преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dozenspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Честно казано, наистина не знам какво да мисля за това казино. Спечели добре и бързо в началото. Изплащането отне само 2 дни въпреки проверката. Платено отново. Пак платени 400 евро. Не можете да платите повече. Сега изплащането е вече 3 дни и нищо не се случва. Не е нужно да пишете имейл, никога няма да има отговор. В чата ми казаха, че плащат на принципа първи дошъл, първи обслужен. Малко странно. Игрите вървяха страхотно в началото, но сега вървят така, че вече нямате шанс да спечелите нещо по-голямо, независимо колко депозирате. Те вероятно предлагат на техния сайт, че можете да зададете лимит за депозит, но няма отговор от казиното. Жалко, наистина си помислих в началото, най-накрая добро казино, но за съжаление усещането ми казва нещо различно сега.
To be honest, I don't really know what to think of this casino. Won well and quickly at the beginning. Payout only took 2 days despite verification. Paid in again. Paid out 400 euros again. You can't pay more. Now the payout is already 3 days and nothing happens. You don't need to write an email, there will never be an answer. In the chat I was told that they pay out on a first come, first served basis. A bit strange. The games ran great at the beginning, only now they run so that you no longer have a chance to win something bigger, no matter how much you deposit. They probably offer on their site that you can set a deposit limit, but there is no answer from the casino. It's a pity, I really thought at first, finally a good casino, but unfortunately my feeling tells me something different now.
Ich weiß ehrlich gesagt noch nicht so genau was ich von diesem Casino halten soll. Am Anfang gut und schnell gewonnen. Auszahlung dauerte trotz Verifizieren nur 2 Tage. Nochmal eingezahlt .wieder 400 Euro ausgezahlt. Mehr kann man nicht auszahlen. Nun steht die Auszahlung schon 3 tage aus und es passiert nichts. Email brauch man keine schreiben, es wird nie eine Antwort kommen. Im chat sagte man mir, sie zahlen so aus, wer zuerst kommt malt zuerst. Schon bisschen seltsam. Die spiele liefen am anfang super, nur jetzt laufen sie so das man keine chance mehr hat was größeres zu gewinnen., egal wieviel man noch einzahlt. Sie bieten auf ihrer seite wohl an das man sich ein Einzahlungslimit setzen kann, aber eine Antwort vom casino gibt es nicht. Sehr schade, dachte am anfang wirklich, endlich mal ein gutes casino, aber mein gefühl sagt mir jetzt leider was anderes.
Когато попитах в чата защо изплащането ми все още не е обработено, отговорът беше да се свържа с поддръжката на kyc. Което направих няколко пъти, нямаше нулев отговор. Имейлите се игнорират и в чата на живо те не искат да помогнат. Пак си паднах по казино
When I asked in the chat why my payout had not yet been processed, the answer was to contact kyc support. Which I have done several times, there was zero response. Emails are ignored and in live chat they don't want to help. Fallen for a casino again
Nachfrage im Chat warum meine Auszahlung noch nicht bearbeitet wurde, kam als Antwort man solle sich an den kyc support wenden. Was ich schon mehrmals getan habe, es kam null Reaktion zurück. Emails werden ignoriert und im Live Chat wollen sie nicht helfen. Wieder mal auf ein Casino rein gefallen
От моя гледна точка е странно, като се има предвид, че имате напълно верифициран акаунт и видях, че вече сте направили теглене. Винаги ли сте теглили и депозирали по един и същи метод или в някои случаи сте използвали различен? Понякога доставчикът на плащания може да има проблеми и следователно казиното може да не е виновно. В случай, че поддръжката и чата на живо не отговарят, това е в ущърб на казиното, защото те могат да загубят играчи по подобен начин.
Все пак бих казал, че 3 дни все още не са много, опитайте се да им дадете повече време, защото все още не трябва да се случи нищо лошо. Като част от разрешаването на жалби на играчи, ние даваме на казиното до 14 дни за разрешаване на тегленето. Както и да е, ако все още не получите парите дори след 14 дни и казиното не комуникира, препоръчвам ви да подадете жалба.
Между другото, написахте, че смятате, че най-накрая сте намерили добро казино. Как стигнахте до този? Чрез Casino Guru или някъде другаде?
It's strange from my point of view, considering that you have a fully verified account and I've seen that you've already made a withdrawal. Have you always withdrawn and deposited using the same method or have you used a different in some cases ? Sometimes the payment provider may have problems and therefore the casino may not be at fault. In case support and live chat do not respond, it is to the casino's detriment, because they can lose players in a similar way.
However, I would say that 3 days is not that long yet, try to give them more time, because nothing bad has to happen yet. As part of the resolution of player complaints, we give the casino up to 14 days to resolve the withdrawal. Anyway, if you still don't receive the money even after 14 days and the casino doesn't communicate, I would recommend filing a complaint.
By the way, you wrote that you thought you finally found a good casino. How did you get to this one ? Through Casino Guru or somewhere else?
Здравейте
Да, винаги имам едни и същи методи за депозит и теглене. Не се подразних, че второто плащане не е обработено 3 дни, въпреки че заявяват, че ще обработят плащането до 24 часа. Просто бях изненадан, че първото ми изплащане беше в акаунта ми само след 2 дни, въпреки че все още трябваше да се верифицирам напълно. И второто плащане беше все още отворено след 3 дни. Това също беше обработено днес след 5 дни и прехвърлено в моя акаунт. Може би просто защото написах рецензия тук. С първото изплащане бях и в чата на живо на следващия ден, за да попитам колко време ще отнеме обработката му. Попитаха ме дали не съм получил имейл. Не, не съм. След това служителят ми изпрати съдържанието на този имейл в чат на живо. Пишеше, че трябва да изпратя документ до поддръжката на kyc, което и направих. Тегленето ми беше обработено на следващия ден. Така че при мен всичко е нормално. Но когато второто плащане не беше обработено, попитах отново в чата. И тогава дойде отговорът, те плащат на принципа първи дошъл, първи обслужен. Трябва да пиша на отдела за поддръжка или KIC. Направих го няколко пъти, до днес не съм получил нито един отговор. Казиното отговори на рецензията ми, че бързо решава проблемите. Трябва да пишете на поддръжката. Стори ми се наистина смешно, защото съм го правил много пъти и те напълно ме игнорираха. Нито един имейл не се върна, нито един, нищо. Ето защо написах поста си тук, за да получа може би отговор тук. Да, в началото си помислих, че страхотно казино. Игрите вървяха много добре и имаше наистина добри шансове за победа. Първото плащане също премина без проблеми. Когато спечелих отново и отново поисках теглене, забавлението свърши. Депозирах отново няколко пъти, въпреки че второто ми изплащане все още чакаше. Но оттогава нататък игрите вече не вървяха добре, те наистина вървяха така, сякаш спирате барабаните по такъв начин, че вече не печелите. В моите очи това нямаше нищо общо с добър или лош късмет. И аз не си го въобразявам. Веднъж намерих това казино тук в Casino Guru и беше оценено много добре. За мен не само игрите са важни в едно казино, но и поддръжката. Но тук не беше помогнато, а просто беше игнорирано.
Все още играя в друго казино, в което се регистрирах преди 1 седмица. И едва днес разбрах, че се управлява от същата фирма. Казиното се нарича All Reels. Там спечелих 2200 евро днес и поисках изплащане от 400 евро 3 пъти. Попитах в чата колко интервала мога да платя. Там казаха 3 изплащания едновременно. Така че същото като тук в това казино. Тогава за първи път забелязах, че тези казина си приличат. Попитах отново дали трябва да пращам документи, въпреки че верифицирах акаунта си веднага след регистрацията. All Reels също ми казаха да изчакам имейл. Така че наистина съм развълнуван да видя какво предстои.
Hello
Yes I always have the same deposit and withdrawal methods. I didn't get annoyed that the 2nd payment hasn't been processed for 3 days, although they state that they will process the payment within 24 hours. I was just surprised that my first payout was on my account after just 2 days, even though I still had to verify myself completely. And the 2nd payment was still open after 3 days. This was also processed today after 5 days and transferred to my account. Maybe just because I wrote a review here. With the 1st payout, I was also in the live chat the next day to ask how long it would take to process it. They asked if I hadn't received an email. No I haven't. The employee then sent me the content of this email in live chat. It said that I should send a document to kyc supports, which I did. My withdrawal was processed the next day. So everything is normal for me. But when the second payment was not processed, I asked again in the chat. And then came the answer, they pay out on a first come, first served basis. I should write to the support or kyc department. I did that several times, to date I have not received a single reply. The casino replied to my review that they quickly solve problems. You should write to support. I found that really ridiculous because I've done it multiple times and they totally ignored me. Not a single email came back, not one, nothing. That's why I wrote my post here to maybe get an answer here. Yes at the beginning I thought wow a great casino. The games went really well and there were really good chances of winning. The 1 payment also ran without problems. When I then won again and requested a withdrawal again, the fun was over. I deposited again a few times, although my 2nd payout was still pending. But from then on the games didn't run great anymore, they really ran as if you were stopping the reels in such a way that you didn't make a profit anymore. In my eyes, it had nothing to do with good or bad luck. And I'm not imagining it either. I found this casino here at Casino Guru one time and it was rated very well. For me, not only the games are important in a casino, but also the support. But here was not helped but was simply ignored.
I'm still playing at another casino that I registered with 1 week ago. And only today found out that it is operated by the same company. The casino is called All Reels. There I won 2200 euros today and requested a payout of 400 euros 3 times. I asked in the chat how many intervals I can pay out. There one said 3 disbursements at the same time. So the same as here in this casino. That's when I first noticed that these casinos belong together. I asked again if I still have to send documents, although I verified my account immediately after registration. All Reels also told me to wait for an email. So I'm really excited to see what's coming.
Hallo
Ja ich habe immer die gleichen Einzahlung und Auszahlungsmethoden. Ich hab mich auch nicht drüber geärgert das seit 3 Tagen die 2. Auszahlung noch nicht bearbeitet wurde, wobei sie ja angeben die Auszahlung innerhalb 24 Std zu bearbeiten. Es hat mich nur gewundert das meine 1 auszahlung schon nach 2 tagen auf meinem Konto war und das obwohl ich mich noch komplett verifizieren musste. Und die 2. Auszahlung stand nach 3 tagen immer noch offen. Diese wurde heute nach 5 tagen auch bearbeitet und an mein Konto überwiesen. Vielleicht aber auch nur weil ich hier eine Bewertung geschrieben habe. Bei der 1. Auszahlung war ich auch am nächsten Tag im Live Chat um zu fragen wie lange die Bearbeitung dauert. Sie fragten ob ich keine email bekommen habe. Nein habe ich nicht. Der Mitarbeiter schickte mir dann im live chat den inhalt dieser email. Da stand das ich noch ein dokument an kyc supportsenden solle, was ich dann auch tat. Am nächsten tag war dann meine Auszahlung bearbeitet. Also für mich alles normal. Als dann aber die 2. Auszahlung nicht bearbeitet wurde, fragte ich wieder im chat nach. Und da kam die antwort, sie zahlen so aus, wer zuerst kommt mal zuerst. Ich solle den support oder auch kyc abteilung anschreiben. Das habe ich mehrmals getan, bis heute habe ich keine einzige Antwort bekommen. Auf meine Bewertung hat das casino geantwortet,das sie schnell Probleme lösen. Man sollte an den Support schreiben. Das fand ich wirklich lächerlich, denn das habe ich mehrfach getan und sie haben mich total ignoriert. Nicht eine einzige email kam zurück, nicht eine, nichts. Deswegen habe ich hier meinen Beitrag geschrieben um vielleicht hier eine Antwort zu bekommen. Ja am Anfang dachte ich wow ein tolles casino. Die spiele liefen super, man hatte echten gute Gewinnchancen. Die 1 Auszahlung lief auch ohne Probleme. Als ich dann nochmal gewann und wieder eine Auszahlung beantragte, war der Spaß vorbei. Ich zahlte wieder einige male ein, obwohl meine 2. Auszahlung immer noch ausstand. Aber ab dann liefen die Spiele nicht mehr super, sie liefen wirklich so als würde man die walzen so stoppen das man ja keinen Gewinn mehr erzielt. In meinen Augen hatte das nichts mehr mit Glück oder Pech zu tun. Und auch bilder ich mir das jetzt nicht ein. Ich hab dieses Casino hier irgendwann mal bei Casino Guru gefunden, und es war sehr gut bewertet. Für mich ist in einem casino nicht nur die spiele wichtig, sondern auch der support. Aber hier wurde einem nicht geholfen sondern wurde einfach ignoriert.
Ich spiele noch in einem anderen Casino bei dem ich mich vor 1 woche registriert habe. Und heute auch erst festgestellt das es von der gleichen Firma betrieben wird. Das Casino heißt All Reels. Dort habe ich heute 2200 Euro gewonnen und gleich 3 mal 400 Euro Auszahlung beantragt. Ich fragte im chat nach in wievielen Abständen ich auszahlen kann. Dort sagte man 3 Auszahlungen gleichzeitig. Also das gleiche wie hier in diesem casino. Da war mir erst aufgefallen das diese casinos zusammen gehören. Ich fragte nochmal nach ob ich noch dokumente senden muss, obwohl ich mein konto sofort nach der Registrierung verifiziert habe. Auch bei All Reels sagte man mir ich solle auf eine Email warten. Da bin ich nun sehr gespannt ob da was kommt.
Здравейте, радвам се, че получихте второто теглене за 5 дни. Що се отнася до игрите, в случая нямаме информация да са фалшиви или нещо подобно.
По отношение на играта в дъщерно казино, ще кажа само, че мисля, че ще бъде подобен процес на теглене и също така е възможно и двете казина да използват една и съща поддръжка на клиенти. В този случай се надявам, че ще можете да теглите пари в близкото казино.
Когато парите ви пристигнат, можете ли да ни уведомите тук във форума дали това е подобен или същия процес или ако сте имали по-положителен опит?
Hi, I'm glad you got the second withdrawal in 5 days. Regarding the games, in this case we have no information about them being fake or anything like that.
In terms of playing at a sister casino, I'll just say that I think it's going to be a similar withdrawal process and it's also possible that both casinos use the same customer support. In this case, I hope you will be able to withdraw money at the sister casino.
When your money arrives, could you let us know here on the forum if it was a similar or the same process or if you had a more positive experience?
Здравейте
За съжаление е още по-лошо в дъщерното казино All Reels, трябваше да подам жалба, защото не мога да стигна по-нататък
Hello
Unfortunately it's even worse in the sister casino All Reels, I had to file a complaint because I can't get any further there
Hallo
Leider ist es in dem Schwester Casino All Reels noch schlimmer, ich musste eine Beschwerde einreichen da ich dort nicht weiter komme
Е, със сигурност не е приятно, че имате проблеми и в близкото казино и аз разбирам разочарованието ви.
Що се отнася до жалбата, която подадохте, вече я прочетох и Вероника и целият екип ще се опитат да гарантират, че ситуацията ще бъде разрешена справедливо. Засега просто трябва да изчакаме и да видим как казиното ще отговори на вашия проблем.
След като постигнете някакъв напредък, просто ни уведомете.
Well, it is certainly not pleasant that you're also having problems in sister casino and I understand your frustration.
Regarding the complaint you filed, I've already read it and Veronica and the whole team will try to make sure the situation is resolved fairly. For now, we just have to wait and see how the casino responds to your issue.
Once you made any progress, just let us know.
Преди 5 дни написах имейл на поддръжката, че трябва да затворят акаунта ми. За пореден път нямаше реакция и акаунтът ми все още е отворен. Пак беше много глупаво и пак платих. Толкова бързо, колкото беше платено. Ето колко бързо се върнах на нула. След това влязох в чата на живо, за да попитам защо отново игнорирахте имейла ми, сега също ме игнорират в чата на живо. Всеки, който очаква помощ от поддръжката тук, греши. Ако искате да хвърлите парите си на вятъра, това е мястото за вас
5 days ago I wrote an email to the support that they should close my account. Once again there was no reaction and my account is still open. It was really stupid again and I paid again. As quickly as it was paid in. That's how quickly I was back to zero. Then I went into the live chat to ask why you ignored my email again, I'm now also being ignored in the live chat. Anyone who expects help from support here is wrong. If you want to throw your money away, this is the place for you
Vor 5 tagen schrieb ich eine email an den support das sie mein konto schließen sollen. Es kam wieder mal keine reaktion und mein konto ist noch offen. War doch wirklich nochmal so dumm und hab nochmal eingezahlt. So schnell wie es eingezahlt war.,so schnell war ich auch wieder bei null. Bin dann in den live chat um zu fragen warum sie schon wieder meine email ignoriert haben, auch auch im live chat werde ich nun ignoriert. Wer hier hilfe von support erwartet, ist hier falsch. Wer sein Geld raus werfen möchte ist hier genau richtig
Моля, използвайте бутона "отговори", ако е възможно. Що се отнася до вашата конкретна ситуация, не разбирам какъв е проблемът, когато казиното не може да закрие сметката. Съжалявам, че в този случай депозирахте отново там и загубихте.
Във вашата конкретна ситуация бих препоръчал жалба, тъй като казиното игнорира усилията ви да закриете акаунта си.
Мислите ли, че ще опитате?
Please use the "reply" button if possible. As for your specific situation, I don't understand what the problem is when the casino is unable to close the account. I'm sorry that in this case you deposited there again and lost.
In your particular situation, I would recommend a complaint since the casino is ignoring your efforts to close your account.
Do you think you will try ?
Разглеждайки другите казина на Altacore NV (IWild, Icebet, Stellario, Burningbet, SmokeAce, Windetta, WinLegends, Allreels, Winstoria, Snatch), виждате същия начин на действие в групата.
* Оценка над средната от Гуру
* Лоша оценка от рецензенти
* Високо оценени фалшиви отзиви
* Предварителна структура на бонуса
* умишлено забавени плащания, които са под дневните лимити
* Поддръжката е както частна, така и публична, когато отговаряте на оплаквания на клиенти относно плащания и бонус структура
Looking at Altacore N.V. ‘s other casinos( IWild, Icebet, Stellario, Burningbet, SmokeAce, Windetta, WinLegends, Allreels, Winstoria, Snatch) you see the same modus operandi through the group.
* Above average rating by Guru
* Poor rating by reviewers
* Highly rated fake reviews
* Preditory Bonus structure
* purposefully delayed payments that are below daily limits
* Support lies both privately and publicly when answering customer complaints about payments and bonus structure
Това е част от жалба за Dozenspins, която е отразена чрез групата Altacore N. my V. по отношение на условията за хищнически бонуси
https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated
Петър
Ръководител на екип за данни на казино и специалист по жалби
• ПРЕДИ 1 МЕСЕЦ
Здравейте всички,
Благодаря ви за отговорите.
Уважаеми екип на казино Dozenspins,
Страхувам се, че трябва да се съглася с Ypsi2005. Добре е да информирате играчите за прилагане на максимално теглене, когато залагането на бонуса приключи и когато техните печалби са по-високи от тази сума. Но какво ще кажете за повечето играчи, чиито печалби са по-ниски от максималното теглене? Как да разберат дали бонусът. правилата все още се прилагат за техния баланс, дори ако залагането на бонуса е приключило и балансът се показва като истински пари? Това няма никакъв смисъл. Дори ако играчът трябва да направи теглене, за да се отърве от правилото за максимално теглене (което дори не е посочено в условията и условията за бонуси на казиното), това би било много неудобно за потребителя, неинтуитивно и дори хищническо. Веднага след като залагането приключи и бонус парите се преобразуват в реални пари, всички правила за бонуси трябва да отпаднат и следователно Ypsi2005 трябва да бъде изплатен изцяло.
This is part of a complaint for Dozenspins that is reflected through the Altacore N. my V. group regarding preditory Bonus Terms
https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated
Peter
Casino Data Team Lead & Complaint Specialist
• 1 MONTH AGO
Hi all,
Thank you for your replies.
Dear Dozenspins Casino team,
I'm afraid I have to agree with Ypsi2005. It's fine that you inform the players about applying max cashout when the wagering of the bonus is finished and when their winnings are higher than this amount. But how about the majority of the players whose winnings are lower than the max cashout? How do they know if the bonus. rules still apply to their balance even if the wagering of the bonus is finished and the balance is displayed as real money? This doesn't make any sense. Even if the player should make a withdrawal in order to get rid of the max cashout rule (which isn't even stated in the casino's Bonus T&Cs) it would be very user-unfriendly, unintuitive, and even predatory. As soon as the wagering is finished and the bonus money is converted to real money, all bonus rules should be dropped, and therefore Ypsi2005 should get paid in full.
Казино Гуру! Можете ли да обясните защо това предупреждение не се показва на всички сайтове на Altacore NV, когато те имат почти ИДЕНТИЧНА структура на бонуси, теглене и управление?
Casino Guru! Can you explain why this warning doesn’t show on all Altacore NV sites when they have nearly IDENTICAL bonus, withdrawal and management structure?
Това е част от жалба за Dozenspins, която е отразена чрез групата Altacore N. my V. по отношение на условията за хищнически бонуси
https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated
Петър
Ръководител на екип за данни на казино и специалист по жалби
• ПРЕДИ 1 МЕСЕЦ
Здравейте всички,
Благодаря ви за отговорите.
Уважаеми екип на казино Dozenspins,
Страхувам се, че трябва да се съглася с Ypsi2005. Добре е да информирате играчите за прилагане на максимално теглене, когато залагането на бонуса приключи и когато техните печалби са по-високи от тази сума. Но какво ще кажете за повечето играчи, чиито печалби са по-ниски от максималното теглене? Как да разберат дали бонусът. правилата все още се прилагат за техния баланс, дори ако залагането на бонуса е приключило и балансът се показва като истински пари? Това няма никакъв смисъл. Дори ако играчът трябва да направи теглене, за да се отърве от правилото за максимално теглене (което дори не е посочено в условията и условията за бонуси на казиното), това би било много неудобно за потребителя, неинтуитивно и дори хищническо. Веднага след като залагането приключи и бонус парите се преобразуват в реални пари, всички правила за бонуси трябва да отпаднат и следователно Ypsi2005 трябва да бъде изплатен изцяло.
This is part of a complaint for Dozenspins that is reflected through the Altacore N. my V. group regarding preditory Bonus Terms
https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated
Peter
Casino Data Team Lead & Complaint Specialist
• 1 MONTH AGO
Hi all,
Thank you for your replies.
Dear Dozenspins Casino team,
I'm afraid I have to agree with Ypsi2005. It's fine that you inform the players about applying max cashout when the wagering of the bonus is finished and when their winnings are higher than this amount. But how about the majority of the players whose winnings are lower than the max cashout? How do they know if the bonus. rules still apply to their balance even if the wagering of the bonus is finished and the balance is displayed as real money? This doesn't make any sense. Even if the player should make a withdrawal in order to get rid of the max cashout rule (which isn't even stated in the casino's Bonus T&Cs) it would be very user-unfriendly, unintuitive, and even predatory. As soon as the wagering is finished and the bonus money is converted to real money, all bonus rules should be dropped, and therefore Ypsi2005 should get paid in full.
Това е същата история - същата открита жалба.
Моля, обърнете внимание на отговора ми тук. Благодаря ти!
This is the same story - same open complaint.
Kindly mind my reply right here. Thank you!
Казино Гуру! Можете ли да обясните защо това предупреждение не се показва на всички сайтове на Altacore NV, когато те имат почти ИДЕНТИЧНА структура на бонуси, теглене и управление?
Casino Guru! Can you explain why this warning doesn’t show on all Altacore NV sites when they have nearly IDENTICAL bonus, withdrawal and management structure?
Здравей отново!
Е, почти идентично не ми звучи напълно идентично. Тъй като не нося отговорност за тези предупреждения, опасявам се, че няма да получите отговори от мен.
Бихте ли могли да попитате екипа за данни, както можете да направите сами по всяко време, когато пожелаете:
Превъртете надолу раздела Общ преглед, за да видите тази функция.
Въпреки това не мога да видя това предупреждение, докато гледам Dozenspins Casino. Освен това тези двамата нямат еднакви бонуси, бих казал.
Честно казано не разбирам въпроса:
Тъй като изглеждате много загрижени за цялата група, добавих още една екранна снимка - не ми изглежда същото.
Наистина препоръчвам да споделите загрижеността си директно с екипа за данни, поради което смятам, че не мога да ви помогна повече по този въпрос. 🤔
Hello again!
Well, almost identical does not sound completely identical to me. Since I'm not responsible for these warnings, I'm afraid you'll get no answers from me.
Could you ask the Data Team, as you may do yourself anytime you'd like:
Scroll down the Overview tab to see this feature.
I can't see this warning while looking at Dozenspins Casino, though. Also, these two don't have the same bonuses, I'd say.
I honestly do not understand the issue:
Since you seem very concerned about the whole group, I also added another screenshot, - does not look the same to me.
I truly recommend sharing your concern with the Data Team directly, thus, I feel I can't help you further with this subject. 🤔
Мисля, че или не сте прочели какво съм написал, или играете същата игра като казината. Техният отговор на повечето въпроси е, че „те не разбират напълно вашата загриженост".
Ясно написах, че структурата на бонусите им е почти идентична, т.е. правила и условия. Показването на снимки на промоции от всяко казино е глупав отговор на въпроса ми. Общо взето промоциите им не са съвсем същите, но законът зад тях е...
I think you either didn’t read what I wrote or you are playing the same game as the casinos. Their go to answer to most questions is that "they don’t quite understand your concern".
I clearly wrote their bonus structure is nearly identical ie terms and conditions. Showing pictures of promotions from each casino is a silly answer to my question. Of coarse their promos aren’t exactly the same but the legalese behind them is….
Мисля, че или не сте прочели какво съм написал, или играете същата игра като казината. Техният отговор на повечето въпроси е, че „те не разбират напълно вашата загриженост".
Ясно написах, че структурата на бонусите им е почти идентична, т.е. правила и условия. Показването на снимки на промоции от всяко казино е глупав отговор на въпроса ми. Общо взето промоциите им не са съвсем същите, но законът зад тях е...
I think you either didn’t read what I wrote or you are playing the same game as the casinos. Their go to answer to most questions is that "they don’t quite understand your concern".
I clearly wrote their bonus structure is nearly identical ie terms and conditions. Showing pictures of promotions from each casino is a silly answer to my question. Of coarse their promos aren’t exactly the same but the legalese behind them is….
Бихте ли любезно се съсредоточили върху отговора ми, вместо да ни сравнявате с казина?
Изпратете жалба или информирайте нашия екип за данни.
Без конкретна ситуация няма какво да обсъждаме с думи като "legalasel", "promos" или останалите - честно казано.
Започнахте с печатните екрани - помните ли? 🙂
И така, изпратих ви екран за отпечатване на бонус раздел, за да идентифицирате проблема - между другото това не е никаква промоция. Опитвах се да те разбера по-добре.
Ние не се занимаваме със законността тук във форума, ние се фокусираме върху справедливостта, защото е по-лесно да приложим принципите към играчи от всички страни по света. Ако сте убедени, че нещо незаконно не е наред с бонусите, обърнете се към лицензиращия орган или наемете адвокат.
Ако потърсите помощ за несправедливо отношение в някое казино, подайте жалба.
Иначе нямам представа какво искаш да постигнеш тук.
Could you kindly focus on my reply instead of comparing us to casinos?
Submit a complaint or inform our Data Team.
Without a concrete situation, there is nothing to discuss with words like "legalasel" "promos" or the rest - to be honest.
You started with the print screens - remember? 🙂
So, I sent you a bonus tab printscreen to identify the issue - this isn't any promo by the way. I was trying to understand you better.
We do not get involved in legality here on the forum, we focus on fairness, because it is easier to apply the principles to players from all countries around the world. If you are convinced there is something illegally wrong with the bonuses, turn to the licensing authority or hire a lawyer.
If you seek help with unfair treatment in any casino, submit a complaint.
Otherwise, I have no clue what you want to achieve here.
Кога сте използвали тази функция?
Кога точно си писал там? Можете ли да споделите темата и имейл адреса на подателя?
Като алтернатива, моля, предоставете допълнителни подробности на data@casino.guru, ще помоля екипа да го разгледа вместо вас 🙂
Meaning when you used this feature?
When exactly did you write there? Can you share the subject and the sender's email address?
Alternatively, please provide further details on data@casino.guru, I'll ask the Team to look into it for you 🙂
Нека се съсредоточим върху това, което казах тогава Радка. Между другото, това е форум и ако не разбирате какво е форум, не трябва да отговаряте на плакати. Ще пиша за мръсното пране на казината Altacore NV винаги, когато мога, защото Guru популяризира тази неприятна група казина като надеждна.
По-загрижен съм за това какво виждат другите играчи тук, отколкото за вашето мнение „честно казано"
„Подайте жалба или информирайте нашия екип за данни."
Оплаквам се във форума в леи, че правя жалба, защото няма смисъл. Приключих с казината на Altacore NV и искам да уведомя другите играчи за техните хищнически правила и условия.
Процесът на оплакване е меко казано непродуктивен, когато искате да направите отзивите на Gurus честни.
Например, ако се оплача, че плащането е бавно и не е съгласно правилата и условията, единственото нещо, което се проследява, е евентуалното плащане към клиента. Casino Guru не променя какви са дневните лимити за плащания на страницата за преглед, когато е очевидно, че във всички казина Altacore NV тяхната политика е да забавят плащанията възможно най-дълго и да правят максимално изплащане от 400 € на ден, независимо от всяко отделно казина дневни лимити. Бедните подметки, които печелят голяма сума пари, са в шок, когато се опитат да изтеглят. хаха
Що се отнася до структурата на бонуса, във всички казина на Altacore NV трябва да има предупреждение, че ако не изтеглите пълния си баланс в момента на изпълнение на бонуса, ще имате изтрити допълнителни печалби. Има много оплаквания по отношение на това в казината на Altacore NV, но няма предупреждения, освен в Dozenspins.
Що се отнася до контакта с „екипа за данни", какво бих им изпратил? Guru разполага с цялата необходима информация в своята система за оплаквания, но не са направили полезни промени в страниците за преглед на Guru за казината Altacore.
Ако изпратя доказателство за забавени плащания, ще се промени ли дневният лимит за теглене на страницата за преглед?
Ако изпратя доказателство, че те връщат печалби втори път след изпълнение на бонуса, ще поставите ли предупреждение?
Наричам глупости, защото има активни и разрешени жалби по тези проблеми и няма промени.
Let’s focus on what I said then Radka. Btw this is a forum and if you do not understand what a forum is you should not be replying to posters. I will write about Altacore NV casinos dirty laundry anytime I can because Guru is promoting this nasty group of casinos as trustworthy.
Im more concerned about what other players see here than your opinion "to be honest"
"Submit a complaint or inform our Data Team."
Im complaining on forum in leu of making a complaint because there is no point. I’m done with Altacore NV casinos and I want to make other players aware of their preditory Terms and conditions.
The complaint process is unproductive to say the least when you are looking to make Gurus reviews honest.
For example if I complain that payment is slow and not per terms and conditions the only thing that is followed up is eventual payment to the customer. Casino Guru does not change what the Daily limits are for payments on the review page when it is obvious across all Altacore NV casinos their policy is to stall payments as long as possible and make the max payout of 400€ per day regardless of each Individual casinos daily limits. The poor soles that win a large amount of money are in for a shock when they try to withdraw. Lol.
When it comes to the bonus structure there should be a warning at all Altacore NV casinos that if you do not withdraw your full balance at the time of bonus fulfillment you will have additional winnings deleted. There are many complaints in regards to this across Altacore NV casinos yet there are no warnings except on Dozenspins.
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system but have made no wholesome changes to the Guru Review pages for the Altacore Casinos.
If I send in proof of delayed payments will the daily withdrawal limit change on review page?
If I send proof that that they claw back wins a second time after bonus fulfillment will you put a warning?
I call bullshit because there are active and resolved complaints regarding these issues and no changes have been made.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.