Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаCelsius Casino - обща дискусия

Celsius Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Anonymized198
|
5 365 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
EgoSkill1

Хей, просто исках да кажа, че най-лесното нещо, което можете да направите, е да се свържете с тях с този проблем. Виждам, че си го разбрал, но вероятно твърде късно, когато са спрели акаунта ти. Защо не писахте на казиното точно преди да създадете нов акаунт?

Теоретично можете да подадете жалба при нас, но не знам дали това ще помогне, но поне можете да опитате, ако не можете да се свържете с тях.

Автоматичен превод:
Jaro

Аз също забелязах този проблем и се опитах да се свържа с тях по имейл, но за съжаление не получих отговор. Освен това не мога да използвам функцията за чат, защото не мога да вляза. Искрено оценявам сайта и бих искал да продължа да го използвам в бъдеще, но не вярвам, че създаването на трети акаунт, за да се свържем с тях, би разрешило проблема . Ето защо опитвам тази платформа с надеждата да получа отговор.

Автоматичен превод:
EgoSkill1

Ясно разбирам вашата ситуация. Депозирахте ли и в другата сметка и имахте пари там и след това беше блокирана? Имахте ли някакъв разговор, в който им казахте да закрият този акаунт и че искате да запазите другия?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини