преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dafabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, регистрирах се в DAFABET и изглежда като измама. Те не верифицират акаунта ми, обслужването на клиенти не работи и най-хубавото от всичко е, че МЕ БЛОКИРАХА, ЗАТО СЪМ СПЕЧЕЛИЛ €50 напразно. Тези неща не са ли регламентирани? За бога… НИКОГА НЕ ВЛИЗАЙТЕ В DAFABET
Hello, I registered with DAFABET and it seems like a scam. They don't verify my account, customer service doesn't work and best of all, THEY HAVE BLOCKED ME FOR HAVING WON €50 for nothing. These things are not regulated? For the love of God… NEVER ENTER DAFABET
Hola, me registré en DAFABET y parece una estafa. No me verifican la cuenta , atención al cliente no funciona y lo mejor de todo, ME HAN BLOQUEADO POR HABER GANADO 50€ de nada. Estás cosas no están reguladas? Por el amor De Dios… no entréis NUNCA A DAFABET
Предполагам, че трябва да се оплачете... Използвайте тази връзка и ни позволете да проучим: https://casino.guru/complaints/create
Не се притеснявайте, безплатно е!
I guess you should complain... Use this link and let us investigate: https://casino.guru/complaints/create
Don't worry, it's free of charge!
Здравейте, това е jagadeesh naveen, направих депозит от 4000INR в моя акаунт в dafabet, но все още не получих депозита си в акаунта си, изминаха 14 дни от депозита. Когато се опитвах да се свържа с екипа за поддръжка на клиенти, те просто ме инструктираха да качете всички данни за плащане, но не получих депозита си. Службата за поддръжка на клиенти просто инструктира за последните 14 дни отново и отново, след като бях качен.. любезно разгледайте този проблем. Тук мога да приложа екранната снимка на плащането.
ID: Vakalapudi7777
Hii this is jagadeesh naveen I have done a deposit of 4000INR in my dafabet account but still i didn't receive my deposit in my account it has been 14 days from deposit.when I was trying to contact with customer support they simply instruct me to upload all payment details but I didn't get my deposit.the customer support simply instructed about last 14 days again and again after I have been uploaded..kindly look into this issue.Here I can the attact the screenshot of payment.
ID :Vakalapudi7777
Здравейте. Това не ми звучи много добре. Поддръжката от казиното каза ли ви какво може да причини този проблем? Трябва също да се опитате да проверите при вашия доставчик на плащания, за да видите дали всичко е наред от тяхна страна. Опитвали ли сте го случайно?🤔
Моля, уведомете ни.
Hello. This doesn't sound very well to me. Did the support from the casino tell you what could cause this issue? You should also try to check with your payment provider to see if everything is okay at their end. Have you tried that by any chance?🤔
Please let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.