ФорумКазинаCosmo Casino - обща дискусия

Cosmo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Panders
|
11628 преглеждания 40 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Daniel
преди 2 години

Наистина съм много доволен от Casino Rewards, играл съм в различно време (години) в различни казина от групата, сега в лукс, вярно е, че при отварянето на различни сметки и тяхната система за лоялност е интегрирана, понякога е имало проблеми от различните потребители, наречете себе си ID кода или въведете с моя имейл или потребителско име... но чат на живо 24x7 a1... те го решават.

И ако имам достъп до промоция от моя имейл и не я активирам в приложението, те също го решават.

Сега е трудно да поддържаш статуса, трябва да играеш... И ако е разочароващо слизането на ниво.

Но бих казал, че това е едно от най-добрите казина.

Доста е пълна.

Те плащат бързо и имат няколко начина на плащане и теглене.

добавям...

Разговорът в лукс също се превежда на испански.

Току що видях рецензията, която имате поради тази причина моя коментар.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
claudiamariana
преди 2 години

Здравейте и благодаря за информацията.

Знаете ли, че можете да напишете своя собствена потребителска рецензия тук ? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистриран съм в казино Cosmos от 2017 г. 2022 г. Но днес не ми бяха изплатени печалбите, всички документи бяха изпратени и потвърдени на имейли, без отговор. Чатът работи само на мобилни устройства и на английски. Всичко, обяснено с чата на услугите, искаше да провери акаунта ми, но нищо не излезе.

Странно жалко, че казиното се отнася толкова лошо към лоялните клиенти.

Автоматичен превод:
Loretta15477
преди 1 година

Както виждам в жалбата , днес трябва да има някаква актуализация.

Трябва да кажа, че най-лошото нещо, което казиното може да причини на всеки играч, е невежеството. Да видим обаче какво ще се случи след това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,


Как се играе в Cosmos, ако не се допускат играчи от Германия? VPN? Имат само Microgaming (най-добрият досега)? И това не работи от Германия, нали?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Здравейте, доколкото виждам, казиното не приема играчи от Германия в момента, така че не би било добра идея да се опитвате да го заобиколите с помощта на VPN, тъй като според нашата информация те не го поддържат използване. Въпреки това намерих списък с казина за вас, който може да е интересен за вас, плюс те също включват микроигри, както поискахте. Доставчикът на играта обаче може да не е достъпен за всички държави, така че ви препоръчвам да прочетете Общите условия или да попитате оператора. 🙂



Има ли нещо друго, което бихте предпочели при избора на казино? Харесвате ли други доставчици на игри? В контекста на какво микроигрите са най-добри за вас? Информирай ни.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
askgambleranki
преди 1 година

Да, това също ще бъде възможно в Германия от 2017 г., но не знам дали ще е възможно през 2023 г.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, спечелих нещо в cosmo Casino след толкова дълго време, но печалбите ми са в списъка за изплащане повече от 48 часа, но той не е обработен. Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
cn7bh596v4
преди 10 месеца

Здравей.

Разбирам, че сте малко разочарован, въпреки че даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят играчите и да обработят плащането. Cosmo Casino има добър индекс на безопасност, както можете да видите тук , което в случая е положително и може да ни доведе до добър резултат за вас.

Минахте ли вече проверката? Понякога този процес може да отнеме малко повече време, тъй като казиното трябва да направи всички необходими проверки, за да може тегленето да бъде обработено.

Моля, уведомете ни, когато има актуализация.



Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Разбира се, че съм потвърден, казаха ми, че сметката ми има изоставане от 84 евро, но не обработиха тегленето ми, но не е ли вярно? Проверих банковата си сметка и нямаше възстановяване, но все още трябва да платя, разбира се, cosmo casino опитвайте винаги да анулирам печалбите си и да продължа да играя и да загубя! Това е техният начин (много евтино) сега трябва да чакам още 48 часа за моето изплащане... Ако намерите нещо отново след 48 часа

Автоматичен превод:
cn7bh596v4
преди 10 месеца

Знаеш ли какво? Бих попитал вашата банка дали в системата е запазена чакаща операция за връщане на плащане. Това е най-малкото, което можете да направите. Със сигурност бих опитал това. След това можете да представите официалния отговор на казиното.

Колко лошо може да бъде това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря 🙏, не е нужно да питам банката, всичко може да се види в извлеченията по сметката, cosmo Casino винаги се опитва да ме накара да анулирам печалбите си и да продължа да играя, сега чакам да ми изплатят

Автоматичен превод:
cn7bh596v4
преди 10 месеца

Разбирам...беше само мисъл. 🙁 Съжалявам, че го казвам; изглежда, че трябва да се оплачете вместо това. Няма какво друго да измисля. Запознат ли си с процеса?

Това ръководство, фокусирано върху оплакванията, може да помогне. Ще бъда тук, ако имате въпроси, става ли?

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
cn7bh596v4
преди 10 месеца

Мисля, че понякога да се информираш не е лоша идея, но както си мислиш.

Начинът, по който го пишете обаче, ме кара да мисля, че не се случва за първи път, така че как е, имали ли сте подобно преживяване в това казино? Бих искал също да добавя, че няколко дни все още не са бедствие, така че ще видим как ще се развие цялата работа.

Не забравяйте да ме информирате с повече информация, защото ако има проблеми и казиното не ви изплати след 14 дни, нашият екип ще се опита да ви помогне. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ви много 😊

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, опитвам се да получа извлечение за моите депозити в Cosmo Casino поне веднъж месечно в продължение на половин година, откакто се регистрирах, но просто не получавам отговор от поддръжката или нещо подобно. Въпреки че казиното е задължено съгласно GDPR да ми изпрати такова извлечение при поискване. Когато погледна в моята сметка в казиното, го виждам само за 1 година, но го искам от последните 5-6 години. Какво друго можете да направите, за да получите информация?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
meyersusanne51
преди 9 месеца

Здравей. Съжаляваме да чуем, че поддръжката на казиното не отговаря на вашите заявки. За съжаление няма да ви помогнем с такъв проблем. Опитахте ли да се свържете с тях чрез чат на живо и по имейл? Те трябва да ви дадат този вид информация, както казахте, и също така да ви информират, ако е имало някаква промяна в казиното, да речем, и следователно те нямат по-стар списък от този вид.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Благодаря за отговора. Все още не съм получил никакви имейли относно моя проблем, единственото нещо, което получавам от тях, е какви нови игри или бонуси има. Тогава вероятно ще трябва да продължа да търся как да получа извлечение от сметката си, което е много важно за мен. Крайният вариант би бил да наемете адвокат, което всъщност искам да избегна.

Автоматичен превод:
meyersusanne51
преди 9 месеца

Разбирам, че искате да имате възможно най-малко проблеми с това и бихте предпочели да разрешите всичко гладко. Както Romi писа, в този случай самото казино ще трябва да ви предостави такава информация, но не съм сигурен дали съхраняват такива документи 5-6 години. Може би е добра идея да попитате.

Освен това, както беше предложено, най-разумното нещо, което трябва да направите, е да напишете имейл и да обясните ситуацията си и да се надяваме, че казиното ще ви отговори и ще ви каже дали може или не може да ви предостави нещо подобно.

Бихте ли го пробвали?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, разбира се, че бих го опитал за последен път. Обикновено такива документи трябва да се съхраняват като доказателство в продължение на 10 години.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини