ФорумКазинаCrypto-Games.io Casino - обща дискусия

Crypto-Games.io Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Justplayer
|
1600 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crypto-Games.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Имах отлично изживяване в това казино. Забележително е, че те работят, без да изискват проверка на KYC, което рационализира моето игрово изживяване. Впечатляващо, всички печалби, които спечелих, бяха кредитирани на моя крипто адрес за по-малко от две минути - доказателство за тяхната ефективна обработка. Забележителен акцент беше взаимодействието с Итън чрез чат на живо. Той се показа като изключителен мениджър, предлагащ полезна и бърза помощ. Опитът ми беше толкова положителен, че се почувствах длъжен да споделя мислите си в преглед.

Автоматичен превод:
Justplayer
преди 11 месеца

Хей. Радвам се, че имахте приятно изживяване с казиното. В коя игра успяхте да спечелите в това казино? Имаше ли нещо, което можеше да подобриш или нещо, което не ти хареса много? 🤔😊

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Аз съм от Бразилия и наскоро направих теглене от крипто игри, минаха часове и сумата все още не е кредитирана в портфейла ми, отзивите са малко съмнителни

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 8 месеца

Здравейте!

В тази фаза бих казал, че само служителят на казиното може да разсее притесненията ви относно тегленето.

Аз, от друга страна, имам само няколко въпроса, за да разбера повече от вас,...

Може би можете да проследите транзакцията? Обзалагам се, че молбата за тяхната подкрепа няма да навреди.

Бихте ли опитали и да ни уведомите какво изглежда се случва, когато разберете?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, някой имал ли е скорошен опит или проблеми със забавено теглене от това казино? Моите тегления все още са в процес на изчакване, след като ми казаха от техния екип за поддръжка и финанси да предоставя съответните документи и снимка на мен. Измиват до 48 часа от искането за оттегляне и все още няма конкретен отговор

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
mt260260
преди 6 месеца

Здравейте, виждам, че преминавате през проверка на акаунта, така че ще е важно тя да е успешна и тогава ще можете да изтеглите парите си. Така че бих ви препоръчал да бъдете търпеливи и да си сътрудничите с казиното и се надяваме, че всичко ще мине гладко. Когато това се случи, трябва да можете да се оттеглите.

Както и да е, ако имате някакви проблеми или нещо подобно, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем. Бих искал също да отбележа, че даваме на казината 14 дни за KYC и тегления.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здрасти. Да, има смисъл. Иска ми се само да отговарят на имейлите ми по-бързо и ясно, за да се чувствам по-удобно в това време на чакане 😬


Благодаря за отговора ти, Джаро, наистина го оценявам

Автоматичен превод:
mt260260
преди 6 месеца

Това със сигурност би било желателно в много случаи. Ако обаче сте изпратили документи и казиното все още не ги е проверило всичките, вероятно няма да ви дадат никакви актуализации. Едва когато свърши или нещо не е наред, те ще стигнат до вас.

Както и да е, надявам се да стане възможно най-скоро и да видите парите. Ако нещо се случи, ще съм тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре, да, има смисъл, Джаро. Благодаря

Нормален ли е този вид график за по-големи тегления в крипто казина?

Автоматичен превод:
mt260260
преди 6 месеца

Както споменах, даваме 14 дни за уреждане на всичко необходимо. Така че считаме това за разумен срок. Разбира се, ако има някакъв проблем, можете да пишете и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, казаха, че паспортът ми за възрастен е невалиден като средство за проверка / KYC, тъй като снимката е направена, когато изглеждам като дете на снимката (16 към момента на снимане) в сравнение с текущия ми самопрофил. Което предполагам приемам, ако преценят приликата като недостатъчна.

Сега вместо това изпратих моята издадена от правителството национална лична карта (със съвсем скорошна снимка върху нея) и със селфи, държащо тази карта.

Очаквам отговор от техния финансов екип и се надявам, че това ще бъде решено бързо и мога да избегна официалното оплакване.


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
mt260260
преди 6 месеца

Разбирам, така че се надявам, че всичко ще бъде наред и документът за самоличност ще е наред и ще бъдете успешно потвърдени.

Кажете ми дали работи или не. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

От няколко седмици се опитвам да изтегля парите си. Винаги завършва едно и също. След няколко дни плащането се анулира и няма конкретен отговор от обслужването на клиенти. Днес, след поредното анулиране на плащане, получих следния отговор:


Имам да споделя малко информация. Просто ни трябва повече време, за да проверим вашия случай. Може би до края на тази седмица ще получите плащането си. Не мога обаче да дам точна дата, защото не съм част от съответния екип и нямаме достъп до тегления.


Ако плащането ми е анулирано, как да получа плащането си?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сега виждам, че парите са изчезнали напълно от сметката. Някаква измама.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

ИЗМАМА.

Вече знам защо салдото по сметката ми е нула. Създадох акаунт преди повече от месец. Поиграх малко и реших да изтегля парите си. Преминах проверката и наредих плащането. До вчера беше отхвърлен няколко пъти. Да, на всеки два или четири дни. Вчера преобразуваха салдото по сметката ми в бонус. Бонуси не ползвам. Не знаех какво става, щракнах върху анулиране на бонуса и парите изчезнаха.

file

Направиха го вчера след повече от месец. Вече съм търгувал депозита преди много време.


Дори и да ме помолят да заложа депозита отново, той не е бонус пари и не може да изчезне от сметката.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Azael
преди 4 месеца

Искате ли нашият екип за жалби да разгледа това? Може би можем да намерим решение, ако казиното сътрудничи.

Ако желаете, подайте жалба тук , моля, и се надяваме, че проблемът ще бъде решен скоро. Уведомете ни за вашето решение.

Автоматичен превод:
Azael
преди 3 месеца

Здравейте,


Можете ли да споделите потребителското си име за казино?

Автоматичен превод:
Crypto-Games.io Casino
преди 3 месеца

Рамзес


Заплатата ми беше отхвърлена за няколко седмици. Последният път това се случи преди около две седмици. По неизвестни за мен причини парите ми бяха превърнати в бонус, който отмених, защото не използвам бонуси. Тогава парите ми изчезнаха от сметката. Салдото по сметката ми е нула и трябва да съдържа 0,01227868 биткойна, което е сумата на последното заявено теглене.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини