преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cosmo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играх с удоволствие в групата за награди в казиното от няколко години. Когато се преместих в Гърнси, можех да играя само в Cosmo Casino от тази марка, което правех щастливо до преди 3-4 седмици, когато изведнъж ме пренасочваха към Luxury casino, когато се опитах да вляза. Свързах се с поддръжката на клиенти и те каза, че акаунтът ми е заключен и трябва да се свържа с управлението на риска, което направих на 23/10 и нямах отговор. Някой знае ли какво се случва с Cosmo или има подобен опит?
I’ve happily played at the casino rewards group for a number of years. When I moved to Guernsey it was only Cosmo Casino from this brand that I could play at, which I did happily until 3-4 weeks ago when suddenly I was being redirected to Luxury casino when I tried to access.I contacted customer support and they said my account has been locked and I needed to contact risk management which I did on 23/10 and have had no response. Anyone know what’s going on with Cosmo or has a similar experience?
Здравейте Пандерс
Бихте ли могли да предоставите номера на вашата сметка в cosmo casino чрез PM.
Благодаря.
Hi Panders
Could you please provide your cosmo casino account number via PM.
Thanks.
Разбира се, просто не съм сигурен как да пиша тук... но ще опитам. В противен случай просто накарайте съответния екип да отговори на имейла ми🙂
Sure, just not sure how to PM on here yet…but will try. Otherwise just get the relevant team to respond to my email🙂
За съжаление не мога да намеря как да ви пиша директно в този форум
Sorry I cannot find how to message you directly on this forum
Здравейте, тук не е възможно да изпращате ЛС, но регистриран ли сте в казиното под същия имейл адрес като тук в CasinoGuru?
Hi, it's not possible to send PMs here, but are you registered in the casino under the same email address as here on CasinoGuru?
Благодаря Даниел, че ми изпрати имейл адреса.
Съжалявам Пандърс, за съжаление няма начин да разбера кой сте без някаква идентифицираща информация, така че имах нужда от нещо, за да мога да ви намеря в системата.
Казвайки това, вашето запитване вече е с поддръжка и те ще се свържат с вас. Следете входящата си кутия.
Ако все още имате проблеми, моля, не се колебайте да се върнете.
Наздраве
Thanks Daniel for sending me the email address.
Sorry Panders, unfortunately there's no way to know who you are without some kind of identifying info, so I needed something to be able to find you in the system.
In saying that, your query is now with support and they will get back to you. Keep an eye on your inbox.
If you still have issues please feel free to come back.
Cheers
Здравей Гуру,
Затворих Cosmo казино след дълги години лоялност вчера, след като беше понижен, след като депозирането ми спря, защото депозитите ми не показваха ни най-малък шанс за ПЕЧАЛБА. Бях толкова надолу, че те дори
изтрих историята на транзакциите ми, за да я скрия. Знаеха, че съм депозирал толкова много, че ще продължа да се връщам, за да се опитам да спечеля малко обратно, но няма начин.
Те дори не уважиха предлаганите безплатни завъртания и игнорираха имейлите, за да ги активират.
Удивително как алчността взема надмощие. Така че, моля, бъдете предупредени, че не са това, което изглеждат.
Hi Guru ,
I closed Cosmo casino after many years of loyalty yesterday , after being downgraded after my depositing stopped because my deposits weren't showing the slightest chance of a WIN . I was so far down that they even
deleted my transaction history in order to hide it . They knew I had deposited so much that I would keep coming back to try and win some back , but no way .
They also didnt even Honor the free spins offered and ignored the emails to activate them .
Amazing how greed takes over . So please be warned they not what they seem to be .
Просто се чудя, чакахте ли достатъчно дълго, за да активирате безплатните завъртания, преди да затворите акаунта?
I'm just wondering, have you waited long enough to get the free spins activated before you closed the account?
Как биха могли да изтекат, когато казвате, че дори не са ги активирали във вашия акаунт?
How could they expire when you say that they didn't even activate them on your account?
Те изтичат, когато не са активирани. Те са ограничени във времето, датата им е дадена, когато изтичат, така че хостът трябва да ги активира, за да можете да депозирате, за да ги заредите за използване. Кажете на колегите си да спазват обещанията си, в противен случай няма повече бъдеща подкрепа.
They expire when not activated . They are time limited , date given when they expire , so the host has to activate them so you can deposit to load them for use . Tell your colleagues to honor their promises , otherwise no more future support .
Искам да кажа, ако сте в състояние да докажете, че сте поискали безплатните завъртания точно навреме, но казиното не е успяло да ги активира, трябва да получите някаква форма на компенсация.
I mean, if you're able to prove that you asked for the free spins just in time, but the casino failed to activate them, you should get some form of compensation.
Компенсация ? Загубих 40 безплатни завъртания на гръмотевична мълния, оценени за един ден само защото работех и 2 пъти повече от 25 завъртания на безсмъртни същества поради липса на желание да ги активирам от cosmo. Депозитите, които направих, не плащаха нищо, така че ме понижиха до най-ниската настройка, за да мога да депозирам повече. Така че загубих интерес и се почувствах измамен. Така че лоялността наистина не се брои дори да бъдеш толкова надолу. Сметката е затворена за тяхното щастие. Загубих и това развали волята ми да играя.
Compensation ? I lost 40 free spins on thunderstruck lightning valued for a day only because I was working and 2 times the 25 spins on immortal creatures because of lack of willing to activate them by cosmo . The deposits I placed wernt paying anything so they degraded me to the lowest setting in order for me to deposit more. So I lost interest and felt cheated . So loyalty didnt really count even being so far down . Account is closed to their happiness . I lost and it spoilt my will on playing .
Искам да кажа, ако не искате да играете повече казино игри, не бих го видял като нещо лошо. Понякога е по-добре да си вземете почивка, особено когато играете на казино игрите вече не ви е забавно.
Но трябваше да получите безплатните завъртания от казиното, това е сигурно.
I mean, if you don't want to play casino games anymore, I wouldn't see it as a bad thing. It's sometimes better to take a break, especially when playing the casino games isn't fun more you anymore.
But you should've received the free spins from the casino, that's for sure.
Трябваше да имаш безплатните завъртания. Почти си бил измамен. Трябва да получите възстановяване или чрез цифрови пари, или чрез криптовалута.
You should've got the free spins. You almost quite got scammed. You should get a refund by either digital money or thru cryptocurrency.
Само да кажа, че Cosmo разреши проблемите ми с влизането сега. Благодаря на този форум за съдействието
Just to say Cosmo have resolved my login issues now. Thanks to this forum for assistance
Радвам се да го чуя 🙂 Благодаря за актуализацията.
I'm glad to hear it 🙂 Thanks for the update.
Няма да моля тези хора за нищо, ако не виждат, че е важно да запазят лоялни хора и да инвестират с тях, тогава те няма да издържат дълго. Наградите за лоялност с тях не се броят. Разпознавам, че всички уебсайтове на казино с малък екран се управляват от едни и същи хора, защото правят абсолютно едно и също нещо.
Im not going to beg these people for anything , if they cannot see that to keep people that are loyal and invest with them is important , then they wont last long . Loyalty rewards with them doesnt count . I recon small screen casino websites are all run under the same people , because they do exactly the same thing .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.