НачалоФорумКазинаCasoo Casino - обща дискусия

Casoo Casino - обща дискусия (страница 2)

 от micksantoso
|
9 600 преглеждания 36 отговора |
|
1 2

Разбира се, би било много по -добро преживяване, ако получите предупреждение или ако играта изобщо не може да се играе, докато имате бонус пари по сметката си. Смятам, че най -добрите казина трябва да приложат това. За съжаление бизнесът с онлайн казина не работи така. Всъщност е възможно да сте нарушили ТС и в друго казино, но тъй като не спечелихте там, те не провериха историята на играта ви и не я намериха там.

Автоматичен превод:

Депозирам 50 €, за да играя с първия бонус депозит. Когато приключих със залагането, балансът ми беше 955 €. Играх само(!) едно завъртане случайно с 2,40€, когато балансът ми беше около 850€ и залагането беше близо 60-70%. Повтарям ЕДНО завъртане случайно, защото играх от телефона си. (Максималният разрешен залог е 2€) Когато направих теглене, след като помолих поддръжката да ми каже дали всичко е наред, на следващия ден тегленето беше отменено и балансът ми беше първо 0€ и след това 50€ от 955€.

Казаха ми, че съм превишил максималния разрешен залог за бонус залагане и последният ми депозит беше върнат в игралния ми баланс.

Чувствам, че ме откраднаха. Това е толкова несправедливо.

Имам нужда от вашата помощ, защото направих всичко както трябва и не мога да повярвам, че това едно завъртане наистина е повлияло на нещо.

(Имам екранни снимки на всичко.)

Автоматичен превод:
Anonymized623

Здравейте, съжалявам, че попаднахте в такава неприятна ситуация. Що се отнася до максималния залог, бих изяснил как го разглеждаме: Правилото за максимален залог всъщност е индустриален стандарт, точно както фактът, че казиното има право да конфискува печалбите на играча от бонус игра, след като наруши това правило . Предпочитаме да не противоречим на индустриалните стандарти, като наказваме казината, които използват правилото за максимален залог срещу играчи от време на време.

От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на ниво софтуер, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Това е едно от нашите изисквания за „честни и безопасни казина".

Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно , така че да бъдат наказвани само играчи, които са нарушили правилото съзнателно и систематично, за да получат предимство.

В този случай бих ви препоръчал да подадете жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Уведомете ме, ако сте готови.

Автоматичен превод:

Регистрирах се през януари в това казино, изплатих до 5000 евро (5x1000), но след това преди 8 дни спечелих 40 000 евро и се опитах да изтегля, след което получих съобщение, че е необходима проверка на играта.


междувременно спечелих общо 200 000 евро и казиното все още проверява игрите.. сега малко се притеснявам за намеренията им.


Има ли хора, които са успели да изплатят големи суми?


Вече повишиха лимита ми за теглене от 5k на 7,5k на ден и от 15k на 22,5 на седмица и от 30k на 45k на месец.


Но през 8-те дни те не обработиха никакви тегления, преди няколко пъти да изтегля 3 или 4 пъти възможно теглене по 5000 евро на ден и парите бяха в рамките на няколко часа в банковата ми сметка

Edited
Автоматичен превод:

да закупите бонус за покупка при максимален залог като 4600 евро със залог на завъртане от 46 евро, това нарушение ли е? Предполагам, че не, защото е възможно да се направи и е опция.. единственото нещо е, че ударих след седмица x2200, x1350, x1150, x850, x820, x680, x550. Освен това с максимален залог от 49 евро, направен без бонус депозит.. общо спечелих над половин милион евро, но печалбите и загубите продължават до първото достигане на 40k, почти загубени до 10k, след това обратно до 60k загубени до 23k, така че продължават до 200 хил.


не мога да си представя, че това е забранено, всичко, което знам, ако депозирате с активен бонус, има правила. Но аз никога не избирам за бонус, винаги депозирайте бонус безплатно, за такива ситуации.. веднъж спечелих с бонус пари от 300 евро 12 000 евро и след това получих само 900 евро

Автоматичен превод:
Upheavel

Не е необичайно, че понякога казиното трябва да направи допълнителна проверка, особено когато става въпрос за по-големи суми. Колко време точно чакате тегленето сега, кога изпратихте заявката?

Ако не сте играли с никакви бонуси, както казахте, това не трябва да се притеснява. Винаги можете да опитате да попитате поддръжката, ако имате въпроси относно максималния залог, те трябва да могат да ви дадат всички отговори. Ако смятате, че имате нужда да се намесим, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го направим. Ще чакам отговора ви тук.

Автоматичен превод:
Romi

Изпратих заявката преди 9 дни, но тогава пише, че първо е необходима проверка на играта и анализ. Казаха ми също, че няма да отнеме повече от 7 дни, също така е посочено в техните T&C. Преди имах успешни тегления на 5000 евро 2 или 3 пъти с други печалби и депозирани за няколко часа..


Имам чувството, че се забавиха, защото обикновено, когато спечеля, в крайна сметка отново губя парите, но този път продължих да печеля и печеля.. всеки път, когато не можех да тегля, мислех си добре, че играем с 10 000 и накрая удвоих парите, докато достигнах 200 000.. но не разбирам, дори ако трябва да платя, не е ли така, че доставчикът на игри плаща това в крайна сметка, а не казиното? Или греша? Играх различни игри, повечето от които на прагматична игра: сладко злато, голям бас пръскане, портите на Олимп.


и може би това е най-доброто, ако казиногуру се намеси в това, но се страхувам, че това ще забави процеса

Автоматичен превод:
Upheavel

Е, 9 дни, не забравяйте да не броите уикенда, нали? Обикновено това са работни дни, поне в повечето случаи. Този път вероятно трябва да направят още допълнителни проверки и затова е по-трудоемко според мен.

Само моля, не си правете грешни заключения, това не помага на вашия случай, наистина, без да говорим за вашето благополучие. Не мислиш ли така? Не съм експерт в това как точно работи между казината и доставчиците на игри, но според мен казиното е това, което плаща на играчите.

Освен това не мисля, че като подадете жалба, ще забавите процеса, но ще оставя всичко на вас. Нашият екип ще бъде готов винаги, когато почувствате, че нашата помощ е наистина необходима. Само, моля, дръжте ни в течение с всички новини относно този проблем.🙏

Автоматичен превод:
Romi

Да, благодаря, да, засега просто ще изчакам и ще им дам необходимото време.. Аз също спрях да играя, защото ако спечеля отново x5000 или над 10k, което е лесно, когато играете завъртания от 4900e. И тогава проверката само се простира..


ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Upheavel

Ако мога да добавя моята гледна точка, ти ми изглеждаш като играч на високи позиции. Казвам го, защото казината са склонни да се интересуват повече от подобни игри просто поради по-високите заложени суми.

Засега не бих се нервирал, това е съвсем нормална стъпка, която казината предприемат в подобни ситуации.

Пожелавам ви бързи чекове и още по-бързи тегления! Ако имате нужда от нещо или имате актуализация, ние сме тук за вас.


Автоматичен превод:
Radka

Разбирам и това също мисля, но те отиват твърде далеч, първото ми теглене е от 11 март, мисля, че казват максимум 7 дни за проверка, това вече е минало и след това казват да, но по-късно спечелихте повече и това трябва трябва да се провери, добре, но какво ще кажете за печалбите преди това трябваше да бъде проверено и вече трябва да имам awnser за това, ако има правилни печалби и изплащане на моите тегления. Мисля, че това са просто глупости

Edited
Автоматичен превод:

Първите 5000 бяха депозирани в банковата ми сметка.. беше разочароващо да чакам, но сега започва да изглежда добре.


получих имейл, че проверките на играта са извършени и правилните печалби

Автоматичен превод:

Първите 5000 бяха депозирани в банковата ми сметка.. беше разочароващо да чакам, но сега започва да изглежда добре.


получих имейл, че проверките на играта са извършени и правилните печалби

Автоматичен превод:

Чудесни новини, разбирате ли, понякога просто трябва да бъдете малко търпеливи. Радвам се, че имате малко пари в сметката си и твърдо вярвам, че още пари ще дойдат при вас възможно най-скоро. Ако имате някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с нас или да ни актуализирате, ако сте получили всичко.

Нека върви възможно най-бързо. 🎉🤗

Автоматичен превод:

Здравейте, аз също имам проблеми с това казино.

Вече подадох жалба тук.

Всичко се случи, когато видях този добър преглед на казиното тук.

