преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Depositwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Невероятно, още едно казино с проблеми от самото начало. Депозирате с Nodapay и парите не се кредитират. Тъй като депозирам в други казина със същия метод и сумата веднага се кредитира в сметката, вината може да е само в казиното. Единственият отговор, който дойде, беше да изчакаме. Ако трябва да чакам толкова дълго след всеки депозит, до сега 5 часа, казиното вече го е направило вместо мен
Unbelievable, another casino with problems from the start. You deposit with Nodapay and the money is not credited. Since I deposit in other casinos with the same method and the amount is immediately credited to the account, it can only be the casino's fault. The only answer that came was to wait. If I have to wait so long after each deposit, up to now 5 hours, the casino has already done it for me
Unglaublich, wieder ein Casino in dem es von Anfang an Probleme gibt. Man zahlt mit Nodapay ein und das Geld wird nicht gutgeschrieben. Da ich in anderen Casinos mit der gleichen Methode einzahle und der Betrag sofort auf dem Konto gutgeschrieben wird, kann es ja nur selbst an dem Casino liegen. Die einzige Antwort die kam, man soll warten. Wenn ich nach jeder Einzahlung so lange warten muss, bis jetzt 5 std, hat sich das Casino für mich jetzt schon erledigt
Депозитът ми все още не е кредитиран, единственият отговор, който получавам е, че са го препратили и решават проблема много бързо. Нямам представа какво имаш предвид под много бързо. Дори не получавам информация къде всъщност е проблема. Чудя се защо изобщо има подкрепа, ако те дори не могат да помогнат с нищо. Не мисля, че ще видя парите повече. Също така видях твърде късно, че това е казино Versus Odds BV, така че все още не съм имал добър опит. И сега този го потвърждава. Ако правите това с всеки клиент, ще имате повече от достатъчно приходи. Намерете го за безобразие!!!!!
My deposit still hasn't been credited, the only response I get is that they forwarded it and they solve the problem very quickly. I have no idea what you mean by very fast. I don't even get any info on where the problem really is. I wonder why there is any support at all if they can't even help with anything. I don't think I'll see the money anymore. Also saw too late that it is a Versus Odds BV casino, so I haven't had a good experience yet. And now this one confirms it. If you do this with every customer, you will have more than enough income. Find it an outrage !!!!!
Meine Einzahlung wurde immer noch nicht gutgeschrieben, die einzige aussage die ich bekomme ist das sie es weitergeleitet haben und sie das problem sehr schnell lösen. Keine Ahnung was sie unter sehr schnell verstehen. Bekomme nicht mal info wo das Problem wirklich liegt. Frage mich warum es überhaupt einen Support gibt wenn sie nicht mal mit irgendwas helfen können. Ich denke das Geld werde ich nicht mehr sehen. Habe auch zu spät gesehen das es ein Casino von Versus Odds B.V. ist, da hab ich noch keine gute Erfahrungen gemacht. Und dieses hier bestätigt es nun. Wenn Sie das mit jedem Kunden so machen haben sie ja mehr als genug Einnahmen. Finde es eine Unverschämtheit !!!!!
Здравей Gretche70!
Бях съвсем сигурен, че барът ти за лош късмет вече е пълен🙁. Както го виждам сега, не е свършило...
Е, ще бъда честен – бих казал, че проблемът е по-вероятно причинен от доставчика на плащания, за съжаление това обикновено означава, че намирането на решение е доста скъп процес. Казиното трябва да направи всичко, за да го ускори, въпреки че предполагам, че през уикенда възможностите са доста ограничени.
В момента не можете да направите много, така че наистина се надявам ситуацията да се разреши скоро. Ако не, мога само да посъветвам друго оплакване. 🙁
Какво да кажа, съжалявам за неприятностите ви.
Кажете ми как се справяте!
Hello Gretche70!
I was quite sure your bad luck bar was already full🙁. The way I see it now, it has not ended...
Well, I'll be honest - I would say the issue is more likely caused by the payment provider, sadly it usually means that finding a solution is quite time-costly process. The casino should do everything to speed it up, though I would also guess that during the weekend the possibilities are pretty tight.
Not much you can do at the moment, so I truly hope the situation will be solved soon. If not, I can only advise another complaint. 🙁
What can I say, I'm sorry for your trouble.
Let me know how you're faring!
Не съм много сигурен дали наистина е доставчикът на плащания. Използвах този метод за депозиране в други казина едновременно без проблеми. Просто е неприятно, че се регистрирате в ново казино и веднага възникват проблеми. За мен тогава вече е неизбежно, че не остава с този проблем. Досега все още нищо не съм чул. Но да, беше уикенд и така или иначе нямам друг избор освен да чакам.
I'm not so sure if it's really the payment provider. I used this method to deposit at other casinos at the same time with no problems. It's just annoying that you register in a new casino and problems immediately arise. For me then already inevitable that it does not remain with this one problem. So far I still haven't heard anything. But yes, it was the weekend and I have no choice but to wait anyway.
Ich bin mir da nicht so sicher ob es wirklich am Zahlungsanbieter liegt. In anderen Casinos zahlte ich zur gleichen Zeit auch mit dieser Methode ein,ohne Probleme. Nur ärgerlich das man sich in einem neuen Casino anmeldet und es gleich zu Problemen kommt. Für mich dann schon vorprogrammiert das es dann nicht bei diesem einem Problem bleibt. Bis jetzt habe ich immer noch nichts gehört. Aber ja, es war Wochenende und mir bleibt sowieso nichts übrig als zu warten.
Току-що получих имейл или по-скоро реклама. Че трябва да депозирам с Nodapay. Моля те??? Бях депозирал с Nodapay, който не ми беше кредитиран. Сега се върнах на страницата на казиното и видях, че плащането ми е отменено. Но нищо не беше кредитирано в банковата ми сметка. Отново написах имейл на поддръжката. Дори не ми дават никаква информация какво се е случило с депозита ми, а вместо това ми изпращат реклама???
Току-що получих отговор, предават го на съответния отдел. Имате ли отговорен отдел за всяка моя заявка? Както казах, поддръжката не може и няма да помогне. Анулират депозита ми и не ми дават никаква информация. Чувствам се напълно предаден
I just got an email, or rather an advertisement. That I should deposit with Nodapay. Please??? I had deposited with Nodapay which was not credited to me. Now I'm back on the casino page and saw that my payment was canceled. But nothing was credited to my bank account. I wrote an email to support again. They don't even give me any information about what happened to my deposit and instead send me advertising???
Just got a reply, they are passing it on to the relevant department. Do you have a responsible department for every request I make? It's like I said, support can't and won't help. They cancel my deposit and don't give me any info. I feel totally betrayed
Ich bekam eben eine Email, oder besser gesagt eine Werbung. Das ich doch mit Nodapay einzahlen soll. Bitte??? Ich hatte mit Nodapay eingezahlt die mir nicht gutgeschrieben wurde. Nun bin ich nochmal auf die casino seite und hab gesehen das meine Zahlung storniert wurde. Aber auf meinem bankkonto wurde mir nichts gutgeschrieben. Nun hab ich nochmal eine email an den Support geschrieben. Die geben mir nicht mal eine info was mit meiner Einzahlung passiert ist und schicken mir stattdessen Werbung???
Gerade Antwort bekommen, sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Haben sie für jede anfrage die ich stelle eine zuständige Abteilung? Es ist schon wie ich sagte, der Support kann und will nicht helfen. Sie stornieren meine einzahlung und geben mir keine info. Ich fühle mich total betrogen
Здравейте!
Това е ужасна комбинация от технически проблеми, лоша или необучена поддръжка и вероятно други интригуващи аспекти. 🙁
Начинът, по който аз го виждам, казиното създаде тази реклама, комбинирана с „ръководство", за да гарантира, че връзката между тях и играча ще остане отворена. В този случай такъв общ отговор е само за лошо и напълно разбирам чувствата ви!
Както и двамата знаем, че се нуждае от повече време. Както и да е, бих останал бдителен - ако казиното не успее да разреши този проблем до петък, няма да се поколебая с жалбата.
Дръж ме в течение.
Hey there!
This is a terrible combination of technical issues, bad or untrained support, and probably other intriguing aspects. 🙁
The way I see it casino created this advertisement combined with "guide" to ensure the link between them and the player will remain open. In this case, such a general response is only for the worse and I completely understand your feelings!
As we both know it needs just more time. Anyway, I would stay vigilant - if the casino fails to solve this trouble untill Friday, I would not hesitate with the complaint.
Keep me posted.
Дори и да е кредитиран ще изчезне по-бързо от скоростта на светлината!
Even if it was credited it will disappear faster than the speed of light!
След 4 дни парите ми бяха кредитирани в казиното без никакво обяснение. Разбира се, парите свършиха за секунди. Отново, няма да платя нито цент повече
After 4 days the money was credited to me at the casino without any explanation. Of course, the money was gone in seconds. Again, I will not pay a cent more
Nach 4 Tagen wurde mir das Geld in dem Casino gutgeschrieben, ohne eine Erklärung. Natürlich war das Geld in Sekunden runter gespielt. Auch hier werde ich keinen cent mehr einzahlen
Вероятно добро решение, искам да кажа, че не предпочитам казина с несправедливи условия. 🤔
И така, ударът на лош късмет, а?
Probably a good decision, I mean, I do not favor casinos with unfair conditions. 🤔
So, the stroke of bad luck, eh?
Имах чувството, че получавам инсулт, след като загубих монетата си толкова бързо!!!
Felt like I was having a stroke after losing my coin so fast!!!
Прочетох това... Искате ли да споделите повече за злощастната сесия? Колко залога сте направили и стойностите, може би е добре да споменете коя игра сте играли. В случай на слотове, споменаването на RTP би било хубаво.
Няма нужда да правите това, разбира се 🙂
По един или друг начин, повече късмет следващия път!
I read that... Care to share more about the unlucky session? How many bets you made, and the values, maybe it would be good to mention which game you played. In the case of slots mentioning the RTP would be nice.
No need to do that, of course 🙂
One way or another, better luck next time!
има малка бонус грешка.
написахте, че бонусът от 300% има лимит за теглене x5 в допълнение към залог x60.
Този бонус обаче няма ограничение за теглене, тегленето е неограничено.
there is a small bonus error.
you wrote that the 300% bonus has a x5 withdrawal limit, in addition to a x60 wager.
However, this bonus has no withdrawal limit, the withdrawal is unlimited.
Виждам! Благодаря ви за тази актуализация. Ще информирам нашите бонус специалисти и ще проверим това с казиното.
в случай че намерите нещо интересно за споделяне или попаднете на актуализация, използването на тази функция ще бъде високо оценено:
( https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage )
разположен точно под плюсовете и минусите.
Приятно изкарване и до нови срещи! 🙂
I see! Thank you for this update. I'll inform our bonus specialists, and we will check that out with the casino.
in case you find anything interesting to share or come across an update, using this feature will be highly appreciated:
(https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage)
located just under the pros and cons.
Have a good one and see you around! 🙂
Добро утро
ще намерите информацията в техните бонус T&C
Good morning
you will find the information in their bonus T&Cs
Благодаря ви, надявам се, че сте забелязали функцията, която споменах 🙂. Не се притеснявайте обаче,
мой колега попита казиното дали този термин се прилага за бонус с код MEGA300.
Thank you, I hope you noticed the feature I mentioned 🙂. Don't worry though,
my colleague asked the casino whether this term applies to a bonus with code MEGA300.
Ще видя 😊.
да, вече мога да ви уверя, че се прилага добре за mega300.
Взех го. Причината да го познавам.
Приятна вечер
I will see 😊.
yes I can already assure you that it applies well for the mega300.
I took it. The reason I know him.
Have a good evening
Прочетох в описанието, че бонусът, дължащ се на CRYPTO150, не е лепкав,
Всъщност направих депозит и това беше лепкав бонус.
Загазил съм.
I did read in the description that the bonus due to CRYPTO150 is not sticky,
I actually made a deposit and it was a sticky bonus.
I am in trouble.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.