преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Doctor Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, наистина се боря с това казино повече от 6 месеца. Имах изплащане преди около 7 месеца и оттогава спечелих общо £1800.
Подадох първата заявка за теглене около май, те я отмениха поради техническа грешка и след това подадох отново, отново беше отменена поради друга причина.
Вече минаха 6 месеца и все още не мога да си върна парите. Всеки път, когато се опитвам да говоря с чата на живо, те затварят чата на живо веднага след като кажат, че трябва да преминат през проверки за сигурност.
Това е най-лошият кошмар за мен, честно казано. Многократно им изпращам имейли, но получавам само един и същ отговор. Наистина съм депресиран от тази ситуация.
Hi, I have been really struggling with this casino for over 6 months now. I have had a payout about 7 months ago and since I had won £1800 in total.
I submitted the first withdrawal request on the around May time, they cancelled it due to technical error and then I submitted again, it got again cancelled due to another reason.
It's now been 6 months and I am still not getting my money back. Everytiime I try to speak to the Live Chat, they would close the live chat immediately after saying they need to go through security checks.
It is the worst nightmare for me honestly. I repeatedly email them but all I am getting is the same answer. I am genuinely depressed about this situation.
Това наистина е неприятна, дългогодишна ситуация, която описахте.
За съжаление, това казино има наистина нисък индекс на безопасност и освен това работи без лиценз, така че няма къде да се обърнете.
Нашият екип за разглеждане на жалби ще се опита да се свърже с казиното веднага щом разгледаме жалбата ви, но вече мога да ви кажа, че няма голяма надежда да получите отговор от тях. Можете да го видите и в други оплаквания, подадени за това казинотук .
Мога ли да попитам кога за последен път изтеглихте печалбите си от това казино?
This is really an unpleasant, long-going situation you have described.
Unfortunately, this casino has a really low safety index and also operates without a license, so there is nowhere to turn to.
Our complaint team will try to contact the casino as soon as we review your complaint, but I can already tell you that there is not much hope in getting any answers from them. You can see it also in other complaints submitted for this casino here.
May I ask when was the last time you actually withdrawn your winnings from this casino?
Играта Legacy of Dead в казино Doctor Spin ми е абсолютен фаворит! Зашеметяващата графика и завладяващият геймплей създават незабравимо изживяване и всяко завъртане предлага истински шанс за впечатляващи награди. Определено бих го препоръчал на всеки, който обича екшън и вълнуващи игри!
The Legacy of Dead game at Doctor Spin Casino is an absolute favorite of mine! The stunning graphics and immersive gameplay create an unforgettable experience, and every spin offers a real shot at impressive rewards. I would definitely recommend it to anyone who loves action-packed and thrilling games!
Звучи яко!
Какъв е RTP за тази фантастична игра на уебсайтове, където често я играете? Вярвам, че тези впечатляващи награди предполагат по-висока RTP стойност; това правилно ли е
Sounds cool!
What is the RTP for this fantastic game on websites where you frequently play it? I believe these impressive rewards suggest a higher RTP value; is that correct?
Не, Tanja 88, не е готино. Игрите са ужасно ограничени и не се изплащат. . Вижте колко пъти са ми анулирали тегления!! Мина от май 2024 г.!!!!
И Радка, моля те, НЕ СЕ съгласявай с някой, който се опитва да насърчи хората да използват повече Doctorspins. Това е най-голямата измама, на която някога ще се натъквате.
No Tanja 88, it's not cool. The games are horribly limited and they are not paying out.. Look how many times they have cancelled my withdrawals!! It's been since May 2024!!!!
And Radka, please DO NOT agree with someone who is trying to encourage people to use Doctorspins anymore. It's the biggest scam you will ever come across.
Вие работите за тях, нали? Това, което правите е нечовешко. Този уебсайт е най-голямата измама, която някога ще срещате.
Ако можех да ги дам на съд, щях!
You work for them don't you? What you are doing is inhumane. This website is the biggest scam you will ever encounter.
If I could take them to court I would!
Не, Tanja 88, не е готино. Игрите са ужасно ограничени и не се изплащат. . Вижте колко пъти са ми анулирали тегления!! Мина от май 2024 г.!!!!
И Радка, моля те, НЕ СЕ съгласявай с някой, който се опитва да насърчи хората да използват повече Doctorspins. Това е най-голямата измама, на която някога ще се натъквате.
No Tanja 88, it's not cool. The games are horribly limited and they are not paying out.. Look how many times they have cancelled my withdrawals!! It's been since May 2024!!!!
And Radka, please DO NOT agree with someone who is trying to encourage people to use Doctorspins anymore. It's the biggest scam you will ever come across.
Не мисля, че потребителят по-горе изобщо се е опитвал да рекламира казиното, честно казано. За мен изглежда, че той/тя просто се опитваше да пише за една конкретна игра в публикацията, а Радка се опита да научи повече информация, разбирате ли. 🤷♀️
Съвсем очевидно е, че това казино не е много безопасно за игра, когато погледнете индекса за безопасност.
I don't think that the user above was trying to promote the casino at all, to tell you the truth. To me, it looks like he/she was just trying to write about the one particular game in the post, and Radka tried to learn more information, you know. 🤷♀️
It is quite obvious that this casino is not very safe to play at when you look at the safety index.
Четох някои отзиви тук, в Doctor Spins Casino и е много интересно да опитате, можете ли да споделите с мен още вашите преживявания.
I was reading some feedbacks here in Doctor Spins Casino and it is very engaging to try ,can you please share to me more your experiences.
здравей
това е любопитен случай; мога ли да знам дали имаш нещо общо с Таня 88?
Във всеки случай вярвам, че си струва да прочетете поне купе от последните публикации. По-конкретно, последният съдържа предупреждение:
Съвсем очевидно е, че това казино не е много безопасно за игра, когато погледнете индекса за безопасност.
( https://casino.guru/doctor-spins-casino-review )
Публикувам екранна снимка, в случай че връзката не работи за вас. Във всеки случай такива сайтове са много опасни и рискувате печалбите ви да не бъдат изплатени, ако играете там.
Как се чувстваш сега?
Hi,
this is a curious occurance; may I know whether you have anything in common with Tanja 88?
In any case, I believe it is worth reading at least a coupe of the recent posts. Specifically, the last one contains a warning:
It is quite obvious that this casino is not very safe to play at when you look at the safety index.
(https://casino.guru/doctor-spins-casino-review)
I'm posting a screenshot just in case the link would not work for you. In any case, such sites are very dangerous, and you risk your winnings won't be paid out if you play there.
How does it feel now?
Здравей Таня,
Не се преструвайте, че не се опитвате да рекламирате това престъпно казино в моята тема.
Просто се махнете и спрете да насърчавате играчи да играят в това шибано казино, които не плащат.
Hi Tanja,
Don't you pretend that you are not trying to promote this criminal casino on my thread.
Just go away and stop encouraging players to play in this fucking casino who doesn't pay out.
Здравейте, знам, че това е нещо, което играчите определено не трябва да правят, но е добре да се контролирате малко и да запазите малко достойнство.
Радка обясни, че това казино абсолютно не е подходящо за изпробване на някои игри и се надявам всички играчи да видят това, ако преминат през цялата тема.
Но мнението може да се изрази и по-учтиво.
Hi, I know that this is something that players should definitely not do, but it is good to control yourself a bit and keep some dignity.
Radka explained that this casino is absolutely not suitable for trying some games and I hope all players can see that if they go through the whole thread.
But the opinion can be expressed in a more polite way.
Той е официален или възможно най-близо до официален. Проучих напълно това казино и въпреки че е общоизвестно, че това казино няма подходящ лиценз, това, което наистина ме кара да се смея е, че имат смелостта да твърдят, че лицензът е издаден в Хрисуполи в Кипър. Там има голям проблем; в Кипър няма село, град или град с име Хрисуполи. Няма нищо, което да звучи по един и същи начин или дори да се пише подобно. Опитвах се да изтегля £87, но съм сигурен, че няма да платят и дори отказват да отговарят на имейли и всичко, което получавате от chatbot/обслужване на клиенти, са копирани и поставени отговори, които са едни и същи всеки път.
Това казино е измама и моята мисия е да го затворя. Що се отнася до двадесет и един дни за изплащане на парите ви, ако бях видял това, никога нямаше да депозирам. Стойте настрана и не влагайте пари в това казино, защото ако случайно сте победител, никога няма да го получите. Що се отнася до адреса в Коста Рика, Del Sauzal 9788 75000 Merca Costa Rica, той също изглежда не съществува. И така, къде отиваме? измама? кражба? Тероризъм? Пране на пари? Какво преживяване. И все пак имам голям шок за тях. ПАЗЕТЕ СЕ ОТ ТОЗИ САЙТ!
It is official, or as close to official as it can get. I have researched this casino in full and although it is common knowledge that this casino does not have a proper license, what really makes me laugh is that they have the nerve to claim the license was issued in Chrysoupoli in Cyprus. There is a big problem there; there is no village, town or city called Chrysoupoli in Cyprus. There is nothing that sounds the same, or is even remotely spelt similar. I have been trying to withdraw £87, but I am sure they will not pay and they are even refusing to answer any emails and all you get from chatbot/customer services are copy and pasted answers which are the same every time.
This casino is a scam and it is my mission to get this closed down. As for the twenty-one days to get your money paid out, if I had seen that, I would never have deposited. Stay clear and do not put money into this casino, because if you do happen to be a winner, you will never get it. As for the address in Costa Rica, Del Sauzal 9788 75000 Merca Costa Rica, that too appears not to exist. So where are we going? Fraud? Theft? Terrorism? Money laundering? What an experience. Still, I have a huge shock in store for them. STAY WELL CLEAR OF THIS SITE!
Здравейте, мисля, че нашият преглед казва всичко и вероятно ви лъжат за лиценза, защото нямат такъв. Но не е нужно да ви го казвам, защото вие сами го разбрахте и много се съмнявам, че ако някой спечели пари тук, ще ги получи в сметката си. Очевидно бих избягвал такива казина и винаги бих проверявал предварително информация за това къде ще играя, за да не загубя депозита си предварително.
Вероятно това е моята препоръка и се надявам да не ви се случва отново подобна ситуация.
Hello, I think our review says it all and they are probably lying to you about the license because they don't have one. But I don't have to tell you that because you found it out yourself and I doubt very much that if someone wins money here they will get it in their account. Obviously, I would avoid such casinos and always check beforehand some information about where I am going to play in order not to lose my deposit in advance.
That's probably my recommendation, and I hope you don't have a similar situation happen to you again.
Във вашата жалба виждам, че чакате теглене наистина дълго време.
Има ли някакво обяснение от казиното относно забавянето или те изобщо не комуникират с вас?
In your complaint, I can see that you are waiting for a withdrawal for a really long time.
Is there any explanation from the casino regarding the delay, or they don't communicate with you at all?
Че се е свързал с техния съответен отдел и те ще се свържат скоро, след което ще ви изключат от чата, но това е всичко, което ме вълнува до 21 дни, беше в процес на разрешение, сега след 21 дни е при тях
That their relevant department has been contacted and theyl be in contact soon then cut you out of chat but that's all I'm fobbed of with up on till the 21 days it was under clearance now after the 21 days it's with them
Да, чаках месеци, винаги някакво извинение. Иска ми се първо да погледна рецензиите, не мислете, че ще си получа парите. ДА НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА.
Yes I have been waiting months, always some excuse. Wish I looked at the reviews first, dont think I will be getting my money. DO NOT USE.
Имате ли още нещо с това? Има ли все пак, че можем да продължим? Чаках близо 2 месеца за моите £600 теглене. Гледайки други отговори оттук, приемам, че може никога да не получа печалбите си.
Have you got any further with this? Is there anyway we can take it further? I have waited for nearly 2 months for my £600 withdrawal. Looking at other responses from here i'm accepting I may never receive my winnings.
Нямам повече от тях, получавам много имейли и съобщения за ежедневни депозити и бонуси, просто нищо от тяхната поддръжка на клиенти Приех, че също не го получавам, но просто продължавам да им изпращам съобщения всеки ден
I've got no further from them get plenty of emails an tx about everyday deposits an bonuses just none fro their customer support I accepted not getting it either but just keep messaging them every day
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.