НачалоФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 32)

156 280 преглеждания 947 отговора |
преди 4 години
|
1...31 32 33...49
Добавете пост
преди 4 месеца

Аз все още не получих моя 😩

Автоматичен превод:
Mjay22
преди 4 месеца

А какво ти казаха днес?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Можете ли да се свържете с Chipstars от името на всички нас и да получите някаква информация за ситуациите?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, опитваме се да се свържем с казиното, когато е необходимо, но играчът трябва да има оплакване, за да го направи.

Даваме на казината 14 дни да платят на играча и ако не го направят, разследваме ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Можем ли да ви изпратим лично съобщение и да зададем въпроси или трябва да го повдигнем?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още едно високо оценено казино от CasinoGuru, въпреки всички негативни отзиви и коментари в тази тема?! Много странно!

Автоматичен превод:
pgibbyuk1
преди 4 месеца

В един момент беше добре... просто каквото и да се случва сега, е от началото на тази година и обслужването е ужасно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз все още не съм получила моя, боже 😩

Автоматичен превод:
Mjay22
преди 4 месеца

Дадоха ли ти актуализация все пак?

Автоматичен превод:
nancycarriejones
преди 4 месеца

Да, казаха, че ще получа най-новата информация в петък

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре. Мислим ли, че ще се случи?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Трудно е да се плати на Chipstars, но накрая плащат... Преди ти плащаха веднага, сега е разочароващо, но накрая плащат... ТЪРПЕНИЕ

Автоматичен превод:
ammapula1
преди 4 месеца

Добре е да се знае. Каква е била ситуацията ти с тях?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Можем ли да ви изпратим лично съобщение и да зададем въпроси или трябва да го повдигнем?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не можете да използвате лични съобщения тук, тъй като нямаме тази функция. 🙁

Трябва да отворите жалбатук на този линк ⬅️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още едно високо оценено казино от CasinoGuru, въпреки всички негативни отзиви и коментари в тази тема?! Много странно!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Според това, което съм виждал, потребителските отзиви са страхотни. Въз основа на коментарите във форума, вероятно би било доста повърхностно да се прави индекс на безопасност и следователно оценка, не мислите ли?

Също така потребителските отзиви не оформят индекса за безопасност, така че казахте две неща, които нямат абсолютно никаква дума за това какъв рейтинг има или ще има едно казино.

Най-важното вероятно са оплакванията и разбира се други фактори. Когато казиното не се справи със ситуацията и оплакванията останат нерешени, тогава индексът за безопасност се променя най-често.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Аз все още не съм получила моя, боже 😩

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Можете ли също да ми кажете, моля, от колко време чакате парите си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Прави ми впечатление, че не забелязвате една обща тема в темите и ревютата, като например тактики за забавяне и хора, които чакат твърде дълго за тегления, както и извинения от страна на отдела за обслужване на клиенти. Разбивка на големи тегления, което противоречи на техните условия, за да поддържате баланса си активен, за да играете повече на платформата. Чел съм това от много от вашите потребители, но вашият индекс за безопасност не забелязва нищо от това.

Автоматичен превод:
pgibbyuk1
преди 4 месеца

Не знам, на сайта им и в общия преглед е посочена максимална седмична сума за изплащане, не бих казал, че това противоречи на условията. От прочитането на последните 2-3 страници виждам, че по-малките суми се изплащат, а по-големите се забавят малко. След като съм виждал и много по-лоши варианти, ще се регистрирам с около 20 долара 🙂

Автоматичен превод:
Ryan2002
преди 4 месеца

Така че, повярвай на някой, който е бил там от няколко години, Райън.

Те променят сумите за теглене на депозити, когато пожелаят, независимо от условията, като посочват, че или бизнесът е под нов собственик, или това е решение на ръководството.

Имах чакащи 50 000 паунда, а те ми плащаха само по 2,5 000 паунда на всеки 12 работни дни. След първите 12 дни получих плащане и след това чаках три седмици за следващото. Това НЕ е в техните условия.

Тактиките за забавяне, както е споменато от много други, се прилагат умишлено и с цел да ви накарат да играете хазарт, за да не се налага да ви изплащат печалби.

Харчи разумно 20-те си долара, приятелю.

Автоматичен превод:
pgibbyuk1
преди 4 месеца

Кога се случи това, ако нямате нищо против да попитам?

Автоматичен превод:
nancycarriejones
преди 4 месеца

През последните 6 месеца спечелих големи титли с тях общо три пъти и всеки път се случваше едно и също нещо.

Автоматичен превод:
1...31 32 33...49
Отидете на страницаот 49 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини