ФорумКазинаCloudbet Casino - обща дискусия

Cloudbet Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от sportbeting84
|
477 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cloudbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Измамници в Cloudbet: ограбиха ме 4500usdt


Използвах нормално акаунта и изведнъж блокираха акаунта ми с искане за проверка (което е нормално), изпратих всичко, което поискаха.

На първо място те поискаха доказателство за пребиваване и си помислих, че искат същото, което е показано в личната карта, защото я изпратих.


Казаха ми, че играчи от моята страна (Испания) не могат да играят и ми позволиха да изтегля само депозитите (като ме ограбиха повече от 4000 USD в ползи). Казах им, че не живея в Испания, но те забраняват да играят ОТ ИСПАНИЯ, но не забраняват на испански играчи, които живеят в разрешени държави, какъвто е моят случай, и веднага им изпратих доказателството за пребиваване в Андора, което е моят настоящ място.


Те ми казаха, че въпреки че ми позволиха да изпратя нова документация, за да го докажа (което направих), доколкото първата не беше наред (поради недоразумение), те ще вземат цялата ми сума от 4500 usdt в обезщетения


Не ми отговарят на повече имейли


Бягайте от този уебсайт, тъй като те са пълни крадци и измамници. Бъдете много внимателни

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 2 месеца

Здрасти!

Не мога да си представя как трябва да се чувстваш в момента. Бях на път да ви предложа да подадете още една жалба, но сега смятам, че е най-добре да спомена, че ако проблемът стане обвързан със спортни залагания, случаят може да бъде отхвърлен.

Чувствайте се свободни да го изпробвате; Просто не искам да те видя разочарован.

Бих казал, че казината трябва да подхождат доста внимателно към изключените държави. Едно нещо е това, което е посочено в правилата; следващото нещо е разликата между например гражданство, държава на раждане, пребиваване и т.н.

Може би можете да намерите конкретната част от условията и да ги публикувате тук, заедно с вашите адреси и национални данни. Бих казал, че може да даде някои улики.

Струва ли си нещо от това да опитате според вас?




Автоматичен превод:
преди 2 месеца

аз също играх казино


и в правилата пише PLAYING FROM, а не BEING FROM


Те всъщност ми позволиха да изпратя повече документи, за да докажа пребиваването си в Андора, което направих веднага по отношение на минути.


Те просто не искат да ми плащат, това е!!!!! ИЗМАМНИЦИ И КРАДЦИ

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 2 месеца

След това можете да подадете жалба, ако сте играли и в казиното.

Разгледах и държавите и пише, че не можете да поискате теглене, ако се намирате в дадена държава, но не видях вашата там.

Виждам обаче, че отново сте им изпратили някои документи, така че не забравяйте да ме уведомите какво се случва с тях и дали тяхното казино одобрява или не.

Ако не, тогава, както споменах, не се колебайте да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

разбира се, че ги изпратих отново!

и те отказаха само защото първите изпратени не бяха правилни (поради недоразумение), въпреки че ми позволиха да изпратя отново правилните. те отказаха новите въпреки че бяха перфектни!

Автоматичен превод:
sportbeting84
преди 2 месеца

Опасявам се, че това е нещо, което не можем да настояваме тук във форума, и вие направихте добър избор, като изпратихте жалбата. В този момент е изключително важно да помогнете на Ник да разбере конкретно проблема. Моля, отговорете на неговото запитване. Бих искал също да отбележа, че ние сме тук, за да ви подкрепим, така че запазете страстта за по-късна употреба. 😉

Когато написахте "и в правилата пише ДА ИГРАЕТЕ ОТ, а не ДА БЪДЕТЕ ОТ", това беше точно моята гледна точка.

Бих казал, че просто трябва да разберем как ръководството на казиното разпознава собствените си условия и какво всъщност не е наред от тяхна гледна точка. След като това бъде изчистено, можем да продължим напред.

Информирайте Ник, моля 👈

Ние ще бъдем тук с вас; споделете каквото и да се случи след това, разбира се. Много ми е интересно да видя мнението на казиното по въпроса.

Автоматичен превод:
Публикация на nccrepairs Скрит от Romi
Причина: Неприемлив език
nccrepairs
преди 4 седмици

Моля, внимавайте с езика си. Със сигурност не бихме искали вашият акаунт да бъде забранен.

Ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, моля, върнете се.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добре честно. Но изглежда единственият език, който всички тези паризи заслужават.


Ние, потребителите, трябва да спрем да приемаме услугите, предоставяни от тези така наречени „Казина".


Мога недвусмислено да кажа, че 30+ добре оценени онлайн казина, в които съм играл, са напълно манипулирани.


Всичките ви печалби са обвързани с вашия XP. Единствената ви надежда е да постигнете голям успех и след това да излезете от акаунта си.


Веднъж спечелих $30K в Amunra на ниско XP ниво, не можах да повярвам. Въпреки това го направих, след като видях, че съм ограничен до теглене на $1000 на ден с таван от $15K на месец! Мисля, че се досещате какво се случи. Разбира се, загубих по-голямата част от него. Моя грешка, че не се заблуждавам.

Но след тази победа и като всяка голяма печалба в тези така наречени казина, беше като превключвател и всичко беше готово да загуби. След като загубих $90k+ за месеци и някои неподходящи думи към техния позорен екип за поддръжка, бях баннат.

Следващия път, когато казино ви поиска лиценз, банково извлечение и сметка за комунални услуги и т.н.... Запитайте се кой ме е искал това в живота ми? Предполагам, че ще бъде само държавен отдел?

Попитайте обслужващия персонал на казиното къде се намира? Те ще откажат.

Помолете ги да изтрият акаунта ви. Ще ви бъде предложен бонус или имейл адрес.

Термини като „генератори на случайни числа" и най-добрият „доказуемо справедлив". абрикадабра! Чувствате ли се по-уверен да ни дадете пари за залагане сега?

Всичко това са основите и ние ги приемаме. Тези „организации" в най-добрия случай могат да учат само като нямат клиенти.

Затова им кажете да го залепят!




Автоматичен превод:
nccrepairs
преди 4 седмици

Мога ли да попитам какво имате предвид, като казвате, че са манипулирани?🤔

Съжалявам, но от това, което написахте тук, разбрах само, че сте загубили спечелените пари поради максималните лимити за теглене в казиното. Греша ли тук?🤷‍♀️

Много е важно да четете условията всеки път, преди дори да депозирате в онлайн казино. Там ще намерите цялата необходима информация и трябва да избягвате бъдещи проблеми като този.

Освен това е много важно да гледате на онлайн хазарта само като на хоби и нищо повече, да не разчитате на парите от печалбите в казиното и да играете и депозирате само това, което можете да си позволите.

Онлайн казината не могат да видят клиентите си лице в лице, както казваме, и затова трябва да ги верифицират. Тук става дума за стандартния KYC и те трябва да проверят всички съответни документи. Това е причината, поради която те трябва да видят лиценза на играча, например.

В случай, че искате да закриете акаунт в някое онлайн казино, е много важно да посочите причината. Когато причината е свързана с проблеми с хазарта, играчът трябва да го напише ясно на поддръжката и те трябва незабавно да закрият акаунта.

Имате ли някакъв проблем с това конкретно казино, което пишете тук? Нещо, с което можем да ви помогнем?

Ако има някакъв проблем с хазарта, през който преминавате, моля, знайте, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Уау, ти очевидно не залагаш и просто подкрепяш казината. Лошият късмет е много възможен. Да губиш всеки път, когато имаш печалба и да не печелиш, докато не заложиш поне 2 пъти повече от това, което си спечелил, аз наричам манипулирано. Също така бих нарекъл този сайт опетнен и подкрепящ отвратителните животни зад тези сайтове. Те със сигурност не трябва да се наричат хазарт или казина. Няма късмет или случайност, свързани с тези тръпки.


Радвам се, че мога да си позволя да загубя парите, които загубих. Не мисля, че останалите безброй ежедневни жертви на всеки един добре оценен престъпник, така нареченото казино, което подкрепяте тук, могат да кажат същото. Този сайт и компаниите (в най-добрия случай на мафията), които подкрепяте, трябва да бъдат подредени и застреляни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вашите снизходителни съвети звучат като гадовете, които крадат парите ни. Да, но няма хазарт.

Автоматичен превод:
Публикация на nccrepairs Скрит от Romi
Причина: Неприемлив език
преди 3 седмици

Никога не предавайте личната си информация. Те не само крадат парите ви в дарения, маскирани като хазарт. След като приключат с вас, те ще продадат (в най-добрия случай) самоличността ви на своите приятели и т.н. Вероятно вие, Роми.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не мога да ги видя, но те ще вземат и ще вземат. Те няма да ми кажат къде са. Има ли лиценз? Параграф? Имам лиценз за извикване на измама BS. И ти всички извинения. Благодаря, че потвърдихте, че сте част от измамата.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добре честно. Но изглежда единственият език, който всички тези паризи заслужават.


Ние, потребителите, трябва да спрем да приемаме услугите, предоставяни от тези така наречени „Казина".


Мога недвусмислено да кажа, че 30+ добре оценени онлайн казина, в които съм играл, са напълно манипулирани.


Всичките ви печалби са обвързани с вашия XP. Единствената ви надежда е да постигнете голям успех и след това да излезете от акаунта си.


Веднъж спечелих $30K в Amunra на ниско XP ниво, не можах да повярвам. Въпреки това го направих, след като видях, че съм ограничен до теглене на $1000 на ден с таван от $15K на месец! Мисля, че се досещате какво се случи. Разбира се, загубих по-голямата част от него. Моя грешка, че не се заблуждавам.

Но след тази победа и като всяка голяма печалба в тези така наречени казина, беше като превключвател и всичко беше готово да загуби. След като загубих $90k+ за месеци и някои неподходящи думи към техния позорен екип за поддръжка, бях баннат.

Следващия път, когато казино ви поиска лиценз, банково извлечение и сметка за комунални услуги и т.н.... Запитайте се кой ме е искал това в живота ми? Предполагам, че ще бъде само държавен отдел?

Попитайте обслужващия персонал на казиното къде се намира? Те ще откажат.

Помолете ги да изтрият акаунта ви. Ще ви бъде предложен бонус или имейл адрес.

Термини като „генератори на случайни числа" и най-добрият „доказуемо справедлив". абрикадабра! Чувствате ли се по-уверен да ни дадете пари за залагане сега?

Всичко това са основите и ние ги приемаме. Тези „организации" в най-добрия случай могат да учат само като нямат клиенти.

Затова им кажете да го залепят!




Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Какво не можете да разберете за това? Вие танцувате около едни и същи доказателства, че тези места са манипулирани!

Може би имате нужда от речник, лесно око за лош правопис или просто да признаете, че сте просто част от тази измама!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Уау, ти очевидно не залагаш и просто подкрепяш казината. Лошият късмет е много възможен. Да губиш всеки път, когато имаш печалба и да не печелиш, докато не заложиш поне 2 пъти повече от това, което си спечелил, аз наричам манипулирано. Също така бих нарекъл този сайт опетнен и подкрепящ отвратителните животни зад тези сайтове. Те със сигурност не трябва да се наричат хазарт или казина. Няма късмет или случайност, свързани с тези тръпки.


Радвам се, че мога да си позволя да загубя парите, които загубих. Не мисля, че останалите безброй ежедневни жертви на всеки един добре оценен престъпник, така нареченото казино, което подкрепяте тук, могат да кажат същото. Този сайт и компаниите (в най-добрия случай на мафията), които подкрепяте, трябва да бъдат подредени и застреляни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Първо, моля, внимавайте с езика си. Ако продължите в това настроение, акаунтът ви може лесно да бъде забранен, а ние не бихме искали да видим това. Приемете това като първо предупреждение.

Ние със сигурност не поддържаме казина; ние подкрепяме честната игра. От страна на всички онлайн казина, както и от страна на играчите, същото.

Ако видим, че дадено казино практикува някакво нечестно поведение, информирайте всички за това и дайте черни точки на това казино.

От друга страна, ако видим, че играч е нечестен, разбира се, заемаме страната на казиното.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини