ФорумКазинаDepositwin Casino - обща дискусия

Depositwin Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Gretche70
|
2758 преглеждания 44 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Depositwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Невероятно, още едно казино с проблеми от самото начало. Депозирате с Nodapay и парите не се кредитират. Тъй като депозирам в други казина със същия метод и сумата веднага се кредитира в сметката, вината може да е само в казиното. Единственият отговор, който дойде, беше да изчакаме. Ако трябва да чакам толкова дълго след всеки депозит, до сега 5 часа, казиното вече го е направило вместо мен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Депозитът ми все още не е кредитиран, единственият отговор, който получавам е, че са го препратили и решават проблема много бързо. Нямам представа какво имаш предвид под много бързо. Дори не получавам информация къде всъщност е проблема. Чудя се защо изобщо има подкрепа, ако те дори не могат да помогнат с нищо. Не мисля, че ще видя парите повече. Също така видях твърде късно, че това е казино Versus Odds BV, така че все още не съм имал добър опит. И сега този го потвърждава. Ако правите това с всеки клиент, ще имате повече от достатъчно приходи. Намерете го за безобразие!!!!!

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Здравей Gretche70!

Бях съвсем сигурен, че барът ти за лош късмет вече е пълен🙁. Както го виждам сега, не е свършило...

Е, ще бъда честен – бих казал, че проблемът е по-вероятно причинен от доставчика на плащания, за съжаление това обикновено означава, че намирането на решение е доста скъп процес. Казиното трябва да направи всичко, за да го ускори, въпреки че предполагам, че през уикенда възможностите са доста ограничени.

В момента не можете да направите много, така че наистина се надявам ситуацията да се разреши скоро. Ако не, мога само да посъветвам друго оплакване. 🙁

Какво да кажа, съжалявам за неприятностите ви.

Кажете ми как се справяте!


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Не съм много сигурен дали наистина е доставчикът на плащания. Използвах този метод за депозиране в други казина едновременно без проблеми. Просто е неприятно, че се регистрирате в ново казино и веднага възникват проблеми. За мен тогава вече е неизбежно, че не остава с този проблем. Досега все още нищо не съм чул. Но да, беше уикенд и така или иначе нямам друг избор освен да чакам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Току-що получих имейл или по-скоро реклама. Че трябва да депозирам с Nodapay. Моля те??? Бях депозирал с Nodapay, който не ми беше кредитиран. Сега се върнах на страницата на казиното и видях, че плащането ми е отменено. Но нищо не беше кредитирано в банковата ми сметка. Отново написах имейл на поддръжката. Дори не ми дават никаква информация какво се е случило с депозита ми, а вместо това ми изпращат реклама???

file

Току-що получих отговор, предават го на съответния отдел. Имате ли отговорен отдел за всяка моя заявка? Както казах, поддръжката не може и няма да помогне. Анулират депозита ми и не ми дават никаква информация. Чувствам се напълно предаден

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Здравейте!

Това е ужасна комбинация от технически проблеми, лоша или необучена поддръжка и вероятно други интригуващи аспекти. 🙁

Начинът, по който аз го виждам, казиното създаде тази реклама, комбинирана с „ръководство", за да гарантира, че връзката между тях и играча ще остане отворена. В този случай такъв общ отговор е само за лошо и напълно разбирам чувствата ви!

Както и двамата знаем, че се нуждае от повече време. Както и да е, бих останал бдителен - ако казиното не успее да разреши този проблем до петък, няма да се поколебая с жалбата.

Дръж ме в течение.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Дори и да е кредитиран ще изчезне по-бързо от скоростта на светлината!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

След 4 дни парите ми бяха кредитирани в казиното без никакво обяснение. Разбира се, парите свършиха за секунди. Отново, няма да платя нито цент повече

Автоматичен превод:
Smurfin123
преди 11 месеца

Да, отне само секунди 😅

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 11 месеца

Вероятно добро решение, искам да кажа, че не предпочитам казина с несправедливи условия. 🤔

И така, ударът на лош късмет, а?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Имах чувството, че получавам инсулт, след като загубих монетата си толкова бързо!!!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Smurfin123
преди 10 месеца

Прочетох това... Искате ли да споделите повече за злощастната сесия? Колко залога сте направили и стойностите, може би е добре да споменете коя игра сте играли. В случай на слотове, споменаването на RTP би било хубаво.

Няма нужда да правите това, разбира се 🙂

По един или друг начин, повече късмет следващия път!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

има малка бонус грешка.

написахте, че бонусът от 300% има лимит за теглене x5 в допълнение към залог x60.


Този бонус обаче няма ограничение за теглене, тегленето е неограничено.

Автоматичен превод:
Linne
преди 8 месеца

Виждам! Благодаря ви за тази актуализация. Ще информирам нашите бонус специалисти и ще проверим това с казиното.

в случай че намерите нещо интересно за споделяне или попаднете на актуализация, използването на тази функция ще бъде високо оценено:

file

( https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage )

разположен точно под плюсовете и минусите.

Приятно изкарване и до нови срещи! 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добро утро

ще намерите информацията в техните бонус T&C

file


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Linne
преди 8 месеца

Благодаря ви, надявам се, че сте забелязали функцията, която споменах 🙂. Не се притеснявайте обаче,

мой колега попита казиното дали този термин се прилага за бонус с код MEGA300.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще видя 😊.


да, вече мога да ви уверя, че се прилага добре за mega300.

Взех го. Причината да го познавам.

Приятна вечер

Автоматичен превод:
Linne
преди 8 месеца

Благодаря отново! 🙂 Наистина оценявам любезния ви подход.

Бъди здрав, имай късмет!✨

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Прочетох в описанието, че бонусът, дължащ се на CRYPTO150, не е лепкав,

Всъщност направих депозит и това беше лепкав бонус.

Загазил съм.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини