Да, опитваме се да се свържем с казиното, когато е необходимо, но играчът трябва да има оплакване, за да го направи.
Даваме на казината 14 дни да платят на играча и ако не го направят, разследваме ситуацията.
Yes, we try to contact the casino when necessary, but the player must have a complaint to do so.
We give casinos 14 days to pay the player and if they don't we investigate the situation.
В един момент беше добре... просто каквото и да се случва сега, е от началото на тази година и обслужването е ужасно.
It was good at one point…. it’s just whatever is going on now has been since the start of this year and it’s just crappy service.
Да, казаха, че ще получа най-новата информация в петък
Yes they said i will receive latest on friday
Трудно е да се плати на Chipstars, но накрая плащат... Преди ти плащаха веднага, сега е разочароващо, но накрая плащат... ТЪРПЕНИЕ
Chipstars is hard to pay, but they do pay in the end... Before, they paid you immediately, now it's frustrating, but they do pay in the end... PATIENCE
En Chipstars les cuesta pagar pero finalmente pagan... ANtes te pagaban inmediatamente ahora es deseperante pero al final pagan... PACIENCIA
Добре е да се знае. Каква е била ситуацията ти с тях?
That’s good to know. What’s been your situation with them?
Не можете да използвате лични съобщения тук, тъй като нямаме тази функция. 🙁
Трябва да отворите жалбатук на този линк ⬅️
You can't use private messages here as we do not have this feature here. 🙁
You have to open a complaint here on this link ⬅️
Според това, което съм виждал, потребителските отзиви са страхотни. Въз основа на коментарите във форума, вероятно би било доста повърхностно да се прави индекс на безопасност и следователно оценка, не мислите ли?
Също така потребителските отзиви не оформят индекса за безопасност, така че казахте две неща, които нямат абсолютно никаква дума за това какъв рейтинг има или ще има едно казино.
Най-важното вероятно са оплакванията и разбира се други фактори. Когато казиното не се справи със ситуацията и оплакванията останат нерешени, тогава индексът за безопасност се променя най-често.
According to what I've seen user reviews and they have great. Based on the comments on the forum, it would probably be rather superficial to make a safety index and therefore a rating, don't you think?
Also user reviews don't shape the safety index, so you've said two things that have absolutely no say in what rating a casino has or will have.
The most important thing is probably the complaints and of course other factors. When the casino does not address the situation and the complaints would end up being unresolved, that is when the safety index changes the most often.
Прави ми впечатление, че не забелязвате една обща тема в темите и ревютата, като например тактики за забавяне и хора, които чакат твърде дълго за тегления, както и извинения от страна на отдела за обслужване на клиенти. Разбивка на големи тегления, което противоречи на техните условия, за да поддържате баланса си активен, за да играете повече на платформата. Чел съм това от много от вашите потребители, но вашият индекс за безопасност не забелязва нищо от това.
It strikes me that you do not pick up on a common theme in the threads and reviews, such as delay tactics and people waiting too long for withdrawals, and excuses from customer support. Breaking down large withdrawals which goes against their terms and conditions, to keep your balance active, to play more on the platform. I have read that from many of your users, yet, your safety index does not pick up on any of this.
Не знам, на сайта им и в общия преглед е посочена максимална седмична сума за изплащане, не бих казал, че това противоречи на условията. От прочитането на последните 2-3 страници виждам, че по-малките суми се изплащат, а по-големите се забавят малко. След като съм виждал и много по-лоши варианти, ще се регистрирам с около 20 долара 🙂
I do not know, their site and the overview states a weekly maximum payout amount, I would not say it is against the terms and conditions. From reading the past 2,3 pages I can see that smaller amounts get paid and bigger amounts are a bit delayed. Having seen much worse out there, I will sign up with some 20 dollars or so 🙂
Така че, повярвай на някой, който е бил там от няколко години, Райън.
Те променят сумите за теглене на депозити, когато пожелаят, независимо от условията, като посочват, че или бизнесът е под нов собственик, или това е решение на ръководството.
Имах чакащи 50 000 паунда, а те ми плащаха само по 2,5 000 паунда на всеки 12 работни дни. След първите 12 дни получих плащане и след това чаках три седмици за следващото. Това НЕ е в техните условия.
Тактиките за забавяне, както е споменато от много други, се прилагат умишлено и с цел да ви накарат да играете хазарт, за да не се налага да ви изплащат печалби.
Харчи разумно 20-те си долара, приятелю.
So take it from someone who has been there for a few years, Ryan.
They change the deposit withdrawal amounts whenever they like, regardless of the terms, stating either, the business is under new ownership or it is a management decision.
I had £50k waiting and they would only do me £2.5k every 12 working days. After the first 12 days, I got a payment, and then waited three weeks for the next one. This is NOT in their terms and conditions.
The delay tactics, as mentioned by many others, are done purposely and with intent to keep you gambling so they do not have to pay out.
Spend your 20 dollars wisely my friend.
Кога се случи това, ако нямате нищо против да попитам?
When did this happen if you don’t mind me asking?
През последните 6 месеца спечелих големи титли с тях общо три пъти и всеки път се случваше едно и също нещо.
Over the past 6 months. I have won big three times with them in total and each time the same thing has happened.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.