други оплаквания, не се колебайте и изпратете свои собствени, в случай че можете да се нуждаете от малко помощ.

Изисква само определено ниво на сътрудничество и е безплатно за всички.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Подадох жалба - оценявам всяка помощ. Имам копия на всички имейли и чатове на живо, показващи цялата противоречива информация. Просто ми се иска да мога да получа директен, честен и последователен отговор - и разбира се парите си 🙂

Автоматичен превод:
justjeanna
преди 1 година

Това е добре! И напълно разбирам подхода ти.


Начинът, по който го виждам, вие не бихте създали жалбата, ако казиното беше проявило по-достоен интерес към проблема ви. Е, техният избор - ако питате мен.


Ник ще прегледа всички свързани комуникации, имейли и други подробности, за да изясни нещата първо.


Тъй като в момента има много отворени оплаквания, любезно му дайте малко време. Сигурен съм, че той ще се свърже с вас възможно най-скоро. 🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Любезно ви благодаря!

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини