ФорумКазинаCusco Casino - обща дискусия

Cusco Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от kupertief1
|
4448 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 6 месеца

filefile 0 секунди там

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 6 месеца

Препратих го на Ник и той каза, че ще се свърже с вас скоро, така че не се притеснявайте. Таймерът ще бъде удължен и се надяваме скоро да бъде решен.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file Надявам се да

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Видях, че Ник вече е отговорил, така че се надявам нещата да се ускорят сега. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Той само ме затруднява много, но аз съм прав, знам със сигурност, че вече му отговорих, чакам сега отново, благодаря ви за отговора

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Просто дайте на Ник малко време, моля, и той ще намери най-доброто решение на вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Време, да, разбира се, че чакам, благодаря

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Благодаря, знам, че не е най-лесното нещо за чакане, но с толкова много оплаквания, които идват, е трудно да се отговори веднага, но нашият екип се опитва да го направи възможно най-кратък.

Както и да е, все още не сте чули нищо ново?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, не чух нищо ново, cuscocasino не ми отговори нито в чата на живо, нито в имейлите ми

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Надявам се, че решението на вашия случай ще дойде скоро.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Надявам се да чакам още благодаря

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ник, явно не си положил никакви усилия, защото работиш срещу мен от самото начало и много ме затрудняваш, знаеш правилата много добре, но няма значение, ще се оправи допълнително с ksa, моля, изтрий всички мои оплаквания и информация, моля

Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

О, много съжалявам. Видях, че възстановяването ви е свързано с някои правни неща във вашата страна и въпреки че ще се опитаме да помогнем, не виждаме дълбочината на тези неща. Тъжно е, че се получи така, но KSA се надяваме да може да ви помогне по-добре, тъй като те са опитни в правните въпроси във вашата страна.

Успех и се надявам да се оправиш. Ако ти се иска, кажи ми как върви. 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всички знаете, че грешат, защото Холандия е страна с ограничения

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но изтрийте жалбата си навсякъде, където я оправям с ksa

Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Екипът за оплаквания ще се погрижи за това, така че не е нужно да се притеснявате

Добре е, че Холандия е ограничена, но когато ситуацията се обърне към законността, ние не можем да я разрешим, защото нямаме адвокати тук. Особено не когато тук идват играчи от различни държави и правните неща са различни навсякъде.

Още веднъж, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, но Ник трябва да каже, че директно, а не blablabla и след това чао, той знае, че от самото начало страната ни е ограничена страна, но е добре, справям се с ksa, говоря за темата по-късно за това, моля, изтрийте цялата информация от мен също отивам да опитам някъде иначе благодаря чао

Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Така че той трябваше първо да разбере всичко най-важно и това, че дадена страна е ограничена, не означава, че няма да се опитаме да помогнем. Но, както казах, след като разбра, че става въпрос за законност, той беше безсилен в този случай. Надявам се, че вие и KSA можете да разрешите нещата.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

nick Помолих те да изтриеш оплакването ми, за да не вземам страна в това. Ако не можете да ми помогнете допълнително, защото не знаете правилата на Холандския орган по игрите или не знаете как да се справите с това, тогава не го казвайте поради горните причини, защото вие го знам много добре, дори ви изпратих доказателства от адвокат и вие дори сте редактирали името му, така че възпрепятствахте от самото начало, но това не означава, че нямам право на това, все още имам право на възстановяване и вече получавам пари обратно от друго онлайн казино, Чакам го, защото те също знаят разпоредбите, само Cuscocasino явно все още не знае, но това ще бъде предадено на властите на KSA в Холандия, които ще дойдат, ще стане автоматично или се надяваме с глоба от милиони

Автоматичен превод:
Claudiajayden
преди 5 месеца

Виж, колкото и да ти съчувствам и да те съжалявам, нещата стоят така. Описах и обясних какъв е проблемът и защо не можем да ви помогнем. Не знам какво повече мога да ви кажа, защото за съжаление нямам нищо. Нашият екип винаги се опитва да даде най-доброто от себе си, но за съжаление сме твърде кратки за някои случаи. 😥

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини