ФорумКазинаCosmo Casino - обща дискусия

Cosmo Casino - обща дискусия

преди 3 години от Panders
|
11681 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cosmo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Играх с удоволствие в групата за награди в казиното от няколко години. Когато се преместих в Гърнси, можех да играя само в Cosmo Casino от тази марка, което правех щастливо до преди 3-4 седмици, когато изведнъж ме пренасочваха към Luxury casino, когато се опитах да вляза. Свързах се с поддръжката на клиенти и те каза, че акаунтът ми е заключен и трябва да се свържа с управлението на риска, което направих на 23/10 и нямах отговор. Някой знае ли какво се случва с Cosmo или има подобен опит?

Автоматичен превод:
Panders
преди 3 години

Здравейте Пандерс


Бихте ли могли да предоставите номера на вашата сметка в cosmo casino чрез PM.

Благодаря.

Автоматичен превод:
Cosmo Casino
преди 3 години

Разбира се, просто не съм сигурен как да пиша тук... но ще опитам. В противен случай просто накарайте съответния екип да отговори на имейла ми🙂

Автоматичен превод:
Panders
преди 3 години

За съжаление не мога да намеря как да ви пиша директно в този форум

Автоматичен превод:
Panders
преди 3 години

Здравейте, тук не е възможно да изпращате ЛС, но регистриран ли сте в казиното под същия имейл адрес като тук в CasinoGuru?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Да Даниел, същият адрес.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Благодаря Даниел, че ми изпрати имейл адреса.


Съжалявам Пандърс, за съжаление няма начин да разбера кой сте без някаква идентифицираща информация, така че имах нужда от нещо, за да мога да ви намеря в системата.

Казвайки това, вашето запитване вече е с поддръжка и те ще се свържат с вас. Следете входящата си кутия.


Ако все още имате проблеми, моля, не се колебайте да се върнете.

Наздраве

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Гуру,

Затворих Cosmo казино след дълги години лоялност вчера, след като беше понижен, след като депозирането ми спря, защото депозитите ми не показваха ни най-малък шанс за ПЕЧАЛБА. Бях толкова надолу, че те дори

изтрих историята на транзакциите ми, за да я скрия. Знаеха, че съм депозирал толкова много, че ще продължа да се връщам, за да се опитам да спечеля малко обратно, но няма начин.

Те дори не уважиха предлаганите безплатни завъртания и игнорираха имейлите, за да ги активират.

Удивително как алчността взема надмощие. Така че, моля, бъдете предупредени, че не са това, което изглеждат.

Автоматичен превод:
kreefkreefie
преди 2 години

Просто се чудя, чакахте ли достатъчно дълго, за да активирате безплатните завъртания, преди да затворите акаунта?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те просто са изтекли. Те са ограничени във времето.

Автоматичен превод:
kreefkreefie
преди 2 години

Как биха могли да изтекат, когато казвате, че дори не са ги активирали във вашия акаунт?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те изтичат, когато не са активирани. Те са ограничени във времето, датата им е дадена, когато изтичат, така че хостът трябва да ги активира, за да можете да депозирате, за да ги заредите за използване. Кажете на колегите си да спазват обещанията си, в противен случай няма повече бъдеща подкрепа.

file

Автоматичен превод:
kreefkreefie
преди 2 години

Искам да кажа, ако сте в състояние да докажете, че сте поискали безплатните завъртания точно навреме, но казиното не е успяло да ги активира, трябва да получите някаква форма на компенсация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Компенсация ? Загубих 40 безплатни завъртания на гръмотевична мълния, оценени за един ден само защото работех и 2 пъти повече от 25 завъртания на безсмъртни същества поради липса на желание да ги активирам от cosmo. Депозитите, които направих, не плащаха нищо, така че ме понижиха до най-ниската настройка, за да мога да депозирам повече. Така че загубих интерес и се почувствах измамен. Така че лоялността наистина не се брои дори да бъдеш толкова надолу. Сметката е затворена за тяхното щастие. Загубих и това развали волята ми да играя.

Автоматичен превод:
kreefkreefie
преди 2 години

Искам да кажа, ако не искате да играете повече казино игри, не бих го видял като нещо лошо. Понякога е по-добре да си вземете почивка, особено когато играете на казино игрите вече не ви е забавно.

Но трябваше да получите безплатните завъртания от казиното, това е сигурно.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябваше да имаш безплатните завъртания. Почти си бил измамен. Трябва да получите възстановяване или чрез цифрови пари, или чрез криптовалута.

Редактиран от Daniel преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 2 години

Само да кажа, че Cosmo разреши проблемите ми с влизането сега. Благодаря на този форум за съдействието

Автоматичен превод:
Panders
преди 2 години

Радвам се да го чуя 🙂 Благодаря за актуализацията.

Автоматичен превод:
laojuntasa
преди 2 години

Няма да моля тези хора за нищо, ако не виждат, че е важно да запазят лоялни хора и да инвестират с тях, тогава те няма да издържат дълго. Наградите за лоялност с тях не се броят. Разпознавам, че всички уебсайтове на казино с малък екран се управляват от едни и същи хора, защото правят абсолютно едно и също нещо.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини