преди 1 година
Поне завършва щастливо. Пожелавам ви по-бързо теглене следващия път, когато имате такъв късмет. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Поне завършва щастливо. Пожелавам ви по-бързо теглене следващия път, когато имате такъв късмет. 😉
At least it ends happily. I just wish you a quicker withdrawal next time you are so lucky. 😉
Здравейте, играх в казино sky, но изведнъж ми затвориха сметката, без да изплатят моите 51 евро, които са ми останали в игралната ми сметка, всичките ми документи бяха одобрени и извадих печалби, бях в контакт с тях не знам колко пъти, без да получа парите си, те казват, че трябва да се свържа с моята банка и да получа документите си в PDF файл, те имат документите ми, но не получават парите ми и вие плащате парите преди вас затворете нечий акаунт, можете ли да ми помогнете и т.н. Lillemor
Hello, I have played at casino sky, but all of a sudden they close my account, without paying out my 51 euros that I have left in my gaming account, all my documents were approved, and I have taken out winnings, I have been in contact with them know not how many times without getting my money, they say I have to contact my bank and get my documents in a PDF file, they have my documents, but don't get my money and you pay the money before you close someone's account, can you help me etc. Lillemor
Hej har spelat på casino sky, men helt plötsligt stänger dom ner mitt konto , utan att betala ut mina 51 euro som jag har kvar på mitt spelkonto, alla mina document var godkända , och har plockat ut vinster , har varit i kontakt med dom vet inte hur många gånger utan att få mina pengar , dom säger att jag måste kontakta min bank o få mina document på PDF fil, dom har mina document, men får inte ut mina pengar och man betalar väl ut pengarna innan man stänger ner någons konto, kan ni hjälpa mig mvh Lillemor
Казиното даде ли ви някаква причина да закриете акаунта си? Случило ли се е, след като сте поискали теглене, може би?🤔
Моля, предоставете малко повече информация за този проблем, за да можем да ви помогнем и да проучим.
Did the casino give you any reason for closing your account? Did it happen after you requested a withdrawal, perhaps?🤔
Please provide some more information about this issue so we can help you out and investigate.
Е, не ми дадоха причина, бях влязъл и играех през деня, после по-късно вечерта. когато щях да играя, не се получи, имах теглене, което беше на път, но дори не ме информираха, че са затворили сметката ми и мисля, че се уверяват, че ако има пари сметката на играта, те ги изплащат, преди да затворят акаунта ми, така че се боря с тях от края на април, включително Lillemor
Well, they didn't give me a reason, I had been in and played during the day, then later in the evening. when I was going to play, it didn't work, I had a withdrawal that was on its way, but they didn't even inform me that they had closed my account, and I think they make sure that if there is money in the game account, they pay out them before they close my account, so I have been fighting with them since the end of April, including Lillemor
Nä dom gav mig ingen anledning, jag hade varit inne o spelat på dagen, sen senare på kvällen. när jag skulle spela så gick det inte, jag hade ett uttag som var på väg , men dom informerade inte mig ens att dom hade stängt mitt konto, och tycker ju att man ser till att om det finns pengar på spelkontot så betalar man väl ut dom innan man stänger mitt konto, så jag har stridit med dom sedan i slutet av april mvh Lillemor
Това продължава от доста време, бих казал. Още ли поддържате връзка с тях?
Можете да опитате да подадете жалба тук с нашия екип, въпреки че не бих очаквал много от това казино. Нашият екип обаче ще направи всичко възможно, за да разреши вашия случай. Ето връзката, ако се интересувате.
Уведомете ни за всички новини относно всичко това, моля.
That's been going on for a long time now, I would say. Are you still in contact with them?
You could try to file a complaint here with our team, even though I wouldn't expect much from this casino. Our team will do their best to get your case solved, though. Here's the link if you're interested.
Let us know about any news regarding all this, please.
здравей Опитах се да изтегля 2000 евро. Минаха почти 2 дни. И бавят плащането с нови обяснения през цялото време. Започвам да се притеснявам и не знам какво да правя, тъй като става дума за много пари. Печалбата, която направих, беше 27 000 евро. все още не са изпратили никакви пари и все още пише пътуване до работното място
Hello! I have tried to withdraw 2000 euros. It has almost been 2 days. And they delay the payment with new explanations all the time. I'm starting to get worried and don't know what to do as there is a lot of money involved. The profit I made was 27000 euros. they haven't sent any money out yet and it still says commuting
Hej! Jag har försökt ta ut 2000 euro. Det hAr snart gått 2 dagar. Och de fördröjer utbetalningen med nya förklaringar hela tiden. jag börjar bli orolig och vet inte va ja ska göra då det är mycket pengar det handlar om. Vinsten jag gjorde var 27000 euro. de hra inte skickat ut några penga än och det står fortfarande pendling
Здравейте, някога успявали ли сте да изтеглите пари от тях и ако да колко бързо отне?
Hi, have you ever been able to withdraw money from them and if so how quickly did it take?
Hej , har du kunnat ta ut pengar från de nån gång och isåfall hur snabbt tog det?
хей
успяхте ли да ги изтеглите в крайна сметка?
Hey
did you manage to whidrawal them in the end?
здравей Опитах се да изтегля 2000 евро. Минаха почти 2 дни. И бавят плащането с нови обяснения през цялото време. Започвам да се притеснявам и не знам какво да правя, тъй като става дума за много пари. Печалбата, която направих, беше 27 000 евро. все още не са изпратили никакви пари и все още пише пътуване до работното място
Hello! I have tried to withdraw 2000 euros. It has almost been 2 days. And they delay the payment with new explanations all the time. I'm starting to get worried and don't know what to do as there is a lot of money involved. The profit I made was 27000 euros. they haven't sent any money out yet and it still says commuting
Hej! Jag har försökt ta ut 2000 euro. Det hAr snart gått 2 dagar. Och de fördröjer utbetalningen med nya förklaringar hela tiden. jag börjar bli orolig och vet inte va ja ska göra då det är mycket pengar det handlar om. Vinsten jag gjorde var 27000 euro. de hra inte skickat ut några penga än och det står fortfarande pendling
Те казват, че доставчикът на плащания все още не е разгледал тегленето и че има голям трафик и забавяне. Те казват, че ще го направят днес и след това нищо не се случва. Гуру някой наистина ли е получил парите си от този уебсайт?
They say that the payment provider has not looked at the whidrawal yet and that it has been high traffic and a delay. They say they will do it today and then nothing happens. Guru has anyone actually get their money from that website ?
Колко време ви отне обработката на тегленето
How long did it take for you to get the whithdrawal processed
Те казват, че доставчикът на плащания все още не е разгледал тегленето и че има голям трафик и забавяне. Те казват, че ще го направят днес и след това нищо не се случва. Гуру някой наистина ли е получил парите си от този уебсайт?
They say that the payment provider has not looked at the whidrawal yet and that it has been high traffic and a delay. They say they will do it today and then nothing happens. Guru has anyone actually get their money from that website ?
Ако има голям обем тегления, понякога може да се случи известно забавяне.
Надяваме се, че ще успеят да го поправят скоро и да ви платят парите.
В миналото имахме някои оплаквания за това казино относно закъснения и те успяха да платят на играча, така че се надявам, че ще го направят и във вашия случай.
Със сигурност ни дръжте в течение и ако нищо не се случи, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси.
If there is a high volume of withdrawals, it can happen sometimes that some delays will occur.
Hopefully they will be able to fix it soon and pay you the money.
In the past we had some complaints for this casino regarding delays, and they were able to pay the player, so I hope they will do so in your case as well.
Surely keep us updated, and if nothing is happening, our complaint team could try to intervene.
Добре, приблизително колко време отне обработката на тегленето? Казват, че ще го обработят днес, така че все още чакам, вече са минали 6 дни
Okay, approximately how long did it take for the whithdrawal to be processed? They say they will process it today so I am still waiting , it has been 6 days now
Знам какво искаш да кажеш. Ако трябва да бъда рязък, бих твърдял, че процесът на изплащане на казиното включва повече от едно щракване, както ясно показва вашата ситуация.
Casios разчитат на трета компания, поради което скоростта на теглене не е под техен контрол.
Много съм изненадан, че отделиха време да ти обяснят нещата. За мен това е полезен подход, въпреки че разбирам, че се чувствате разочаровани. Ако казиното или доставчикът на плащания се претовари, в крайна сметка всички ще трябва да изчакат.
I know what you aim to say. If I were to be harsh, I would assert that a casino's payout process involves more than just a single click, as your situation clearly demonstrates.
Casios rely on a third-party company, thus the withdrawal speed is not under their control.
I'm quite surprised that they took the time to explain things to you. For me, this is a beneficial approach, though I understand you feel disappointed. If the casino or payment provider becomes overloaded, everyone will eventually have to wait.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.