преди 2 години
Здравейте, бих искал да ви задам въпрос офлайн. Можете ли да ми изпратите вашия имейл @ casino.guru
Благодаря
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
0
Здравейте, бих искал да ви задам въпрос офлайн. Можете ли да ми изпратите вашия имейл @ casino.guru
Благодаря
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
Радка, трябва да прочетеш всички потребителски отзиви от всички казина и да базираш репутацията на казината, рейтинг на играчи, които изпитват проблеми в реално време.. Някои от казината, в които съм играл, имат 30 нерешени оплаквания, но междувременно имат перфектна репутация? как би могло да бъде?...
Radka, You should read all the user reviews from all the casinos and base the casinos reputation, rating on players that are experiencing problems in realtime.. Some of the casinos that I played at have 30 unsolved complaints but meanwhile they have a perfect reputation? how could that be?...
Здравейте,
Позволете ми да демонстрирам на Cryptoreels. Имаме предвид няколко фактора като:
В този случай в момента няма открита жалба, както и нито една общо.
Ако искате да попитате за друго казино, моля, направете го в неговата нишка. Ще се опитам да дам отговор.
Благодаря ти.
Hello,
Allow me to demonstrate on Cryptoreels. We get several factors into consideration such as:
In this case, there is currently no open complaint as well as not a single one in total.
If you would like to ask about a different casino, please do so in its thread. I will try to provide an aswer.
Thank you.
Бих искал помощ.
Аз съм от Бразилия и имах печалби с безплатните завъртания. Бих искал да знам как да изтегля печалбите си. Тъй като изглежда, че акаунтът ми е възпрепятстван за достъп до частта на касата.
I would like help.
I'm from Brazil and I had winnings with the free spins. I would like to know how to withdraw my winnings. Because it appears that my account is prevented from accessing the cashier part.
Gostaria de ajuda.
Eu sou do brasil e tive ganhos com as rodadas gratis.gostaria de saber como conseguir retirar meus ganhos . Pois esta aparecendo que minha conta esta impedida de acessar a parte do caixa.
Здравейте,
за съжаление, трябва да попитате персонала на казиното, да опитате техния чат на живо, казвайки нещо от рода на "Как мога да изтегля печалбите си, моля?"
Моля, имайте предвид, че може да се наложи първо да депозирате, за да можете да изтеглите всички печалби. Също така бих подозирал някакъв максимален лимит за теглене, когато става въпрос за печалби, идващи от бонуса.
Hello,
sadly, you should ask the casino's staff, try their live chat saying something like"How can I withdraw my winnings, please?"
Please keep in mind that you may need to deposit first to be able to withdraw any winnings. I'd also suspect some max cashout limit when it comes to winnings coming from the bonus.
Благодаря ви за отговора и извинете за закъснението с идването да ви благодаря. Всичко мина добре. Получих моята печалба от 150 долара. И сървърите са страхотни!
Thank you for your reply and sorry for the delay in coming to thank you. All went well. Received my winnings of 150 dollars. And the servers are excellent!
Obrigada por sua resposta e desculpe a demora em vir agradecer. Deu Tudo certo .recebeu meus 150 dólares ganhos . E os atendentes são excelentes!
Здравейте,
Радвам се, че ни уведомихте 🙂 няма защо да се притеснявате.
Винаги е хубаво да намериш надеждно казино.
Още ли играеш там, чудя се? Посещавали ли сте други страхотни казина междувременно?
Hello,
I'm happy you let us know 🙂 no need to worry.
It's always nice finding a reliable casino.
Do you still play there, I wonder? Have you visited any other great casinos in the meantime?
Радкааааа!!!?
уеееааа!!!
Cryptoreels Casino не ми е платило за турнир, печалбата е само 100 американски долара, но съм толкова изненадан, че всичко работеше добре за известно време с тях, докато сега прочетох „малките и ограничени" T&C и няма причина да задържа печалбите си все още няма в акаунта ми след 6 часа от края на турнира...
в този момент може би съм просто параноичен, но нямам добро предчувствие...
Radkaaaaa!!!?
weeeaaaa!!!
Cryptoreels Casino has not pay me for a tournament wining is only 100 dollars American but I’m so surprised everything was working well for a while with them until now I read the "small and limited" T&C and there is no reason to hold my winnings there are not in my account yet after 6 hours that the tournament ended…
at this point I’m just paranoid maybe but I don’t have a good feeling…
хейййй!
Хм, не бих казал, че си параноичен, по-вероятно е просто неприятното ти преживяване да поемеш контрола за момента...
Ако мога, мисля, че само след няколко часа е твърде рано за истински съмнения, а? 😉
Нека да дадем на казиното няколко дни, за да навакса първо победата ви. Случайно да сте получили някакво официално потвърждение, че наистина сте спечелили? Обикновено това е първата стъпка 🤔
Кажете ми 💚
О, и къде са ми обноските сега? Страхотни поздравления за вас!!!✨🐱🏍🙌
Heyyyy!
Uhm, I would not say you're being paranoid, more likely, it's just your troublesome experience taking control for the moment...
If I may, I think after just several hours it is too early for real doubts, hm? 😉
Let's give the casino a few days to catch up with your victory first. Have you by chance received any sort of official confirmation stating you had actually won? This is usually the first step 🤔
Let me know 💚
Oh, and where are my manners now? Great congratulations to you!!!✨🐱🏍🙌
Ммм... Имам екранна снимка...
но няма друго потвърждение
те ми казаха в чата, че имат актуализация на софтуера и също така първо казват, че може да отнеме до 2 дни, за да се свържат с мен по имейл „с моите печалби"
те бяха много учтиви, но така или иначе бях толкова разочарован, защото толкова се страхувам, че още от първия коментар първият агент, с когото говорих, каза нещо като: „оставете ме да проверя дали няма ограничение за изплащанията за това"
бях като: а? Какво имаш предвид?? Ограничение на изплащанията??
след това тя никога повече не спомена това, но това ме изплаши до дяволите!! хаха!!!
Не пак моля!!! хаха...
Mmm.. . I have a screenshot…
but no other confirmation
they told me on the chat that they are having a software update andas well first they say it may take up to 2 days to contact me via email "with my winnings"
they have been very polite but I was so frustrated anyways cuz I’m so afraid because of the very first comment the first agent I talked said something like: "let me check if there is no a limit on the payouts for this"
i was like: uh? What do you mean?? Limit of payouts??
then she never mentioned that again, but that scared the crap out of me!! Lol!!!
Not again please!!! Lol…
О, боже!!… Току-що написах библията с отговорите към вас и мисля, че имаше проблем и не премина през… хаха!!!!!
Oh my!!… I just wrote the bible of responses to you and I think there was a glitch and didn’t go through… lol!!!!!
О, не! Съжалявам, че бях само една страница назад във форума, има моят отговор… хаха!!
Oh no! Sorry I was just a page back on the forum there is my response… lol!!
ура!!!!
проблема решен!
виж!
офф! Голям страх! Сега съм такава ааа..."уплашена котка"... хаха!
благодаря за подкрепата мила Радка!
това е всичко, което се брои!
любов,
Лили.
Yay!!!!
problem solved!
look!
ooff! Big scare! I’m such a a a…"scaredy-cat" now… lol!
thanks for your support dear Radka!
it’s all that counts!
luv,
Lili.
Рааааааааааа!!?
Познай какво???
сега този проблем се влоши, те ми платиха двойно, защото системата добави автоматично печалбата Съвсем наскоро, след като мениджърът добави ръчно фондациите, аз му изпратих имейл, за да го уведомя, но усложнението е, че просто играех моя турнир и купуване на добавки, без да забележа, използвах надплатените пари Използвах по-малко от 10 долара, защото трябваше да имам поне още 100, но ми останаха само 90 и нещо и бях объркан, защото всъщност не трябваше да имам почти нищо или нищо не остана, затова проверих историята и да, потвърдих, получих двойно заплащане почти в края на моето текущо (текущо) турнирно време.
виееееаааа!
Просто не мога да си почина!
хаха!
най-лошото е, че пак съм на първо място! Ами ако отменят участието ми в турнир??? Уееееаааа!
Толкова съм раздразнен!!… притеснен и уплашен!!…
Raaaaaadkaaaaaa!!?
guess what???
now this issue got worse, they have double-paid me cuz the system added automatically the win Just recently after the manager had added manually the founds, I email him letting him know that, but the complication is that I was just playing my tournament and buying add ons without noticing I was using the overpayment money I used less than 10 dollars because I should’ve have at least 100 more right but I only have 90-something left and I was confused because actually I should’ve have near nothing or nothing at all left, so I checked the history and yes, I confirmed, I have been pay double almost at the end of my current (running) tournament playing time.
weeeeeaaaaa!
I just can’t caught a break!
lol!
the worst part is that I’m in first place again! What if they cancel my tournament participation??? Weeeeaaaaa!
I’m so annoyed!!… worried and afraid!!…
Тук съм, Лили.
Дръжте главата си хладна. Поеми си дълбоко въздух.
Информирайте казиното, след което им дайте известно време да се справят с това. Хм? Бих казал, че получаването на печелившата награда два пъти всъщност е по-добър проблем. Само не забравяйте, че преди няколко часа бяхте доста притеснени дали изобщо ще получите нещо. 😉
Опитайте се да бъдете търпеливи и не се притеснявайте прекалено много.
Понякога се случват грешки, не позволявайте това да ви завладее 🙏😉💚
Дръжте ме в течение 🤞🤞
I'm here, Lili.
Keep your head cool. Take a deep breath.
Inform the casino, then allow them some time to deal with it. Hm? I'd say acquiring the winning prize twice is actually a better kind of issue. Just remember that a few hours back you were quite worried whether you get something at all. 😉
Try to be patient and do not worry too much.
Mistakes happen sometimes, don't let that get over you 🙏😉💚
Keep me up to date 🤞🤞
Радкис!!?
(Ако сега мога да ви нарека псевдоним, това е начинът, по който „говоря бебешки" с хората, които харесвам) хехех...
съжалявам, че не ви актуализирах отново по-рано, сега всичко е наред!! Обадих се на казиното по телефона и обясних, те са отстранили проблема! Веднага и дори бях награден с допълнителни 25 долара за моите проблеми. Те приспаднаха по-голямата част от парите, но не взеха всичките 100 долара, които оставиха 25 в сметката ми, с които да играя, и просто казаха „продължете".. продължавайте да играете ..Хехе!
ура!!
Толкова съм щастлив!!
ти си моят истински гуру Радкис! Ти ме успокояваш в лудостта...
защото си готина като краставица...
Чудя се дали наистина си откачал?? Никога??
хаха ти си толкова страхотен!
искам да бъда като теб, когато порасна!
хаха!
Radkis!!?
(If I can call you a nick name now, is the way I "baby talk" to people I like) heheh…
sorry I didn’t updated you again earlier , all good now !! I called the casino on the phone and explained, they fixed the problem! Right away and I even got prized with extra 25 dollars for my troubles they deducted most of the money but didn’t take the whole 100 dollars they left 25 in my account to play with and they just said "carry on".. keep playing..hehe!
yay!!
I’m so happy!!
you’re my real guru Radkis! You keep me calm in the madness…
cuz you are cool as a cucumber…
I wonder if you actually had ever freak out?? Never??
lol you’re so awesome!
wanna be like you when I grow up!
haha!
😂 Отдавна не бях се смял така!
Важното е, че проблема вече го няма. Продължавай да се усмихваш! Вие заслужавате това!
Честно казано, трябва да кажа, че ме похвалихте малко прекалено много и ако стигне до откачване, мисля, че имах добрата порция, когато бях по-млад! 😊 Засега се опитвам да бъда малко по-търпелива и съпричастна, което понякога са ми слаби страни.
Благодаря ти за тези красиви думи - когато един ден пораснеш, по-добре бъди себе си. 😉💚
😂 I haven't laughed like this in a long time!
The important thing is that the problem is gone now. Keep smiling! You deserve that!
Honestly, I have to say that you praised me a little too much, and if it goes to freaking out, I think I had my good portion when I was younger! 😊 For now, I try to be a little more patient and empathic, which are sometimes my weak sides.
Thank you for these beautiful words - when you grow up one day, you better be yourself. 😉💚
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.