ФорумКазинаCrazy Luck Casino - обща дискусия

Crazy Luck Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Hardrock74
|
7506 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
swimminglycicada
преди 2 години

Здравей, swimminglycicada, съжалявам за миналите ти проблеми и ти благодаря, че сподели тази интересна история с нас. Каква изненада за теб. Жалко, че не дойде при нас тогава, за да подадете жалба. Можехме да се опитаме да ви помогнем. Позволете ми да ви попитам дали все още мислите да играете там отново след това преживяване? Бих искал само да отбележа, че това казино има много лоша репутация.🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Може ли някой да ми каже дали някога е получавал изплащане от този ужасен сайт? (Crazy Luck Casino) ако да как? Опитах 5 седмици. Те няма да отговарят на съобщения или имейли. Много съм ядосан. Иска ми се да знаех за тези измамници, преди да са получили парите ми. Има ли някой, с когото можем да се свържем, за да се борим с това?

Автоматичен превод:
dgc150
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че сте се поставили в неудобна ситуация. Проверих самото казино и виждам, че не е най-добрият избор, тъй като индексът му на безопасност е доста нисък. Направихте ли някакво проучване, преди да играете тук или как стигнахте до тук?

Но що се отнася до тегленето, какво ви каза казиното като причина, поради която все още нямате парите си? Изобщо казаха ли ти нещо? Верифицирахте ли вече акаунта си тук?

Въпреки това мисля, че ако сте без отговор дълго време и сте чакали 5 седмици, е време даподадете жалба тук на този линк . Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Освен това видях, че казиното има много неразрешени случаи, така че ми е любопитно как ще се справят с вашия.

Уведомете ме, ако сте решили да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

За съжаление не, дори не знаех, че тези сайтове са толкова незащитени и нерегулирани. Направил съм всичко, което мога. Имат всичките ми изрядни документи. Изпращах имейл до екипа за поддръжка, мениджърите и финансовия екип седмици наред без отговор. Мога да се свържа с чат линията само 1-2 пъти седмично и е удобно винаги след работно време. Казват ми много лъжи една след друга.

изостава поради празниците. изостава поради системни проблеми. Отзад, защото няма персонал.

Казват, че не могат да кажат кога, но ме уверяват, че ще ми бъде платено. Един човек щеше да го извади като приоритет. Друг даде ми каза във вторник, че ще го дам до уикенда и това беше преди 14 дни, все още нищо. Каква е процедурата и процесът за вашите услуги?




Автоматичен превод:
dgc150
преди 10 месеца

Разбирам, че винаги получавате различен отговор, ако вече сте получили такъв, което със сигурност не е най-доброто. Но понеже и ти каза, че вече доста време си без отговор, добре че си пуснал жалба. Би ли било възможно да отговоря на Кристина, за да може тя да продължи напред?

Можете да го направите тук . ⬅️

Надяваме се, че ситуацията ви ще бъде разрешена и нашият екип ще може да ви помогне да получите парите си. Ако чуете нещо ново, уведомете ме.

Автоматичен превод:
dgc150
преди 9 месеца

Здравейте, исках да ви уведомя, че получих плащане от Crazy Luck Casino. Всъщност отне повече от година и аз непрекъснато изпращах съобщения до тяхната „поддръжка на клиенти" поне 3 пъти седмично в продължение на една проклета година. Даваха ми едни и същи глупави реплики всеки път. "много съжаляваме за това, ние ще ескалираме вашия случай с финансовия отдел и със сигурност скоро ще получите изплащането си." И година по-късно го получих. Честно казано не бих задържал дъха си с това казино, най-добрият съвет, който мога да ви дам, е да проверите отзивите на този сайт (Casino Guru) и да използвате само казината, които те одобряват. Или можете да ми изпратите съобщение и аз ще ви кажа кои са най-добрите казина, които да използвате, пробвал съм толкова много. Както и да е, пожелавам ви късмет, надявам се да получите парите си!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това казино е отворено отново на https://crazyluck.casino/

Автоматичен превод:
vanriot
преди 2 месеца

Здравейте и благодаря за информацията. Според това, което видях, казиното не е имало добър индекс на безопасност преди.

Опитахте ли да играете тук или как разбрахте, че казиното отново е отворено?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Водя уебсайт за преглед на казино. Отидох да актуализирам съществуващия си преглед на казиното и забелязах, че всичко в него се е променило. Все още не е добре - вече е в същата мрежа като Paradise8 и This Is Vegas.

Автоматичен превод:
vanriot
преди 2 месеца

Разбирам, така че благодаря отново за тази информация. Интересно ми е дали ще разберем малко повече от последния път. 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини