преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crazy Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой успявал ли е да ги победи? Прави са, те се разбиват в чата, докато играете, ви предлагат света! Е, след 20 дни сега бях заплашена днес да затворят акаунта ми, ще загубя своите $$!! Те правят каквото си поискат няма управителен орган, няма валиден регулатор, няма валиден лиценз, така че мога да кажа всеки месец, че имената на чат агентите се променят, но съм убеден, че е същият един или двама души на име Лиза, който също работи в казиното winbig21, посочих, че играят те играят като там не е свързано, но виж, депозирах 13 пъти в седмицата преди Христа мислех, че ще получа $$ някой трябва да направи нещо, не е правилно!! Както обясних аз съм бизнесмен, ако нещо се повреди, поправям или вземам ново!! Те се опитаха да кажат, че можем да дадем или вземем каквито и да е плащания, така че майка ми да влезе да познае какви 60 секунди я помолиха да депозира!! Лъжа след лъжа във всяка смяна и ден
Has anyone ever had success beating them? They are right they bust in chat while u play offer you the world! Well after 20 days now I was threatened today they close my account I'll lose my $$!! They do whatever they want to no governing body no valid regulator no valid liscence so I can tell every month the chat agents names change but I'm convinced it's same one or two pep one named Lisa who works also at winbig21 casino I pointed out they play they play like there not related but look I deposited 13 times in week bc I thaught I'd get $$ someone needs to do something it's not right!! As I've explained I'm business person if something breaks I fix or get new one!! They tried say we can give or take any payments so had my mom login guess what 60 seconds in they asked her to deposit!! Lie after lie on every single shift and day
Те имат изключително голям брой неразрешени жалби и са в 3 различни черни списъка. Не мисля, че има успех да ги победи. По-вероятно е да победят всички, които идват да играят там. https://casino.guru/crazy-luck-casino-review#tab=js-tab-reputation
They've got extremely high amount of unresolved complaints and they're on 3 different blacklists. I don't think anyway had any success beating them. It's more likely that they beat everyone who comes to play there. https://casino.guru/crazy-luck-casino-review#tab=js-tab-reputation
Здравейте, не мога да настоявам достатъчно играчи да не играят в това казино! Спечелих над $1000, но можех да изтегля само $280. Това беше в техните условия за бонуса.. каквото и да е, разбирам, беше с дребния шрифт. но аз чакам изплащането си от август ... това е отвратителен януари!!! 6 месеца!!! До ден днешен се регистрирам поне веднъж седмично, за да ги притеснявам и всеки проклет път те казват „Ще изпратя случая ви до финансовия отдел и трябва да получите изплащането си в рамките на 2-3 работни дни.. ВСЕКИ @%#$@ #% време!! Това казино е проклета шега!! Не си губете времето и парите!!!
Hi there, I can’t urge players enough to not play at this casino! I won over $1,000 but could only withdraw $280. It was in their terms and condition of the bonus..whatever, I get it, it was in the fine print. but I have been waiting on my payout since August …it’s freaking January!!! 6 months!!! To this day I check in at least once a week to bother them and every damn time they say "I will send your case to the finance department and you should have your payout within 2-3 business days.. EVERY @%#$@#% time!! This casino is a damn joke!! Don’t waste your time or money!!!
Значи познаваш Лиза Мак Самюъл Кевин Марко Джени?? Сменят имената
So u know Lisa Mac Samuel Kevin Marco Jenny?? They change names
Подавайте жалби предлагат да се обърнат към измамнически комисионни Cypress и т.н., блъфирайте ги, ако не друго, ако смятат, че ще прекъснете отпуската, те със сигурност ще ви изпитат, съжалявам да чуя (мястото е до голяма степен управлявано от Лиза, която работи в много различни казина, които тя ми каза и майка ми вложих за вашите изплащания b4 и ви уверявам, че сте го внесли в сметката за 6 часа!! Период!! Лиза има много различни възможности за влизане от имена, за да се разкрие!! Получих 300 страници доказателство за откровени лъжи, казани ми месец имаше проблеми с процесора!
File complaints offer to turn in to scamming commision Cypress etc bluff them if nothing else if they think you'll roll over leave they sure will test you sorry to hear( place is pretty much ran by Lisa who works throughout many different casinos she told me and my mom I put in for your payouts b4 and I assure you got it in account in 6 hours!! Period!! Lisa has many different login choices of names to disquise herself!! I got 300 pages of proof of outright lies told me month had processor issues!
И аз бих направил почти всичко, само едно, което е по-лошо от тях, е физ авангардна традиция!!
Me too would do almost anything only one that's worse than them is fiz avantgarde tradition!!
Получавали ли сте някога изплащане от Crazy Luck?
Have you ever gotten a payout from Crazy Luck?
3, но в един период те ми дължаха 1538 взеха alt hasstle много заплашително отвориха случая тук 25 дни (най-дългото изплащане) наведнъж за моите 25 години игра те са наистина близка сестра на winbig21 и там ще видите същото настроение и т.н.!
3 but at one period they owed me 1538 took alt hasstle alot threatening opened case here 25 days( longest payout) at time in my 25 years playing they are real close sister to winbig21 u will see same pep etc there!
