НачалоФорумКазинаCasinova - обща дискусия

Casinova - обща дискусия

3 481 преглеждания 34 отговора |
преди 5 месеца
|
1 23
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinova - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Здравей

Регистрирах си акаунт в Casinova.com. Никога не съм използвал бонус, нито дори едно безплатно завъртане. Депозирах $ и сега съм стигнал до $. Имам $ в баланса си и 3x$ тегления в процес на проверка. Заявих ги според лимита от едно теглене на 24 часа и 3 активни едновременно. Първото теглене се случи в същия ден, в който открих акаунта - 5 юни. Следващите 2 са на 6 и 7 юли.


Писах в чата на живо почти всеки ден след рекламирания им 3-дневен срок за теглене за електронни преводи на Interac, само за да ми кажат, че има забавяне в обработката, което е или заради проверки за сигурност, или заради голям обем тегления, обработвани от техния „финансов екип", но те така и не можаха да уточнят какво точно. Предложих да им предоставя предварително моята KYC/информация за проверка и документи, но многократно ми беше казано, че това не е необходимо засега и че ако в даден момент се наложи, ще бъда уведомен. В секцията за проверка в моя акаунт пише, че не е необходима документация. Казаха ми също, че тегленията са възможни без проверка.


Вече е 15 юли и освен 3-те имейл известия за теглене, получени на същата дата като тегленията, няма абсолютно никакъв напредък. Знам, че във въпросника за оплаквания на CasinoGuru пише да се изчака 2 седмици, но аз съм теглил от по-популярни сайтове и това никога не е отнемало толкова време. Винаги ли ще отнема толкова време? Не искам да чакам няколко месеца. Попитах за времева рамка и не получих отговор, освен предварително написаните им отговори, че не знаят нищо.



П.С. Току-що говорих в чата на живо. Запазих доказателството. Агентът за обслужване на клиенти току-що каза, че всичките ни плащания са забавени. Няма край за мен. Моля, помогнете.

Редактирано
Автоматичен превод:
JoshAllenAppreciater
преди 5 месеца

Вярно е, че нашият екип по жалбите не е в състояние да се намеси преди 14-дневния срок, както казахте.

Разбира се, можете да подадете жалбата си по всяко време. Понякога това дори помага да се ускорят нещата, когато казиното види, че е подадена жалба.

Въпреки че в казиното е имало голям брой тегления, това е дълго време, откакто сте чакали тегленето си, особено ако не е необходима проверка.

Затова, моля, следвайте тази връзка и изпратете жалбата си. Нашият екип ще се заеме с нея възможно най-скоро.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря, публикувах оплакването си.

Автоматичен превод:
yavas197348 изтри публикацията
преди 5 месеца

Току-що отворих сметката си. Досега не съм теглил нищо.

Автоматичен превод:
yavas197348 изтри публикацията
yavas197348 изтри публикацията
преди 5 месеца

Опасявам се, че Casinova е под ръководството на органа за хазартни игри в Анжуан, а не в Кюрасао. Имах едно положително взаимодействие с казино в Кюрасао. Те платиха изцяло без забавяне. Но това е много по-различно с това казино, лицензирано от органа за хазартни игри в Анжуан.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
yavas197348 изтри публикацията
преди 5 месеца

Ами, честно казано, не знаем много за това казино, тъй като досега са подадени само 2 потребителски отзива.

Но когато проверите оплакванията им, можете да видите, че някои от тях вече са решени и играчите наистина са получили заплащане. Това може да е добър знак, според мен.

И също така, както потребителят по-горе вече писа, казиното всъщност работи под егидата на Коморските острови (AOFA) . 🤷‍♀️


Автоматичен превод:
yavas197348 изтри публикацията
yavas197348
преди 4 месеца

Не виждам отзив, изпратен от профила ви, така че всъщност не разбирам какво имате предвид. 🤷‍♀️

Получихте ли някакво обяснение от казиното защо тегленията ви не се обработват?

Автоматичен превод:
yavas197348 изтри публикацията
yavas197348
преди 4 месеца

Бихте ли ни казали точната дата, на която сте поискали тегленията?

Опасявам се, че всъщност все още не знаем тази информация и ни е необходима, за да може екипът ни по жалбите да се намеси, в случай че не ви платят в рамките на 14-дневния срок.

Автоматичен превод:
yavas197348 изтри публикацията
преди 4 месеца

Току-що изплатиха трите ми тегления. Отне ми 15 дни да ги получа.

Автоматичен превод:
yavas197348 изтри публикацията
преди 4 месеца

Няма да показвам чувствителна информация. Все още имам отворена жалба и ще я държа отворена, докато не платят напълно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моя грешка. Чаках от 5 юли. Отне 18 дни.

Автоматичен превод:
JoshAllenAppreciater
преди 4 месеца

Радвам се, че най-накрая започнаха да плащат.

И така, колко още трябва да изтеглите сега?

Автоматичен превод:
1 23

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини