Препратих го на Ник и той каза, че ще се свърже с вас скоро, така че не се притеснявайте. Таймерът ще бъде удължен и се надяваме скоро да бъде решен.
I've forwarded it to Nick and he said he'll get back to you soon, so don't worry. The timer will be extended and hopefully it will be resolved shortly.
Видях, че Ник вече е отговорил, така че се надявам нещата да се ускорят сега. 🙂
I saw that Nick has already replied, so hopefully things will speed up now. 🙂
Той само ме затруднява много, но аз съм прав, знам със сигурност, че вече му отговорих, чакам сега отново, благодаря ви за отговора
He only is making me very difficult but i am in my right i know for sure i did already answered back to him i wait now again thank you for your answer
Просто дайте на Ник малко време, моля, и той ще намери най-доброто решение на вашия случай.
Just give Nick some time, please, and he will get the best resolution to your case.
Благодаря, знам, че не е най-лесното нещо за чакане, но с толкова много оплаквания, които идват, е трудно да се отговори веднага, но нашият екип се опитва да го направи възможно най-кратък.
Както и да е, все още не сте чули нищо ново?
Thanks, I know it's not the easiest thing to wait for but with so many complaints coming in it's hard to reply right away, but our team is trying to make it as short as possible.
Anyway, you still haven't heard anything new?
Благодаря Ви за актуализацията. Надявам се, че решението на вашия случай ще дойде скоро.
Thank you for the update. I hope the resolution to your case will come soon.
Ник, явно не си положил никакви усилия, защото работиш срещу мен от самото начало и много ме затрудняваш, знаеш правилата много добре, но няма значение, ще се оправи допълнително с ksa, моля, изтрий всички мои оплаквания и информация, моля
Nick, apparently you haven't made any effort because you have been working against me from the start and making it very difficult for me, you know the rules very well, but never mind, it will be sorted out further with the ksa please delete all my complaint and info please
О, много съжалявам. Видях, че възстановяването ви е свързано с някои правни неща във вашата страна и въпреки че ще се опитаме да помогнем, не виждаме дълбочината на тези неща. Тъжно е, че се получи така, но KSA се надяваме да може да ви помогне по-добре, тъй като те са опитни в правните въпроси във вашата страна.
Успех и се надявам да се оправиш. Ако ти се иска, кажи ми как върви. 🙁
Oh, I'm so sorry. I saw that your refund is about some legal stuff in your country, and although we would try to help, we don't see in the depth of these things. It's sad that it turned out this way but KSA will hopefully be able to help you better since they are proficient in legal matters in your country.
Good luck and I hope you will sort it out. If you feel like it, let me know how it goes. 🙁
Екипът за оплаквания ще се погрижи за това, така че не е нужно да се притеснявате
Добре е, че Холандия е ограничена, но когато ситуацията се обърне към законността, ние не можем да я разрешим, защото нямаме адвокати тук. Особено не когато тук идват играчи от различни държави и правните неща са различни навсякъде.
Още веднъж, съжалявам.
The complaint team will take care of that, so you don't have to worry
It's fine that Netherlands is restricted, but when the situation turns to legality, we are not able to solve it because we don't have any lawyers here. Especially not when players from different countries come here and legal things are different everywhere.
Once again, I'm sorry.
Добре, но Ник трябва да каже, че директно, а не blablabla и след това чао, той знае, че от самото начало страната ни е ограничена страна, но е добре, справям се с ksa, говоря за темата по-късно за това, моля, изтрийте цялата информация от мен също отивам да опитам някъде иначе благодаря чао
Ok but nick must say that direct not blablabla and than bye he knows that from the beginning our country is a restricted country but its ok i handle it with the ksa i speak theme later about this please delete all info from me also i go try somewhere else thank you bye
Така че той трябваше първо да разбере всичко най-важно и това, че дадена страна е ограничена, не означава, че няма да се опитаме да помогнем. Но, както казах, след като разбра, че става въпрос за законност, той беше безсилен в този случай. Надявам се, че вие и KSA можете да разрешите нещата.
So he needed to find out all the essentials first, and just because a country is restricted doesn't mean we wouldn't try to help. But, as I said, once he knew it was about legality, he was powerless in that case. I hope you and KSA can work things out.
nick Помолих те да изтриеш оплакването ми, за да не вземам страна в това. Ако не можете да ми помогнете допълнително, защото не знаете правилата на Холандския орган по игрите или не знаете как да се справите с това, тогава не го казвайте поради горните причини, защото вие го знам много добре, дори ви изпратих доказателства от адвокат и вие дори сте редактирали името му, така че възпрепятствахте от самото начало, но това не означава, че нямам право на това, все още имам право на възстановяване и вече получавам пари обратно от друго онлайн казино, Чакам го, защото те също знаят разпоредбите, само Cuscocasino явно все още не знае, но това ще бъде предадено на властите на KSA в Холандия, които ще дойдат, ще стане автоматично или се надяваме с глоба от милиони
nick I have asked you to delete my complaint so as not to take sides in this. If you cannot help me further because you do not know the rules of the Dutch Gaming Authority or do not know how to deal with this, then do not say so for the above reasons because you I know it very well, I even sent you the evidence from a lawyer and you even edited his name, so you have been obstructive from the start, but that does not mean that I am not entitled to it I am still entitled to a refund and am already getting money back from another online casino, I am waiting for it because they also know the regulations, only Cuscocasino apparently does not yet, but that will be passed on to the KSA authorities in the Netherlands who will come it will happen automatically or hopefully with a fine of millions
Виж, колкото и да ти съчувствам и да те съжалявам, нещата стоят така. Описах и обясних какъв е проблемът и защо не можем да ви помогнем. Не знам какво повече мога да ви кажа, защото за съжаление нямам нищо. Нашият екип винаги се опитва да даде най-доброто от себе си, но за съжаление сме твърде кратки за някои случаи. 😥
Look, as much as I sympathize with you and feel really sorry for you, that's just the way it is. I've described and explained what the problem is and why we can't help you. I'm not sure what more I could tell you because unfortunately I have nothing. Our team always tries to do their best but unfortunately we are too short for some cases. 😥
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.