преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cloudbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измамници в Cloudbet: ограбиха ме 4500usdt
Използвах нормално акаунта и изведнъж блокираха акаунта ми с искане за проверка (което е нормално), изпратих всичко, което поискаха.
На първо място те поискаха доказателство за пребиваване и си помислих, че искат същото, което е показано в личната карта, защото я изпратих.
Казаха ми, че играчи от моята страна (Испания) не могат да играят и ми позволиха да изтегля само депозитите (като ме ограбиха повече от 4000 USD в ползи). Казах им, че не живея в Испания, но те забраняват да играят ОТ ИСПАНИЯ, но не забраняват на испански играчи, които живеят в разрешени държави, какъвто е моят случай, и веднага им изпратих доказателството за пребиваване в Андора, което е моят настоящ място.
Те ми казаха, че въпреки че ми позволиха да изпратя нова документация, за да го докажа (което направих), доколкото първата не беше наред (поради недоразумение), те ще вземат цялата ми сума от 4500 usdt в обезщетения
Не ми отговарят на повече имейли
Бягайте от този уебсайт, тъй като те са пълни крадци и измамници. Бъдете много внимателни
Cloudbet scammers: robbed me 4500usdt
I was using normally the account, and suddenly the blocked my account asking for verification (which is normal), i have sent everything they asked.
In the first place they asked proof of residence and I thought they ask the same as showed in the ID Card, os I sent it.
They told me players from my country (Spain) can't play and allowed me to withdraw only the deposits (robbing me more than 4000 usdt in benefits). I told them im not living in Spain, but they forbid to play FROM SPAIN, but not forbid spanish players who live in allowed countries, which is my case, and right away I sent them the proof of residence in Andorra, which is my current place.
They told me that eventhough they allowed me to send new documentation to prove it (which I did), as far as the first one was not OK (due to a missunderstanding), they are going to take all my 4500usdt amount in benefits
They dont answer more emails to me
Run away from this website as far as they are a total thiefs and scammers. Be so careful
Здрасти!
Не мога да си представя как трябва да се чувстваш в момента. Бях на път да ви предложа да подадете още една жалба, но сега смятам, че е най-добре да спомена, че ако проблемът стане обвързан със спортни залагания, случаят може да бъде отхвърлен.
Чувствайте се свободни да го изпробвате; Просто не искам да те видя разочарован.
Бих казал, че казината трябва да подхождат доста внимателно към изключените държави. Едно нещо е това, което е посочено в правилата; следващото нещо е разликата между например гражданство, държава на раждане, пребиваване и т.н.
Може би можете да намерите конкретната част от условията и да ги публикувате тук, заедно с вашите адреси и национални данни. Бих казал, че може да даде някои улики.
Струва ли си нещо от това да опитате според вас?
Hi there!
I can't imagine how you must feel right now. I was about to suggest to you submitting another complaint, but now I think it would be best to mention that if the issue became bound to sports betting, the case may be rejected.
Feel free to try it out; I just don't want to see you disappointed.
I'd say casinos should approach excluded countries quite carefully. One thing is what has been stated in the rules; the next thing is the difference between, e.g., citizenship, country of birth, residency, and so on.
Perhaps you can find the specific part of the terms and post them here, along with your addresses and national details. I'd say it might provide some clues.
Is any of that worth a try, in your opinion?
аз също играх казино
и в правилата пише PLAYING FROM, а не BEING FROM
Те всъщност ми позволиха да изпратя повече документи, за да докажа пребиваването си в Андора, което направих веднага по отношение на минути.
Те просто не искат да ми плащат, това е!!!!! ИЗМАМНИЦИ И КРАДЦИ
i also played casino
and in the rules it says PLAYING FROM, not BEING FROM
They actually allowed me to send more documentation to proof my residence in Andorra, which I did right away in terms of minutes.
They just dont want to pay me, thats it!!!!! SCAMMERS AND THIEFS
След това можете да подадете жалба, ако сте играли и в казиното.
Разгледах и държавите и пише, че не можете да поискате теглене, ако се намирате в дадена държава, но не видях вашата там.
Виждам обаче, че отново сте им изпратили някои документи, така че не забравяйте да ме уведомите какво се случва с тях и дали тяхното казино одобрява или не.
Ако не, тогава, както споменах, не се колебайте да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Стискам палци. 🤞
Then you can file a complaint if you also played in the casino.
I also looked at the countries and it says you can't request a withdrawal if you are located in a given country, but I didn't see yours there.
However, I also see that you have sent them some documents again so be sure to let me know what happens with them and whether their casino approves or not.
If not, then as I mentioned, feel free to lodge a complaint and our team will try to help you.
Fingers crossed. 🤞
разбира се, че ги изпратих отново!
и те отказаха само защото първите изпратени не бяха правилни (поради недоразумение), въпреки че ми позволиха да изпратя отново правилните. те отказаха новите въпреки че бяха перфектни!
of course i sent them again!
and they refused just because the first ones sent were not correct (due to a missunerstanding), eventhough they let me to send again the correct ones. they refused the new ones despite were perfect!
Опасявам се, че това е нещо, което не можем да настояваме тук във форума, и вие направихте добър избор, като изпратихте жалбата. В този момент е изключително важно да помогнете на Ник да разбере конкретно проблема. Моля, отговорете на неговото запитване. Бих искал също да отбележа, че ние сме тук, за да ви подкрепим, така че запазете страстта за по-късна употреба. 😉
Когато написахте "и в правилата пише ДА ИГРАЕТЕ ОТ, а не ДА БЪДЕТЕ ОТ", това беше точно моята гледна точка.
Бих казал, че просто трябва да разберем как ръководството на казиното разпознава собствените си условия и какво всъщност не е наред от тяхна гледна точка. След като това бъде изчистено, можем да продължим напред.
Ние ще бъдем тук с вас; споделете каквото и да се случи след това, разбира се. Много ми е интересно да видя мнението на казиното по въпроса.
I fear this is something we can't press forward here on the forum, and you made a good choice by submitting the complaint. At this moment, it's crucial to help Nick understand the issue concretely. Please respond to his inquiry. I'd also like to point out that we are here to support you, so save the passion for later use. 😉
When you wrote "and in the rules it says PLAYING FROM, not BEING FROM" it was specifically my point.
I'd say we just need to understand how the casino management recognizes their own terms and what is actually wrong from their perspective. After this has been cleared, we can move forward.
We will be here with you; share whatever happens next, of course. I'm really interested to see the casino's opinion on the issue.
Моля, внимавайте с езика си. Със сигурност не бихме искали вашият акаунт да бъде забранен.
Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, моля, върнете се.
Please watch your language. We surely wouldn't like your account to be banned.
If you have anything we could help you with, come back, please.
Добре честно. Но изглежда единственият език, който всички тези паризи заслужават.
Ние, потребителите, трябва да спрем да приемаме услугите, предоставяни от тези така наречени „Казина".
Мога недвусмислено да кажа, че 30+ добре оценени онлайн казина, в които съм играл, са напълно манипулирани.
Всичките ви печалби са обвързани с вашия XP. Единствената ви надежда е да постигнете голям успех и след това да излезете от акаунта си.
Веднъж спечелих $30K в Amunra на ниско XP ниво, не можах да повярвам. Въпреки това го направих, след като видях, че съм ограничен до теглене на $1000 на ден с таван от $15K на месец! Мисля, че се досещате какво се случи. Разбира се, загубих по-голямата част от него. Моя грешка, че не се заблуждавам.
Но след тази победа и като всяка голяма печалба в тези така наречени казина, беше като превключвател и всичко беше готово да загуби. След като загубих $90k+ за месеци и някои неподходящи думи към техния позорен екип за поддръжка, бях баннат.
Следващия път, когато казино ви поиска лиценз, банково извлечение и сметка за комунални услуги и т.н.... Запитайте се кой ме е искал това в живота ми? Предполагам, че ще бъде само държавен отдел?
Попитайте обслужващия персонал на казиното къде се намира? Те ще откажат.
Помолете ги да изтрият акаунта ви. Ще ви бъде предложен бонус или имейл адрес.
Термини като „генератори на случайни числа" и най-добрият „доказуемо справедлив". абрикадабра! Чувствате ли се по-уверен да ни дадете пари за залагане сега?
Всичко това са основите и ние ги приемаме. Тези „организации" в най-добрия случай могат да учат само като нямат клиенти.
Затова им кажете да го залепят!
Ok fair. But seems to be the only language that all these parisites desereve.
We the consumer should stop accepting the services provided by these so called "Casinos."
I can unequivecly say that the 30+ well rated online Casinos i have played at are completely rigged.
All your wins are tied to your XP. Your only hope is to hit it big and then quit your account.
I once won $30K at Amunra at a low XP level, couldnt beleive it. However i did after seeing i was limited to withdrawing $1000 a day capped at $15K a month! I think you can guess what happened. Of course i lost most of it. My fault i'm not dilusional.
But after this win and like any big win at these so called Casinos, it was like a switch was flicked and everything was set to lose. After losing $90k+ for months and some inappropriate language to their disgracful support team i was banned.
Next time a Casino ask's for your licence, bank statement and utility bill etc... Ask yourself who has asked me for this in my life? My guess would be only a government department?
Ask the Casino's support staff where they are located? They will refuse.
Ask them to delete your account. You'll be offered a bonus or an email address.
Terms like "random number generators" and the best "provably fair". Abricadabra! Do you feel more confident to give us money to wager now?
All these are the fundamentals and we accept it. These "organisations" at best can only learn by having no customers.
So tell them to stick it!
Мога ли да попитам какво имате предвид, като казвате, че са манипулирани?🤔
Съжалявам, но от това, което написахте тук, разбрах само, че сте загубили спечелените пари поради максималните лимити за теглене в казиното. Греша ли тук?🤷♀️
Много е важно да четете условията всеки път, преди дори да депозирате в онлайн казино. Там ще намерите цялата необходима информация и трябва да избягвате бъдещи проблеми като този.
Освен това е много важно да гледате на онлайн хазарта само като на хоби и нищо повече, да не разчитате на парите от печалбите в казиното и да играете и депозирате само това, което можете да си позволите.
Онлайн казината не могат да видят клиентите си лице в лице, както казваме, и затова трябва да ги верифицират. Тук става дума за стандартния KYC и те трябва да проверят всички съответни документи. Това е причината, поради която те трябва да видят лиценза на играча, например.
В случай, че искате да закриете акаунт в някое онлайн казино, е много важно да посочите причината. Когато причината е свързана с проблеми с хазарта, играчът трябва да го напише ясно на поддръжката и те трябва незабавно да закрият акаунта.
Имате ли някакъв проблем с това конкретно казино, което пишете тук? Нещо, с което можем да ви помогнем?
Ако има някакъв проблем с хазарта, през който преминавате, моля, знайте, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
May I ask what you mean by saying they are rigged, though?🤔
I'm sorry, but from what you wrote here, I could only understand that you lost the money won because of the maximum withdrawal limits at the casino. Am I wrong here?🤷♀️
It is very important to read the terms every time before even depositing at an online casino. You will find all the relevant information there, and you should avoid any future issues like this.
Also, it is very important to see online gambling just as a hobby and nothing more, not rely on the money from winnings at the casino, and only play and deposit what you can afford.
The online casinos can't see their customers face-to-face, as we say, and that is why they need to verify them. This is where it comes to the standard KYC and they need to check all the relevant documents. That is the reason they need to see the players license, for example.
In case you'd like to close an account at any online casino, it is very important to state the reason. Whenever the reason is related to gambling issues, the player needs to write it clearly to the support, and they have to close the account immediately.
Is there any issue you experience with this particular casino you write here? Something we could help you with?
If there is some kind of gambling problem you go through, please know that, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
Уау, ти очевидно не залагаш и просто подкрепяш казината. Лошият късмет е много възможен. Да губиш всеки път, когато имаш печалба и да не печелиш, докато не заложиш поне 2 пъти повече от това, което си спечелил, аз наричам манипулирано. Също така бих нарекъл този сайт опетнен и подкрепящ отвратителните животни зад тези сайтове. Те със сигурност не трябва да се наричат хазарт или казина. Няма късмет или случайност, свързани с тези тръпки.
Радвам се, че мога да си позволя да загубя парите, които загубих. Не мисля, че останалите безброй ежедневни жертви на всеки един добре оценен престъпник, така нареченото казино, което подкрепяте тук, могат да кажат същото. Този сайт и компаниите (в най-добрия случай на мафията), които подкрепяте, трябва да бъдат подредени и застреляни.
Wow you obviously dont gamble and just support the casinos. Bad luck is very possible. Losing everytime you have a win and not winning until you wager at least 2x what you won is what i call rigged. I would also call this site tainted and supports the duisgusting animals behind these sites. They certainly should not be called gambing or casinos. There is no luck or chance involved with these creeps.
I'm glad i can afford to lose the money i have lost. I dont think the other countless victims everyday of every single well rated criminal so called casino you support here can say the same. This site and the companies (Mafia's at best) you support should lined up and shot.
Никога не предавайте личната си информация. Те не само крадат парите ви в дарения, маскирани като хазарт. След като приключат с вас, те ще продадат (в най-добрия случай) самоличността ви на своите приятели и т.н. Вероятно вие, Роми.
Never ever hand over your personal infomation. Not only do they steal your money in donations disguised as gambling. Once their done with you they will sell (at best) your identity to their mates etc.. Probably you Romi.
Не мога да ги видя, но те ще вземат и ще вземат. Те няма да ми кажат къде са. Има ли лиценз? Параграф? Имам лиценз за извикване на измама BS. И ти всички извинения. Благодаря, че потвърдихте, че сте част от измамата.
I cant see them but they will take and take. They will not tell me where they are. There license? A paragragh? I have a licence in calling out scamming BS. And you all the excuses. Thanks for confirming your just part of the scam.
Добре честно. Но изглежда единственият език, който всички тези паризи заслужават.
Ние, потребителите, трябва да спрем да приемаме услугите, предоставяни от тези така наречени „Казина".
Мога недвусмислено да кажа, че 30+ добре оценени онлайн казина, в които съм играл, са напълно манипулирани.
Всичките ви печалби са обвързани с вашия XP. Единствената ви надежда е да постигнете голям успех и след това да излезете от акаунта си.
Веднъж спечелих $30K в Amunra на ниско XP ниво, не можах да повярвам. Въпреки това го направих, след като видях, че съм ограничен до теглене на $1000 на ден с таван от $15K на месец! Мисля, че се досещате какво се случи. Разбира се, загубих по-голямата част от него. Моя грешка, че не се заблуждавам.
Но след тази победа и като всяка голяма печалба в тези така наречени казина, беше като превключвател и всичко беше готово да загуби. След като загубих $90k+ за месеци и някои неподходящи думи към техния позорен екип за поддръжка, бях баннат.
Следващия път, когато казино ви поиска лиценз, банково извлечение и сметка за комунални услуги и т.н.... Запитайте се кой ме е искал това в живота ми? Предполагам, че ще бъде само държавен отдел?
Попитайте обслужващия персонал на казиното къде се намира? Те ще откажат.
Помолете ги да изтрият акаунта ви. Ще ви бъде предложен бонус или имейл адрес.
Термини като „генератори на случайни числа" и най-добрият „доказуемо справедлив". абрикадабра! Чувствате ли се по-уверен да ни дадете пари за залагане сега?
Всичко това са основите и ние ги приемаме. Тези „организации" в най-добрия случай могат да учат само като нямат клиенти.
Затова им кажете да го залепят!
Ok fair. But seems to be the only language that all these parisites desereve.
We the consumer should stop accepting the services provided by these so called "Casinos."
I can unequivecly say that the 30+ well rated online Casinos i have played at are completely rigged.
All your wins are tied to your XP. Your only hope is to hit it big and then quit your account.
I once won $30K at Amunra at a low XP level, couldnt beleive it. However i did after seeing i was limited to withdrawing $1000 a day capped at $15K a month! I think you can guess what happened. Of course i lost most of it. My fault i'm not dilusional.
But after this win and like any big win at these so called Casinos, it was like a switch was flicked and everything was set to lose. After losing $90k+ for months and some inappropriate language to their disgracful support team i was banned.
Next time a Casino ask's for your licence, bank statement and utility bill etc... Ask yourself who has asked me for this in my life? My guess would be only a government department?
Ask the Casino's support staff where they are located? They will refuse.
Ask them to delete your account. You'll be offered a bonus or an email address.
Terms like "random number generators" and the best "provably fair". Abricadabra! Do you feel more confident to give us money to wager now?
All these are the fundamentals and we accept it. These "organisations" at best can only learn by having no customers.
So tell them to stick it!
Какво не можете да разберете за това? Вие танцувате около едни и същи доказателства, че тези места са манипулирани!
Може би имате нужда от речник, лесно око за лош правопис или просто да признаете, че сте просто част от тази измама!
What cant you understand about this? You dance around the same evidence of these places being rigged!
Maybe you need a dictionary, an easy eye for bad spelling or to just admit that you are too just part of this scam!
Уау, ти очевидно не залагаш и просто подкрепяш казината. Лошият късмет е много възможен. Да губиш всеки път, когато имаш печалба и да не печелиш, докато не заложиш поне 2 пъти повече от това, което си спечелил, аз наричам манипулирано. Също така бих нарекъл този сайт опетнен и подкрепящ отвратителните животни зад тези сайтове. Те със сигурност не трябва да се наричат хазарт или казина. Няма късмет или случайност, свързани с тези тръпки.
Радвам се, че мога да си позволя да загубя парите, които загубих. Не мисля, че останалите безброй ежедневни жертви на всеки един добре оценен престъпник, така нареченото казино, което подкрепяте тук, могат да кажат същото. Този сайт и компаниите (в най-добрия случай на мафията), които подкрепяте, трябва да бъдат подредени и застреляни.
Wow you obviously dont gamble and just support the casinos. Bad luck is very possible. Losing everytime you have a win and not winning until you wager at least 2x what you won is what i call rigged. I would also call this site tainted and supports the duisgusting animals behind these sites. They certainly should not be called gambing or casinos. There is no luck or chance involved with these creeps.
I'm glad i can afford to lose the money i have lost. I dont think the other countless victims everyday of every single well rated criminal so called casino you support here can say the same. This site and the companies (Mafia's at best) you support should lined up and shot.
Първо, моля, внимавайте с езика си. Ако продължите в това настроение, акаунтът ви може лесно да бъде забранен, а ние не бихме искали да видим това. Приемете това като първо предупреждение.
Ние със сигурност не поддържаме казина; ние подкрепяме честната игра. От страна на всички онлайн казина, както и от страна на играчите, същото.
Ако видим, че дадено казино практикува някакво нечестно поведение, информирайте всички за това и дайте черни точки на това казино.
От друга страна, ако видим, че играч е нечестен, разбира се, заемаме страната на казиното.
First of all, please watch your language. If you continue in this vibe, your account could easily get banned, and we wouldn't like to see that. Take this as a first warning.
We surely do not support casinos; we support fair play. From all the online casinos side, as well as from the players side, the same.
If we see that a casino is practicing some unfair behavior, inform everyone about it and give black points to this casino.
On the other side, if we see a player being unfair, we take the casino side, of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.