ФорумКазинаCitoBet Casino - обща дискусия

CitoBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от Azael
|
2445 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
robertafreitas90
преди 2 месеца

Това е може би една от най-лошите ситуации, когато ви пренебрегват и никой не ви казва нищо или не ви дава причина. Бих казал, че това не е начинът, по който едно казино трябва да се държи. Но тъй като сте виждали други играчи да имат същата ситуация, любопитен съм да видя какво в крайна сметка ще бъде разрешено.

Чувствайте се свободни да ме уведомите, ако чуете нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Citobet по някакъв начин блокира акаунта ми днес и не мога да вляза, те дори не отговарят на имейли, не знам защо това се случи, след като направих теглене, общият баланс на акаунта не достига дори 100 $, така че това означава, че този букмейкър е измамник?

ID 742320906

Автоматичен превод:
spectramike
преди 1 месец

Все още търпеливо и учтиво чакам тяхното "разследване".

Опитайте се да се свържете с техния имейл за поддръжка. Това е всичко, което можем да направим за съжаление.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Citobet по някакъв начин блокира акаунта ми днес и не мога да вляза, те дори не отговарят на имейли, не знам защо това се случи, след като направих теглене, общият баланс на акаунта не достига дори 100 $, така че това означава, че този букмейкър е измамник?

ID 742320906

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, препоръчвам ви да им пишете имейл, за да се опитате поне да разберете какво може да се случи. Ние наистина не знаем нищо по този начин.

От казиното не ти ли искаха документи? Залагали ли сте на спорт или играли ли сте на ротативки тук?

Моля, уведомете ме. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Моят акаунт вече е потвърден, казах, че изпращам имейли, те най-накрая отговориха на четвъртия и казаха, че акаунтът се разследва, все още чакам резултата. Наистина не разбирам разследването, но ще видим

Автоматичен превод:
spectramike
преди 1 месец

Така че имаме причина да се случи тази ситуация. Играхте ли с някакъв бонус? Може би нещо задейства системата и затова всичко се разследва.

Както и да е, засега ще трябва да имате търпение и ще видим накъде ще се развие всичко.

Чувствайте се свободни да споделяте всяка нова информация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още няма отговор, няма представа, няма краен срок.

много разочарован

Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 1 месец

Виждам, че Петър се опитва да се свърже с казиното, надявам се да успее.

Тъжното е, че все още нямате нищо ново и затова няма на какво да разчитаме.

Но докато жалбата не е приключена, все още има шанс и вероятно бих се придържал към него. Положителното мислене е може би единственото нещо, което ни остава сега.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Накрая отговориха, че има разследване

Мина повече от седмица, няма отговор от тях, но нека видим какво ще измислят сега

Автоматичен превод:
spectramike
преди 1 месец

Чудесно, значи поне можем да хванем нещо, не ти ли казаха нещо повече за разследване?

Играхте ли тук с някакъв бонус?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

не, не съм играл с никакви бонуси, чувал съм твърде много истории за букмейкъри, анулиращи печалби заради бонуси, никога не ги приемам


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що получих отговор, обвиняват ме, че съм "ловец на бонуси"....

Получавам бонус промо. Депозирам (Не малка сума = повече от R$ 100); Провеждам всички изисквания за залагане. И получавам анулиран акаунт за това!

Сигурно се шегувам

Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 1 месец

Ето защо никога не приемам бонуси или играя с бонуси, все още чакам собствения си отговор, да видим какво ще измислят

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И работата е там, че никога не съм бил обвиняван в нещо подобно, защото не това правя!

Всички пари, депозирани в казино, са пари, които сте готови да загубите.

Губил съм и преди на уебсайта им.

Е, това е, желая ви повече късмет!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

не, не съм играл с никакви бонуси, чувал съм твърде много истории за букмейкъри, анулиращи печалби заради бонуси, никога не ги приемам


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, понякога и аз бих го избягвал, ако съм честен и не играя с бонуси. Любопитно ми е да видя какво ви отписват от казиното и какво откриват.

Ще чакам с нетърпение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що получих отговор, обвиняват ме, че съм "ловец на бонуси"....

Получавам бонус промо. Депозирам (Не малка сума = повече от R$ 100); Провеждам всички изисквания за залагане. И получавам анулиран акаунт за това!

Сигурно се шегувам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях какво си написал в жалбата и ми е много интересно как ще стане. Според това, което споменахте, не сте депозирали за първи път и бонусът дойде като промоция.

Обичайно в казината е, че ако играч вземе много бонуси подред и не прави депозити между тях и през повечето време това са безплатни завъртания или нещо подобно, казиното в крайна сметка ще забрани бонусите. Някъде са необходими депозити между бонусите и без това другите бонуси не могат да бъдат взети. Ето защо съм доста изненадан, че казиното излезе с такова обяснение, но ще видим какво ще каже нашият екип.

Още не всичко е свършило, така че не бих се отказал.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини