ФорумКазинаCelsius Casino - обща дискусия

Celsius Casino - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized198
|
3823 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Celsius Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Изпратих жалба, изпратих молбата за самоизключване три пъти, продължавам да играя и за съжаление никой не ми отговаря, нито по имейл, нито в чат. Отчаян съм, не знам как да го направя.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравей Marquez199,

Съжалявам да науча за проблема ви. Информираме, че казиното осигурява бавна или лоша поддръжка на клиенти, така че това е. 🙁

Единственото нещо, което ми идва на ум е да настроя лимитите за хазарт на нула. За съжаление, не знам дали това казино предлага такава опция.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой има ли новини за това казино? регистриран ли е? как намираш Смятам ги за ужасно умни, непрекъснато нарушават T & Cs, които самите те описват в сайта.

Те се подиграват и осмиват хазартните проблеми на пристрастените играчи.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравей Marquez199,

единствените източници на преживяванията на играчите досега са 9 подадени жалби - включително вашата:

file

Проверете всички тук.

Без потребителски преглед и без коментари. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, а вашият Йозеф случайно да има нещо? странно е, че не отговаря на оплаквания. Обикновено става много бързо..

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Обикновено е много бързо, но в момента имаме повече подадени жалби от обикновено и много хора, които се занимават с жалби, са на почивка, така че времето за отговор може да е по-дълго от обикновено.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не е оплакване, а потенциален проблем с надеждността - Celsius изглежда показва лиценз от Кюрасао, но изглежда, че не е валиден...

Не знам дали е фалшификат или е с изтекъл срок на годност, но това не е чудесен знак за този уебсайт 😕

Автоматичен превод:
Thebaum
преди 2 години

Здравей,

по отношение на Celsius Casino , открихте ли нещо различно от тяхната информация, моля? 🤔

„Celsius е разрешен и регулиран от правителството на Кюрасао и работи под лиценз № 365/JAZ, издаден на Gaming Curacao NV"

Ако е така, ще го предам на нашия екип за данни за проверка.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти Е, тяхната потвърдена значка все още е там - но ако отидете и я проверите... https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=ea2eeffe8203734e95eb265a81be0ca7 meh

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Thebaum
преди 2 години

Здрасти,

не работи по този начин 🙂. Ако желаете да проверите лиценза, трябва да щракнете върху наличния удостоверител на сайта на казиното, в противен случай връзката не работи правилно.:

file

Това „NODATA, ТОЗИ URL НЕ Е ПРОВЕРЕН" означава, че URL веригата е прекъсната, следователно не могат да бъдат намерени данни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

О, не видях да счупи страницата, ако копирам/поставя URL адреса.

Но да, точно това направих и все още го показва като невалидно. Много странно. Както и да е, вероятно няма да отделям много време на Целзий, това беше за всеки случай 😀

file

Автоматичен превод:
Thebaum
преди 2 години

Здрасти,

ако щракнете върху иконата за валидатор/лиценз, поставена директно в мрежата на Celsius, ще получите правилния резултат 😉.

Може да се намери тук:

file

Какво кара да се чувстваш като да играеш другаде, чудя се? 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Винаги имам нещо за добре изглеждащите казина 😏

Но все пак точно това направих. Дори когато щракна върху този валидатор, пак виждам невалидния лиценз. не го разбирам


Както и да е, може би съм само аз, така че ще ви се доверя за това!

Автоматичен превод:
Thebaum
преди 2 години

Мисля, че разбирам, аз също харесвам фантастични мрежи 🙂

Хм, това е интересно, честно казано нямам представа какво може да причинява това.

Наистина вярвам, че лицензът е валиден, ще помоля някой друг да опита. 🤔


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защо това казино никога не отговаря на нищо??? Дори измамните казина отговарят...с това...нищо. Някои от най-лошите клиентски поддръжка в историята с този сайт. Бих бил напълно ясен, ако мислите и за плащане.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето и комуникацията с казиното.

Въпреки това, колко време чакахте тегленето? Предполагам, че не знаете причината защо е така. Акаунтът Ви вече е напълно потвърден?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

20 дни. 6 имейла и в чата на живо днес трябваше да създам друг акаунт, за да се опитам да говоря с тях...познайте какво...игнориран отново!!! Този сайт е абсолютен позор. Говорим за 0,01 BTC ffs

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Проверих това, което ме помолиха да проверя при първия депозит. След това депозирах отново след това и след това ги помолих да затворят акаунта ми поради проблеми с хазарта. Преди това изтеглих останалите 0,01 BTC в сметката и получих съобщение „Успех". Проверих крипто адреса и т.н., всичко е наред. Вече 20 дни и никакъв отговор на многобройните опити за комуникация с тях, просто нищо. Наистина невероятно. Със сигурност това се насочва към списъка с измамите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини