ФорумКазинаCasino Sky - обща дискусия

Casino Sky - обща дискусия

преди 11 месеца от SINNER91
|
2718 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Sky - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Направих теглене от 3000 евро, беше обработено успешно, но никога не беше изпратено до банковата ми сметка, свързвах се с тях многократно и всичко, което те казаха, е да чакам и да чакам, казват, че е имало грешка по време на тегленето и ние изпратихме имейл до доставчика. Няма никакво решение, всичко, което казват, е да чакате. Измамници ме ограбиха.

Автоматичен превод:
SINNER91
преди 11 месеца

аз също имам този проблем, опитвам се да изтегля. тегленето беше одобрено в петък, 13-ти, но все още не получи нищо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

казаха, че са изпратили случая ми до съответния отдел и сега трябва да изчакам актуализация

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казаха ми същото.

можем ли да направим нещо по въпроса?

Автоматичен превод:
SINNER91
преди 11 месеца

не знам колко време чакаш? чакам вече 12 дни...

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 11 месеца

Две седмици вече

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

''Разбирам загрижеността ви. Съжалявам да ви информирам, че все още не сме получили актуализация от екипа. Преследвах въпроса като основен приоритет и се надявам скоро да получа актуализация. Моля за вашето търпение по този въпрос''


това ми казаха, когато се свързах с поддръжката по-рано днес

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 11 месеца

Същото нещо тук

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

казино гуру, можете ли да ни помогнете, моля? какво можем да направим по този въпрос????

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

и има ли някой тук, който също е имал този проблем и го е решил по някакъв начин?

Автоматичен превод:
SINNER91
преди 11 месеца

кога за последен път се свързахте с поддръжката на casino sky? и какво казаха?

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 11 месеца

Вчера и каза същото

Автоматичен превод:
SINNER91
преди 11 месеца

имате ли идея какво можем да направим, за да разрешим този проблем? или някакъв план?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

казино гуру, можете ли да ни помогнете, моля? какво можем да направим по този въпрос????

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте.

Можете да изпратите безплатна жалба тук и сега: https://casino.guru/complaints/create

Смятам, че е честно да кажа, че ако казиното има проблеми със своя доставчик на плащания, не можем да направим много, освен да наблюдаваме ситуацията чрез евентуално оплакване.

Все пак е безплатно и си струва да опитате.

Автоматичен превод:
SINNER91
преди 11 месеца

Здравейте,

Имам същото предложение и за вас:

Можете да изпратите безплатна жалба тук и сега: https://casino.guru/complaints/create

Смятам, че е честно да кажа, че ако казиното има проблеми със своя доставчик на плащания, не можем да направим много, освен да наблюдаваме ситуацията чрез евентуално оплакване.

Все пак е безплатно и си струва да опитате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

това е 12 дни за мен в момента, трябва ли да изчакам още 2 дни или мога да направя рекламация вече?


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

току що си получих парите слава Богу

Автоматичен превод:
Rtbonehs
преди 11 месеца

Наистина ли??? Щях да дам съвет относно жалбата. Това е облекчение!

Радвам се за вас. Казиното обаче трябва да работи върху процеса....

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

да, получих го днес, толкова съм щастлив!! да минаха 10 дни преди да го получа

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини