преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cusco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино Куско също е удобно за мобилни устройства. Можете да играете всички игри на вашия смартфон или таблет, без да се налага да изтегляте приложение. Мобилният уебсайт е толкова удобен за потребителя, колкото и уебсайтът за настолни компютри.
Casino Cusco е много удобно за потребителя. Уеб сайтът е добре организиран и лесен за навигация. Можете лесно да търсите игри по тип, доставчик или тема. Игрите се предлагат на няколко езика, включително холандски.
Casino Cusco is also mobile friendly. You can play all games on your smartphone or tablet without having to download an app. The mobile website is as user-friendly as the desktop website.
Casino Cusco is very user friendly. The website is well-organized and easy to navigate. You can easily search for games by type, provider or theme. The games are available in several languages, including Dutch.
Това е страхотно! Какво ще кажете за другите качества, ако нямате нищо против да попитам?
Поддръжката е полезна, условията са написани ясно? KYC се обработва внимателно, но бързо?
Благодаря предварително 🙂
That's great! What about the other qualities, if you don't mind me asking?
Is support helpful, terms written clearly? KYC handled with care yet swiftly?
Thanks in advance 🙂
Имейлът на казиното в Cusco и служителите в чата на живо не отговарят на молбата ми от миналия месец до молбата ми да ми възстановят парите, ситуацията продължава от месец, дадох всичките си данни и не получих нищо обратно, не и по имейла и нищо чрез чат на живо, те не желаят да съдействат на моята заявка за възстановяване от преди месец, отнася се до сума от 580 евро, която не им е позволено да приемат, защото съм холандски играч, те действат незаконно, нямат разрешение за това и в допълнение съм посочен в cruks и съм известен като проблемен играч, те знаят за това, те посочват чрез trustpilot, че са готови да си сътрудничат по имейл, ако изпратя имейл директно до тях, първо те изрично дадоха грешен имейл адрес, но Вече бях изпратил имейл до правилния човек там преди, вече бях изпратил заявката и изпратих всичко по отношение на данните, след това им изпращате още няколко имейла по тяхно искане тук чрез Trustpilot, че искат да сътрудничат, но все още няма отговор на моя имейли изобщо и дори ако го поискате отново в чата на живо, den също не желае да отговори чрез чата на живо и направи няколко разпечатки на това през последния месец, до ден днешен все още не съм получил моите връщане на парите, без актуализации получи възстановяване по имейл и не получи никаква помощ чрез поддръжка на живо. Единственото решение да ме накарате да спра да докладвам това е да получа парите си обратно по номера на банковата си сметка възможно най-скоро. Отнася се за всичките ми депозити около 580 евро. предишния месец март, които бяха депозирани и затова те хванаха проблемен играч без лиценз от cruks и като знаете това, бъдете внимателни хора, те са измамници
Дата на преживяване: 20 март 2024 г
Cusco casino email and employees on the live chat do not respond to my request from last month to my request to refund my money, the situation has been going on for a month, I gave all my details and received nothing back, not via the email and nothing via live chat they are not willing to cooperate with my refund request from a month ago it concerns an amount of 580 euros that they are not allowed to accept because I am a Dutch player they are operating illegally they do not have a permit for this and in addition I am listed in cruks and I am known as a problem player they know about this they indicate via trustpilot that they are willing to cooperate via email if I send an email directly to them firstly they expressly gave the wrong email address but I had already emailed the right person there before, I had already submitted the request and sent everything in terms of data, then you send them a few more emails at their request here via Trustpilot that they want to cooperate, but still no response to my emails at all and not even if you ask for it again in the live chat, den is also not willing to answer via the live chat and have made several print screens of this in the past month, to this day I have still not received my money back, no updates received a refund via email and did not receive any help via live support. The only solution to get me to stop reporting this is that I get my money back on my bank account number as soon as possible. It concerns all my deposits around 580 euros. the previous month of March that were deposited and they therefore caught a problem player without a license from a cruks and knowing this, be careful people, they are scammers
Date of experience: March 20, 2024
Cusco casino email en medewerkers op de live chat reageren niet terug op mijn verzoek van de vorige maand op mijn verzoek om mijn geld terug te betalen de situatie speelt al een maand heb al mijn gegevens gegeven en niks maar dan ook niks terug gekregen niet via de email en niks via live chat ze zijn niet bereid om mee te werken aan mijn terugbetaling verzoek van een maand geleden het gaat om een bedrag van twv 580 euro die ze niet mogen aannemen omdat ik een Nederlandse speler ben ze zijn illegaal bezig ze hebben geen vergunning hiervoor en daarnaast sta ik in cruks vermeld en ben ik bekend als probleemspeler zij weten hiervan ze geven via trustpilot aan dat ze bereid zijn mee te werken via de email als ik een email direct stuur naar ze ten 1ste gaven ze express een verkeerd email adress maar ik had de juiste al eerder gemaild daar al het verzoek neergelegd en alles heen gestuurd aan gegevens vervolgens stuur je dus op hun verzoek hier via trustpilot dat ze mee willen werken opnieuw een paar emails maar dan nog word er totaal niet op mijn emails terug gereageerd en ook dus niet als je er weer om vraagt bij de live chat den is ook niet bereid tot antwoorden via de live chat en heb meerdere printscreens hiervan gemaakt de afgelopen maand ik heb tot op de dag van vandaag nog altijd mijn geld niet terug gekregen geen updates via de email terug gekregen en geen hulp via live support gekregen de enige oplossing om mij hiermee te laten stoppen met dit aan te geven is dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug op mijn bankrekeningnummer krijg het gaat om al mijn stortingen rond de 580 euro van de vorige maand maart die gestort zijn en ze dus zonder vergunning van een cruks een probleemspeler gepakt hebben en hiervan wetende zijn pas dus goed op mensen zij zijn oplichters
Datum van ervaring: 20 maart 2024
Наистина съжалявам за тази ваша ситуация. Кога точно сте отворили сметка в това казино, ако мога да попитам? Доколкото виждам, казиното работи под Gaming Curaçao (GC ), но не приема играчи от Холандия.🤔
Надяваме се, че нашият екип ще може да помогне с този проблем във вашата жалба , където всъщност очакват някои отговори от вас. Моля, актуализирайте ги, когато е възможно, за да могат да продължат с вашия случай.
I am really sorry about this situation of yours. When exactly have you open an account at this casino, if I may ask? As far as I can see, the casino operates under the Gaming Curaçao (GC), but does not accept players from the Netherlands.🤔
I hope our team will be able to help out with this issue in your complaint, where they are actually waiting for some answers from you. Please update them whenever possible, so they can move forward with your case.
Те отговориха само когато всеки може да прочете със ситуацията, но нищо в имейлите ми и нищо в разговора ми при тяхната поддръжка на живо и съобщение какво оставям след себе си, те излъгаха, че са готови да ми помогнат, те не искат да ми помогнат вече месец нищо не ми изпраща обратно към моите имейли или чат на живо
They answered only when everybody can read with the situation but nothing at my emails and nothing with my conversation at their live support and message what i leave behind they lied that they are willing to help me they dont wanna help me already a month nothing send me back at my emails or live chat
Наистина съжалявам за цялата ситуация. Надяваме се, че нашият екип скоро ще се свърже с казиното, за да разреши проблема.
I am really sorry about the whole situation. Hopefully, our team will get in touch with the casino soon to solve it.
Благодарение на лошото все още няма отговори не в поддръжката на живо не от имейла им също не през 24 часа, което дадох на темата няма нищо от темата обратно към мен от това кускоказино, надявам се също вие и вашият екип да разрешите това благодаря за помощта
Thanks to bad there still no answers not at live support not from their email also not in the 24 hours what i gived theme there s nothing from theme back to me from this cuscocasino i hope also you and your team resolve this thanks for your help
Понякога забавянето може да бъде причинено от претоварени заявки за теглене или дори когато казиното няма достатъчно персонал, така че, моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи. Винаги се радваме да помогнем.
Sometimes a delay can be caused by overloaded withdrawal requests or even when a casino is understaffed, so please try to be a little patient. We are always glad to help.
Да, чакам вече почти 1,5 месеца и все още нямам отговори от cuscocasino, мисля, че ме блокираха от поддръжката и имейла, надявам се да ми възстановят сумата скоро след няколко дни, защото вече чакам достатъчно дълго, сега му е времето
Yes ive wait already 1.5month almost and still not answers from cuscocasino i think they blocked me from support and email i hope they refund me soon in a couple days because i wait already long enough its time now
Със сигурност разбирам разочарованието ви тук, но за съжаление в момента няма какво много да се направи. Просто изчакайте, за да видите какво ще може да направи нашият екип за оплаквания във вашия случай.
I surely understand your frustration here, but unfortunately, there is nothing much to be done right now. Just wait to see what our complaint team will be able to do about your case.
Но запазете това лично, моля, има моето име върху него, това беше от 20 март след проверката, никога повече не съм чувал темата по имейл или чат на живо
But hold this private please theres my name on it this was from 20 march after the verification i never heard theme anymore by email or live chat
нека вижте и ник, моля, защото той ще затвори случая и ще каже, че нямам право да си върна парите, защото също не поисках самоизключване, но ето доказателство, моля, помогнете ми с парите ми обратно от 20 март, сега е 5 май отнема много време след моята проверка, отколкото вече не чух темата по имейл и от поддръжката не ми отговарят само когато всеки може да прочете съобщението с trustpilot, че първо трябва да се свържа по имейл, те нарочно изпращат там грешен имейл адрес, но аз вече беше изпратил на добрия имейл адрес и след потвърждението в началото вече не ми отговаряше, единственото нещо в началото беше да го разгледам и трябва да ми изпрати актуализация, но никога повече не получавам отговор и все още нямам възстановяване на сумата от всички депозити обратно от
let see nick also please because he would shut the case and say that i did not have the right for my money back because i also not asked for self exclusion but here is proof please help me with my money back from 20 march its now 5 May it takes to long after my verification back than i not heard theme anymore by email and by support they not answering me only when everybody can read the say with trustpilot that i must take contact by email first they send there a wrong emailadress on purpose but i had already send to the good emailadress and after the verification in the beginning not response me anymore the only thing in the beginning was to look to it and should send me an update but never get an answer anymore and still not have my refund back from all deposits back than
Моля, не публикувайте екранни снимки във форума с видимо име, ако не желаете никой да вижда вашата информация. Ние не можем да контролираме или скрием това, което се вижда там.
Наистина съжалявам за цялата ситуация и нашият екип за оплаквания, заедно с Ник със сигурност прави всичко възможно, за да разреши вашия случай. Моля, имайте предвид, че те могат да помогнат на всички само ако има някаква възможност за това и не могат да променят събитията, които са се случили там. Надявам се скоро да има най-доброто възможно решение за вашия случай.
Please do not post any screenshots on the forum with your name visible if you do not wish anyone to see your information. We are not able to control or hide what is visible there.
I am really sorry about the whole situation and our complaint team, together with Nick is surely doing whatever is possible to get your case solved. Please bear in mind that they can help everyone only if there is some possibility to do that, and they cannot change any events that happened there. I hope there will be the best resolution possible in your case soon.
Опитайте се да запазите спокойствие, моля. Предполагам, че сте доста стресирани, така че се опитайте да се съсредоточите върху това да останете позитивни.
Ник ще стигне до дъното на това, но засега мисля, че би било разумно да не надценяваме възможния резултат. 🙏
Трябва да се опитаме да гарантираме, че представителят на казиното ще отговори на жалбата; това е най-важното. Просто оставете Ник да изпълни своята роля и се опитайте да се отпуснете малко.
Try to stay calm, please. I imagine you're quite stressed out, so try to focus on staying positive.
Nick will get to the bottom of this, but for now, I think it would be wise not to overestimate the possible outcome. 🙏
We must try to ensure the casino representative will respond to the complaint; that matters the most. Just let Nick do his part, and try to relax a bit.
Понякога, за съжаление, разрешаването на случая може да отнеме малко повече време, нали знаете.
Sometimes, unfortunately, the case can take a bit longer to get solved, you know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.