преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Celsius Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изпратих жалба, изпратих молбата за самоизключване три пъти, продължавам да играя и за съжаление никой не ми отговаря, нито по имейл, нито в чат. Отчаян съм, не знам как да го направя.
I have sent a complaint, I have sent the request for self-exclusion three times, I continue to play and unfortunately no one replies to me, neither by email, nor in chat. I am desperate, I don't know how to do it.
Ho inviato un reclamo , ho mandato tre volte la richiesta di autoesclusione , continuo a giocare e purtroppo nessuno mi risponde, ne per mail , ne tanto meno in chat. Sono disperato , non so come fare.
Здравей Marquez199,
Съжалявам да науча за проблема ви. Информираме, че казиното осигурява бавна или лоша поддръжка на клиенти, така че това е. 🙁
Единственото нещо, което ми идва на ум е да настроя лимитите за хазарт на нула. За съжаление, не знам дали това казино предлага такава опция.
Hello Marquez199,
I'm sorry to hear about your issue. We inform that the casino provides slow or bad customer support, so this is it. 🙁
The only thing that comes to my mind is to set the gambling limits to zero. Sadly, I do not know if this casino provides such an option.
Някой има ли новини за това казино? регистриран ли е? как намираш Смятам ги за ужасно умни, непрекъснато нарушават T & Cs, които самите те описват в сайта.
Те се подиграват и осмиват хазартните проблеми на пристрастените играчи.
Anyone have any news of this casino? is he registered? how do you find? I consider them terribly clever, they continually violate the T & Cs they themselves describe on the site.
They mock and ridicule the gambling problems of addicted players.
Qualcuno ha notizie di questo casinò? è iscritto? come si trova? li ritengo terribilmente furbi , violano in continuazione i T&C da loro stessi descritti sul sito.
Prendono in giro e ridicolizzano i problemi di gioco d'azzardo dei giocatori dipendenti.
Здравей Marquez199,
единствените източници на преживяванията на играчите досега са 9 подадени жалби - включително вашата:
Без потребителски преглед и без коментари. 🙁
Hello Marquez199,
the only sources of players' experiences so far are 9 submitted complaints - yours included:
No user review and no comments. 🙁
Здравейте, а вашият Йозеф случайно да има нещо? странно е, че не отговаря на оплаквания. Обикновено става много бързо..
Hi, but does your Jozef have something by chance? it is strange that he does not respond to complaints. It is usually very fast ..
Ciao , ma il vostro Jozef ha qualcosa per caso? è strano che non risponda ai reclami. Di solito è velocissimo..
Обикновено е много бързо, но в момента имаме повече подадени жалби от обикновено и много хора, които се занимават с жалби, са на почивка, така че времето за отговор може да е по-дълго от обикновено.
It is usually very fast, but we currently have more complaints submitted than usual and many people who deal with complaints are on vacation so that's why the response time might be longer than usual.
Не е оплакване, а потенциален проблем с надеждността - Celsius изглежда показва лиценз от Кюрасао, но изглежда, че не е валиден...
Не знам дали е фалшификат или е с изтекъл срок на годност, но това не е чудесен знак за този уебсайт 😕
Not a complaint, but a potential reliability issue - Celsius seems to display a Curaçao licence however it looks like it's not a valid one...
I do not know if it's a fake or if it expired but that's not a great sign for this website 😕
Здравей,
по отношение на Celsius Casino , открихте ли нещо различно от тяхната информация, моля? 🤔
„Celsius е разрешен и регулиран от правителството на Кюрасао и работи под лиценз № 365/JAZ, издаден на Gaming Curacao NV"
Ако е така, ще го предам на нашия екип за данни за проверка.
Hello there,
regarding the Celsius Casino, have you found anything different from their information, please? 🤔
"Celsius is authorized and regulated by the Government of Curacao and operates under License No. 365/JAZ issued to Gaming Curacao N.V."
If so I will forward it to our Data Team for the check.
здрасти Е, тяхната потвърдена значка все още е там - но ако отидете и я проверите... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh
Hi! Well their verified badge is still there - but if you go and check it... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh
Здрасти,
не работи по този начин 🙂. Ако желаете да проверите лиценза, трябва да щракнете върху наличния удостоверител на сайта на казиното, в противен случай връзката не работи правилно.:
Това „NODATA, ТОЗИ URL НЕ Е ПРОВЕРЕН" означава, че URL веригата е прекъсната, следователно не могат да бъдат намерени данни.
Hi there,
it does not work this way 🙂. If you wish to check the license, you must click the authenticator available on the casino's site, otherwise, the link does not work properly.:
This "NODATA THIS URL IS NOT VERIFIED" means that the URL chain has been broken hence no data could be found.
О, не видях да счупи страницата, ако копирам/поставя URL адреса.
Но да, точно това направих и все още го показва като невалидно. Много странно. Както и да е, вероятно няма да отделям много време на Целзий, това беше за всеки случай 😀
Oh I didn't see it broke the page if I copy/pasted the URL.
But yes that's exactly what I did, and it still shows it as not valid. Very weird. Well anyway I probably won't spend much time on Celsius, that was just in case 😀
Здрасти,
ако щракнете върху иконата за валидатор/лиценз, поставена директно в мрежата на Celsius, ще получите правилния резултат 😉.
Може да се намери тук:
Какво кара да се чувстваш като да играеш другаде, чудя се? 🙂
Hi there,
if you click on the validator/license icon placed on the Celsius web directly, you'll get the proper result 😉.
Can be found here:
What makes feel like playing elswhere, I wonder? 🙂
Винаги имам нещо за добре изглеждащите казина 😏
Но все пак точно това направих. Дори когато щракна върху този валидатор, пак виждам невалидния лиценз. не го разбирам
Както и да е, може би съм само аз, така че ще ви се доверя за това!
I always have a thing for good looking Casinos 😏
But still, that's exactly what I did. Even when I click on this validator I still see the invalid license. I don't get it.
Anyway, maybe it's just me, so I will trust you on this!
Мисля, че разбирам, аз също харесвам фантастични мрежи 🙂
Хм, това е интересно, честно казано нямам представа какво може да причинява това.
Наистина вярвам, че лицензът е валиден, ще помоля някой друг да опита. 🤔
I think I understand, I also like fancy webs 🙂
Hmm, that's interesting, honestly have no clue what may be causing this.
I truly believe that the license is valid, I'll ask somebody else to try. 🤔
Защо това казино никога не отговаря на нищо??? Дори измамните казина отговарят...с това...нищо. Някои от най-лошите клиентски поддръжка в историята с този сайт. Бих бил напълно ясен, ако мислите и за плащане.
Why do this casino not ever respond to anything??? Even the scam casinos respond...with this one...nothing. Some of the worst customer support in history with this site. I would stay well clear if your thinking about getting paid as well.
Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето и комуникацията с казиното.
Въпреки това, колко време чакахте тегленето? Предполагам, че не знаете причината защо е така. Акаунтът Ви вече е напълно потвърден?
Ще чакам отговора.
Hello, I see you have a problem with the withdrawal and communication with the casino.
Nevertheless, how long have you been waiting for the withdrawal ? I suppose you don't know any reason why that is. Is your account fully verified yet ?
I will wait for the answer.
20 дни. 6 имейла и в чата на живо днес трябваше да създам друг акаунт, за да се опитам да говоря с тях...познайте какво...игнориран отново!!! Този сайт е абсолютен позор. Говорим за 0,01 BTC ffs
20 days. 6 emails and on Live Chat today I had to create another account to actually try and speak to them...guess what...ignored again!!! This site is an absolute disgrace. We are talking about 0.01 BTC ffs
Проверих това, което ме помолиха да проверя при първия депозит. След това депозирах отново след това и след това ги помолих да затворят акаунта ми поради проблеми с хазарта. Преди това изтеглих останалите 0,01 BTC в сметката и получих съобщение „Успех". Проверих крипто адреса и т.н., всичко е наред. Вече 20 дни и никакъв отговор на многобройните опити за комуникация с тях, просто нищо. Наистина невероятно. Със сигурност това се насочва към списъка с измамите.
I verified what they asked me to verify on first deposit. I then deposited again following that and then asked them to close my account because of gambling issues. Prior to that I withdrew the remaining 0.01 BTC in the account and I got a "Success" message. I checked the crypto address etc, all fine. 20 days now and no response at all to multiple attempts to communicate with them, just nothing. Incredible really. Surely this is heading for the Scam list.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.