Това е техният отговор на моите 2000-ни имейли:
здравей
„Пишем, за да поднесем нашите най-искрени извинения за забавянето при обработката на вашето теглене. Ние осъзнаваме значението на достъпа до вашите средства навреме и се ангажираме да предоставяме ефективна обработка на транзакциите.
Текущото забавяне е резултат от неочаквано увеличение на обемите на транзакциите и строгите проверки за сигурност, които нашата регулаторна рамка изисква. Тези проверки са наложителни за защита на вашите средства срещу всякакви измамни дейности.
Моля, бъдете сигурни, че нашият екип е изцяло ангажиран с разрешаването на този проблем и полагаме всички усилия, за да гарантираме, че вашето теглене ще бъде обработено без допълнително забавяне.
Вашето търпение и разбиране се оценяват високо, докато работим усърдно, за да завършим тези необходими процедури. ''
--------------------------------------------------------------------------------
Всеки път, когато отговарят, те използват един и същ отговор. Това, което не разбирам, е защо просто не блокират акаунта ми или просто не признаят, че никога няма да си върна парите. Те очевидно просто използват едно и също извинение всеки път.
This is their reply to my 2000th emails:
Hello,
''We are writing to extend our sincerest apologies for the delay in processing your withdrawal. We recognize the significance of having access to your funds in a timely manner and are committed to delivering efficient transaction processing.
The current delay is a result of an unexpected increase in transaction volumes and the stringent security checks that our regulatory framework necessitates. These checks are imperative for safeguarding your funds against any fraudulent activities.
Please be assured that our team is fully engaged in resolving this issue, and we are making every effort to ensure that your withdrawal will be processed without further delay.
Your patience and understanding are greatly appreciated as we work diligently to complete these necessary procedures. ''
--------------------------------------------------------------------------------
Every time they reply, they use the same response. What I don't understand is that why don't they just block my account or just admit that I will never get my money back. They are clearly just using the same excuse every single time.