НачалоФорумКазинаChancer Casino - обща дискусия

Chancer Casino - обща дискусия

 от mattycuster
|
576 преглеждания 9 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chancer Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Имах истински проблеми с тази партида. Те са затворили акаунта ми и са откраднали теглене от 300 евро, тъй като казват, че съм използвал VPN за достъп до сайта им?


Което няма смисъл, тъй като акаунтите са проверени, имах предишни тегления и току-що проверих, ако опитате да използвате VPN, получавате това блокирано нещо, което никога не можете да преминете.

file


Трябваше да пусна жалба тук.

Автоматичен превод:

Голямо предупреждение тук към всички играчи.


Chancer.bet ме обвини, че използвам VPN от Ирландия или Обединеното кралство (все още неясно), за да използвам техния сайт. АБСОЛЮТНО не го направих. Предоставих сметката си от интернет доставчика. Предположих, че са направили грешка поради човешка грешка или системен проблем, тъй като имах акаунта 2 месеца и бях потвърден и извърших множество депозити и тегления.


Те обаче не мръднаха и продължиха да сочат условията си. Така че изтеглих безплатна пробна версия на NordVPN и не знаете ли, че е НЕВЪЗМОЖНО да получите достъп до техния сайт чрез VPN (вижте изображенията по-долу), но те имат съобщение, което изскача, насърчавайки играчите да „ Променят настройките си за държава във VPN" . Това е очевидно улавяне, така че играчите депозират и АКО спечелят, казиното се опитва да каже, че не можете да използвате VPN (въпреки че сайтът им ви насърчава да промените настройките на вашата VPN държава!).


filefile

Автоматичен превод:
mattycuster

Благодаря ви за вашите публикации тук. Наистина е добре, че другите ще научат за тези практики на казиното.

Освен това смятам, че сте постъпили добре, че подадохте жалбата тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да помогне.

Надяваме се, че ще успеем да проучим целия въпрос, но за да го направим, първо ще трябва да се свържем с казиното.

Така че, нека изчакаме това да се случи скоро, заедно. какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Колко бързо получихте печалбата си? Ако използвате традиционен Visa депозит/теглене?

Автоматичен превод:
Liemi

хей Опитайте се да използвате бутона „отговори", за да може потребителят, на когото задавате въпроса си, да бъде уведомен за него. 🙂

Автоматичен превод:

Това казино е напълно иронично към клиента.. Направих депозит от 25 евро, който никога не беше кредитиран, докато сумата беше освободена от моята банка, която твърди с доказателство, че сумата е правилно въведена в казиното.. Така че тези измамници казаха като извинение, че този конкретен депозит е направен, защото процесът на депозит е забавен (за първи път чувам за това). Така че казаха да се свържа с банката и ако след седмица салдото не бъде кредитирано в сметката ми, да им изпратя съобщение, за да могат да ме насочат какво да правя.. Изпратих съобщение и както е нормално никой не отговаря и те ме изключват от чата. Иска ми се да имах един от тях пред мен, за да можех да му счупя главата.. Далеч от казина като тези.. Ако имаше справедливост, всички трябваше да са в затвора за измама на играчите.

Автоматичен превод:
Champion1981

Здравейте, това винаги са трудни ситуации за разрешаване. Играчът вижда своя депозит в банката като успешно изпратен в казиното и депозитът не се появява в казиното. Ако изпратите доказателство, ще го видя като правилна стъпка от ваша страна. Това, което не виждам като правилна стъпка, е, че ако се свържете с казиното след известно време и все още не сте получили парите, те няма да направят нищо и дори няма да ви ги отпишат. Това не е много професионално. Така че опитахте ли да информирате банката дали е възможно да направите нещо? Знам, че например връщане на плащане теоретично може да бъде опция, ако казиното не направи нищо по въпроса и не сте получили парите, но това също може да има отрицателни последици, ако искате да продължите да играете в други казина.

Ето защо вероятно първо бих се опитал да го реша по различен начин.

И така, има ли нещо предвид?

Автоматичен превод:

file чиста измама.. все още не са отговорили и няма да го направят след толкова часове...

Автоматичен превод:
Champion1981

Мислех си, че теоретично можете да подадете жалба при нас, но знам, че както споменах, за нашия екип е трудно да проследи нещо подобно и обикновено препоръчват да изчакате известно време. Така че не знам дали това ще помогне.😕

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини