преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinova - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей
Регистрирах си акаунт в Casinova.com. Никога не съм използвал бонус, нито дори едно безплатно завъртане. Депозирах $ и сега съм стигнал до $. Имам $ в баланса си и 3x$ тегления в процес на проверка. Заявих ги според лимита от едно теглене на 24 часа и 3 активни едновременно. Първото теглене се случи в същия ден, в който открих акаунта - 5 юни. Следващите 2 са на 6 и 7 юли.
Писах в чата на живо почти всеки ден след рекламирания им 3-дневен срок за теглене за електронни преводи на Interac, само за да ми кажат, че има забавяне в обработката, което е или заради проверки за сигурност, или заради голям обем тегления, обработвани от техния „финансов екип", но те така и не можаха да уточнят какво точно. Предложих да им предоставя предварително моята KYC/информация за проверка и документи, но многократно ми беше казано, че това не е необходимо засега и че ако в даден момент се наложи, ще бъда уведомен. В секцията за проверка в моя акаунт пише, че не е необходима документация. Казаха ми също, че тегленията са възможни без проверка.
Вече е 15 юли и освен 3-те имейл известия за теглене, получени на същата дата като тегленията, няма абсолютно никакъв напредък. Знам, че във въпросника за оплаквания на CasinoGuru пише да се изчака 2 седмици, но аз съм теглил от по-популярни сайтове и това никога не е отнемало толкова време. Винаги ли ще отнема толкова време? Не искам да чакам няколко месеца. Попитах за времева рамка и не получих отговор, освен предварително написаните им отговори, че не знаят нищо.
П.С. Току-що говорих в чата на живо. Запазих доказателството. Агентът за обслужване на клиенти току-що каза, че всичките ни плащания са забавени. Няма край за мен. Моля, помогнете.
Hi
I registered an account on Casinova.com. I never once used a bonus nor even a single free spin. I have deposited $ and now I'm up to $. I have $ in my balance and 3x$ withdrawals under review. I have requested them as per the limit of one per 24 hours and 3 active at the same time. The first withdrawal occurred the same day I opened the account on June 5. The subsequent 2 we're on July 6 and 7.
I have written to live chat basically every day after their advertised 3-day withdrawal timeframe for Interac e-transfers only to be told there is a delay in processing that is either for security checks or high volumes of withdrawals handled by their "finance team" but they could never specify which. I offered to give them my KYC/verification information and documents in advance but was told repeatedly that this was not necessary for the time being and that if it was to be at one point, I would be notified. The verification section on my account says no documentation is needed. I was also told withdrawals are possible without verification.
It's July 15th now and other than the 3 withdrawal email notifications received on the same date as the withdrawals, there has been absolutely no progress. I know the CasinoGuru complaints questionnaire says to wait for a 2-week period but I have withdrawn from more popular sites and this absolutely never took so long. Will this always take that long ? I do not wanna wait for multiple months. I asked for a timeframe and was not given an answer other than their pre written ones about not knowing anyting.
Ps just spoke to live chat. I kept proof. The customer service agent just said all our payouts are delayed. There in no end in sight for me. Please help.
Вярно е, че нашият екип по жалбите не е в състояние да се намеси преди 14-дневния срок, както казахте.
Разбира се, можете да подадете жалбата си по всяко време. Понякога това дори помага да се ускорят нещата, когато казиното види, че е подадена жалба.
Въпреки че в казиното е имало голям брой тегления, това е дълго време, откакто сте чакали тегленето си, особено ако не е необходима проверка.
Затова, моля, следвайте тази връзка и изпратете жалбата си. Нашият екип ще се заеме с нея възможно най-скоро.
It is true that our complaint team is not able to intervene before the 14-day time frame, as you said.
You can, of course, submit your complaint at any time, though. Sometimes it even helps speed things up whenever a casino sees that there has been a complaint submitted.
Even though there has been a high number of withdrawals at the casino, this has been a long time you have been waiting for your withdrawal, especially if there is no verification involved.
So, please follow this link and submit your complaint. Our team will get into it as soon as possible.
Опасявам се, че Casinova е под ръководството на органа за хазартни игри в Анжуан, а не в Кюрасао. Имах едно положително взаимодействие с казино в Кюрасао. Те платиха изцяло без забавяне. Но това е много по-различно с това казино, лицензирано от органа за хазартни игри в Анжуан.
Im afraid casinova is under anjouan gaming authority and not curacao. I've had 1 positive interaction with a curacao casino. They paid in full without delay. But this has been much difcerent with this anjouan authority licenced casino.
Ами, честно казано, не знаем много за това казино, тъй като досега са подадени само 2 потребителски отзива.
Но когато проверите оплакванията им, можете да видите, че някои от тях вече са решени и играчите наистина са получили заплащане. Това може да е добър знак, според мен.
И също така, както потребителят по-горе вече писа, казиното всъщност работи под егидата на Коморските острови (AOFA) . 🤷♀️
Well, to tell you the truth, we don't know much about this casino, as there are only 2 user reviews submitted until now.
But when you check their complaints, you can see that some of them are already resolved and players actually really got paid. This could be a good sign, I believe.
And also, as the user above already wrote, the casino really operates under the Comoros (AOFA), actually. 🤷♀️
Не виждам отзив, изпратен от профила ви, така че всъщност не разбирам какво имате предвид. 🤷♀️
Получихте ли някакво обяснение от казиното защо тегленията ви не се обработват?
I see no review submitted from your account, so I don't really understand your point, actually. 🤷♀️
Did you get any explanation from the casino about why your withdrawals are not processed, though?
Бихте ли ни казали точната дата, на която сте поискали тегленията?
Опасявам се, че всъщност все още не знаем тази информация и ни е необходима, за да може екипът ни по жалбите да се намеси, в случай че не ви платят в рамките на 14-дневния срок.
Could you please tell us the exact date you requested the withdrawals?
I'm afraid we still don't know this information, actually, and we need it so our complaint team can intervene in case they won't pay you within the 14-day time frame.
Радвам се, че най-накрая започнаха да плащат.
И така, колко още трябва да изтеглите сега?
I'm glad they finally started to pay.
So how much do you still have to withdraw now?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.