преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cazino Stars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измамниците отнеха 20 дни, за да съберат 1197 евро и непрекъснато ми дават извинения, не инвестирайте нищо, тъй като те са измамници.
Днес те вече не приемат испански играчи, след като ги заклеймиха, опасни са.....
Scammers took 20 days to collect €1,197 and they continually give me excuses, don't invest anything since they are scammers.
Today they no longer accept Spanish players after denouncing them, they are dangerous.....
Estafadores llevo 20 días para cobrar 1197€ y me dan continuamente escusas,no invirtais nada ya que son unos estafadores.
Hoy ya no aceptan jugadores españoles a partir de denunciarles,son peligrosos.....
Не знам какво да мисля, как да депозирам много бързо, а как да тегля... Чакам теглене от 10 миналия месец.
Винаги хиляди извинения. Ако не получа плащане тази седмица, ще докладвам.
I don't know what to think, how to deposit very quickly, and how to withdraw... I've been waiting for a withdrawal since the 10th of last month.
Always a thousand excuses. If I don't receive payment this week, I'm going to report.
No se que pensar,como depositar pues muy rápido.i como retirar...llevo esperando retirada desde día 10 de mes pasado.
Siempre mil de escusas.Si está semana no recibo el pago,voy a denunciar.
Здравейте, мисля, че чакахте достатъчно дълго, така че не бих се поколебал да докладвам и да подадете жалба при нас, ако проявявате интерес.
Можете да намерите връзката тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Както и да е, какви извинения използва казиното, за да не ви плати? Успяхте ли да го проверите сами или не беше необходимо? Играхте ли с бонуса или не?
Ще чакам твоя отговор.
Hi, I think you've waited long enough, so I wouldn't hesitate to report and lodge a complaint with us if you're interested.
You can find the link here and our team will try to help you.
Anyway, what excuses does the casino use for not paying you ? Have you been able to verify it yourself or was it not necessary ? Did you play with the bonus or not?
I'll be waiting for your answer.
Вече 14 дни си вземам печалбата и нищо не ми казват.
Това съобщение ми е изпратено много пъти..
Плащанията се администрират автономно от нашия финансов отдел. Вероятно днес няма да е наличен, тъй като изпратихме заявката, но все още не сме получили отговор
I've been claiming my winnings for 14 days now and they haven't told me anything.
This message is sent to me many times..
Payments are administered autonomously by our Finance Department. It is likely that it will not be available today, since we have sent the request but have not yet received a response
Llevo ya 14 días reclamando mis ganancias y no me dicen nada.
Este mensaje me lo envían muchas veces..
Los pagos son administrados de manera autónoma por nuestro Departamento de Finanzas. Es probable que para el día de hoy no esté disponible, dado que hemos enviado la solicitud pero aún no hemos obtenido una respuesta
Вече 14 дни си вземам печалбата и нищо не ми казват.
Това съобщение ми е изпратено много пъти..
Плащанията се администрират автономно от нашия финансов отдел. Вероятно днес няма да е наличен, тъй като изпратихме заявката, но все още не сме получили отговор
I've been claiming my winnings for 14 days now and they haven't told me anything.
This message is sent to me many times..
Payments are administered autonomously by our Finance Department. It is likely that it will not be available today, since we have sent the request but have not yet received a response
Llevo ya 14 días reclamando mis ganancias y no me dicen nada.
Este mensaje me lo envían muchas veces..
Los pagos son administrados de manera autónoma por nuestro Departamento de Finanzas. Es probable que para el día de hoy no esté disponible, dado que hemos enviado la solicitud pero aún no hemos obtenido una respuesta
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино и това ли е първият ви опит за теглене?
Моля, уведомете ни, ако се интересувате от подаването на жалба, за да може нашият екип да разгледа по-задълбочено вашия случай.
Is your account fully verified at this casino, and is this your first withdrawal attempt?
Please let us know if you're interested in filing a complaint, so our team can have a deeper look into your case.
Моят акаунт е напълно верифициран. Това е първото ми теглене. Спазвам всички условия. Чакам от 10 май. Спря да ми отговаря.
My account is completely verified. It is my first withdrawal. I comply with all conditions. I have been waiting since May 10. He stopped answering me.
Mi cuenta completamente verificada.es mi primer retiro.cumplo con todos condiciones.estoy esperando desde día 10 de mayo.me dejo de contestar.
Моят акаунт е напълно верифициран. Това е първото ми теглене. Спазвам всички условия. Чакам от 10 май. Спря да ми отговаря.
My account is completely verified. It is my first withdrawal. I comply with all conditions. I have been waiting since May 10. He stopped answering me.
Mi cuenta completamente verificada.es mi primer retiro.cumplo con todos condiciones.estoy esperando desde día 10 de mayo.me dejo de contestar.
Благодаря ви, че отговорихте и предоставихте повече подробности в този случай.
Както Джаро вече предложи преди, вероятно би било наистина добре да подадете жалба тук, така че нашият екип ще има шанс да я разгледа по-задълбочено и да направи всичко възможно, за да помогне.
Моля, уведомете ни как сте решили.
Thank you for answering and providing some more details in this case.
As Jaro has already suggested before, it would be probably really good for you to file a complaint here, so our team will get a chance to look into it deeper and do everything possible to help.
Please let us know how you have decided.
Страхотен. Виждам, че сте изпратили жалба и в момента тя се разглежда от нашия екип. Скоро ще бъдете информирани за следващите стъпки. Моля, бъдете търпеливи.
Great. I can see that you have submitted a complaint and it is currently under review from our team. Shortly, you will be informed about the next steps. Please be patient.
Добро утро. Изглежда, че проблемът ми е разрешен. Вчера казиното ме уведоми, че е направило трансфер. Днес вече получих първото си теглене. В тази част всичко вече е решено. Трябва да направя само още 2 тегления. Но първо аз вече го имам!
Good morning. It seems that my problem is resolved. Yesterday the casino notified me that it made a transfer. Today I already received my first withdrawal. In this part everything is already solved. I only need to make 2 more withdrawals. But first I already have it!
Buenas días.Patece que mi problema está resuelta.Ayer casino me notificado que hizo transferencia.Hoy ya recibí mi primer retiro.en está parte está ya todo solucionado.Solo me falta hacer 2 retiros más.pero primero ya tengo!
Това са доста добри новини. Надявам се, че ще продължи по този начин. Моля, уведомете ни.
That's some pretty good news. I hope it'll continue to go this way. Please let us know.
Чакам една седмица за 400 евро, които изтеглих, за да влязат и няма начин, колкото и да им пиша по имейл, те не обръщат внимание и чатът всеки път, когато вляза да говоря, казва аз че има 2 пред мен и като дойде моят ред го затварят и нищо няма как да се свържа
I've been waiting for a week for €400 that I withdrew to come in and there's no way, no matter how much I write to them by email, they don't pay attention and the chat every time I get in to talk tells me that there are 2 ahead of me and when it's my turn they close it and nothing there is no way to contact
Llevo una semana esperando que me ingresen 400 € que retiré y no hay manera por más que les escribo por correo no hacen caso y el chat cada vez que me meto para hablar me pone que hay 2 por delante y cuando me toca lo cierran y nada no hay manera de contactar
Здравейте, въпреки че разбирам разочарованието ви и трябва да сте недоволни от поддръжката, ако не ви казва нищо повече, опитайте се да проявите търпение за известно време.
Седмица ще бъде на ръба за мен и ще се притеснявам, но трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, от което се нуждаят, и да изпратят парите на играча. Ако това не се случи и не го разберете, можете да ме уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.
Както и да е, имали ли сте успешни тегления тук в миналото? Беше ли необходимо да се проверява или не?
Кажи ми.
Hi, although I understand your frustration and you must be unhappy with the support if it doesn't tell you anything more, try to be patient for a while.
A week would be on the edge for me and I would be getting worried, but I should add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and send the money to the player. If that doesn't happen and you don't get it, you can let me know and we'll try to help.
Anyway, have you had any successful withdrawals here in the past ? Was it necessary to verify or not ?
Let me know.
Да, вече направих няколко и всичко е наред, но този мина по-дълго от обикновено
Yes I have done several already and everything is fine but this one has passed longer than usual
Si hice varios ya y todo bien pero este ha pasado más tiempo de lo habitual
Значи вече сте получили парите според това, което сте написали, правилно ли разбирам? Понякога просто трябва да бъдете малко търпеливи, защото казината отнемат време.
Чакам потвърждение.
So you have already received the money according to what you wrote, do I understand correctly ? Sometimes you just have to be a bit patient because casinos take time.
I'm waiting for confirmation.
да Вече получих първото теглене. Въпреки че отне много време, почти месец. Сега чакам втория. Поисках го на 13 юни. Реално трябва да бъде направен за 7 работни дни според закона за казиното
Yes. I already received the first withdrawal. Although it took a long time, almost a month. Now I have been waiting for the second one. I requested it on June 13. In reality it should be made in 7 business days according to casino law
Si.Primer retiro ya recibí.aun que tardó una barbaridad,casi un mes.ahora llevo esperando el segundo.que lo solicité el día 13 de junio.en realidad debería ser realizado en 7 días laborales según el ley de casino
Не, получих други предишни тегления, все още не това и отнема повече време от нормалното и въпреки че им пиша, те не отговарят
No, I have received other previous withdrawals, not this one yet and it is taking longer than normal and although I write to them they do not respond
No, he recibido otros retiros anteriores este aún no y está tardando más de lo normal y aunque les escribo no contestan
да Вече получих първото теглене. Въпреки че отне много време, почти месец. Сега чакам втория. Поисках го на 13 юни. Реално трябва да бъде направен за 7 работни дни според закона за казиното
Yes. I already received the first withdrawal. Although it took a long time, almost a month. Now I have been waiting for the second one. I requested it on June 13. In reality it should be made in 7 business days according to casino law
Si.Primer retiro ya recibí.aun que tardó una barbaridad,casi un mes.ahora llevo esperando el segundo.que lo solicité el día 13 de junio.en realidad debería ser realizado en 7 días laborales según el ley de casino
Е, явно няма да е така в казиното и се чудя колко дълго ще чакате този път. Както и да е, добрата новина е, че вече сте получили първото си теглене, така че ще изчакаме и ще видим какво ще се случи със следващото.
Твърдо вярвам, че ще е по-рано, но няма да изпреварвам ситуацията.
Кажете ми, когато пристигнат парите.
Well, apparently it's not going to be like that at the casino and I wonder how long you'll be waiting this time. Anyway, the good news is that you've already got your first withdrawal, so we'll wait and see what happens with the next one.
I firmly believe that it will be sooner, but I won't get ahead of the situation.
Let me know when the money arrives.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.