преди 1 година
Поне завършва щастливо. Пожелавам ви по-бързо теглене следващия път, когато имате такъв късмет. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
0
Поне завършва щастливо. Пожелавам ви по-бързо теглене следващия път, когато имате такъв късмет. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
Здравейте, играх в казино sky, но изведнъж ми затвориха сметката, без да изплатят моите 51 евро, които са ми останали в игралната ми сметка, всичките ми документи бяха одобрени и извадих печалби, бях в контакт с тях не знам колко пъти, без да получа парите си, те казват, че трябва да се свържа с моята банка и да получа документите си в PDF файл, те имат документите ми, но не получават парите ми и вие плащате парите преди вас затворете нечий акаунт, можете ли да ми помогнете и т.н. Lillemor
Hello, I have played at casino sky, but all of a sudden they close my account, without paying out my 51 euros that I have left in my gaming account, all my documents were approved, and I have taken out winnings, I have been in contact with them know not how many times without getting my money, they say I have to contact my bank and get my documents in a PDF file, they have my documents, but don't get my money and you pay the money before you close someone's account, can you help me etc. Lillemor
Hej har spelat på casino sky, men helt plötsligt stänger dom ner mitt konto , utan att betala ut mina 51 euro som jag har kvar på mitt spelkonto, alla mina document var godkända , och har plockat ut vinster , har varit i kontakt med dom vet inte hur många gånger utan att få mina pengar , dom säger att jag måste kontakta min bank o få mina document på PDF fil, dom har mina document, men får inte ut mina pengar och man betalar väl ut pengarna innan man stänger ner någons konto, kan ni hjälpa mig mvh Lillemor
Казиното даде ли ви някаква причина да закриете акаунта си? Случило ли се е, след като сте поискали теглене, може би?🤔
Моля, предоставете малко повече информация за този проблем, за да можем да ви помогнем и да проучим.
Did the casino give you any reason for closing your account? Did it happen after you requested a withdrawal, perhaps?🤔
Please provide some more information about this issue so we can help you out and investigate.
Е, не ми дадоха причина, бях влязъл и играех през деня, после по-късно вечерта. когато щях да играя, не се получи, имах теглене, което беше на път, но дори не ме информираха, че са затворили сметката ми и мисля, че се уверяват, че ако има пари сметката на играта, те ги изплащат, преди да затворят акаунта ми, така че се боря с тях от края на април, включително Lillemor
Well, they didn't give me a reason, I had been in and played during the day, then later in the evening. when I was going to play, it didn't work, I had a withdrawal that was on its way, but they didn't even inform me that they had closed my account, and I think they make sure that if there is money in the game account, they pay out them before they close my account, so I have been fighting with them since the end of April, including Lillemor
Nä dom gav mig ingen anledning, jag hade varit inne o spelat på dagen, sen senare på kvällen. när jag skulle spela så gick det inte, jag hade ett uttag som var på väg , men dom informerade inte mig ens att dom hade stängt mitt konto, och tycker ju att man ser till att om det finns pengar på spelkontot så betalar man väl ut dom innan man stänger mitt konto, så jag har stridit med dom sedan i slutet av april mvh Lillemor
Това продължава от доста време, бих казал. Още ли поддържате връзка с тях?
Можете да опитате да подадете жалба тук с нашия екип, въпреки че не бих очаквал много от това казино. Нашият екип обаче ще направи всичко възможно, за да разреши вашия случай. Ето връзката, ако се интересувате.
Уведомете ни за всички новини относно всичко това, моля.
That's been going on for a long time now, I would say. Are you still in contact with them?
You could try to file a complaint here with our team, even though I wouldn't expect much from this casino. Our team will do their best to get your case solved, though. Here's the link if you're interested.
Let us know about any news regarding all this, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.