Реших да се регистрирам, но преди да направя депозит, говорих с поддръжката, въпреки че прочетох условията и сърцата, реших лично да попитам поддръжката дали има някакви допълнителни ограничения за бразилските играчи и също така попитах каква е минималната сума в BRL валута, това е моята валута в акаунта в казиното, агентът провери и каза не, а също така ми предостави колко трябва да депозирам в криптовалута, отнасяща се до BRL, след което ми предостави институции за депозиране и активиране на бонуса, добре, аз депозиран.

Депозирах и не беше кредитиран бонус, върнах се в поддръжката и съобщих за това, агентът каза, че ще изпрати проблема на отдела, след дълго чакане получих имейл, в който се казваше, че бонусът и плащанията след това с проблеми във валута BRL, върнах се в казиното и казах за това, как не мога да играя поради тази грешка, след което той ме помоли да изтегля депозита си, добре.

Сега започва проблемът.

След това бях помолен да верифицирам акаунта си, за първи път доказателства като телефонна сметка, интернет кредитна карта, данъчно извлечение бяха отказвани многократно, така че си помислих какво означава това и кои са тези хора, върнах се към поддръжката, тук дискусията продължи няколко дни.

Тъй като споменаха, че са много пряма компания, реших да проуча дали това е вярно.

Открих, че работят незаконно в Бразилия, без разрешение да получават депозити и да изискват лични данни от бразилски граждани и изглежда, че лицензът им в Кюрасао също е в очакване, така че нито в Бразилия, нито на която и да е друга територия тази компания има право да прави тези искания, камо ли да задържи моя депозит.

Така че им съобщих това, агентът ми предостави извадка от условията, в която се казва, че е отговорност на потребителя да познава законите за игрите в тяхната юрисдикция, добре, аз го направих, Бразилия позволява казино игри, това, което в момента не позволява, са нередовни казина като техния случай, така че ако казиното не забранява на потребителя в условията си и предлага услугите си в такъв регион, потребителят не е виновен за нищо и все още се счита за измамен от компанията за игри, но компанията за игри е виновна за незаконна дейност, вземане на депозити и събиране на лични данни, тъй като не е мое задължение да знам дали те са оторизирани или не, мога да играя нормално, ако списъкът с ограничени държави в техните условия не го забранява, тогава в този случай частта, в която се говори за отговорността на потребителя в тяхната юрисдикция, не се отнася за моя случай, така че е без значение те да ми го споменават,

Фактът, че поддръжката каза, че разбират перфектно с това, ми предостави имейл за разрешаване на проблема, но въпреки че предоставих адреса на криптовалутата, снимки, адрес плюс документи и Binance профил, не получих плащане и никакъв отговор.

Сега обаче отново поискаха проверка на акаунта и този път приеха всички документи и акаунтът ми беше напълно верифициран. Помолиха ме да опитам да направя теглене през раздела за плащане на казиното, добре, но как да направя теглене, ако всичко е блокирано?

Съобщение в платежната система на казиното казва следното: НЯМА ВЪЗМОЖНО ТЕГЛЕНЕ, така че не мога да тегля.

Но сега получих нещо много странно, искане от казиното да закрие сметката ми и да отвори нова в друга валута. И така, попитах за баланса си, те ми казаха да се свържа с новата сметка, за да поискам баланса си, те ще кредитират всичко към новата сметка.

Що се отнася до създаването на нов акаунт, аз просто им казах да ми изпратят това разрешение по имейл, с подробности за заявката чрез официален имейл от казиното, имейл, който се появява някъде в казиното, това не позволява на казиното да ме обвини в двойно фактуриране и може би да каже, че никога не сте искали това, което ви дава правото да не ми плащате, ако казиното наистина иска да разреши проблема и просто да ми изпрати този имейл, за да спестя.

Те обаче казаха, че не е необходимо да правят това, така че ги попитах дали няма да е по-лесно да платя чрез данните, които изпращат там в имейла, те не го приеха и дори не ми дадоха заявката по имейл.

Така че мисля, че нямат намерение да ми върнат депозита.

Добре оценено казино, но несигурно и много проблематично, не препоръчвам на никого да играе там

Автоматичен превод:
marciogardiniweb55

здравей

ситуацията е доста сложна и със сигурност не е никак приятна. Доколкото мога да кажа, повечето проблеми обаче са възникнали най-напред поради неправилна информация, предоставена от служителя по поддръжката. Бих очаквал да покрия правилната валута от самото начало, наред с други неща...

Ако мога да спекулирам, бих предположил, че казиното не е било добре подготвено за новите бразилски разпоредби.

Може би видяхте тази публикация 👈? Разбира се, може да греша напълно, така че бих искал да знам вашето мнение по този въпрос.


От гледна точка на индекса на безопасност, това е напълно неизмеримо и непредсказуемо.... Същото важи и за всичко, свързано с потребителското изживяване. Като наличие на опции за плащане, KYC процедура и т.н.

И все пак, бъдете сигурни, че ако моите колеги открият нещо несправедливо по време на разрешаването на жалбата, то ще бъде разследвано. „Нашите оценки", както хората се стремят да наричат ​​Индекса на безопасност, описват само измерими аспекти и аз напълно разбирам, че не е толкова очевидно, без да четем подробностите. Затова ви благодаря, че споделяте собствената си борба с другите. Това е ужасно преживяване...


Говорейки за оплаквания, не се колебайте да го актуализирате допълнително — точно тук 👈👈

Да се ​​надяваме, че въпросът ще се реши скоро.



Edited
Автоматичен превод:

Здравейте, току-що прочетох публикацията на ваш приятел и той е прав, затова прочетох правилата и условията на казиното.

Поех инициативата винаги първо да се свързвам с поддръжката, за да съм сигурен, че няма проблеми и допълнителни ограничения, ако потвърдя, че всичко е наред, отивам там и депозирам.

Но единственото нещо, което казиното може да направи, е да върне депозита ми по алтернативен начин, това е честно, много казина тук вече са направили това, ето един наскоро разрешен случай, https://casinoguru-int.com/pt/avaliacao-run4win-casino#tab=js-tab-reviews алтернативно плащане отне време, но сега беше разрешено. Трябва да редактирам това по-късно.


Проблемът е, че правителството е упълномощило много казина и също така е блокирало много, така че собственикът на казиното е този, който трябва да знае дали е упълномощен или не, той трябва да знае, че ако наруши законовите бариери и ще бъдат наложени наказания и като потребител аз не съм длъжен да проучвам казино по казино, за да видя разрешението им, така че ако казиното не ме блокира и никой закон не забранява игрите, потребителят трябва само да прочете правилата и условията и да провери дали той може да се регистрира и депозира. След като казиното получи сумата, ако играчът е спечелил или е имал проблеми със залагането, казиното трябва да върне или изплати печалбата. Самият PROCON казва, че в случай на платформи за онлайн казино хазарт, където потребителят може да депозира, той също има право да тегли, ако е спечелил, без да нарушава правилата на този уебсайт, всичките му печалби трябва да бъдат изплатени и това важи и за международни случаи, в случай че юрисдикцията, където казиното има своите административни сектори, не сътрудничи на разследванията, тогава в този случай доставчикът на плащания ще бъде санкциониран. С други думи, никой не може да вземе това, което му принадлежи.

Те имат действащ лиценз за Кюрасао, така че не е безопасно място за депозиране на големи суми пари, да не говорим за криптовалути, един трудолюбив гражданин няма да намери за приятно да се налага да моли, за да получи печалбите си или да възстанови парите си, доколкото можете да видите, те плащат само ако искат, трябва да имате двоен късмет, един да спечели и един да получи, в допълнение всяка грешка в системата на казиното, засегнатият сте вие.

Накратко: депозирах, мога да го докажа, казиното направи грешка, мога да го докажа, проверих акаунта си, мога да го докажа, не мога да отворя нова сметка, както искат, без да предоставят нещо официално, мога да го докажа, не съм им нанесъл никакви щети, мога да го докажа. Тогава защо парите не могат да бъдат върнати?


Автоматичен превод:
marciogardiniweb55

Добре е да сте толкова добре информирани, докато се регистрирате в казино. Много вдъхновяващо. 👍

Също така съм съгласен, че операторите и собственикът на казиното трябва да направят всичко възможно, за да бъдат в крак с всяка правна промяна, защото ако не успеят да си осигурят най-важната роля, която имат – да изплащат печалбите – играчите няма да се интересуват много от извинения.

Затова се надявам, че вашата жалба ще послужи като напомняне за задълженията на казиното и ще насърчи играчите да бъдат внимателни.

В жалбата току-що забелязах актуализация, в която се казва, че тегленето ще бъде пуснато. Уведомете ни, щом имате парите, моля. Надяваме се, че няма да отнеме много време 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини