ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от bojan851
|
41408 преглеждания 306 отговора |
|
1 2 3...16
преди 2 години

здравей


Регистрирах се в chipstars преди няколко седмици и всички депозити и изплащания вървят много гладко. Миналия уикенд имах истински късмет и спечелих общо около 30 хиляди долара. Но когато изтеглих първото теглене на 12 август, се казва, че е одобрено, но няма пари в сметката ми. И следващите 10 хиляди тегления не бяха приети, аз съм доста притеснен за моите печалби, можете ли да ми помогнете за това?


С Най-Добри Пожелания,


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей kod1,

Бих искал също да знам къде живеете и коя държава сте посочили при регистрацията.

Chipstars наистина не приема играчи от Обединеното кралство:

file

Ако сте успели да преминете регистрацията, дори ако живеете в страна с ограничения, основният момент е как казиното прилага това ограничение.

Преминахте ли вече проверката, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравей


Моят акаунт е преминал проверката,

file

Така че сега казаха, че не приемат акаунта ми.

Депозирал съм много повече, отколкото съм теглил


благодаря за отговора,


С Най-Добри Пожелания,

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на dmr1 е изтрит
преди 2 години

Здравейте,

има справедливо изключение, бих казал.

Ако казиното не успее да наложи този вид ограничение и даде на играча шанс да депозира/играе, тези печалби трябва да са достъпни за играча. Да кажем, че това е справедлив вариант, но ще трябва да проверим цялата ситуация много внимателно.

Не съм сигурен обаче дали това е така.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

здравей


да, той потвърди акаунта ми с моите сметки и паспорт.

Това е моят адрес в Обединеното кралство file

Това е причината да депозирам много в сметката.


Чувствам се толкова зле и искам да се самоубия сега

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Не знам какво са направили с моята сметка.

Току-що анулираха целия ми депозит и можете да видите последните ми залози, все още има пари вътре.

Но преди това попитах отдела за обслужване на клиенти, че те са казали, че приемат клиента от Обединеното кралство

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Моят акаунт е потвърден от 28 юли и сега казаха, че нарушавам техните правила и условия.


Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на dmr1 е изтрит
преди 2 години

Здравейте,

Съгласен съм с вас, но ако се случи тази ситуация, казиното трябва да бъде справедливо и да вземе предвид собствената си способност да наложи тези ограничения.

Не казвам, че ситуацията е добра, както е сега. Все пак искам да знам как играчът се е регистрирал в сайта.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Моят акаунт е потвърден от 28 юли и сега казаха, че нарушавам техните правила и условия.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

опитайте се да останете спокойни, моля, няма нужда от груби мисли.

Моля, позволете ни да проучим жалбата.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

здравей


В момента съм в Обединеното кралство, но съм от Китай, така че се регистрирах, казвайки, че съм от Китай.

Проверих отново в отдела за обслужване на клиенти дали са приели клиент от Обединеното кралство и получих отговор „Да".

След това качвам адреса си в Обединеното кралство, тъй като купих имот тук,

И сметката ми беше потвърдена, това е причината да продължавам да депозирам пари.


Тогава казаха, че не се приема.

Ако акаунтът ми не е потвърден, няма да играя повече там


Това ме натъжи много.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

Имам това.

Не ми върнаха депозитите.

Току-що ми блокираха сметката и ми върнаха всичките печалби.

отвратително file

Автоматичен превод:
kod1
преди 2 години

Чудя се как ще се развие оплакването ви. Вярвам, че ако са приели вашите депозити, те също трябва да приемат факта, че трябва да платят печалбите.

Някои казина връщат депозитите вместо да изплащат печалбите, но аз винаги се питам - върнаха ли депозитите на всички, които са играли нелегално там и са загубили или само на тези, които са спечелили и искат да получат печалбите си?

Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

Здравейте,

Прегледах вашата жалба и не успях да намеря частта, в която казиното ви приема като жител на Обединеното кралство.

Просто искам да се уверя, че такова важно доказателство е на разположение на екипа по жалбите.

Както и да е, да видим как ще продължи оплакването.


Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

Здрасти,

Съжалявам - моя грешка. Сбърках оплакванията, предполагам.

Извинете ме, моля 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам това.

Не ми върнаха депозитите.

Току-що ми блокираха сметката и ми върнаха всичките печалби.

отвратително file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Прегледах вашата жалба и не успях да намеря частта, в която казиното ви приема като жител на Обединеното кралство.

Просто искам да се уверя, че такова важно доказателство е на разположение на екипа по жалбите.

Както и да е, да видим как ще продължи оплакването. 🤞

Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

Здравейте,

Даниел не е част от екипа за жалби, така че бих препоръчал да проверите жалбата, но сега съм малко изгубен. Вие подадохте жалбата срещу Casino Eagle .

Играчът под код1 за влизане подаде жалба срещу Chipstars .

Сега питате Daniel защо Chipstars не възстанови ВАШИТЕ депозити. Кой кой е, чудя се 🙂

Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

Здравейте,

Разбирам 🙂.

Позволете ми да поясня, че ние питаме казината само чрез оплаквания, затова бях толкова любопитен дали разбрах правилно ситуацията и ви попитах и за двете оплаквания. Доколкото мисля, Даниел не се занимаваше директно с казиното, той просто представи общата гледна точка, Кристина е подходящият човек, тя се грижи за жалбата срещу Chipstars Casino в момента.

Така че, проверих това и смятам, че трябва да изчакаме някакво заключение, защото играчът заяви, че"

„В момента съм в Обединеното кралство, но съм от Китай, така че се регистрирах, казвайки, че съм от Китай.

Проверих отново в отдела за обслужване на клиенти дали са приели клиент от Обединеното кралство и получих отговор „Да".

След това качвам адреса си в Обединеното кралство, тъй като купих имот тук,

И сметката ми беше потвърдена, това е причината да продължавам да депозирам пари."

Вярвам, че наистина трябва да изясним ситуацията. Чувствайте се свободни да следите жалбата.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпи играч,

Адресирахме всичко директно до вас по имейл, нашето решение е окончателно и непременно беше взето въз основа на ясни нарушения от ваша страна както на нашата политика за KYC, нашите Правила и условия към - с които изрично сте се съгласили - както и на вашия собствен местен хазарт в Обединеното кралство закони.

Поради гореизложеното смятаме, че по-нататъшното обсъждане ще добави малко и следователно няма да продължим да обсъждаме този въпрос повече.

Желаем ви всичко най-добро за в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се, че не съм съгласен с това.

Тъй като сте потвърдили акаунта ми

това е причината да депозирам толкова много

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Съвсем очевидно е, че казиното е потвърдило акаунта ми


Автоматичен превод:
dmr1
преди 2 години

Предполагам, че казиното не възнамерява да продължи, това е отпреди 7 дни:

„Поради гореизложеното смятаме, че една по-нататъшна дискусия ще добави малко и следователно няма да продължим да обсъждаме този въпрос повече."

Автоматичен превод:
1 2 3...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини