преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CryptoReels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ако няма оплаквания, тогава трябва да изглежда, че всичко е наред. Моля, вижте сами:
If there are no complaints, then it should seem everything is ok. Please, see for yourself:
Здравейте,
Искрено съжалявам, че сте били подведени. И се чувстваш измамен – може би? Това, което описахте наистина е досадно, но не мога да ви помогна с това, очевидно е. 🙁
Е, от вас зависи дали искате да подадете жалбата по този въпрос. Сигурен съм, че знаете как да направите това.
Hello,
I'm sincerely sorry you were misled. And you feel deceived - maybe? What you described is really annoying, however, I can't help you with this, it is obvious. 🙁
Well, it's up to you whether you feel like submitting the complaint about this matter. I'm sure you know how to do that.
БЯХА
ТУК
ДА ПОМОГНА
Нашият екип за поддръжка на клиенти на CryptoReels не е доволен, ако вие не сте доволни, това е толкова просто. Така че, свържете се с тях 24/7 с всякакви проблеми, запитвания или въпроси, които може да имате или дори просто за да кажете здравей, защото те наистина обичат да чатят.
Имате работа със същия отбор, който е част от Световната клубна група, който има среден рейтинг 4,8 (от 5!) за отличното си обслужване. Обещаваме ви, те са тук, за да ви помогнат!
ЧАТ
Говорете с нас на живо ! Точно така, независимо дали сте на уебсайта или лобито на казиното, можете да получите незабавен отговор от член на най-добрия екип за, тук в CryptoReels. Какво повече бихте могли да искате?
ЕЛЕКТРОННА ПОЩА
Искате ли да ни изпратите имейл? Звучи добре за нас, просто ни изпратете имейл на support@cryptoreels.com и ние ще се стремим да се свържем с вас в рамките на няколко часа.
ТЕЛЕФОН
Трябва ли да говорите с нас? Това е добре! Обадете се по всяко време на нашия безплатен номер и ние с радост ще ви помогнем с всяко запитване, което може да имате. 1-866-522-7289
WE'RE
HERE
TO HELP
Our CryptoReels Customer Support team are not happy if you're not happy, it's as simple as that. So, contact them 24/7 with any issues, queries or questions that you may have or even just to say hey, because they really do love to chat.
You're dealing with the same team that are a part of the Club World Group who have an average score rating of 4.8 (out of 5!) for their excellent service. We promise you, they're here to help...you!
CHAT
Talk to us live! That's right, whether you're on the website or the casino lobby you can have an instant response from a member of the best team about, here at CryptoReels. What more could you want?
Want to drop us an email? Sounds good to us, just email us at support@cryptoreels.com and we will aim to get back to you within a couple of hours.
PHONE
Need to talk to us? That's fine! Call anytime you want on our toll-free number and we'll happily help you with any query you may have. 1-866-522-7289
Какво мога да кажа...
Ще се консултирам с това, за да видя дали има някакъв начин да помогна.
What can I say...
I will consult this to see if there is some way how to help.
Какво облекчение залагам.
Радвам се за теб, разбира се.
What a relief I bet.
Happy for you, of course.
На този етап мога само да повторя, че съжалявам за липсващата информация...
Стореното сторено. 🙁
At this point, I can only repeat that I am sorry for the missing information...
What's done is done. 🙁
Здравейте, бих искал да ви задам въпрос офлайн. Можете ли да ми изпратите вашия имейл @ casino.guru
Благодаря
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
Радка, трябва да прочетеш всички потребителски отзиви от всички казина и да базираш репутацията на казината, рейтинг на играчи, които изпитват проблеми в реално време.. Някои от казината, в които съм играл, имат 30 нерешени оплаквания, но междувременно имат перфектна репутация? как би могло да бъде?...
Radka, You should read all the user reviews from all the casinos and base the casinos reputation, rating on players that are experiencing problems in realtime.. Some of the casinos that I played at have 30 unsolved complaints but meanwhile they have a perfect reputation? how could that be?...
Здравейте,
Позволете ми да демонстрирам на Cryptoreels. Имаме предвид няколко фактора като:
В този случай в момента няма открита жалба, както и нито една общо.
Ако искате да попитате за друго казино, моля, направете го в неговата нишка. Ще се опитам да дам отговор.
Благодаря ти.
Hello,
Allow me to demonstrate on Cryptoreels. We get several factors into consideration such as:
In this case, there is currently no open complaint as well as not a single one in total.
If you would like to ask about a different casino, please do so in its thread. I will try to provide an aswer.
Thank you.
Бих искал помощ.
Аз съм от Бразилия и имах печалби с безплатните завъртания. Бих искал да знам как да изтегля печалбите си. Тъй като изглежда, че акаунтът ми е възпрепятстван за достъп до частта на касата.
I would like help.
I'm from Brazil and I had winnings with the free spins. I would like to know how to withdraw my winnings. Because it appears that my account is prevented from accessing the cashier part.
Gostaria de ajuda.
Eu sou do brasil e tive ganhos com as rodadas gratis.gostaria de saber como conseguir retirar meus ganhos . Pois esta aparecendo que minha conta esta impedida de acessar a parte do caixa.
Здравейте,
за съжаление, трябва да попитате персонала на казиното, да опитате техния чат на живо, казвайки нещо от рода на "Как мога да изтегля печалбите си, моля?"
Моля, имайте предвид, че може да се наложи първо да депозирате, за да можете да изтеглите всички печалби. Също така бих подозирал някакъв максимален лимит за теглене, когато става въпрос за печалби, идващи от бонуса.
Hello,
sadly, you should ask the casino's staff, try their live chat saying something like"How can I withdraw my winnings, please?"
Please keep in mind that you may need to deposit first to be able to withdraw any winnings. I'd also suspect some max cashout limit when it comes to winnings coming from the bonus.
Благодаря ви за отговора и извинете за закъснението с идването да ви благодаря. Всичко мина добре. Получих моята печалба от 150 долара. И сървърите са страхотни!
Thank you for your reply and sorry for the delay in coming to thank you. All went well. Received my winnings of 150 dollars. And the servers are excellent!
Obrigada por sua resposta e desculpe a demora em vir agradecer. Deu Tudo certo .recebeu meus 150 dólares ganhos . E os atendentes são excelentes!
Здравейте,
Радвам се, че ни уведомихте 🙂 няма защо да се притеснявате.
Винаги е хубаво да намериш надеждно казино.
Още ли играеш там, чудя се? Посещавали ли сте други страхотни казина междувременно?
Hello,
I'm happy you let us know 🙂 no need to worry.
It's always nice finding a reliable casino.
Do you still play there, I wonder? Have you visited any other great casinos in the meantime?
Радкааааа!!!?
уеееааа!!!
Cryptoreels Casino не ми е платило за турнир, печалбата е само 100 американски долара, но съм толкова изненадан, че всичко работеше добре за известно време с тях, докато сега прочетох „малките и ограничени" T&C и няма причина да задържа печалбите си все още няма в акаунта ми след 6 часа от края на турнира...
в този момент може би съм просто параноичен, но нямам добро предчувствие...
Radkaaaaa!!!?
weeeaaaa!!!
Cryptoreels Casino has not pay me for a tournament wining is only 100 dollars American but I’m so surprised everything was working well for a while with them until now I read the "small and limited" T&C and there is no reason to hold my winnings there are not in my account yet after 6 hours that the tournament ended…
at this point I’m just paranoid maybe but I don’t have a good feeling…
хейййй!
Хм, не бих казал, че си параноичен, по-вероятно е просто неприятното ти преживяване да поемеш контрола за момента...
Ако мога, мисля, че само след няколко часа е твърде рано за истински съмнения, а? 😉
Нека да дадем на казиното няколко дни, за да навакса първо победата ви. Случайно да сте получили някакво официално потвърждение, че наистина сте спечелили? Обикновено това е първата стъпка 🤔
Кажете ми 💚
О, и къде са ми обноските сега? Страхотни поздравления за вас!!!✨🐱🏍🙌
Heyyyy!
Uhm, I would not say you're being paranoid, more likely, it's just your troublesome experience taking control for the moment...
If I may, I think after just several hours it is too early for real doubts, hm? 😉
Let's give the casino a few days to catch up with your victory first. Have you by chance received any sort of official confirmation stating you had actually won? This is usually the first step 🤔
Let me know 💚
Oh, and where are my manners now? Great congratulations to you!!!✨🐱🏍🙌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.