преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casoo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е много опасно за играча за игра на ролери на живо, тъй като ако изведнъж има проблем с връзката с интернет, това казино 100% не плаща печалбите ви. И след няколко пъти се оплаквам за този проблем, това казино блокира акаунта ми и след това правя нов акаунт в това казино, когато загубя, те все още приемат моя депозит, но когато искам теглене за печелившите пари, това казино ми изпраща имейл и след това това казино просто ми връща парите от депозита, без да плащам печелившите ми пари, това казу е лошо казино и измама казино👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
This casino is verry dangerous for the player for play live roullete,because if suddenly have problem with the connection internet,this casino 100% not pay your winning money.And than several time i complain for this problem,this casino blocked my account and than i make new account in this casino,when i loss,they still accept my deposit but when i want withdrawal for the winning money,this casino send me email and than this casino just refund back my deposit money without pay my winnig money,this casoo is bad casino and scam casino👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Искам да кажа, ако имате проблеми с интернет връзката си и се опитвате да заложите, да речем число, където топката кацне, но залогът не се приема, защото връзката ви е прекъсната, тогава казиното не може да изплати печалбите. Това може да се случи от време на време на казино играчи на живо.
I mean, if you have issues with your internet connection and you try to bet let's say a number where the ball lands, but the bet isn't accepted because your connection is interrupted, then the casino can't pay out the winnings. This can happen from time to time to live casino players.
Искам да кажа, че събитието има проблем с връзката с интернет, но състезанието, което все още залагам в тази игра и след като спечеля, не спечелих печалбите си от залога си, но когато играя на събитие в Ким Вегас, имам проблем с връзката, което условие аз все още залагам на масата на roullete и когато печеля, ким вегас ви плаща колко пари от залога ми. И след това casoo ми дайте снимка на екрана, не трябва да записвате номера на масата и часа, а тази снимка на екрана не е ясна. Още 1 мисля от casoo, когато играя, използвам новия си акаунт и когато губя, casoo не каза нищо и когато го получих, спечелвайки $ 500aud с депозита само $ 100, casoo не искам да плащам моите печеливши пари с причината, ако използвам 2account, и casoo върнете парите ми за възстановяване на $ 100aud, casoo е казиното на копелето и измамата👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
I mean event have problem with the internet conection but the comdition i still bet in this game and than when i win,i didnt got it my winning money from my bet,but when i play at kim vegas event have problem with the connection that condition i still betting at roullete table and when im winning,kim vegas pay u how much money from my wager.And than casoo give me screen shot to me dont have write down the table number and the time and that screen shot is not clear.And 1 more think from casoo when i play use my new account and when im lossing,casoo didnt say anything and when i got it winning $500aud with the deposit just $100 ,casoo dont want pay my winning money with the reason if im using 2account,and casoo pay back my refund money $100aud,casoo is the bastard and scam casino👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Искам да кажа, че събитието има проблем с връзката с интернет, но състезанието, което все още залагам в тази игра и след като спечеля, не спечелих печалбите си от залога си, но когато играя на събитие в Ким Вегас, имам проблем с връзката, което условие аз все още залагам на масата на roullete и когато печеля, ким вегас ви плаща колко пари от залога ми. И след това casoo ми дайте снимка на екрана, не трябва да записвате номера на масата и часа, а тази снимка на екрана не е ясна. Още 1 мисля от casoo, когато играя, използвам новия си акаунт и когато губя, casoo не каза нищо и когато го получих, спечелвайки $ 500aud с депозита само $ 100, casoo не искам да плащам моите печеливши пари с причината, ако използвам 2account, и casoo върнете парите ми за възстановяване на $ 100aud, casoo е казиното на копелето и измамата👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
I mean event have problem with the internet conection but the comdition i still bet in this game and than when i win,i didnt got it my winning money from my bet,but when i play at kim vegas event have problem with the connection that condition i still betting at roullete table and when im winning,kim vegas pay u how much money from my wager.And than casoo give me screen shot to me dont have write down the table number and the time and that screen shot is not clear.And 1 more think from casoo when i play use my new account and when im lossing,casoo didnt say anything and when i got it winning $500aud with the deposit just $100 ,casoo dont want pay my winning money with the reason if im using 2account,and casoo pay back my refund money $100aud,casoo is the bastard and scam casino👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
В повечето казина е забранено създаването на множество акаунти, така че сте нарушили техните условия. Те не казаха нищо, защото не знаеха, че имате повече акаунти. Но след като поискахте тегленето, те провериха акаунта ви за първи път и след това разбраха, че вече имате такъв. Това е стандартен процес.
It's forbidden in most of casinos to create multiple accounts so you breached their terms and conditions. They didn't say anything, because they didn't know you have more accounts. But once you asked for the withdrawal, they checked your account for the first time and then realized you already have one. It's a standard process.
Не разбираш, casoo блокира акаунта ми, защото се оплаквах, ако те изневеряват, когато залагам на live roullete и отколкото защото casoo блокира акаунта ми, така че отварям новия акаунт, проблемът е защо casoo ме накара да играя с нов акаунт, когато загубя ? И тогава, когато спечеля $ 500 casoo, не искам да платя моите печеливши пари и casoo да върна парите ми $ 100? Това справедливо ли е за мен?
U not understand,casoo block my account because i was complain if they do cheat when i wager at live roullete and than because casoo block my account so i open the new account,the problem is why casoo kept me play with new account when i loss? And than when i win $500 casoo dont want pay my winning money and casoo refund back my money $100? That is fair for me?
За връзката интернет, за мен, когато играя в кимвегас и имах същия проблем с казу, но когато печеля за залога си в кимвегас, кимвегас изплаща целия ми залог
For the connection internet,for me when i play at kimvegas and i got it the same problem with casoo,but when im winning for my wager at kimvegas,kimvegas pay all full my wager
Разбирам го много добре. Казиното затвори сметката ви, може би са я закрили по причина, която според вас не е честна - това може да се случи и поради това можете да се оплачете срещу казиното. Но когато отворихте нов акаунт (тъй като затвориха първия ви акаунт), нарушихте техните условия. В този случай те имат основателна причина да закрият втората сметка.
Само защото са закрили първия ви акаунт по някаква причина, не можете да го поправите, като отворите нов.
I understand it very well. The casino closed your account, maybe they closed it for a reason that isn't fair according to you - that can happen and you could complain against the casino because of this. But when you opened a new account (because they closed your first account), you breached their terms and conditions. In that case, they have rightful reason to close the 2nd account.
Just because they closed your first account for any reason, you can't fix it by opening a new one.
Но това вече е минало и това казуо е измамата онлайн казино, ако гледате за казино на живо в казус без залог, който никога няма да има проблем с връзката, но ако залагате/залагате в казиното на живо, 100% ще има проблем с връзка и последното казу никога не плащат печелившите ви пари
But this already past and this casoo is the scam online casino,if u watch for live casino at casoo without wager that is never have problem with the connection but if u betting/wager in the live casino,100% will be have problem with the connection and the final casoo never pay your winning money
Първият, който ми затвори акаунта, защото се оплаквах и когато casoo се опита да ми обясни, никога не ми го дават ясната снимка на екрана и в тази снимка на екрана не трябва да записвате каква е играта на доставчика на тази снимка на екрана и номера от игрите в тази снимка на екрана
The fist they closed my account because i was complain and when casoo try to explain for me,they never give it to me the clear screen shot and in this screen shot dont have write down what is the provider game of this screen shot and the number of the games in this screen shot
Здравей,
Имах и неприятно преживяване с казино Casoo.
Печалбите ми от $ 500 не бяха изплатени поради несправедливи правила и фалшиви обвинения.
Играх игра „Summer Holiday" с минимален залог от $ 1.
Те твърдяха, че залагам $ 20, докато все още залагам и на бонус.
Бях сигурен, че никога не съм залагал $ 20, просто защото не мога да си позволя, дори ми изпратиха екранни снимки на моите високи залози! все пак не бях убеден.
Накрая разбрах, че максималният залог на горния слот е максимум 10 долара (не 20 долара) за разлика от това, което те твърдят, плюс историята на играта ми на този конкретен ден изчезна един ден по -късно. Те бяха щастливи да ме обвинят в разочарование, бяха още по -изкривени, като обявиха там окончателно решение, без плащания, правете каквото искате, оплаквайте се на Casino Guru или на всяко друго казино.
Играта за лятната ваканция ви дава възможност да преиграете 15 -те безплатни завъртания, ако искате, не съм ги налагал и не съм се забърквал с тях, това са правилата на играта,: преиграйте безплатни завъртания, приема печалбите или изберете мистериозна парична изненада в кутия. Избрах повторни безплатни завъртания.
Играйте на свой риск с определени казина.
Имам всички екранни снимки, имейли и подробности, но реших да не губя повече време за това. Никога не съм споделял с нито една социална медия или преса, както първоначално съм искал.
Вярвам, че негативността и фалшивите обвинения в крайна сметка ще накарат много играчи да играят другаде.
Не ме интересува, те могат да запазят моите 500 долара.
За разбирането.
Брилон.
Hi,
I have had an unpleasant experience with Casoo casino too.
My winnings of $500 were not paid due unfair rules and false accusations.
I played "Summer Holiday" game with minimum bet of $1 .
They claimed I bet $20 while still wagering and on bonus.
I was certain I never bet $20 , simply cause I can't afford to, they even sent me screen shots of my high bets ! still I was not convinced.
Finally , I realized that maximum bet on above slot is $10 maximum ( not $20 ) unlike what they alleged, plus the history of my playing on that particular day disappeared one day later. They were happy to accuse me of frustration, they were even more twisted while announcing there final decision , no payments, do what you wish, complain to Casino Guru or any other casino body.
The summer Holiday game gives you the chance to replay the 15 free spins if you want, I did not impose it or fiddled with it, these are the game rules, : replay free spins, accepts the winnings or chose a mystery cash surprise in a box. I chose replay free spins.
Play at your own risk with certain casinos.
I have all the screenshots, emails and details, but I decided not to waste any more of my time on this. I never shared with with any Social media or press as I initially intended.
I believe the negativity and the false accusations will end up causing many players to play elsewhere.
I don"t care, they can keep my $500.
Regards.
Brillon.
Считам, че всъщност трябва да подадете жалба по този въпрос. Ако не са променили вашата история на игрите, те няма да се страхуват да я споделят с нас, за да докажат, че грешите.
Просто не разбирам защо са направили това за 500 долара? Това е странно...
I believe you should actually submit a complaint regarding this. If they didn't change your gaming history, then they won't be afraid to share it with us in order to prove you're wrong.
I just don't understand why would they did this for $500? That's strange...
Здравей Даниел,
Благодаря ви за отговора.
Аз се оплаках, първият посредник в казиното обясни, че Casoo Casino отказа да преговаря, тъй като акаунтът на мениджър не е предоставен на Casoo, вторият посредник отхвърли жалбата ми, защото е свързана с правилата за бонуси.
Намирах за подозрително, че историята на играта, свързана с печалбите, изчезна един или два дни след печалбите.
Отказът за теглене се основава първо на висок залог в евро 22, след това причината се променя на $ 20 висок залог, максималният залог на играта е $ 10, който никога не съм прилагал.
Повторението на 15 -те безплатни завъртания се считаше за противоречащо на правилата! играта предлага възможност за преиграване на 15 безплатни завъртания. Не се споменава правило относно повторното пускане на безплатни завъртания. Повтарянето на 15 -те безплатни завъртания генерира печалба от 22 долара, което се считаше за висок залог при залагане. Как може някой да разбере това?
Друго казино, докато залагам, ако играя игра „Summer Holiday", ми позволява да преиграя 15 -те безплатни завъртания, стига да има налична сума и да не се изразходва напълно, след като достигна бонус, играта няма да ми позволи да преиграя безплатно завъртания, това беше открито след горния опит с Casoo. За да избегне изненади, второто казино приложи уважително справедливо решение. Докато сте с бонус пари, не можете да преиграете безплатни завъртания. Но Casoo не приложи подобна опция, вместо това обвиниха играча в нарушаване на правилата, докато аз нямах нито намерение, нито знание да нарушавам правилата с наличната опция за безплатни завъртания за повторение. Те самите не знаеха и скочиха до заключението за $ 22 и 22 евро висок залог, аз им доказах грешката, че $ 22 не е възможно, тъй като максималният залог е $ 10, те пожелаха да не отменят окончателното решение и поддържаха, че аз съм причинил $ 22 залагам.
И накрая, честно казано съм над това, използвам много други казина, има много, винаги чета отзивите ви за казината, преди да играя и да инвестирам. Благодаря за цялата подробна информация.
Приятен ден.
Брилон.
Hello Daniel,
Thank you for your reply.
I did complain, the first casino mediator explained that Casoo Casino refused to negotiate since a Manager's account was not granted to Casoo, the second mediator rejected my complain cause it is related to bonus rules.
I found it suspicious that my gaming history related to winnings disappeared one or two days after the winnings.
Withdrawal rejection was based first on euro 22 high bet, then the reason changed to $20 high bet, the game maximum bet is $10 which I never applied.
Replaying the 15 free spins was considered as against the rules ! the game offers the option of replaying the 15 free spins. No rule is mentioned regarding replaying free spins. Replaying the 15 free spins generated $ 22 winnings which was considered as a high bet while wagering. How could any one figure this out ?
Another casino, while wagering , if I play " Summer Holiday " game it allows me to replay the 15 free spins as long as cash amount is available and not fully spent, once I reach the bonus money the game will not allow me to replay free spins, this was discovered after above Casoo experience. So to avoid surprises the second casino applied a respectful fair solution. While on bonus money, replaying free spins is not possible. But Casoo did not apply similar option instead they accuse the player of breaking the rules while I had neither the intention nor the knowledge to break the rules with available replay free spins option. They themselves did not know and jumped to the conclusion of $22 and euro 22 high bet , i proved them wrong that $ 22 is not possible since maximum bet is $ 10, they wished not to undo the final decision and maintained that I caused $ 22 bet.
Finally, I am honestly over it , I use many other casinos , there is plenty , I always read your feedback about casinos before playing and investing. Thank you for all the detailed information.
Have a great day.
Brillon.
Исках да проверя жалбите, които подадохте, но вероятно не сте ги подали с помощта на този форум акаунт и имейл адрес. Не успях да го намеря.
Както и да е, ако не искате да се занимавате повече с това, това е ваше решение. Имате ли вече ново любимо казино?
I wanted to check the complaints you submitted, but you probably didn't submit them using this forum account and e-mail address. I wasn't able to find it.
Anyway, if you don't want to deal with it anymore, it's your decision. Do you already have a new favourite casino?
Здравей Даниел,
Нямам нищо против да пусна нова жалба на сайта на Гуру, персоналът на Casoo каза, че това е окончателно решение без теглене, те са ми върнали депозита, използвах го един месец по -късно, когато разбрах, че моят случай е безнадежден. Ако мислите, че не е късно, ще го направя.
Никога не съм имал проблеми с казината за награди, подобно ми харесват jackpotcity и Royal Vegas.
Не съм професионалист, просто опитвам късмета си от време на време ...
Hi Daniel,
I wouldn't mind launching new complaint on Guru site, Casoo staff said it was a final decision no withdrawal , they refunded my deposit , i used it one month later when I realized that my case is hopeless . If you think it is not too late, I will.
I have never had issues with Rewards casinos, similarly I like jackpotcity and Royal Vegas.
I am not a pro, i just try my luck every now and then...
Никога не е твърде късно. Ако смятате, че с вас не се отнасят справедливо, струва си да подадете жалба 🙂
It's never too late. If you think you weren't treated fairly, it's worth it to submit a complaint 🙂
Здравей Даниел,
Току -що подадох жалба за Casino Guru, както и екранни снимки и имейл от Casoo, в който се обяснява, че сумата на отменените безплатни завъртания се счита за заложена, дори ако безплатните завъртания са отменени. Така че, като възпроизвежда безплатните завъртания, играчът непреднамерено нарушава правилата автоматично, без дори да знае това. Звучи като усукан капан. Самите те не знаеха това, докато се преструваха, че се обаждат на Microgaming. Ако е правилно, никъде не се споменава. Никой никога не би могъл да го разбере.
Сега, след като знаят причината, предприели ли са някакви стъпки, за да избегнат невинни играчи да попаднат в същия капан?
Играчът не е виновен тук, като просто избира опция, която се предлага?
Вярвам на решението ви по този въпрос.
За разбирането.
Брилон.
Hi Daniel,
I just submitted a complaint on Casino Guru as well as screenshots and an email from Casoo explaining that the cancelled free spins wagered amount is considered wagered even if free spins are cancelled. So by replaying the free spins the player is unintentionally breaking the rules automatically without even knowing that. It sounds like a twisted trap. They themselves did not know that as they pretended they called Microgaming. If it is correct, it is not mentioned anywhere. Nobody could ever figure it out.
Now that they know the reason, did they take any steps to avoid innocent players from falling in the same trap ?
The player is not guilty here by simply chosing an option that is offered?
I trust your decision on this matter.
Regards.
Brillon.
Всъщност просто разглеждам вашия случай тук https://casino.guru/casoo-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-voided и вярвам, че Кристина успя да намери важната част от техните Условия и Условия. Казахте, че понякога преигравате безплатните завъртания, защото това е разрешено от слота (това е една от неговите функции). ТС на казиното ясно казват, че е забранено КУПУВАНЕ и ... REPLAY залози, докато играете с бонус средства. Точно това сте направили според това, което описахте тук.
Actually, I'm just looking at your case here https://casino.guru/casoo-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-voided and I believe Kristina managed to find the important part of their Terms and Conditions. You said that you sometimes replay the free spins, because it's allowed by the slot (it's one of it's features). The casino's TCs clearly say that it's forbidden to PURCHASE and ... REPLAY bets while playing with bonus funds. That's exactly what you've done according to what you described here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.