НачалоФорумКазинаCelsius Casino - обща дискусия

Celsius Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized198
|
4 209 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
EgoSkill1
преди 2 дни

Хей, просто исках да кажа, че най-лесното нещо, което можете да направите, е да се свържете с тях с този проблем. Виждам, че си го разбрал, но вероятно твърде късно, когато са спрели акаунта ти. Защо не писахте на казиното точно преди да създадете нов акаунт?

Теоретично можете да подадете жалба при нас, но не знам дали това ще помогне, но поне можете да опитате, ако не можете да се свържете с тях.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Аз също забелязах този проблем и се опитах да се свържа с тях по имейл, но за съжаление не получих отговор. Освен това не мога да използвам функцията за чат, защото не мога да вляза. Искрено оценявам сайта и бих искал да продължа да го използвам в бъдеще, но не вярвам, че създаването на трети акаунт, за да се свържем с тях, би разрешило проблема . Ето защо опитвам тази платформа с надеждата да получа отговор.

Автоматичен превод:
EgoSkill1
вчера

Ясно разбирам вашата ситуация. Депозирахте ли и в другата сметка и имахте пари там и след това беше блокирана? Имахте ли някакъв разговор, в който им казахте да закрият този акаунт и че искате да запазите другия?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини