Първоначално казахте, че:
„Не съм получил нито един отговор от нито един „автор и поръчител"
Сега казваш:
Що се отнася до контакта с „екипа за данни", какво бих им изпратил? Guru разполага с цялата необходима информация в системата си за оплаквания
Не можете да очаквате отговор от нашия екип за данни, ако не се свържете с тях. Надявам се да е ясно.
Що се отнася до присъствието ви в този форум, вие сте този, който не разбира как работи този форум. Спамихте форума с 9 еднакви публикации, което обикновено би довело до постоянна забрана за други форумни платформи.
Не забранихме акаунта ви само защото вярвахме, че въпреки че сте нарушили правилата, може наистина да имате нужда от нашата помощ с казиното и забраната на акаунта ви ще затвори тази опция за вас.
Както и да е, тъй като казвате, че сте по-загрижени за това какво виждат другите играчи тук, отколкото за нашето мнение, мога да оставя тази дискусия отворена за всеки, който би искал да се присъедини към нея, но ако повторите още веднъж, че Casino Guru популяризира тази група (която е лъжа), аз лично ще забраня за постоянно вашия акаунт и достъп до този форум.
Винаги се опитваме да помогнем на играчите, които се интересуват от това, и правим това главно чрез секцията за оплаквания. Ако откажете да подадете жалбата, това е ваш личен избор, но не твърдите, че сме на страната на казиното, без дори да ни дадете възможност да разгледаме случая по-подробно.
You initially said that:
"I have not received a single response from any "author and guarantor"
Now you're saying:
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system
You can't expect response from our data team if you don't contact them. I hope it's clear.
When it comes to your presence on this forum, it's you who doesn't understand how this forum works. You spammed the forum with 9 identical posts, which would normally lead to a permanent ban on other forum platforms.
We didn't ban your account only because we believed that even though you broke the rules, you may really need our help with the casino and banning your account would close this option for you.
Anyway, since you say you're more concerned about what other players see here than our opinion, I can leave this discussion open for anyone who'd like to join it, but if you repeat once again that Casino Guru promotes this group (which is a lie), I'll personally ban your account and access to this forum permanently.
We always try to help players who are interested in it and we do this mainly through the complaints section. If you refuse submitting the complaint, it's your personal choice, but don't claim we're on the casino's side without even giving us the chance of looking into the case in more detail.