Не, получих други предишни тегления, все още не това и отнема повече време от нормалното и въпреки че им пиша, те не отговарят
No, I have received other previous withdrawals, not this one yet and it is taking longer than normal and although I write to them they do not respond
No, he recibido otros retiros anteriores este aún no y está tardando más de lo normal y aunque les escribo no contestan
Благодаря ти. Виждам, че играчът преди вас получи теглене след месец, така че се надявам, че и вие няма да чакате толкова дълго. Вече споменах 14 дни, така че ме дръжте в течение как вървят нещата.
Изключително неприятно е, че казиното не ви отговаря, но никой не може да ги принуди.
Като получиш средства поне ще можеш да решаваш на базата на такива неща дали ще играеш там или не. 😕
Thank you. I see that the player before you received a withdrawal after a month, so I hope you won't have to wait that long either. I already mentioned 14 days, so keep me updated on how it's going.
It is extremely annoying that the casino doesn't answer you, but nobody can force them.
When you get the funds at least you will be able to decide on the basis of such things whether you will play there or not. 😕
Благодаря ви много ще ви кажа
Thank you very much I will tell you
Muchas gracias ya te contaré
Няма за какво, ще ви чакам с нетърпение. 🙂
You're welcome, I'll be eagerly awaiting. 🙂
Здравей Джаро, изминаха 14 дни и не съм получил нищо, нито отговор, нито депозит.
Hello Jaro, 14 days have passed and I have not received anything, neither a response nor the deposit.
Buenas Jaro ya pasaron los 14 días y no recibí nada ni contestación ni el ingreso
Здравейте, в такъв случай ви препоръчвам да подадете жалба и се надявам, че ще можете да получите помощ от нас. Не давам обещания, но вие няма да дадете нищо за това и резултатът може да бъде положителен.
Жалко, че нямате отговор, защото със сигурност би било полезно да се изясни ситуацията, но каквото и да е.
Просто кликнете върху тази връзка и подайте жалба. ⬅️
Ако имате нещо ново, определено ме уведомете.
Hello, in that case I recommend you to open a complaint and I hope that you will be able to get help from us. I make no promises, but you won't give anything for it and the outcome can be positive.
It's a pity you don't have any answer because it would certainly be useful to clarify the situation but whatever.
Just click on this link and file a complaint. ⬅️
If you have something new, definitely let me know.
Здравей Джаро, днес получих плащането от казино звезди след 1 месец чакане, благодаря за помощта
Hello Jaro, today I received the payment from cazino stars after 1 month waiting, thanks for the help
Buenas Jaro hoy recibí el pago de cazino stars después de 1 mes esperando gracias por la ayuda
Всичко е добре когато свършва добре. ☘️🎉
Поздравления и се радвам, че дойдохте тук с положителни новини. 1 месец със сигурност не е най-доброто време за изчакване, но от друга страна сте получили парите си и това е може би най-важното.
Бих искал да знам дали ще останеш да играеш тук след всичко това. Имам мое предположение, но може би ще е обратното.
Както и да е, нека се справяте добре в бъдеще и се надявам нищо подобно да не се повтори. 🙂
All is well that ends well. ☘️🎉
Congratulations and I'm pleased you came here with positive news. 1 month is certainly not the best waiting time but on the other hand you got your money and that is probably the most important.
I would like to know if you will stay and play here after all this. I have my guess but maybe it will be other way around.
Anyway, may you do well in the future and I hope nothing like this will happen again. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.