ФорумКазинаDepositwin Casino - обща дискусия

Depositwin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Gretche70
|
6533 преглеждания 44 отговора |
|
12 3
Chrisppr
преди 7 месеца

Разбира се, ще трябва да бъдете малко търпеливи, тъй като казиното казва, че ще трябва да се свърже с процесора за плащане и това е одобрено от тяхна страна. Даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене, така че ако нищо не се промени, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем. Важното за мен би било те да се опитат да комуникират и да не те оставят просто без отговор, така че опитай да изчакаш и да се информираш за оттеглянето си и ще видим.

Надявам се да имате парите възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Абсолютно, търпението е добър приятел. Сега изглежда, че нещата започват да се изясняват, най-накрая откриха проблема. Почти съм сигурен, че проблемът беше, че биткойнът вървеше надолу/нагоре. Не пише нищо за специални такси, когато тегля.


Какво всъщност имат предвид под: „Изглежда, че е имало внезапен скок в таксите и това е причината за забавянето на обработката.


За съжаление това е извън нашите ръце, което означава, че ще трябва да изчакаме друг ". Може ли това наистина да изглежда валидно? Защо не депозирам парите си обратно и аз ще направя ново теглене. Според мен крипто върви наистина нагоре и надолу, но предполагам, че тези сайтове обикновено правят доста добра печалба, така че защо просто не вземете спада поради грешното им изчисление и не ми изпратите парите си?


Ако работя като дърводелец и обещая на клиент цена, която обсъждаме и след това казва: да, нека го направим. След това, когато работата е свършена, внезапно казвам: О, съжалявам, цените на дървата бяха скочили с 30%, пише във фактурата...


Браво, благодаря, момчета тук за казино гуру 💪.

Това е последната поща:


Скъпи Крисчън,


Благодарим ви за имейла и се извиняваме за късния отговор.


Проверявахме тази транзакция директно с платежния процесор и току-що получихме актуализация от тях. Вашето теглене все още чака потвърждения от Blockchain. Изглежда, че е имало внезапен скок в таксите и това е причината за забавянето на обработката.


За съжаление това е извън нашите ръце, което означава, че ще трябва да изчакаме друга, надяваме се последна актуализация. Веднага щом получим новини, ще ви уведомим. Засега искаме да се извиним за дългото време на чакане и да ви благодарим за търпението.


Сърдечни поздрави,


DepositWin Finance


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Chrisppr
преди 7 месеца

О, това е проблемът, разбирам. Мисля, че играчите трябва да бъдат защитени от подобни неща и всичко трябва да е честно и винаги да получават сумата, която са спечелили. Това може би е по-малък недостатък при крипто казината или криптовалутите като цяло. Нещо, което се променя основно всеки ден и разбирам, че дори казината не могат да бъдат отговорни за нещо подобно. Така че ще видим как ще продължи напред и се надяваме, че следващата актуализация ще бъде тази, която ще ви накара да се усмихнете и ще бъдете щастливи. Ако нещо се случи, чувствайте се свободни да го кажете.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за всички хубави думи, те ме пазят малко повече.


Съгласен съм на 100% с това, което казваш. Не мога да бъда виновен като клиент, както винаги, супер лесно да депозираш и трудно да получиш парите си. Това не е изцяло по вина на казината поради техния партньор по плащанията. Въпросът е, че преди няколко дни беше казано, че всичко е наред и парите ми се обработват, но не е, това беше чиста лъжа от екипа за поддръжка. Това е малко лудо, 8 дни и все още няма пари и също така няма отговори.

Автоматичен превод:
Chrisppr
преди 7 месеца

Със сигурност е трудно без известна увереност от страна на казиното, тъй като те са тези, които трябва да ви отговарят и особено да не ви подвеждат. Ако знаят, че теглене може да не бъде изпратено в рамките на определен период от време, не бих обещал на играча, че ще има парите до този момент.

Следователно, както казах преди, ако не можете да разрешите тази ситуация и парите не пристигнат в рамките на 14 дни, ние определено ще продължим да поддържаме връзка с вас и ще се опитаме да ви помогнем.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини