преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DuckyLuck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Веднъж се опитах да играя в това казино и ще ви кажа, че наистина не е много добре. Обичам онлайн казината и вярвам, че всеки трябва да има шанс. Но това не е идеалното онлайн казино. Сменям ги често, наскоро намерих ревю за най-добрите онлайн казина в Холандия, това е най-добрият вариант за мен сега, така че играя там. И ако се върнем към това казино, тяхното несправедливо отношение към играчите и липсата на наличност в много страни само ще отблъснат играчите. Така че не бих ви го препоръчал, ако се интересувате от моето мнение.
I once tried to play in this casino and I will tell you that it is really not very good. I love online casinos and I believe that everyone should have a chance. But this is not the ideal online casino. I change them often, recently I found a review of the best online casinos in the Netherlands, that's the best option for me now, so I play there. And if we return to this casino, their unfair treatment of players and lack of availability in many countries will only repel players. So I wouldn't recommend it to you if you're interested in my opinion.
Ik heb ooit geprobeerd in dit casino te spelen en ik zal je vertellen dat het echt niet erg goed is. Ik hou van online casino's en ik vind dat iedereen een kans moet krijgen. Maar dit is niet het ideal online casino. Ik verander ze vaak, onlangs vond ik een review van de beste online casino's van Nederland, dat is nu de beste optie voor mij, dus ik speel daar. En als we terugkeren naar dit casino, stoten hun oneerlijke behandeling van spelers en gebrek aan beschikbaarheid in veel landen alleen spelers af. Dus ik zou het je niet aanraden als je geïnteresseerd bent in mijn mening.
Имате ли любими казина? Намирането на някои препоръки е доста трудно 😀
Do you have any favorite casinos? Finding some recommendations is pretty hard 😀
Този сайт на казиното е ИЗМАМА!!! Светът ще разбере!!!! Спечелих $10k и те не искаха да ми изплатят. Отговарях на условията за теглене, но разбира се те имаха причина защо вината е моя. ВЗЕХА МИ ХИЛЯДИ И НЕ ИЗПЛАЩАХА НИЩО!
This casino site is a SCAM!!! The world will know!!!! I won $10k and they would not pay out. I qualified for the withdrawal but of course they had a reason as to why it was my fault. THEY TOOK THOUSANDS FROM ME AND WOULDNT PAY OUT ANYTHING!
Здравейте,
можете ли да опишете какво се е случило, моля?
Били ли сте обвинени в нарушаване на някое правило?
За съжаление обаче намираме неговите правила и условия за несправедливи. Чувствайте се свободни да проверите нашия преглед .
Hello,
can you describe what's happened, please?
Have you been accused of breaking some rule?
Sadly, we find its terms and conditions to be unfair, though. Feel free to check our review.
Така че знам, че не изглежда толкова дълго, но като се има предвид, че имам предишно теглене от депозит с бонус и трябваше да изпратя kyc и въпреки това беше обработено много по-бързо от това, което чакаше цялата седмица, която беше изпратено без актуализация или промяна на състоянието изобщо, това ме кара да мисля, че се опитват да намерят начин да не ми платят. Не може да отнеме повече време за преглед и одит на теглене, дошло от депозит без бонус, тъй като те бяха премахнати от употреба в моя акаунт след първото ми теглене и цялото време за игра вероятно беше около 2 или най-много три часа. И така, какво е задържането, прав ли съм? И вчера ми казаха от поддръжката на живо, че ще бъде изпратено днес и днес ми казаха, че все още се преглежда и ще чуя нещо, когато това приключи. Аз просто искам това, което по право е мое, и да си измия ръцете от това сенчесто казино .
So I know it doesn’t seem like that long, but considering I have a previous withdrawal from a deposit with a bonus and I had to submit kyc and yet it was processed much quicker than this one which has been pending the entire week it’s been submitted with no update or status change at all, it makes me think they are trying to find a way not to pay me. It can’t take longer to review and audit a withdrawal that came from a deposit with no bonus, as those were removed from use on my account after my first withdrawal, and the entire playtime was probably about 2 or three hours tops. So what’s the hold u am I right? And yesterday I was told by live support that it would be sent today and today I was told it was still being reviewed and I would hear something when that was complete.mi just want what is rightfully mine and to wash my hands of this shady casino.
Здравейте,
доста добре си го представи, бих казал. Честно казано, това е нелицензирано казино , така че е практически недосегаемо и изглежда, че не им пука много за репутацията на казиното.
Ако прегледате предишните публикации, сигурен съм, че ще намерите приликите.
Мога ли да знам от колко време чакате печалбите си?
Hello,
you pictured it pretty well I'd say. Honestly, this is an unlicensed casino so it's virtually untouchable and it seems that they do not care much about the casino's reputation.
If you browse previous posts I'm sure you'll find the similarities.
May I know for how long have you been waiting for your winnings?
трябва да им дам малко кредит, защото най-накрая поне платиха. Отне около седмица и половина. Да видим дали Davincis Gold и Fair ще отнеме повече време или не
i do have to give them a little credit because at least they paid, finally. It took about a week and a half. Let’s see if Davincis Gold and Fair go take longer or not
Виждам, радвам се, че ти платиха.
Уведомете ни за другите казина, моля. 🤞
I see, I'm happy that you got paid.
Let us know about the other casinos, please. 🤞
Здравейте, нов съм в duckyluck и се надявах на положително изживяване. Което, tbh, беше много добро в началото. Обичам игрите и всъщност спечелих! Изпратих документите си, което не беше безпроблемен процес и отне 3 дни, за да ми кажат, че съм завършил този процес и тегленето ми може да бъде обработено незабавно. Е, в момента съм на ден 5 и все още няма печалби, съжалявам да го кажа. Свикнал съм да изтеглям пари за по-малко от час и съм супер разстроен, че НИКОЙ не може да ми помогне да разбера защо още не съм получил. Толкова искам да се придържам към това казино и искам да дам най-доброто мнение, но искам моите ПАРИ. че спечелих и не го виждам да дойде някога. Имам толкова много съмнения и определено ще променя мелодията си, ако просто получа оттеглянето си
Hi I'm new to duckyluck and hoped for a positive experience. Which, tbh, was very good at first. I love the games and actually won! Sent in my documents, which wasn't a seamless process and took 3days to actually be told I had completed that process and my withdrawal could be processed immediately. Well, I am currently on day 5 and no winnings yet, I'm sorry to say. I'm used to cashi g out in less than an hour and I'm super bummed that NOONE can help me understand why I haven't received yet. I so want to stick with this casino and I want to give the best review but I want my MONEY. that I won and I don't see it ever coming . I have so much doubt and will definitely change my tune if I just get my withdrawal
Здрасти.
Е, не бих казал, че трябва да оцените казиното добре, просто защото най-накрая ще получите парите си – знам обаче, че все още чакате.
Честно да кажа, че имаше някои проблеми, казиното реагира лошо и не можа да изясни причината за забавянето.
Аз лично не бих казал, че това е добро начало за добър преглед. 🙂 Но зависи от вас.
Както и да е, понякога отнема дори една седмица, ако разглеждаме оплаквания , даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането.
В какво състояние е тегленето ви в момента, моля?
Hi there.
Well, I would not say that you should rate the casino well simply because you'll finally get your money - I know you're still waiting though.
It's honest to say that there were some problems, the casino responded poorly and could not clarify the casuse of the delay.
I would not personally say that this is a good start for a good review. 🙂 But it's up to you.
Anyway, sometimes it takes even a week, if we deal with complaints, we allow casinos 14 full days to proceed with the payment.
In what status your withdrawal currently is, please?
здрасти Да ти си прав. Предполагам, че току-що започнах да чета рецензии и малко се паникьосах. Ita все още чака и се надявам скоро да получа някакъв отговор. Да се надяваме
Hi! Yes you're right. I guess I just got to reading reviews and kinda panicked a little. Ita still pending and hopefully I'll get a response of some sort soon. Hopefully
Здрасти,
Разбирам, че ако просто трябва да чакате без някаква конкретна причина, това е гадно 🙂 и ви кара да се тревожите.
Бих си напомнял чрез чат веднъж на ден, само за да се уверя, че комуникацията все още е „функционална".
Намирам една в момента отворена жалба относно забавено плащане , но 14-дневният период от пълни дни все още тече.
Ще ви видя в понеделник 🤞, така или иначе, дръжте ме в течение, моля.
Hi there,
I understand that if you simply have to wait without any particular reason, it su**s 🙂 and made you worried.
I'd remind myself via chat once per day, just to make sure that the communication is still "functional".
I find one currently open complaint regarding delayed payment, however, the 14 days full days period is still running.
I will check on you on Monday 🤞, anyway keep me posted, please.
НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО. нелицензираните казина вече са оскъдни по очевидни причини, но това, което ме доведе тук, е, че уебсайтът на местен магазин беше хакнат и пренасочването за онлайн поръчки е luckyduck casino. спести си неприятностите
DO NOT PLAY AT THIS CASINO. unlicensed casinos are already sketchy for obvious reasons but what brought me here is a local store's website was hacked and the redirect for online orders is luckyduck casino. save yourself the trouble
Здравейте,
не всяко нелицензирано казино е лошо, бих казал.
Имате ли конкретни преживявания с DuckyLuck, какво се случи?
Hello,
not every unlicensed casino is a bad one, I'd say.
Do you have any concrete experiences with DuckyLuck, what happened?
Същото като другите оплаквания - процесът на проверка беше далеч отвъд "сигурността" и трябваше да бъде процесът за добавяне на пари към вашата сметка; таксите за добавяне на пари и теглене на пари са прекомерни; отнема дни или седмици, за да получите имейл отговор; Получих едно теглене и те твърдят, че изпращат друго, което не съм получил, така че те изискват банковото ми извлечение; и получих имейл в полунощ снощи, в който се посочва, че съм отменил друго теглене, което вече е било одобрено; просто повече начини за тях да гарантират, че не изплащат пари на печеливши играчи, което просто пречи на играчите да играят на техния сайт.
Same as the other complaints - the verification process was way beyond "security" and should have been the process to add money to your account; the fees to add money and withdrawal money are excessive; it takes days or weeks to get an email response; I did get one withdrawal and they claim they wires another which I did not receive so they are requiring my bank statement; and I got an email at midnight last night stating that I reversed another withdrawal that had already been approved; just more ways for them to ensure they do not pay out money to winning players which just keeps players from playing on their site.
Благодарение на вашата публикация, други играчи получават шанс да преосмислят играта в казиното. Бих казал, че това е поне един положителен резултат.
Тъй като сами споменахте други оплаквания, не се колебайте и изпратете свои собствени, в случай че можете да се нуждаете от малко помощ.
Изисква само определено ниво на сътрудничество и е безплатно за всички.
Thanks to your post, other players are given a chance to reconsider playing in the casino. I'd say that is at least one positive outcome.
Since you mentioned other complaints yourself, do not hesitate and submit your own, in case you could use a little help.
It only requires a certain level of cooperation, and it'ś free for all.
Подадох жалба - оценявам всяка помощ. Имам копия на всички имейли и чатове на живо, показващи цялата противоречива информация. Просто ми се иска да мога да получа директен, честен и последователен отговор - и разбира се парите си 🙂
I filed a complaint - any assistance is appreciated. I have copies of all emails and live chats showing all of the conflicting information. I just wish I could get a straight-forward, honest, and consistent answer - and of course my money 🙂
Това е добре! И напълно разбирам подхода ти.
Начинът, по който го виждам, вие не бихте създали жалбата, ако казиното беше проявило по-достоен интерес към проблема ви. Е, техният избор - ако питате мен.
Ник ще прегледа всички свързани комуникации, имейли и други подробности, за да изясни нещата първо.
Тъй като в момента има много отворени оплаквания, любезно му дайте малко време. Сигурен съм, че той ще се свърже с вас възможно най-скоро. 🙏
That's good! And I completely understand your approach.
The way I see it, you wouldn't create the complaint if the casino had shown more decent interest in your issue. Well, their pick - if you ask me.
Nick will go through all related communications, emails, and other details, to clear things out first.
Since there are many open complaints at the moment, kindly give him some time. I'm sure he'll get back to you as soon as possible. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.