Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаCasino Sky - обща дискусия

Casino Sky - обща дискусия (страница 2)

 от SINNER91
|
5 066 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Rtbonehs

Поне завършва щастливо. Пожелавам ви по-бързо теглене следващия път, когато имате такъв късмет. 😉

Автоматичен превод:

Здравейте, играх в казино sky, но изведнъж ми затвориха сметката, без да изплатят моите 51 евро, които са ми останали в игралната ми сметка, всичките ми документи бяха одобрени и извадих печалби, бях в контакт с тях не знам колко пъти, без да получа парите си, те казват, че трябва да се свържа с моята банка и да получа документите си в PDF файл, те имат документите ми, но не получават парите ми и вие плащате парите преди вас затворете нечий акаунт, можете ли да ми помогнете и т.н. Lillemor

Автоматичен превод:
Klara111

Казиното даде ли ви някаква причина да закриете акаунта си? Случило ли се е, след като сте поискали теглене, може би?🤔

Моля, предоставете малко повече информация за този проблем, за да можем да ви помогнем и да проучим.

Автоматичен превод:

Е, не ми дадоха причина, бях влязъл и играех през деня, после по-късно вечерта. когато щях да играя, не се получи, имах теглене, което беше на път, но дори не ме информираха, че са затворили сметката ми и мисля, че се уверяват, че ако има пари сметката на играта, те ги изплащат, преди да затворят акаунта ми, така че се боря с тях от края на април, включително Lillemor

Автоматичен превод:
Klara111

Това продължава от доста време, бих казал. Още ли поддържате връзка с тях?

Можете да опитате да подадете жалба тук с нашия екип, въпреки че не бих очаквал много от това казино. Нашият екип обаче ще направи всичко възможно, за да разреши вашия случай. Ето връзката, ако се интересувате.

Уведомете ни за всички новини относно всичко това, моля.

Автоматичен превод:

здравей Опитах се да изтегля 2000 евро. Минаха почти 2 дни. И бавят плащането с нови обяснения през цялото време. Започвам да се притеснявам и не знам какво да правя, тъй като става дума за много пари. Печалбата, която направих, беше 27 000 евро. все още не са изпратили никакви пари и все още пише пътуване до работното място

Автоматичен превод:
Klara111

Здравейте, някога успявали ли сте да изтеглите пари от тях и ако да колко бързо отне?

Автоматичен превод:
SINNER91

хей

успяхте ли да ги изтеглите в крайна сметка?

Автоматичен превод:

здравей Опитах се да изтегля 2000 евро. Минаха почти 2 дни. И бавят плащането с нови обяснения през цялото време. Започвам да се притеснявам и не знам какво да правя, тъй като става дума за много пари. Печалбата, която направих, беше 27 000 евро. все още не са изпратили никакви пари и все още пише пътуване до работното място

Автоматичен превод:

Какво обяснение ви дават, ако може?

Акаунтът ви вече е напълно потвърден там?

Автоматичен превод:

Те казват, че доставчикът на плащания все още не е разгледал тегленето и че има голям трафик и забавяне. Те казват, че ще го направят днес и след това нищо не се случва. Гуру някой наистина ли е получил парите си от този уебсайт?

Автоматичен превод:
Rtbonehs

Колко време ви отне обработката на тегленето

Автоматичен превод:

Те казват, че доставчикът на плащания все още не е разгледал тегленето и че има голям трафик и забавяне. Те казват, че ще го направят днес и след това нищо не се случва. Гуру някой наистина ли е получил парите си от този уебсайт?

Автоматичен превод:

Ако има голям обем тегления, понякога може да се случи известно забавяне.

Надяваме се, че ще успеят да го поправят скоро и да ви платят парите.

В миналото имахме някои оплаквания за това казино относно закъснения и те успяха да платят на играча, така че се надявам, че ще го направят и във вашия случай.

Със сигурност ни дръжте в течение и ако нищо не се случи, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси.

Автоматичен превод:
Romi

Добре, приблизително колко време отне обработката на тегленето? Казват, че ще го обработят днес, така че все още чакам, вече са минали 6 дни

Edited
Автоматичен превод:
sarasubotic1

Знам какво искаш да кажеш. Ако трябва да бъда рязък, бих твърдял, че процесът на изплащане на казиното включва повече от едно щракване, както ясно показва вашата ситуация.

Casios разчитат на трета компания, поради което скоростта на теглене не е под техен контрол.

Много съм изненадан, че отделиха време да ти обяснят нещата. За мен това е полезен подход, въпреки че разбирам, че се чувствате разочаровани. Ако казиното или доставчикът на плащания се претовари, в крайна сметка всички ще трябва да изчакат.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини