преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DaVincis Gold Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сега преминавам през ДЪЛЪГ процес на теглене. Спечелих $2500, което изглежда е много за тях. Случайно използвах бонус без макс. Първо ми казаха, че могат да правят две тегления по $500 на седмица. Сега се свежда до едно. Получих първата си миналата седмица, така че чакам друга тази седмица, седмицата на 3/1/22. Ще правят само един на седмица и не получих отговор дали има някакви конкретни дни, чакащи между тях. Те отговориха на няколко от имейлите ми, но игнорират повечето. Иска ми се просто да мога да получа еднократната си сума, защото по този начин не изглежда, че съм спечелил много, а някак се всмуква в оборотния ми капитал. Спряха да отговарят на молбите ми кога е следващият. Трябва да ги въведа в тяхната система и са разрешени само два чакащи. Просто това е толкова дълъг, продължителен процес. Бихте си помислили, че биха искали да свършат с това.
I’m going through the L O N G withdrawal process now. I won $2500 which seems to be a lot for them. I happened to use a bonus with no max. First they told me that they can do two $500 withdrawals per week. Now it’s down to one. I received my first one last week, so I’m waiting for another this week, the week of 3/1/22. They will do only one per week, and I haven’t received an answer if there’s any specific days waiting in between. They’ve answered a few of my emails, but ignore most. I wish I could just get my lump sum because this way, it doesn’t seem like I won much, it kind of gets sucked up into my working capital. They have stopped responding to my requests of when is the next one. I have to enter them into their system and only two pending are allowed. It’s just such a long, drawn out process. You’d think they’d want to get it over with.
Здравейте,
Съжалявам, но това, което описваш тук, отговаря на минусите, за които предупреждаваме 🙁:
Благодаря ви за споделянето, другите играчи ще оценят публикацията ви, сигурен съм.
Моля, бъдете търпеливи и ако останете с впечатлението, че нещо не е наред, уведомете ни.
Hello,
I'm sorry but what you describe here fits with the cons we warn about 🙁:
Thank you for sharing, the other players will appreciate your post, I'm sure.
Please, be patient and if you get the impression that something is wrong, let us know.
Това място е абсолютно най-лошото. Те са олицетворение на думата мръсници. Дадоха ми „безплатен чип" (нищо не е безплатно с тези клоуни) за $10,00, с игра от 35×. Така че аз продължих да играя и ниско и ето.....всъщност надхвърлих играта. Така че след това отидох да изтегля моя лимит от печалби от $100,00. След това ми каза един от техните подчинени, шега на представител на обслужване на клиенти. „Че трябваше да направя депозит, за да изтегля и да верифицирам акаунта си." Имайте предвид, че съм депозирал при тези клоуни в миналото. Но от последния ми депозит имаше твърде голям период без депозит. Така че бяха необходими допълнителни 25.00. (Странно как те не трябва да проверяват, когато депозирате, тогава всичко е наред.) Така че получавам имейл, че тегленето ми е отменено. Така че влизам в това $hitshow и бум без $100,00 долара. Така че след това говоря с един от "звездните" представители за обслужване на клиенти на име Никол. Тя отново ме информира, че тегленето ми е отменено и средствата са анулирани. Питам къде бяха моите пари, които спечелих (заявените от мен $100,00 и $200,00 плюс, които магически изчезнаха след заявка за теглене.) Никол трябва да е много заета днес, хора, защото все още я чакам да ми отговори!!🙄 🙄🤔. Така че в крайна сметка това място е пълна шега!! В останалия цивилизован свят (и където хората имат морал) това се нарича грабеж! Знам, че знам.... беше безплатен чип, както казах по-рано "нищо не е безплатно" с тези клоуни. Сумата от $, която съм похарчил там, трябва да получа няколко "безплатни" чипа. Ако някой1 не каже нищо, ще продължи да мами хората. Аз съм само един човек, представете си всички останали, които също си паднаха! Нека това да се разбере......о, и не можах да изпратя имейл или да копирам темата си в чата с Никол!
This place is the absolute worst. They are the epitome of the word scumbags. I was given a "free chip" (nothing is free with these clowns) for $10.00, with a playthrough of 35×. So I proceeded to play, and low and behold.....I actually exceeded the playthrough. So I then went to withdrawl my $100.00 limit of winnings. I was then told by one of their sub-par, joke of a customer service reps. "That I had to make a deposit to withdrawl and to verify my acct." Now mind you I've deposited with these clowns in the past. But since my last deposit, there had been too large of span without a deposit. So an additional 25.00 was required. (Funny how they don't need to verify when you are depositing, all is well then.) So I get an email saying my withdrawal was reversed. So I go login to this $hitshow and boom no $100.00 dollars. So I then speak to one of the "stellar" customer service reps named Nicole. She again informs me that my withdrawal has been canceled, and funds were voided. I ask where my money was that I had won (my requested $100.00 and the $200.00 plus that magically disappeared after requesting a withdrawal.) Nicole must be really busy today folks because I'm still waiting on her to get back to me!!🙄🙄🤔. So in the end this place is a complete joke!! In the rest of the civilized world (and where people have morals) this is called robbery! I know I know....it was a free chip, as I said earlier "nothing is free" with these clowns. The ammount of $ i have spent there, i should get several "free" chips.If some1 doesn't say anything, they will continue to scam people. I'm only one person, imagine all the others who fell for it too! Let that sink in......oh and I couldn't email or copy my chat thread with Nicole!
Здрасти,
Трябва да кажа, че това изглежда точно като съмнително, нелицензирано казино в най-добрата му форма...
Мога да приема, че казината проверяват играчите само когато тегленето е изпратено, това е бизнес стандарт. Струва си да се спомене, че приличните казина позволяват на играчите да верифицират акаунта си по всяко време, когато сметнат това за подходящо. Освен това, в случай че изберете опция за плащане, която никога преди не сте използвали, обикновено води до депозит за потвърждение, това е нормално, но отново не съм убеден, че това е така. Защо трябва да депозирате, за да получите печалбите, които сте спечелили от безплатния чип, ако не сте новорегистриран играч?
Що се отнася до факта, че вашите средства са анулирани - нямам представа какво се е случило.
Желаете ли да подадете жалба? 🙂
Hi there,
I must say that this seems exactly like a questionable, unlicensed casino at its top form...
I can accept that casinos only verify players when the withdrawal is submitted, that's a business standard. Worth mentioning that decent casinos allow players to verify the account anytime the player sees that suitable. Furthermore, in case you opt for a payment option you have never used before usually leads to a confirmational deposit, that's normal, yet again I'm not convinced that this is the case. Why would you need to deposit to get the winnings you gained from the free chip if you are not a newly registered player?
When it comes to the fact that your funds were voided - I have no idea what has happened.
Care to submit a complaint? 🙂
Ето доказателство, че са го получили. Но казаха, че не са го получили
https://blockchair.com/bitcoin/transaction/6ac2962a7e8ddcad05f3e352ccb6a9d28e17601e24af2b1726e7bfd53360669d
Here is proof they got it.But the said they didn't get it
https://blockchair.com/bitcoin/transaction/6ac2962a7e8ddcad05f3e352ccb6a9d28e17601e24af2b1726e7bfd53360669d
здравей
Най-доброто, което можете да направите за сега, е да отговорите на жалбата, според мен. Следвайте тази връзка 👈 и актуализирайте Томас, моля. Не забравяйте да изпратите и тази връзка. Обзалагам се, че е значително.
Трябва да призная, че не разпознах никакъв проблем. Имате ли някакви улики?
Hello!
The best you can do for now is respond to the complaint, I reckon. Follow this link 👈 and update Tomas, please. Make sure to send this link too. I bet it's significant.
I have to admit, I did not recognize any sort of issue. Do you have any clues?
Така че най-разумното засега е да изчакаме и да видим какво ще разберем в жалбата. Виждам, че все още не сте отговорили на Томас, възможно ли е да го направите?
So the most sensible thing to do for now is to wait and see what we can find out in the complaint. I see that you still haven't answered Tomas, would it be possible to do so ?
Отговорих на Томас, а представителите в казиното и coinbase са идиоти. Те не биха могли да глобят задните си части, ако ги загубят. Биткойн ще съсипе този свят като камилски пръст на Харис. Може да ме е грижа по-малко за бъдещето, тъй като то няма да ме засегне. Но ще се отрази на всички малки деца и тяхното бъдеще. Достатъчно лошо е, че училищата не учат децата на нищо. Така че бъдещето изглежда като една бъркотия. Но аз няма да е жив за това. Нито 70% от вас.
I answered Tomas and the reps at casino and coinbase are morons.They couldn't fine thier rear if they lost it.Bitcoin is going to ruin this world as for camel toe Harris. I can care less about the future as it won't effect me.But it will all the young kids and thier futures.Its bad enough that schools aren't teaching kids anything.So the future looks like a mess of one.But I won't be alive for it.Neither will 70% of you.
Стигнахте ли повече по случая? Какво ви казаха казиното и coinbase?
Did you get any further in the case ? What did the casino and coinbase tell you ?
Не, никога не съм го правил. Просто свърших тези пари
Nope never did.Im just out that money
Тъжно, но видях, че Питър се свърза с казиното и се опита да помогне. Много ми е любопитно как ще стане, само ми кажете, когато имате нещо ново. 🙂
Sad, but I saw that Peter contacted the casino and tried to help. I'm very curious how it will turn out, just let me know when you have something new. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.