ФорумКазинаCitoBet Casino - обща дискусия

CitoBet Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от Azael
|
2441 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CitoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Измама. Блокираха акаунта и поискаха документи за проверка. Изпратих всичко и получих отговор, че акаунтът е верифициран. Все още обаче не мога да вляза. Нямам връзка с тях. Не отговарят на имейли, чатът обикновено е изключен. Имах над хиляда евро в сметката си.

Автоматичен превод:
Azael
преди 7 месеца

Колко време продължава тази ситуация, ако мога да попитам? Ако този проблем продължава, не можете да влезете в акаунта си и няма отговор на имейлите ви от казиното, предлагам да подадете жалба. Нашият екип може да се опита да ви помогне с това и да направи всичко възможно, за да разреши проблема. Просто лесно следвайте тази връзка , за да подадете жалба, ако желаете. Моля, уведомете ни за всяка актуализация относно това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Азаел,

Съжалявам да науча за проблема, който срещате с акаунта си в казино CitoBet. Звучи разочароващо акаунтът ви да бъде блокиран, въпреки че сте завършили процеса на потвърждение. За да ескалирате жалбата си, моля, изпратете имейл с подробности за проблема си до support@citobet.com . Нашият екип за поддръжка е на разположение 24 часа, за да ви помогне.

С Най-Добри Пожелания,


Автоматичен превод:
CitoBet Casino
преди 7 месеца

Писах ти вече няколко пъти. Нищо не правиш. Дори не отговаряте на имейли.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Азаел,


Ако можете любезно да споделите вашия ID на играч с мен, би било полезно за допълнителна помощ.

Вашият идентификатор на играч ще позволи на нашия екип да разгледа проблема ви по-ефективно и да ви предостави по-добри насоки.


Благодаря ти!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Какво е ID на играча? Това моето логин ли е? Ако е нещо друго, няма да мога да го проверя, защото не мога да вляза в акаунта си.

Логинът ми е: Ramzes

Автоматичен превод:
CitoBet Casino
преди 7 месеца

средствата ми бяха откраднати от сметката ми. какво стана ?? Моят ID 787322621

Автоматичен превод:
Azael
преди 7 месеца

Скъпи Азаел,


Благодарим ви, че ни обърнахте внимание на притесненията си. След внимателен преглед на активността в акаунта ви, изглежда, че е имало множество случаи, при които някои направени залози може неволно да са нарушили нашите правила и условия.


Ние наистина ви ценим като играч и разбираме, че навигирането в правилата и условията понякога може да бъде предизвикателство. Извиняваме се за всяко объркване или неудовлетвореност, които това може да е причинило.


За допълнителна яснота ще прикача копие от нашите правила и условия за справка. Моля, не се колебайте да ги прегледате.



С уважение,

file

file



Автоматичен превод:
Tondi22
преди 7 месеца

Здравейте,


Благодарим ви, че се свързахте с нас относно проблема, който сте срещнали с вашия акаунт. След като прегледахме историята на играта ви, забелязахме множество случаи на залог, който попада в нашите правила и условия.

Разбираме, че това може да е разочароващо и се извиняваме за неудобството, което може да ви е причинило. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нас.


С Най-Добри Пожелания,

file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Какво ?? Не съм направил нищо лошо. ПЪЛНА ИЗМАМА. БА ВНИМАТЕЛНИ МОМЧЕТА

Автоматичен превод:
CitoBet Casino
преди 7 месеца

Това трябва да е някаква шега. Играя повече от 20 години и досега съм бил обвинен в измама два пъти. Както по-късно се оказа, и в двата случая е грешно и парите са върнати.


Тук имате адреса на криптовалутата, на който трябва да бъдат изпратени средствата във вашата сметка


Ethereum

0xf91D95743B8D912798d324adA0115949c113c449

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

След две седмици получих имейл отговор. Сметката е закрита и парите са откраднати.


Здравей Марчин

Получихме окончателен отговор относно вашето спиране.

Акаунтът ще бъде затворен за постоянно поради следните правила и условия.

4.3. Fazer apostas contraditórias ou repetitivas.

17.4. Преди да започне дадено събитие, Citobet си запазва, по свое усмотрение, правото да анулира или отмени част или цял залог дори след приемането му, без да предоставя причина на потребителя. След като събитието започне, Citobet си запазва по свое усмотрение правото да анулира или анулира част или цял залог, дори и след приемането му, ако има основателна причина за това, като например: - грешка във формулировката (осезаема грешка) на събитието, коефициентите или началния час; - опитът на потребителя да заобиколи лимитите на Citobet (потенциално изплащане) и управлението на риска чрез поставяне на множество, еднакви или подобни залози или отваряне на множество сметки; - потребителят получава предимство от всяко публично съобщение или секретна информация, до която има достъп, която определя резултата от залога; - потребителят комбинира свързани залози; - потребителят участва активно в събитието, например като играч, рефер, мениджър или има пряка или непряка връзка с участниците в събитието; - Уебсайтът страда от техническа грешка, предлагайки грешни коефициенти или събития; - всяка друга основателна причина, надлежно съобщена на потребителя при поискване.
Автоматичен превод:
Azael
преди 7 месеца

Здравейте,

Обикновено бих ви посъветвал да подадете жалба, ако сте сигурни, че не сте нарушили условията и смятате, че проблемът ви е причинен от това, което ние наричаме „необичайни стратегии за залагане".

Но мисля, че това отново е свързано със спортни залагания.

Така че, ако съм прав, моля, обърнете внимание на тези сайтове, които вече ви споменахме:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

За съжаление няма шанс да ви помогнем. Знаете ли за някой друг форум за спортни залагания?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

CITOBET не плаща....завърших правилно превъртането и блокираха сметката ми, сметката ми беше верифицирана дълго време, докато беше само депозит, добре, но в момента на теглене ... изненада! и затворете чата в лицето си, за да не ви отговаря ... моля, приятели, стойте далеч от тази платформа и всяка друга, която е свързана с нея!

Автоматичен превод:
frabello40
преди 3 месеца

Опитахте ли да изпратите имейл до поддръжката, за да поискате някакво разяснение? Надяваме се, че можете да получите малко повече информация.

Ако смятате, че нашият екип за оплаквания може да помогне, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Днес ми се случи същото като с фрабелото.

Изпратих имейл до поддръжката и пуснах жалба тук в casino guru. Очаквам отговор кога ще се реши проблема и съм на разположение за всякаква допълнителна информация.

Автоматичен превод:
robertafreitas90
преди 2 месеца

Благодарим ви за вниманието и за подаването на жалбата. Нека видим как представителят на казиното ще се справи с нашите вероятно зададени въпроси - след като жалбата достигне тази фаза.

Предполагам, че няма какво да се добави, както казвате, вие също сте били игнорирани. Някакви идеи какво се е случило?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

за съжаление не. Изпращах имейли всеки ден с въпрос защо е блокиран, но без резултат. Да добавя към това, както и моя колега, акаунтът ми също е верифициран от месеци. Надявам се да намерите решение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

има бразилски уебсайт, наречен "reclame aqui", където клиентите публикуват оплаквания за компанията. Citobet има почти 200 жалби, почти всички с едно и също оплакване за блокиране на акаунта при искане на теглене и почти всички неразрешени. Един позор.

file


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини