НачалоФорумКазинаDbosses Casino - обща дискусия

Dbosses Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Dizzaya
|
10 437 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
Maldadorog
преди 2 години

Здравейте,

неговата оценка се основава на тези ключови точки:

file

Просто не можем да променим рейтинга на казиното, защото играчът не получи нищо от безплатните завъртания.

Надявам се, че разбирате 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти ,


Някой знае ли защо изведнъж dbosses casino и другите казина от същата група са в поддръжка от 18 ч. Пише малко назад, но това е преди 5 часа. Някой знае ли какво??

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей, човече, ти си страхотен и можеш да го видиш отново скоро след това. И сега е по подразбиране за мен, така че не е

Автоматичен превод:
benzj044
преди 2 години

Здравейте,

изглежда сега работи. Можете ли да получите достъп до сайта сега?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, добър ден, изплатих нещо преди 4 дни, но все още нищо не се случи. Досега съм теглил 5 пъти, но всичко беше наред. Преди 4 дни ми изтеглиха нещо и ми казаха, че трябва да направя проверка и да подам всички необходими документи, след което казаха, че ще получа имейл до 48 часа, но не го направих не получих, свързах се с тях отново и винаги получавах същия отговор. минаха около 84 часа от подаването на документите. и все още не е потвърдено.

Автоматичен превод:
emranmucic8
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че трябва да дадете известно време на казиното, за да обработи проверката, само след като тегленето ви може да бъде продължено от финансовия отдел.

Може би казиното няма достатъчно персонал в момента, поради което процесът не е толкова гладък.

Даваме на всички казина 14 пълни дни за обработка на проверка и теглене.

Ще бъдете ли така любезен и ще изчакате малко?


Автоматичен превод:
преди 1 година

не се регистрирайте и не плащайте в това казино. Това е измама.

Автоматичен превод:
dbosses-victim
преди 1 година

Честно казано, няма какво друго да получим от вас, за да обясним по-подробно, тъй като това е следващият ви забранен акаунт.

Причина: обиден език, използван в жалбата.

🙁


Автоматичен превод:
преди 2 години

Как можете да дадете такава оценка на такова казино?

Безплатни завъртания без край и без печалба!!

Това трябва ли да е добро казино???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, те са измамници. След като спечелите, ще бъдете баннати и те няма да изплатят. Щях да внимавам. Те също скоро ще преминат към лиценза Khanawakee.

Автоматичен превод:
преди 1 година

не се регистрирайте и не плащайте в това казино. Това е измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

да Мога да потвърдя и това. Много е тъжно, че рейтингът тук вече е само базиран на пари и партньор. Надявам се някой да отвори наистина независима страница за преглед на казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, добър ден, изплатих нещо преди 4 дни, но все още нищо не се случи. Досега съм теглил 5 пъти, но всичко беше наред. Преди 4 дни ми изтеглиха нещо и ми казаха, че трябва да направя проверка и да подам всички необходими документи, след което казаха, че ще получа имейл до 48 часа, но не го направих не получих, свързах се с тях отново и винаги получавах същия отговор. минаха около 84 часа от подаването на документите. и все още не е потвърдено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получихте ли парите си? Казино Гуру успя ли да ви помогне?

Автоматичен превод:
преди 1 година

да Мога да потвърдя и това. Много е тъжно, че рейтингът тук вече е само базиран на пари и партньор. Надявам се някой да отвори наистина независима страница за преглед на казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам да кажа, че очевидно не разбирате как работим. Индексът на безопасност не се продава, никога не е бил.

Този допълнителен множествен акаунт отново е забранен.

Ние не подкрепяме измамите тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, много се промени, откакто вече нямате mga лиценз. методите за депозит станаха много малко. моля, актуализирайте това.

Благодаря

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Здравей отново!

Бихте ли конкретизирали вашето запитване? В рецензията се казва : „Kahnawake (Kahnawake Gaming Commission)"

И все пак бих могъл да се възползвам от намек за методите за депозит, които споменахте. Само имайте предвид, че ние изброяваме всички методи, налични в целия свят, няма шанс да ги запазим отделно за определени държави - доколкото ми казаха.

Ще чакам вашия отговор.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, skrill и paysafe бяха премахнати оттогава. Така че вече не е от значение за мен.


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Здравейте!

И двете изчезнаха ли локално само за вашата страна или по-скоро за целия свят? 🤔

За съжаление, това е нещо, което не можем лесно да проследим сами. Благодаря за информацията - препращам я на екипа за данни.

Може би нещо друго, което си струва да се спомене тук, също се е променило?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте

В Австрия ги няма

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Аха! Така локално. Оценявам, че отделихте време да споделите!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Между другото, ценна информация, благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Skrill и Paysafe се завръщат в Австрия. Днес платих без никакви проблеми


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини