преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crypto-Games.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имах отлично изживяване в това казино. Забележително е, че те работят, без да изискват проверка на KYC, което рационализира моето игрово изживяване. Впечатляващо, всички печалби, които спечелих, бяха кредитирани на моя крипто адрес за по-малко от две минути - доказателство за тяхната ефективна обработка. Забележителен акцент беше взаимодействието с Итън чрез чат на живо. Той се показа като изключителен мениджър, предлагащ полезна и бърза помощ. Опитът ми беше толкова положителен, че се почувствах длъжен да споделя мислите си в преглед.
I had an excellent experience at this casino. Remarkably, they operate without requiring KYC verification, which streamlined my gaming experience. Impressively, any profits I earned were credited to my Crypto Address in under two minutes - a testament to their efficient processing. A notable highlight was interacting with Ethan via live chat. He proved to be an outstanding manager, offering helpful and prompt assistance. My experience was so positive that I felt compelled to share my thoughts in a review.
Хей. Радвам се, че имахте приятно изживяване с казиното. В коя игра успяхте да спечелите в това казино? Имаше ли нещо, което можеше да подобриш или нещо, което не ти хареса много? 🤔😊
Hey. I'm glad you had a pleasant experience with the casino. On what game did you manage to win in this casino ? Was there something you could have improved or something you didn't like very much ? 🤔😊
Аз съм от Бразилия и наскоро направих теглене от крипто игри, минаха часове и сумата все още не е кредитирана в портфейла ми, отзивите са малко съмнителни
I'm from Brazil and I recently made a withdrawal from crypto games, hours have passed and the amount still hasn't been credited to my wallet, the reviews are a little dubious
Здравейте!
В тази фаза бих казал, че само служителят на казиното може да разсее притесненията ви относно тегленето.
Аз, от друга страна, имам само няколко въпроса, за да разбера повече от вас,...
Може би можете да проследите транзакцията? Обзалагам се, че молбата за тяхната подкрепа няма да навреди.
Бихте ли опитали и да ни уведомите какво изглежда се случва, когато разберете?
Hey there!
In this phase, I'd say only the casino's employee can wash out your concern regarding the withdrawal.
I, on the other hand, have only a few questions to find out more from you,...
Can you perhaps track down the transaction? I bet, asking for their support won't hurt.
Could you try that and let us know what appears to be happening when you find out?
Здравейте, някой имал ли е скорошен опит или проблеми със забавено теглене от това казино? Моите тегления все още са в процес на изчакване, след като ми казаха от техния екип за поддръжка и финанси да предоставя съответните документи и снимка на мен. Измиват до 48 часа от искането за оттегляне и все още няма конкретен отговор
Hi there, has anyone had any recent experiences or issues with delayed withdrawal from this casino? My withdrawals are still in pending, after being told by their support and finance team to provide the relevant documents and photo of myself. It is coming up to 48 hours from request to withdraw and still no concrete response
Здравейте, виждам, че преминавате през проверка на акаунта, така че ще е важно тя да е успешна и тогава ще можете да изтеглите парите си. Така че бих ви препоръчал да бъдете търпеливи и да си сътрудничите с казиното и се надяваме, че всичко ще мине гладко. Когато това се случи, трябва да можете да се оттеглите.
Както и да е, ако имате някакви проблеми или нещо подобно, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем. Бих искал също да отбележа, че даваме на казината 14 дни за KYC и тегления.
Късмет. ☘️
Hi, I see that you are going through an account verification, so it will be important for it to be successful and then you will be able to withdraw your money. So I would recommend you to be patient and cooperate with the casino and hopefully everything will go smoothly. When that happens then you should be able to withdraw.
Anyway, if you have any problems or anything like that, be sure to let us know and we'll try to help. I would also like to point out that we give casinos 14 days for KYC and withdrawals.
Good luck. ☘️
Здрасти. Да, има смисъл. Иска ми се само да отговарят на имейлите ми по-бързо и ясно, за да се чувствам по-удобно в това време на чакане 😬
Благодаря за отговора ти, Джаро, наистина го оценявам
Hi there. Yeah that makes sense. I just wish they would be replying to my emails more promptly and clearly so I could be more comfortable in this waiting time 😬
Thanks for your response though Jaro, I really appreciate it
Това със сигурност би било желателно в много случаи. Ако обаче сте изпратили документи и казиното все още не ги е проверило всичките, вероятно няма да ви дадат никакви актуализации. Едва когато свърши или нещо не е наред, те ще стигнат до вас.
Както и да е, надявам се да стане възможно най-скоро и да видите парите. Ако нещо се случи, ще съм тук. 🙂
This would certainly be desirable in many cases. However, if you have sent documents and the casino hasn't checked them all yet, they probably won't give you any updates. Only when it's over or something is wrong will they get to you.
Anyway, I hope it will be done as soon as possible and you will see the money. If something happens, I'll be here. 🙂
Както споменах, даваме 14 дни за уреждане на всичко необходимо. Така че считаме това за разумен срок. Разбира се, ако има някакъв проблем, можете да пишете и ще видим дали можем да помогнем.
As I mentioned, we give 14 days to sort out everything necessary. So we consider this to be a reasonable timeframe. Of course, if there is any problem, you can write and we will see if we can help.
Здравейте, казаха, че паспортът ми за възрастен е невалиден като средство за проверка / KYC, тъй като снимката е направена, когато изглеждам като дете на снимката (16 към момента на снимане) в сравнение с текущия ми самопрофил. Което предполагам приемам, ако преценят приликата като недостатъчна.
Сега вместо това изпратих моята издадена от правителството национална лична карта (със съвсем скорошна снимка върху нея) и със селфи, държащо тази карта.
Очаквам отговор от техния финансов екип и се надявам, че това ще бъде решено бързо и мога да избегна официалното оплакване.
Hi so they said that my adult passport was invalid as a means of verification / KYC, as the photo was taken when I look like a child in the photo (16 at the time of photographing) compared to my current self-profile. Which I suppose I accept, if they judge the likeness as insufficient.
Have now instead submitted my Government issued National ID card (with a very recent photo upon it), and with a selfie holding that card.
Awaiting a response from their finance team and hoping this is dealt with swiftly, and I can avoid complaining officially.
Разбирам, така че се надявам, че всичко ще бъде наред и документът за самоличност ще е наред и ще бъдете успешно потвърдени.
Кажете ми дали работи или не. 😉
I understand, so I also hope that everything will be okay and ID will be alright and you will be successfully verified.
Let me know if it worked or not. 😉
От няколко седмици се опитвам да изтегля парите си. Винаги завършва едно и също. След няколко дни плащането се анулира и няма конкретен отговор от обслужването на клиенти. Днес, след поредното анулиране на плащане, получих следния отговор:
Имам да споделя малко информация. Просто ни трябва повече време, за да проверим вашия случай. Може би до края на тази седмица ще получите плащането си. Не мога обаче да дам точна дата, защото не съм част от съответния екип и нямаме достъп до тегления.
Ако плащането ми е анулирано, как да получа плащането си?
I have been trying to withdraw my money for several weeks. It always ends the same. After a few days, the payment is canceled and there is no specific response from customer service. Today, after yet another payment cancellation, I received the following response:
I have some information to share. We just need more time to check your case. Perhaps by the end of this week, you will receive your payment. However, I can't provide an exact date because I am not part of the relevant team and we do not have access to withdrawals.
If my payment has been canceled, how do I get my payment?
ИЗМАМА.
Вече знам защо салдото по сметката ми е нула. Създадох акаунт преди повече от месец. Поиграх малко и реших да изтегля парите си. Преминах проверката и наредих плащането. До вчера беше отхвърлен няколко пъти. Да, на всеки два или четири дни. Вчера преобразуваха салдото по сметката ми в бонус. Бонуси не ползвам. Не знаех какво става, щракнах върху анулиране на бонуса и парите изчезнаха.
Направиха го вчера след повече от месец. Вече съм търгувал депозита преди много време.
Дори и да ме помолят да заложа депозита отново, той не е бонус пари и не може да изчезне от сметката.
SCAM.
I now know why my account balance is zero. I created an account over a month ago. I played a bit and decided to withdraw my money. I passed the verification and ordered the payment. Until yesterday, it had been rejected several times. Yes, every two or four days. Yesterday they converted my account balance into a bonus. I don't use bonuses. I didn't know what was going on, I clicked cancel the bonus and the money disappeared.
They did it yesterday after over a month. I have already traded the deposit a long time ago.
Even if they asked me to wager the deposit again, it is not bonus money and cannot disappear from the account.
Искате ли нашият екип за жалби да разгледа това? Може би можем да намерим решение, ако казиното сътрудничи.
Ако желаете, подайте жалба тук , моля, и се надяваме, че проблемът ще бъде решен скоро. Уведомете ни за вашето решение.
Would you like our complaint team to have a look into this? Perhaps we can find a solution if the casino will cooperate.
If you wish, file a complaint here, please, and hopefully the issue will be resolved soon. Let us know about your decision.
Здравейте,
Можете ли да споделите потребителското си име за казино?
Hello,
Can you please share your Casino Username?
Рамзес
Заплатата ми беше отхвърлена за няколко седмици. Последният път това се случи преди около две седмици. По неизвестни за мен причини парите ми бяха превърнати в бонус, който отмених, защото не използвам бонуси. Тогава парите ми изчезнаха от сметката. Салдото по сметката ми е нула и трябва да съдържа 0,01227868 биткойна, което е сумата на последното заявено теглене.
Ramzes
My paycheck was rejected for several weeks. The last time this happened was about two weeks ago. For reasons unknown to me, my money was converted into a bonus which I canceled because I do not use bonuses. Then my money disappeared from the account. My account balance is zero and it should contain 0.01227868 bitcoins, which is the amount of the last requested withdrawal.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.