преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chancer Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имах истински проблеми с тази партида. Те са затворили акаунта ми и са откраднали теглене от 300 евро, тъй като казват, че съм използвал VPN за достъп до сайта им?
Което няма смисъл, тъй като акаунтите са проверени, имах предишни тегления и току-що проверих, ако опитате да използвате VPN, получавате това блокирано нещо, което никога не можете да преминете.
Трябваше да пусна жалба тук.
I've had a real issues with this lot. They have closed my account and stolen a withdrawal of 300 euros as they say I have used a VPN to access their site?
Which makes no sense as accounts been verified, I have had previous withdrawals and I just checked, if you try and use a VPN you get this blocked thing which you can't ever pass.
Had to open complaint here.
Голямо предупреждение тук към всички играчи.
Chancer.bet ме обвини, че използвам VPN от Ирландия или Обединеното кралство (все още неясно), за да използвам техния сайт. АБСОЛЮТНО не го направих. Предоставих сметката си от интернет доставчика. Предположих, че са направили грешка поради човешка грешка или системен проблем, тъй като имах акаунта 2 месеца и бях потвърден и извърших множество депозити и тегления.
Те обаче не мръднаха и продължиха да сочат условията си. Така че изтеглих безплатна пробна версия на NordVPN и не знаете ли, че е НЕВЪЗМОЖНО да получите достъп до техния сайт чрез VPN (вижте изображенията по-долу), но те имат съобщение, което изскача, насърчавайки играчите да „ Променят настройките си за държава във VPN" . Това е очевидно улавяне, така че играчите депозират и АКО спечелят, казиното се опитва да каже, че не можете да използвате VPN (въпреки че сайтът им ви насърчава да промените настройките на вашата VPN държава!).
Big warning here to all players.
Chancer.bet accused me of using a VPN from ireland or UK (still unclear) to use their site. I ABSOLUTELY did not. I provided my internet provider bill. I assumed they had made a mistake due to human error or system glitch as I had the account 2 months and was verified and did multiple deposits and withdrawals.
However they would not budge and kept pointing to their terms. So I downloaded NordVPN free trial and wouldn't you know it, it is IMPOSSIBLE to access their site via a VPN (see images below) however they do have a message that pops up encourging players to 'Change their country settings on the VPN'. This is clear entrapment, so players deposit and IF they win the casino attempts to say you cannot use a VPN (even though their site encourages you to change your VPN country settings!).
Благодаря ви за вашите публикации тук. Наистина е добре, че другите ще научат за тези практики на казиното.
Освен това смятам, че сте постъпили добре, че подадохте жалбата тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да помогне.
Надяваме се, че ще успеем да проучим целия въпрос, но за да го направим, първо ще трябва да се свържем с казиното.
Така че, нека изчакаме това да се случи скоро, заедно. какво ще кажеш
Thank you for your posts here. It is really good that others will learn about these practices of the casino.
Also, I believe that you have done good that you submitted the complaint here, and our team will do everything possible to help.
Hopefully, we will be able to investigate the whole matter, but to do so, first we'll need to get in touch with the casino.
So, let's wait for this to happen soon, together. What do you say?
Колко бързо получихте печалбата си? Ако използвате традиционен Visa депозит/теглене?
How quickly did you receive your winnings? If using traditional Visa deposit/withdrawal?
Kuinka nopeasti olette saaneet voittonne? Jos käytössä perinteinen visa talletus/kotiutus?
хей Опитайте се да използвате бутона „отговори", за да може потребителят, на когото задавате въпроса си, да бъде уведомен за него. 🙂
Hey. Try to use the "reply" button so the user you ask your question to can get notified about it. 🙂
Това казино е напълно иронично към клиента.. Направих депозит от 25 евро, който никога не беше кредитиран, докато сумата беше освободена от моята банка, която твърди с доказателство, че сумата е правилно въведена в казиното.. Така че тези измамници казаха като извинение, че този конкретен депозит е направен, защото процесът на депозит е забавен (за първи път чувам за това). Така че казаха да се свържа с банката и ако след седмица салдото не бъде кредитирано в сметката ми, да им изпратя съобщение, за да могат да ме насочат какво да правя.. Изпратих съобщение и както е нормално никой не отговаря и те ме изключват от чата. Иска ми се да имах един от тях пред мен, за да можех да му счупя главата.. Далеч от казина като тези.. Ако имаше справедливост, всички трябваше да са в затвора за измама на играчите.
This casino is completely ironic towards the customer.. I made a deposit of 25 euros which was never credited, while the amount has been released by my bank which claims with proof that the amount has been properly entered into the casino.. So these scammers said as an excuse that this particular deposit was made because the deposit process was delayed (first time I've heard of it). So they said to contact the bank and if in a week the balance has not been credited to my account to send them a message so they can direct me what to do.. I sent a message and as is normal no one answers and they disconnect me from the chat. I wish I had one of them in front of me so I could have broken his head.. Far from casinos like these.. If there was justice, they should all be in prison for cheating the players.
Αυτό το καζίνο είναι πέρα για πέρα ειρωνικό προς το πελάτη.. Έκανα κατάθεση 25 ευρώ η οποία δεν πιστώθηκε ποτέ το ποσό ενώ έχει αποδεσμευτεί από τη τράπεζα μου η οποία ισχυρίζεται με αποδείξεις ότι το ποσό έχει μπει κανονικά στο καζίνο.. Αυτοί οι απατεώνες λοιπόν ως δικαιολογία είπαν ότι η συγκεκριμένη κατάθεση και έγινε γιατί καθυστέρησε η διαδικασία κατάθεσης (πρώτη φορά το ακούω) Είπαν λοιπόν να απευθυνθώ στη τράπεζα και αν σε μια εβδομάδα δεν έχει πιστωθεί το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου να τους στείλω μύνημα για να με κατευθύνουν τι πρέπει να κάνω.. Μύνημα έστειλα και όπως είναι φυσιολογικό δεν απαντάει κανείς και με αποσυνδέουν από το τσατ.μακαρι να είχα έναν από αυτούς μπροστά μου να του έσπαγα το κεφάλι.. Μακριά από καζίνο σαν και αυτά..Αν υπήρχε δικαιοσύνη θα έπρεπε να είναι φυλακή όλοι τους για εξαπάτηση προς τους παίχτες
Здравейте, това винаги са трудни ситуации за разрешаване. Играчът вижда своя депозит в банката като успешно изпратен в казиното и депозитът не се появява в казиното. Ако изпратите доказателство, ще го видя като правилна стъпка от ваша страна. Това, което не виждам като правилна стъпка, е, че ако се свържете с казиното след известно време и все още не сте получили парите, те няма да направят нищо и дори няма да ви ги отпишат. Това не е много професионално. Така че опитахте ли да информирате банката дали е възможно да направите нещо? Знам, че например връщане на плащане теоретично може да бъде опция, ако казиното не направи нищо по въпроса и не сте получили парите, но това също може да има отрицателни последици, ако искате да продължите да играете в други казина.
Ето защо вероятно първо бих се опитал да го реша по различен начин.
И така, има ли нещо предвид?
Hi, these are always difficult situations to resolve. The player sees his deposit in the bank as successfully sent to the casino and the deposit does not appear in the casino. If you sent proof, I would see it as the right step on your part. What I do not see as the right step is that if you were to contact the casino after some time and you still did not receive the money, they will do nothing and will not even write it off to you. That is not very professional. So have you tried to inform the bank whether it would be possible to do something? I know that for example a chargeback could theoretically be an option if the casino does nothing about it and you did not receive the money, but that can also have negative consequences if you want to continue playing at other casinos.
That is why I would probably try to solve it differently first.
So is there anything you have in mind?
Мислех си, че теоретично можете да подадете жалба при нас, но знам, че както споменах, за нашия екип е трудно да проследи нещо подобно и обикновено препоръчват да изчакате известно време. Така че не знам дали това ще помогне.😕
I was thinking that theoretically you could file a complaint with us, but I know that as I mentioned it is difficult for our team to track something like this and they usually recommend waiting for some time. So I don't know if that would help.😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.