НачалоФорумКазинаCelsius Casino - обща дискусия

Celsius Casino - обща дискусия

 от Anonymized198
|
5 147 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Celsius Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Изпратих жалба, изпратих молбата за самоизключване три пъти, продължавам да играя и за съжаление никой не ми отговаря, нито по имейл, нито в чат. Отчаян съм, не знам как да го направя.

Автоматичен превод:
Anonymized198

Здравей Marquez199,

Съжалявам да науча за проблема ви. Информираме, че казиното осигурява бавна или лоша поддръжка на клиенти, така че това е. 🙁

Единственото нещо, което ми идва на ум е да настроя лимитите за хазарт на нула. За съжаление, не знам дали това казино предлага такава опция.


Автоматичен превод:

Някой има ли новини за това казино? регистриран ли е? как намираш Смятам ги за ужасно умни, непрекъснато нарушават T & Cs, които самите те описват в сайта.

Те се подиграват и осмиват хазартните проблеми на пристрастените играчи.

Автоматичен превод:
Anonymized198

Здравей Marquez199,

единствените източници на преживяванията на играчите досега са 9 подадени жалби - включително вашата:

file

Проверете всички тук.

Без потребителски преглед и без коментари. 🙁

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, а вашият Йозеф случайно да има нещо? странно е, че не отговаря на оплаквания. Обикновено става много бързо..

Автоматичен превод:
Anonymized198

Обикновено е много бързо, но в момента имаме повече подадени жалби от обикновено и много хора, които се занимават с жалби, са на почивка, така че времето за отговор може да е по-дълго от обикновено.

Автоматичен превод:

Не е оплакване, а потенциален проблем с надеждността - Celsius изглежда показва лиценз от Кюрасао, но изглежда, че не е валиден...

Не знам дали е фалшификат или е с изтекъл срок на годност, но това не е чудесен знак за този уебсайт 😕

Автоматичен превод:
Thebaum

Здравей,

по отношение на Celsius Casino , открихте ли нещо различно от тяхната информация, моля? 🤔

„Celsius е разрешен и регулиран от правителството на Кюрасао и работи под лиценз № 365/JAZ, издаден на Gaming Curacao NV"

Ако е така, ще го предам на нашия екип за данни за проверка.

Edited
Автоматичен превод:

здрасти Е, тяхната потвърдена значка все още е там - но ако отидете и я проверите... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh

Edited
Автоматичен превод:
Thebaum

Здрасти,

не работи по този начин 🙂. Ако желаете да проверите лиценза, трябва да щракнете върху наличния удостоверител на сайта на казиното, в противен случай връзката не работи правилно.:

file

Това „NODATA, ТОЗИ URL НЕ Е ПРОВЕРЕН" означава, че URL веригата е прекъсната, следователно не могат да бъдат намерени данни.

Автоматичен превод:

О, не видях да счупи страницата, ако копирам/поставя URL адреса.

Но да, точно това направих и все още го показва като невалидно. Много странно. Както и да е, вероятно няма да отделям много време на Целзий, това беше за всеки случай 😀

file

Автоматичен превод:
Thebaum

Здрасти,

ако щракнете върху иконата за валидатор/лиценз, поставена директно в мрежата на Celsius, ще получите правилния резултат 😉.

Може да се намери тук:

file

Какво кара да се чувстваш като да играеш другаде, чудя се? 🙂

Edited
Автоматичен превод:

Винаги имам нещо за добре изглеждащите казина 😏

Но все пак точно това направих. Дори когато щракна върху този валидатор, пак виждам невалидния лиценз. не го разбирам


Както и да е, може би съм само аз, така че ще ви се доверя за това!

Автоматичен превод:
Thebaum

Мисля, че разбирам, аз също харесвам фантастични мрежи 🙂

Хм, това е интересно, честно казано нямам представа какво може да причинява това.

Наистина вярвам, че лицензът е валиден, ще помоля някой друг да опита. 🤔


Автоматичен превод:

Защо това казино никога не отговаря на нищо??? Дори измамните казина отговарят...с това...нищо. Някои от най-лошите клиентски поддръжка в историята с този сайт. Бих бил напълно ясен, ако мислите и за плащане.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето и комуникацията с казиното.

Въпреки това, колко време чакахте тегленето? Предполагам, че не знаете причината защо е така. Акаунтът Ви вече е напълно потвърден?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro

20 дни. 6 имейла и в чата на живо днес трябваше да създам друг акаунт, за да се опитам да говоря с тях...познайте какво...игнориран отново!!! Този сайт е абсолютен позор. Говорим за 0,01 BTC ffs

Автоматичен превод:
Jaro

Проверих това, което ме помолиха да проверя при първия депозит. След това депозирах отново след това и след това ги помолих да затворят акаунта ми поради проблеми с хазарта. Преди това изтеглих останалите 0,01 BTC в сметката и получих съобщение „Успех". Проверих крипто адреса и т.н., всичко е наред. Вече 20 дни и никакъв отговор на многобройните опити за комуникация с тях, просто нищо. Наистина невероятно. Със сигурност това се насочва към списъка с измамите.

Автоматичен превод:

Обръщам се с молба за съдействие относно проблем, свързан с моите акаунти.


Създадох вторичен акаунт, защото вече нямам достъп до 2FA кодовете за първоначалния си акаунт. Сега разбирам, че това може да наруши вашите условия за ползване, но моето намерение беше единствено да продължа да използвам вашата платформа.

По-конкретно, бих искал да си възвърна достъпа до моя вторичен акаунт, който е спрян, и да поискам изтриването на първоначалния си акаунт поради проблем с двуфакторно удостоверяване (2FA).


Нямам достъп до акаунта си, така че не мога да използвам чат на живо, за да реша това, и те игнорират имейла ми за този проблем.


благодаря ви Очаквам с нетърпение вашия отговор.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини