преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Sky - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене от 3000 евро, беше обработено успешно, но никога не беше изпратено до банковата ми сметка, свързвах се с тях многократно и всичко, което те казаха, е да чакам и да чакам, казват, че е имало грешка по време на тегленето и ние изпратихме имейл до доставчика. Няма никакво решение, всичко, което казват, е да чакате. Измамници ме ограбиха.
I made a withdrawal of 3000 euros, was processed successfully , but never sent to my bank account, I contacted them repeatedly and all they say is wait and wait, they say there was an error during withdrawal and we sent an email to the provider. No solution at all , all they say is wait. Scammers they robbed me.
аз също имам този проблем, опитвам се да изтегля. тегленето беше одобрено в петък, 13-ти, но все още не получи нищо.
i have this problem aswell, trying to cashout. withdrawal was approved on friday 13th but still didnt recieve anything.
не знам колко време чакаш? чакам вече 12 дни...
i dont know how long have u been waiting? ive been waiting 12 days now...
''Разбирам загрижеността ви. Съжалявам да ви информирам, че все още не сме получили актуализация от екипа. Преследвах въпроса като основен приоритет и се надявам скоро да получа актуализация. Моля за вашето търпение по този въпрос''
това ми казаха, когато се свързах с поддръжката по-рано днес
''I understand your concern. I'm sorry to inform you that we still haven't received an update from the team. I have been pursuing the matter as a top priority and hope to receive an update soon. I request for your patience in this matter''
thats what they said to me when i contacted support earlier today
кога за последен път се свързахте с поддръжката на casino sky? и какво казаха?
when was last time u contacted support on casino sky? and what did they say?
имате ли идея какво можем да направим, за да разрешим този проблем? или някакъв план?
do u have any idea what we can do to solve this problem? or any plan?
Здравейте.
Можете да изпратите безплатна жалба тук и сега: https://casino.guru/complaints/create
Смятам, че е честно да кажа, че ако казиното има проблеми със своя доставчик на плащания, не можем да направим много, освен да наблюдаваме ситуацията чрез евентуално оплакване.
Все пак е безплатно и си струва да опитате.
Hello.
You are welcome to submit a free complaint right here and now: https://casino.guru/complaints/create
I feel it's fair to say that if the casino is facing issues with its payment provider, there is not much we can do aside from monitoring the situation via a possible complaint.
Still, it's free and worth trying.
Здравейте,
Имам същото предложение и за вас:
Можете да изпратите безплатна жалба тук и сега: https://casino.guru/complaints/create
Смятам, че е честно да кажа, че ако казиното има проблеми със своя доставчик на плащания, не можем да направим много, освен да наблюдаваме ситуацията чрез евентуално оплакване.
Все пак е безплатно и си струва да опитате.
Hello,
I have the very same suggestion for you too:
You are welcome to submit a free complaint right here and now: https://casino.guru/complaints/create
I feel it's fair to say that if the casino is facing issues with its payment provider, there is not much we can do aside from monitoring the situation via a possible complaint.
Still, it's free and worth trying.
това е 12 дни за мен в момента, трябва ли да изчакам още 2 дни или мога да направя рекламация вече?
its 12 days for me right now, should i wait 2 more days or can i make a complaint already?
Наистина ли??? Щях да дам съвет относно жалбата. Това е облекчение!
Радвам се за вас. Казиното обаче трябва да работи върху процеса....
Really??? I was about to advise on the complaint. That's a relief!
I'm glad for you. The casino, however, should work on the process though....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.