Здравейте,
Разбирам 🙂.
Позволете ми да поясня, че ние питаме казината само чрез оплаквания, затова бях толкова любопитен дали разбрах правилно ситуацията и ви попитах и за двете оплаквания. Доколкото мисля, Даниел не се занимаваше директно с казиното, той просто представи общата гледна точка, Кристина е подходящият човек, тя се грижи за жалбата срещу Chipstars Casino в момента.
Така че, проверих това и смятам, че трябва да изчакаме някакво заключение, защото играчът заяви, че"
„В момента съм в Обединеното кралство, но съм от Китай, така че се регистрирах, казвайки, че съм от Китай.
Проверих отново в отдела за обслужване на клиенти дали са приели клиент от Обединеното кралство и получих отговор „Да".
След това качвам адреса си в Обединеното кралство, тъй като купих имот тук,
И сметката ми беше потвърдена, това е причината да продължавам да депозирам пари."
Вярвам, че наистина трябва да изясним ситуацията. Чувствайте се свободни да следите жалбата.
Hello,
I understand 🙂.
Allow me to clear out that we ask casinos via complaints only, that's why I was so curious whether I understood the situation correctly and asked you about both complaints. As far as I think, Daniel did not deal with the casino directly, he just presented the general point of view, Kristina is the proper person, she takes care of the complaint against Chipstars Casino at the moment.
So, I checked that and I believe that we should wait for some conclusion because the player stated that"
"I am currently in UK but I am from China, so I registered saying I am from China.
I double checked with their customer service whether they accepted customer from UK and I got the "Yes" Response.
Then I upload my UK address since I have bought property here,
And my account was verified, that's the reason I keep depositing money in."
I believe that we truly need to clarify the situation. Feel free to keep an eye on the complaint.
Автоматичен превод: