НачалоФорумКазинаDoctor Spins Casino - обща дискусия

Doctor Spins Casino - обща дискусия (страница 3)

 от brett.kong
|
2 578 преглеждания 57 отговора |
|
12 3

Това е техният отговор на моите 2000-ни имейли:


здравей

„Пишем, за да поднесем нашите най-искрени извинения за забавянето при обработката на вашето теглене. Ние осъзнаваме значението на достъпа до вашите средства навреме и се ангажираме да предоставяме ефективна обработка на транзакциите.

Текущото забавяне е резултат от неочаквано увеличение на обемите на транзакциите и строгите проверки за сигурност, които нашата регулаторна рамка изисква. Тези проверки са наложителни за защита на вашите средства срещу всякакви измамни дейности.

Моля, бъдете сигурни, че нашият екип е изцяло ангажиран с разрешаването на този проблем и полагаме всички усилия, за да гарантираме, че вашето теглене ще бъде обработено без допълнително забавяне.

Вашето търпение и разбиране се оценяват високо, докато работим усърдно, за да завършим тези необходими процедури. ''

--------------------------------------------------------------------------------

Всеки път, когато отговарят, те използват един и същ отговор. Това, което не разбирам, е защо просто не блокират акаунта ми или просто не признаят, че никога няма да си върна парите. Те очевидно просто използват едно и също извинение всеки път.

Автоматичен превод:
brett.kong

Да, само генериран имейл. нали

Разочароващо е да бъдете игнорирани по този начин. Те дори не ни отговарят, когато се опитаме да се свържем с тях, знаете ли.

Получавате ли това от имейл адреса за поддръжка, между другото?

Автоматичен превод:
Romi

Здравей, Брет, изглежда, че въпреки че влизам едва в третия работен ден, но изтеглих £1800 и получавам ясната реалност, че изглежда, че ще бъда обречен и никога няма да получа средствата си. Въпреки това единствената надежда, която имам, е да прочета няколко други издания, където клиентите имат проблеми с тегленето, някои от тях са имали 1/2 тегления от докторски завъртания, преди да изглежда да възникне някакъв проблем, имах нулево теглене, така че единствената надежда, която имам, е, че по някакъв начин ще получа теглене от тях. Съмнявам се обаче. Предполагам, че тогава не сте получили нищо?

Автоматичен превод:
brett.kong

просто се чудя дали сте успели да получите парите си, тъй като изглежда, че съм видял всичко това 2 пъти късно, тъй като изтеглих £1800 преди 2 дни, просто се моля какво съм чел за други случаи, те са имали 2/3 тегления от докторски завъртания, преди нещо да се пропусне, не мисля, че е лошо

да имаш такъв късмет, но кой знае.

Автоматичен превод:
martinmccreadie58

здравей

да прав си Не съм получавал нищо от май 2023 г. Подадох заявката за теглене няколко пъти и тегленето щеше да бъде отменено от системния администратор и средствата ще се върнат във вашата игрална сметка. Премахнаха балончето за чат, така че не мога да говоря с чат на живо (все едно не са полезни). Когато им изпращате имейли, те ще игнорират всички имейли относно изплащания. Но ако ги помолите да върнат средствата ви в игралната ви сметка, те ще отговорят много бързо.


Успех 🤞

Автоматичен превод:

Господи, това е невероятно. Вече изпратих два имейла без отговор, но имах неизплатени 100 британски лири, преди да спечеля голямата сума, помолих ги да отменят това, за да изтеглят голямата сума в брой, тъй като можете да изтеглите само едно теглене, което е друго невероятно нещо, никое друго казино също няма това. Четох, че някои клиенти са имали късмета да получат 1/2 тегления, преди да имат проблем с нещо, но тъй като средствата ми са толкова големи, наистина се съмнявам, че ще имам такъв късмет, имал ли си някога успешно теглене от тях преди това?

Автоматичен превод:
martinmccreadie58

Имах само едно успешно теглене. Изпратих им над 200 имейла и те просто ще бъдат игнорирани.

Това е измамен уебсайт и дори исках да наема хакер, за да го свали.

Автоматичен превод:

Малка актуализация за мен. Чакам тегленето на £600 от 21 декември. Забравих за това за известно време и след това преди 2 дни нямах какво по-добро да правя, така че продължих да отварям чата, задавайки същите въпроси, веднага щом затвориха чата на моя, аз просто го отворих и попитах същото (това се случи около 15 пъти) След това получих следния имейл на следващия ден от казвайки следното...

поздрави,

Искаме да ви информираме, че скорошната ви заявка е анулирана поради продължаващ процес на проверка на сигурността. Нашите автоматизирани системи периодично извършват тези проверки като превантивна мярка, за да поддържат най-високите стандарти за сигурност в рамките на нашата игрална общност и за защита на вашите финансови сделки.

Бъдете сигурни, че защитата на вашите лични данни и активи остава нашата най-голяма грижа. Тези периодични проверки са от съществено значение за гарантиране на честно и сигурно изживяване за всички наши членове.

Благодарим ви за съдействието и търпението, докато завършим тази необходима стъпка за сигурност.

Сърдечни поздрави,

Мат

Екип за поддръжка на клиенти

Оттогава отговорих на имейла без отговор, когато влязох в Doctor spins, балансът ми беше £600, така че поисках друго теглене за £600, срещнах обичайния бик отговор от 7 до 21 дни, без да очаквам парите си обратно.


Автоматичен превод:

Господи, това е невероятно. Вече изпратих два имейла без отговор, но имах неизплатени 100 британски лири, преди да спечеля голямата сума, помолих ги да отменят това, за да изтеглят голямата сума в брой, тъй като можете да изтеглите само едно теглене, което е друго невероятно нещо, никое друго казино също няма това. Четох, че някои клиенти са имали късмета да получат 1/2 тегления, преди да имат проблем с нещо, но тъй като средствата ми са толкова големи, наистина се съмнявам, че ще имам такъв късмет, имал ли си някога успешно теглене от тях преди това?

Автоматичен превод:

Предлагам ви да подадете жалба тук с нашия екип, за да можем да опитаме още веднъж да се свържем с казиното, въпреки че нямахме много късмет до момента.

Дори ако жалбата остане неразрешена, това ще помогне да се постави индексът им на безопасност дори по-нисък, отколкото е сега.

Така че, ако сте готови, моля, използвайте тази връзка , за да го направите.

Автоматичен превод:

Малка актуализация за мен. Чакам тегленето на £600 от 21 декември. Забравих за това за известно време и след това преди 2 дни нямах какво по-добро да правя, така че продължих да отварям чата, задавайки същите въпроси, веднага щом затвориха чата на моя, аз просто го отворих и попитах същото (това се случи около 15 пъти) След това получих следния имейл на следващия ден от казвайки следното...

поздрави,

Искаме да ви информираме, че скорошната ви заявка е анулирана поради продължаващ процес на проверка на сигурността. Нашите автоматизирани системи периодично извършват тези проверки като превантивна мярка, за да поддържат най-високите стандарти за сигурност в рамките на нашата игрална общност и за защита на вашите финансови сделки.

Бъдете сигурни, че защитата на вашите лични данни и активи остава нашата най-голяма грижа. Тези периодични проверки са от съществено значение за гарантиране на честно и сигурно изживяване за всички наши членове.

Благодарим ви за съдействието и търпението, докато завършим тази необходима стъпка за сигурност.

Сърдечни поздрави,

Мат

Екип за поддръжка на клиенти

Оттогава отговорих на имейла без отговор, когато влязох в Doctor spins, балансът ми беше £600, така че поисках друго теглене за £600, срещнах обичайния бик отговор от 7 до 21 дни, без да очаквам парите си обратно.


Автоматичен превод:

За съжаление така и не успяхме да отговорят на имейлите ни, така че поне отговориха, въпреки че това вероятно не променя нищо.

Бихте ли се интересували от подаването на жалба, за да можем да ги съборим по-бързо, ако не желаят да сътрудничат?

Ето връзката за вас, където можете да го направите.

Автоматичен превод:
brett.kong

Добро утро, Брет, да, не изглежда обещаващо, шокиращо е, че все още правят подобни неща толкова дълго след сумата, за която са ви причинили. Ако нямате нищо против да попитам, колко беше успешното теглене и колко време отне да стигнете до вашата банка? Моля се да имам късмет и да получа едно теглене и от тях, но няма да задържа дъха си...

Автоматичен превод:
michellejsaunders05

шокиращо е мишел как са способни да причиняват това на хората? имали ли сте успешни тегления с тях преди това? Ако нямате нищо против да попитам? Имам стадо от хора, които са имали късмет, но не мисля, че ще получа този късмет, въпреки че това е толкова голяма сума.

Автоматичен превод:
martinmccreadie58

Нямам представа, просто е ужасно.. Не, не съм получил нито стотинка от тях. Първоначално депозирах £250 - спечелих £600 от това, но те просто затварят чата на сайта за вас непрекъснато, не отговарят на имейли. Дори казах, че не искам пълните 600 на този етап само оригиналните £250, които депозирах, но нищо...

Те анулираха тегленето ми тази седмица и причината беше - Зададено от администратор - по-старо от 3 месеца

Абсолютна шега.


Автоматичен превод:
michellejsaunders05

Здравейте, предполагам, че не сте видели прегледа на казиното, но бих искал да ви помоля за услуга, ако нямате нищо против.

Моите колеги добавиха следното предупреждение:

„Правила за липса на реакция при жалби: Това казино отказва да съдейства за разрешаване на жалби на играчи. Всичките ни предишни опити за установяване на каквото и да е сътрудничество бяха пренебрегнати. Следователно по-голямата част от новоподадените жалби са маркирани като неразрешени и имат отрицателно въздействие върху рейтинга на казиното ."

file

Е, тъй като резултатът все още е по-висок от нула, можете ли да подадете жалба? За да знаят другите играчи, ситуацията не се е подобрила.

Това е само идея, разбира се.

Автоматичен превод:

шокиращо е мишел как са способни да причиняват това на хората? имали ли сте успешни тегления с тях преди това? Ако нямате нищо против да попитам? Имам стадо от хора, които са имали късмет, но не мисля, че ще получа този късмет, въпреки че това е толкова голяма сума.

Автоматичен превод:

Знам, че е напълно гадно и ако искате да се оплачете, да речем, заради другите, можете да го направите, когато пожелаете. Повече подробности има в предишните ми публикации.

https://casino.guru/complaints/create

🙏

Автоматичен превод:
Radka

направих.

Автоматичен превод:

Никога не съм получавал печалбите си, никога не съм ги чувал, бях изгонен от всеки чат, така че се анулирах и веднага след като го направих, получих имейл, че парите ми са върнати в акаунта ми, изиграх ги всички, не, никога нямаше да ги получа, това беше след 4 седмици теглене

Автоматичен превод:
Ted143

Това е жалко, наистина. Съжалявам за това твое преживяване.

И вие също спряхте да отговаряте на жалбата си, така че тя не беше затворена като „неразрешена", което всъщност би помогнало за понижаване на индекса на безопасност на казиното. 🤷‍♀️

Edited
Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини