преди 4 месеца
Чакам от 4 дни, 6500 паунда. А ти колко струва?
I’ve been waiting for 4 days, £6500. And you how much?
ОтговорЦитат0
Чакам от 4 дни, 6500 паунда. А ти колко струва?
I’ve been waiting for 4 days, £6500. And you how much?
Беше 1100 паунда, не толкова голямо, колкото твоята сума, но достатъчно голямо. Пишех им съобщения на всеки час. Намерих всякакви извинения! Че преминават през преход, че финансовият екип работи само до 16:00 часа британско време.
It was £1100, not as big as your but big enough. I just messaged them every hour. I got every excuse under the sun! That they are going through a transition, that the finance team only work until 4pm UK time.
Тегля 5000 паунда и все още имам 1500 паунда в сметката си.
I withdraw £5000 and i still have £1,500 in my account.
Казаха ми 3000, че го сменят! Казаха ми на всяка седмица 3ooo
I was told 3000 they change it! They told me weekly 3ooo
Мога ли да попитам защо трябва да чакате 14 дни? Има ли някакви насоки, които важат там, или каква е причината за това?
Ако казиното има условия, според които изплащанията се извършват след 24 часа и играчът приема тези условия при регистрация, това е обвързващ договор, който както играчът, така и казиното трябва да спазват и уважават (например условия за бонуси).
Според мен, след 24 часа това е нарушение на договора и биха могли да се предприемат незабавни и решителни допълнителни действия. Или греша?
Искам да кажа, че става въпрос за реалния живот, за истински пари. Точно както на свободния пазар. Виждам 14-дневния период на изчакване като награда за казиното, а не за играча.
May I ask why you have to wait 14 days? Are there any guidelines that apply there, or what's the reason for this?
If a casino has a terms and conditions that payouts are made after 24 hours and the player accepts these terms and conditions when registering, it is a binding contract that both the player and the casino must adhere to and respect (e.g. bonus conditions).
In my opinion, after 24 hours, this is a breach of contract, and further action could be taken immediately and decisively. Or am I wrong?
I mean, this is about real life, real money. Just like in the free market. I see the 14-day waiting period as a reward for the casino, not for the player.
Darf ich fragen warum man 14 tage warten soll? Gibt es dazu irgendwelche Richtlinien die dort gelten oder an was liegt das?
Wenn ein casino in den Agb's stehen hat das nach 24h ausgezahlt wird und der Spieler diese Agb's akzeptiert beim registrieren, ist es doch ein bindenter Vertrag, wo sowohl der Spieler diese einhalten und respektieren muss (z.b Bonus Bedingungen.) sowie als auch das casino.
Nach 24h ist für mein Verständnis ein vertragsbruch und könnte mit weiteren Schritten sofort entscheidend gegenwirken. Oder sehe ich das falsch?
Ich meine hier geht's um echte leben, echtes geld. Wie in der freien Wirtschaft. Ich empfinde die 14 tage Wartezeit, als Belohnung für das casino und nicht für den Spieler.
Все още чакам 5000 паунда, които все още не съм получил
Still waiting for £5000 i still didn’t receive yet
А, добре, разбрах. Какво можем да направим всички ние???
Ah ok got it. What can we all do???
Не знам, наистина съм стресиран, не знам какво да правя. Това са мои пари, току-що депозирах тази сума.
I don’t know, im really stressed i don’t know what to do. That’s my own money i just deposited that amount.
Честно казано, не мисля, че можеш да направиш много, освен да продължиш да ги критикуваш. Информирай ги, че си се оплакал на казино гуруто. Те ще прочетат тук и ще се доверят на пилота.
I honestly don’t think there is much you can do apart from keep going on at them. Inform them you have complained to casino guru. They read on here and trust pilot.
И аз наистина започвам да губя пара. Отворих дело тук преди няколко дни и Chipstars вече отговориха. Парите са в безопасност, бла-бла.
Това, което наистина ме дразни най-много, е фактът, че в момента чакам 2800 евро, което продължава от 5 юли, а имам още 4500 евро, които също бих искал да ми бъдат изплатени.
Ако нямам резултат до края на месеца, ще се свържа и с адвоката си и ще заплаша със съд.
Стига ми веднъж завинаги.
I'm really starting to lose steam, too. I opened a case here a few days ago, and Chipstars has already responded. The money is safe, blah blah.
What really annoys me the most is the fact that I'm currently waiting for €2,800, which has been going on since July 5th, and I have another €4,500 that I'd also like to get paid out.
If I don't have a result by the end of the month, I will also contact my lawyer and threaten to sue.
I've had enough once and for all.
Also bei mir ist auch langsam echt die Luft raus. Habe vor einigen Tagen hier einen Fall eröffnet, worauf Chipstars auch bereits geantwortet hat. Das Geld ist sicher, blabla .
Was mich wirklich am meisten ärgert ist die Tatsache das ich zZ auf 2800€ warte, dies sich schon seit dem 05.07. hinzieht und ich weitere 4500€ habe die ebenfalls ausgezahlt bekommen möchte.
Wenn ich hier nicht bis zum Ende des Monats ein Ergebnis habe, werde ich zusätzlich meinen Anwalt einschalten und mit einer Klage drohen.
Ich hab die Nase ein für alle Mal voll.
Кога започва делото ви с казино гуру?
When does your case with casino guru open?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.