преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Decode Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играл съм тук няколко пъти, наистина обичам платформата и игрите, купоните, които предлагат на играчите.
Винаги съм имал добър опит с поддръжката на клиенти преди моята заявка за теглене.
Чакам заявка за теглене, спазих всички правила и чакам документите за проверка да бъдат одобрени от казиното.
Ще държа всички в течение с моя опит и какво се случва,🤗🙏🤗
I have played here a few times, I truly do love the platform and the games , coupons they offer to players..
I've always had a good experience with customer support previous to my withdraw request.
I'm waiting on a withdrawal request, I followed all the rules and waiting for the verification documents to be approved by the casino.
I will keep everyone updated with my experience and what happens,🤗🙏🤗
Здравейте, искрено се радвам, че се наслаждавате на казиното. Не всеки ден играчите идват тук и хвалят някое казино, така че оценявам още повече, когато някой напише чувствата си.
Що се отнася до купоните, имат ли ги удобни за играчите? Относно вашето теглене, надявам се, че ще можете да се верифицирате успешно и тогава ще бъде само въпрос на време парите да кацнат в сметката ви.
Ще чакам следващата ти публикация и се надявам да е толкова положителна, колкото си и ти. 😊☘️
Hello, I am sincerely glad that you are enjoying the casino. It's not every day that players come here and praise a casino, so I appreciate it all the more when someone writes their feelings.
As for the coupons, do they have them convenient for the players ? Regarding your withdrawal, I hope you will be able to verify yourself successfully and then it will only be a matter of time before the money lands in your account.
I will wait for your next post and hope it will be as positive as you are. 😊☘️
Здравей Джаро,
Що се отнася до купоните, да.. те наистина имат невероятна гама от възможности за това..
Депозирах там около 7 пъти, преди заявката за теглене, и трябва да кажа, че RTP изглежда много справедлив на това място като всяко друго истинско казино, което е тухла и хоросан.. понякога се доближавах до преминаването през играта , няколко пъти го направих, но продължих да играя, защото това е просто толкова забавно място за игра... Надявам се, че всичко е наред със заявката, наистина получих имейл тази сутрин, че с моята снимка на кредитната ми карта, че някои от номерата бяха блокирани и за други казина това трябваше да направя, защото не мисля, че е добра идея цялата ви информация да се показва за хакери и какво ли още не. Въпреки това се възмущавам от снимки, които се надявам да са достатъчни за тях. Стискайте палци... Работата е там, че повечето, които залагат онлайн, често повече споделят оплаквания, отколкото да разказват за добрите преживявания... Мисля, че затова е необходима тази платформа, casino.guru. Просто ми се иска хората да споделят повече от своите положителни преживявания, виждам твърде много негативни или разстроени хора, защото не са спечелили и понякога дават лошо име на казината...те имат проблеми, ако разбирате какво имам предвид.. така или иначе ще държа всички в течение. Също така разбрах, че трябва да практикувам това, което проповядвам LOL. Имах страхотно преживяване с червено куче и казино Atlantis, което трябва да отида и да го пусна там, но се надявам, че имате чудесно ден и ще държа всички в течение, благодаря ви много 😊
Hello Jaro,
As far as coupons yes.. they really have an amazing range of choices for that..
I have deposited there about 7 times, previous to the withdraw request, and I must say, the RTP seems very fair at this place like any other real casino that is brick and mortar.. sometimes I'd get close to making through the playthrough, a couple times I did but I kept playing because it's just such a fun place to play... I'm hoping everything goes well with the request, I did get an email this morning saying that with my picture of my credit card, that some of the numbers were blocked and for other casinos that's what I've had to do because I don't think it's a good idea to have all of your information displayed for hackers and whatnot. However I resent pictures that hopefully are sufficient for them. Crossing fingers... The thing is, most who gamble online, often share complaints more than telling about the good experiences... I think that's why this platform, casino.guru is necessary. I just do wish that people would share more of their positive experiences, I see way too many negative or people upset because they didn't win and sometimes give casinos a bad name...they have issues if you know what I mean.. anyway either way I'll keep everyone updated I also realized that I need to practice what I preach LOL I did have a great experience with red dog and casino Atlantis which I need to go and put that out there but I hope you have a wonderful day and I'll keep everyone updated, thank you so much 😊
Да, прав си, че много играчи идват с неприятни преживявания, но има и такива, които хвалят и аз искрено се радвам за това. Така че се надявам всичко да мине гладко и да можете да получите парите си. Не забравяйте да ме информирате за всичко и ако се интересувате, можете да напишете потребителски преглед , когато всичко върви добре.
Късмет. ☘️
Yes, you are right that many players come with unpleasant experiences, but there are also those who praise and I am sincerely glad for that. So I hope everything goes smoothly and you will be able to get your money. Be sure to keep me updated with anything and if you're interested, you can write a user review when everything goes well.
Good luck. ☘️
Добро утро Джаро 🙂
Събудих се и открих депозита за теглене чрез биткойн в акаунта си от казино DeCode..
Ей!!!
Представителите на клиента все още бяха на първо място през целия процес.
Спечелих $1700
Трябва да кажа, че това казино е законно, 🙂
Благодаря ви, De code casino, и благодаря на казино гуру, че ме запознахте с друга забавна, законна, безопасна за игра..
Good Morning Jaro 🙂
I woke up to find the withdraw deposit through bitcoin in my account from DeCode casino..
Yay!!!
The customer reps were still top notch throughout the process.
I won $1,700
I must say, this casino is legit, 🙂
Thank you De code casino, and thank you casino guru for introducing me to another fun, legit, safe to play..
Добра победа, крипто също трябва да е доста бързо, така че стига да имате парите си в сметката си за обозримо време, това е перфектно.
Радвам се, че все още се справяте добре и видях, че сте публикували потребителска рецензия, така че благодаря за това.
Надявам се, че ще имате повече и по-удобни сесии. ☘️😊
Nice win, crypto should be pretty fast too, so as long as you have your money in your account for the foreseeable time, it's perfect.
I'm glad you're still doing well and I saw that you posted a user review, so thank you for that.
I hope you will have more and more comfortable sessions. ☘️😊
моля, помогнете ми с проблема с Decode Casino. Е, не е честно да го правя, те приемаха депозити, даваха кешбек, всичко беше наред, щом спечелих тази сума, те веднага направиха блок и измислят някакви вътрешни проверки, че сметката не е преминала . какво по дяволите е това защо приемаха депозитите ми толкова дълго и веднага щом си върнах парите, ме забраниха. добре, това е просто смешно, моля, надявам се на справедливост и вашата помощ при разглобяването
please help me with the problem with Decode Casino. Well, it’s not fair to do this, they accepted deposits, gave cashback, everything was fine, as soon as I won that amount, they immediately made a block, and they come up with some kind of internal checks that the account did not pass. what the hell is this? why did they accept my deposits for so long, and as soon as I won back my money they banned me. well, this is just funny, please, I hope for justice and your help in disassembling
Хей, ако сте спечелили значителна сума, тогава вярвам, че казиното може да направи известна проверка на играта. Това не е нещо необичайно, така че вероятно ще трябва да изчакате, докато свърши.
Както и да разбирам, че казиното също е блокирало акаунта ви? Дадоха ли ви причина? Играхте ли с някакъв бонус или не?
Тъй като сте пуснали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако е необходимо. Видях, че Доминика ти е отговорила преди малко в твоето оплакване , така че и ти можеш да й дадеш отговор на нейните въпроси.
Надявам се това скоро да се реши.
Hey, if you have won a significant amount, then I believe the casino can do some gameplay checking. It's not something that's uncommon, so you'll probably just have to wait until it's over.
Anyway, do I understand that the casino has also blocked your account? Did they give you a reason? Did you play with any bonus or not?
Since you have opened a complaint, our team will try to help you if necessary. I saw that Dominika replied to you in your complaint a while ago, so you can also provide her with an answer to her questions.
I hope this will be resolved soon.
Изненадващо казаха, че документите са фалшиви. Как се потвърдих първоначално? Мога ли да ви кача документите си и можете ли да ми кажете дали това е крафт или оригинал? ами това са глупости
Surprisingly, they said that the documents were fake. How did I get verified initially? Can I upload my documents to you and can you tell me if this is a craft or an original? well this is nonsense
Най-доброто нещо, което можете да направите, е да оставите тези неща в жалбата, която сте отворили, и нашият екип ще я разгледа, докато се занимава с вашата ситуация. Също така намирам за доста странно, че това е първият път, когато сте верифицирани. Тогава изпратихте ли същите документи?
The best thing to do is to leave these things in the complaint you have open and our team will look into it as they deal with your situation. I also find it quite strange that this is the first time you've been verified. Did you send the same documents then?
Да, разбира се, само документи. Минах проверка, продължи 14 дни, накрая всичко беше наред, приеха. Но при теглене на голяма сума от промоционалния код, те изведнъж се оказаха фалшиви😉😆
Yes, of course, only documents. I passed verification, it lasted 14 days, in the end everything was fine, they accepted. But when withdrawing a large amount from the promo code, they suddenly turned out to be fake😉😆
Да, конечно, одни документы. Верификацию я прошел, длилась 14 дней, в итоге все хорошо, приняли. Но при выводе крупной суммы с промокода, они резко стали подделкой😉😆
Много ми е любопитно как ще стане накрая и ще следя внимателно оплакването ви. Доста е плетеница и ще видим докъде ще стигнем.
Ако случайно научите нещо ново с времето, не се колебайте да го споделите. 🙂
I am quite curious how it will turn out in the end and I will follow your complaint closely. It's quite a tangle and we'll see where we get to.
If you happen to learn something new over time, don't hesitate to share it. 🙂
Разбира се, скъпи Джаро. Моето мнение е, че ако печалбите бяха от моите депозирани пари, нямаше да има проблеми, но тъй като това е промо код от депозити, виждаме следната ситуация
Of course, dear Jaro. My opinion is that if the winnings were from my deposited money, there would be no problems, but since this is a promo code from deposits, we see the following situation
Конечно уважаемый Jaro. Мое мнение, если бы выигрышь был с моих денег внесенных, проблем бы небыло, а так как это промокод с депозитов, ситуацию мы видим вот такую
Е, досега бих се съсредоточил основно върху проверката на документи, защото проверката често идва в казината при първото теглене, така че понякога няма значение дали печелите с истински пари или с депозит.
Ще видим накъде ще се развие цялата ситуация и дали ще бъде решена, или какво казва казиното, ако трябва да бъде включено в разговора.
Много съм нетърпелива да знам.
Well, so far I would primarily focus on document verification because verification often comes in casinos on the first withdrawal, so sometimes it doesn't matter if you win with real money or with a deposit.
We'll see where the whole situation goes and if it gets resolved, or what the casino says if it needs to be brought into the conversation.
I'm quite eager to know.
Здравей Джаро, изпратих на Доминика документите си и също написах SSN за всеки случай.
Hi Jaro, I sent Dominica my documents and also wrote my SSN just in case.
Привет Jaro, я отослал Доминике свои документы и написал так же свой SSN на всякий случай.
Така че нека изчакаме и да видим накъде отива всичко това. Да видим какво ще каже Доминика. 😉
So let's wait and see where this all goes. Let's see what Dominika will have to say. 😉
Джаро здравей приятел! Как си Моля, кажи ми, ако казиното не реагира на таймера, какво тогава? Аз съм просто начинаещ, съжалявам, че задавам този въпрос🫢🫢😑
Jaro hi buddy! How are you Please tell me, if the casino does not respond to the timer, what then? I'm just a newbie, sorry for asking this question🫢🫢😑
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.