Така че 6 на winbig21 4 на луд късмет, прекарах месеци толкова ядосан, толкова разочарован!! И имах смърт и отделен пожар в къщата, докато минавах през депозирани 16x, дори използвах cc, върху които ми начислиха лихва
So 6 at winbig21 4 at crazy luck I spent months so mad so frustrated!! And had death and separate house fire while going thru deposited 16x even used cc which they charged me interest on
Чета дискусията тук и всичко, което мога да кажа, е, че казиното има лоша репутация според нашия уебсайт по някаква причина. Най-общо казано, лошото преживяване, което играчите описват за различните казина тук във форума, е свързано с казина, които имат лош рейтинг на нашия уебсайт.
Ако искате да избегнете това в бъдеще или поне да намалите шансовете да се сблъскате с подобни проблеми в друго казино, опитайте се да изберете всяко казино от нашия списък, което има добра или дори перфектна репутация 😕
I'm reading the discussion here and all I can say is that the casino has a bad reputation according to our website for a reason. Generally speaking, the bad experience that players describe about various casinos here on the forum are related to casinos that have bad rating on our website.
If you want to avoid this in the future or at least lower the chances that you'll face similar issues in another casino, try to choose any casino from our list that has good or even perfect reputation 😕
Най-накрая кредитираха моя депозит след 3 седмици. Те твърдяха, че това е грешка на Zelle. Не съм толкова сигурен. След това ми казаха да поискам изплащане. $50 максимум и $25 депозит върнати. В един момент имах $2300 и знаех, че са максимум $50, така че просто играх банкрол до $75. Ще видим дали изплащането наистина ще се случи. Минаха само ден-два, така че ще им дам шанс. Не знаех за този сайт преди, така че благодаря, Гуру. Определено ще проверя първо тук в бъдеще.
They did finally credit my deposit after 3 weeks. They claimed it was a Zelle error. I'm not so sure. They then told me to request payout . $50 max and $25 deposit returned. I had $2300 at one point and knew that it was $50 max so I just played bankroll down to $75. We'll see if the payout actually happens. Only been a day or two so Ill give them a chance. I didn't know about this site before, so thanks, Guru. I will definitely check here first in the future.
3 седмици за кредит депозит? Това е невероятно!
Както и да е, ако някога имате нужда от помощ, просто ни уведомете и ние ще опитаме.
Разбира се, ще бъдем много благодарни, ако можете да проверите казината, преди да играете там 😉, това е, което бихме искали всички да правят.
3 weeks for credit a deposit? That's incredible!
Anyway, if you ever need some help, just let us know and we will try it.
Of course, it would be much appreciated if you could check casinos before playing there 😉, that's what we would like everybody to do.
да Депозирах на 1/8 и най-накрая, след като те видяха, че няма да си тръгна (казах им това изрично), накарах отговорник да разследва и най-накрая го публикувах на 19/8. Сега чакам изплащане, така че резултатът предстои да видим. Абсолютно всеки трябва първо да провери тук - не знаех за този сайт преди или щях. Потърсих къде да подам жалба и изскочи Casino Guru. Толкова се радвам, че те открих!
Yes. I deposited on 8/1 and finally after they saw I was not going away ( I told them that explicitly) I got someone in charge to investigate and it finally posted on 8/19. Now I am waiting on payout so that outcome remains to be seen . Absolutely everyone should check here first - I wasn't aware of this site before or I would have. I searched for somewhere to file a complaint and Casino Guru popped up. So glad I found you!
Здравейте,
как успя да се свържеш с някой отговорен, моля? Бих казал, че твърде често това е доста предизвикателна задача, така че някой друг може да намери вашия коментар за много полезен.
Надявам се, че жалбата ви ще бъде затворена като разрешена 🤞, любезно ни информирайте често.
Hello,
how did you manage to get in touch with someone in charge, please? I'd say that far too often this is quite a challenging task so some other may find your comment very useful.
I hope that your complaint will be closed as resolved 🤞, kindly update us frequently.
Crazy Luck Casino беше едно от първите казина, които използвах, когато за първи път започнах да използвам онлайн казина (преди да направя каквото и да е проучване... Повярвайте ми, вече не правя тази грешка, винаги правя моето проучване!) Смешното е, че въпреки това..след повече от година чакане на тегленето ми и буквално ги притеснявах чрез чат поне няколко пъти месечно (ЗА ПОВЕЧЕ от ГОДИНА), най-накрая се отказах и реших да направя обръщане, за да мога просто да играя с печалбите, които имах, бях наистина отегчен и напълно се отказах. така че играх до точката, в която ми останаха около $140,00 и реших, ха-ха, ще се опитам да изтегля $140... не знаеш ли...две седмици по-късно те бяха в моята сметка в кеш приложението. Те всъщност се поддадоха и ми го дадоха!! Не можех да повярвам! Така че... честно казано, дори не знам какво да правя с това!
Crazy Luck Casino was one of the first casinos I used when I first started using online casinos (before I had done any research... Trust me I don't make that mistake anymore, I always do my research!) The funny thing is though..after over a year of waiting on my withdrawal and literally bothering them via chat at least a few times a month (FOR OVER A YEAR) I finally gave up and decided to do a reversal so I could just play with the winnings I had, I was really bored and had completely given up. so I played to the point where I was down to like $140.00 left and decided, for hahas, I would try to withdraw the $140... wouldn't ya know..two weeks later it was in my cash app account. They actually gave in and gave it to me!! Son of a gun, I couldn't believe it! So...honestly, I don't even know what to make of it!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.