ФорумКазинаCazino Stars Casino - обща дискусия

Cazino Stars Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 5 месеца от toni23776
|
2348 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

Не, получих други предишни тегления, все още не това и отнема повече време от нормалното и въпреки че им пиша, те не отговарят

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ти. Виждам, че играчът преди вас получи теглене след месец, така че се надявам, че и вие няма да чакате толкова дълго. Вече споменах 14 дни, така че ме дръжте в течение как вървят нещата.

Изключително неприятно е, че казиното не ви отговаря, но никой не може да ги принуди.

Като получиш средства поне ще можеш да решаваш на базата на такива неща дали ще играеш там или не. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ви много ще ви кажа

Автоматичен превод:
picoleto00
преди 3 месеца

Няма за какво, ще ви чакам с нетърпение. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро, изминаха 14 дни и не съм получил нищо, нито отговор, нито депозит.

Автоматичен превод:
picoleto00
преди 3 месеца

Здравейте, в такъв случай ви препоръчвам да подадете жалба и се надявам, че ще можете да получите помощ от нас. Не давам обещания, но вие няма да дадете нищо за това и резултатът може да бъде положителен.

Жалко, че нямате отговор, защото със сигурност би било полезно да се изясни ситуацията, но каквото и да е.

Просто кликнете върху тази връзка и подайте жалба. ⬅️

Ако имате нещо ново, определено ме уведомете.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро, днес получих плащането от казино звезди след 1 месец чакане, благодаря за помощта

Автоматичен превод:
picoleto00
преди 2 месеца

Всичко е добре когато свършва добре. ☘️🎉

Поздравления и се радвам, че дойдохте тук с положителни новини. 1 месец със сигурност не е най-доброто време за изчакване, но от друга страна сте получили парите си и това е може би най-важното.

Бих искал да знам дали ще останеш да играеш тук след всичко това. Имам мое предположение, но може би ще е обратното.

Както и да е, нека се справяте добре в бъдеще и се надявам нищо подобно да не се повтори. 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини