НачалоФорумКазинаDozenspins Casino - обща дискусия

Dozenspins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Gretche70
|
4 926 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Wilder1999
преди 1 година

Първоначално казахте, че:

„Не съм получил нито един отговор от нито един „автор и поръчител"

Сега казваш:

Що се отнася до контакта с „екипа за данни", какво бих им изпратил? Guru разполага с цялата необходима информация в системата си за оплаквания

Не можете да очаквате отговор от нашия екип за данни, ако не се свържете с тях. Надявам се да е ясно.


Що се отнася до присъствието ви в този форум, вие сте този, който не разбира как работи този форум. Спамихте форума с 9 еднакви публикации, което обикновено би довело до постоянна забрана за други форумни платформи.

Не забранихме акаунта ви само защото вярвахме, че въпреки че сте нарушили правилата, може наистина да имате нужда от нашата помощ с казиното и забраната на акаунта ви ще затвори тази опция за вас.

Както и да е, тъй като казвате, че сте по-загрижени за това какво виждат другите играчи тук, отколкото за нашето мнение, мога да оставя тази дискусия отворена за всеки, който би искал да се присъедини към нея, но ако повторите още веднъж, че Casino Guru популяризира тази група (която е лъжа), аз лично ще забраня за постоянно вашия акаунт и достъп до този форум.

Винаги се опитваме да помогнем на играчите, които се интересуват от това, и правим това главно чрез секцията за оплаквания. Ако откажете да подадете жалбата, това е ваш личен избор, но не твърдите, че сме на страната на казиното, без дори да ни дадете възможност да разгледаме случая по-подробно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей Даниел,

Бях повече от сърдечен с публикациите си тук и единствената ми цел е да предоставя моя опит на потенциални играчи, за да покажа колко много проблеми има с казината Altacore NV.

Можете да погледнете моя профил и да видите, че публикувах преглед на IWild и го публикувах на страницата за обща дискусия. Единствената причина, поради която участвам в общата дискусия на Dozenspins, беше, че използвах пример с връзка за оплакване относно хищни условия на бонуса.

Публикуването във всяко от казината на Altacore NV със сигурност не е спам. Как предполагате, че играчите ще знаят за проблеми, свързани с групата като цяло?

Мисля, че е някак странно да ме заплашите с бан, ако спомена промоция на казино група.

Бихте ли обяснили защо IWild се показва като #1 препоръчано казино за Канада, когато има оценка 8,5 на Guru и лоша оценка от клиенти?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Даниел,

Бих искал също да извикам вашата кръгова логика на:

Първоначално казахте, че:

„Не съм получил нито един отговор от нито един „автор и поръчител"

Сега казваш:

Що се отнася до контакта с „екипа за данни", какво бих им изпратил? Guru разполага с цялата необходима информация в системата си за оплаквания

Не можете да очаквате отговор от нашия екип за данни, ако не се свържете с тях. Надявам се да е ясно.


Как отговаря това твое твърдение? Казвате ми, че не мога да очаквам отговор, ако не се свържа с тях, въпреки че съм се свързвал с тях и не съм получавал отговор няколко пъти. Това има много смисъл.🤦‍♂️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че, за да поясня допълнително, ако трябваше да публикувам в друг казино форум, като например IWild, с това, което казах тук, това би било спам? Хм Добре

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 1 година

Това може да е просто недоразумение. Разбрах, че не сте се свързали с нас (екипа за данни) относно вашите прозрения за казиното, докато сте очаквали да получите отговор от нас...

Така че, за да поясня допълнително, ако трябваше да публикувам в друг казино форум, като например IWild, с това, което казах тук, това би било спам? Хм Добре

Ако имате проблем с едно конкретно казино, обсъдете го в съответната тема, свързана с казиното. Ако имате проблем с цялата група, просто създайте специална тема, посветена на групата.

Проблемът е, че когато обсъждате основно едно и също нещо в различни теми, тогава контекстът се губи напълно и читателите също се губят, тъй като доказателствата, аргументите или информацията се разпространяват в множество теми.

Що се отнася до вашия въпрос защо iWild се препоръчва в Канада... Вижте? Просто обсъждаме iWild в тема за казиното Dozenspins...това е грешно, но ще отговоря на него. Препоръчаните казина се различават за всяка страна, така че играчите от различни държави вероятно ще видят различни списъци с ТОП казина.

На първо място, потребителските отзиви нямат никакво влияние върху рейтинга на индекса за безопасност на казиното. Накратко, индексът на безопасност трябва да отразява вероятността да не ви бъде платено, в случай че справедливо спечелите. Казиното не само има оценка от 8,5, но дори спечели значката Casino Guru Fair Badge. Казината получават тази значка, ако се съгласят да следват определен набор от правила, дадени от Гуруто на казиното. Още веднъж, правилата са фокусирани върху защитата на играчите.

Когато погледнете секцията им за оплаквания, ще разберете, че нямат нито една неразрешена жалба. Това означава, че всеки път, когато играч имаше проблем там и ние се съгласихме, че играчът заслужава да бъде третиран по-добре или играчът просто е прав, казиното беше готово да го обсъди и да го разреши успешно с играча (в 100% от случаите) . Това е знак за нас, че играчите могат да се чувстват сигурни там, защото винаги, когато се сблъскат с някаква несправедливост там, казиното е готово да изслуша и да я разреши.

Още веднъж бих искал да подчертая факта, че тук обсъждаме iWild, вие публикувахте екранната снимка на iWild в дискусията, докато темата е за друго казино. Това означава, че всеки, който ще търси повече информация за iWild, вероятно няма да я намери тук така или иначе 😕

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Измама. Блокират сметки и не теглят пари. Не казват каква е причината. В чата нищо не можеш да научиш. Не отговарят на имейли. Всички казина от този собственик правят това.

Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам, че се чувстваш така. Бихте ли могли да опишете какъв точно е проблемът, възможно ли е? 🙏 Имате предвид собствения си опит в това казино? Освен това кога за последен път се свързахте с тяхната поддръжка, ако има такава, моля? Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Dozenspins Casino и други казина на този собственик Altacore NV използват такива практики. За печелившите хора те закриват сметките им и конфискуват парите им, твърдейки, че правилата са нарушени. Играя повече от 20 години и това е едва вторият път, когато ме обвиняват в нарушаване на правилата. Вторият път беше неоснователен. Първият път казиното призна грешката си и изплати парите. Казино Dozenspins дори не иска да върне депозита. Мой приятел имаше идентичен проблем в казино BurningBet, собственост на същия собственик. Няма контакт с поддръжката. Написаха мейл, че съм нарушил правилата и закривам акаунта си и това беше окончателно решение. От вчера не ми отговарят на въпросите защо и на какво основание го казват.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Dozenspins Casino и други казина на този собственик Altacore NV използват такива практики. За печелившите хора те закриват сметките им и конфискуват парите им, твърдейки, че правилата са нарушени. Играя повече от 20 години и това е едва вторият път, когато ме обвиняват в нарушаване на правилата. Вторият път беше неоснователен. Първият път казиното призна грешката си и изплати парите. Казино Dozenspins дори не иска да върне депозита. Мой приятел имаше идентичен проблем в казино BurningBet, собственост на същия собственик. Няма контакт с поддръжката. Написаха мейл, че съм нарушил правилата и закривам акаунта си и това беше окончателно решение. От вчера не ми отговарят на въпросите защо и на какво основание го казват.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за отговора. Сега мога да разбера вашето разочарование малко по-добре, въпреки че ситуацията не ми е толкова ясна.🤷‍♀️ Вие заявихте, че: „Казино Dozenspins дори не иска да върне депозита." Бихте ли били по-конкретни, моля, какво всъщност се случи, че искахте депозита си обратно?

И също така, имали ли сте успешно теглене в това казино преди или това беше първият ви опит? Кога точно сте поискали теглене? 🤔

Бъдете тук и чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вярвам, че ако бях лишен от печалбата си, трябва да си върна парите, които депозирах в казиното. Да, това беше първият опит за теглене. По време на чата попитах колко време им отнема обработката на плащанията. Получих отговор в рамките на 24 часа след потвърждаването на акаунта. Моят акаунт беше потвърден. След 5 минути акаунтът беше блокиран. Получих информация, че е затворен и всички печалби са анулирани.

Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Разбирам, така че защо мислите, че трябва да получите някакви възстановявания? За мен изглежда, че не сте преминали някаква допълнителна проверка или проверка.

Можете ли да кажете коя роля или правила сте нарушили например? Това трябва да даде някои улики, което означава, че имате обяснение.

Кажете ми, моля 🙏


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не ме интересува какво мислиш. Акаунтът беше напълно проверен. Трябва да ми върнат депозита, защото не съм го загубил. Побеждавах ги от самото начало и след това всичките ми печалби бяха анулирани. Всичко това отне два дни. Когато забелязаха, че правя пари, затвориха сметката ми.

Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Би било добре да отговориш и на въпроса. Дадохте ли някакво обяснение защо не сте преминали през допълнителната проверка и защо акаунтът ви беше закрит и печалбите ви бяха отнети?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Каква допълнителна проверка търсите? Моят акаунт беше потвърден, според поддръжката нямаше ограничения. Причината да затворят сметката е, че печелех и исках да изтегля парите. Колко пъти трябва да пиша, че това не е първият път, когато казина, собственост на Altacore NV, правят това.

Автоматичен превод:
Azael
преди 10 месеца

Честно казано, за това трябва да помолите някой от казиното. Доколкото мога да преценя, казината предпочитат първо да разследват.

Ако не сте наясно с нещо, което може да сте направили нередно, не бих се паникьосвал все още.

Все още не мога да разбера защо смятате, че парите трябва да ви бъдат възстановени. Можете ли да обясните, моля?

За мен е наистина трудно да разбера такива изречения:

„Те трябва да ми върнат депозита, защото не съм го загубил."


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини