НачалоФорумКазинаCasino Midas - обща дискусия

Casino Midas - обща дискусия (страница 2)

 от Radka
|
10 331 преглеждания 39 отговора |
|
1 2

Перфектно, благодаря много, това ще направя.

Автоматичен превод:
Gioto6969

Няма за какво, радвам се да помогна. Така че нека видим дали нашият екип ще успее и ще затворите акаунта в крайна сметка. Чувствайте се свободни да ни информирате за резултата.

Автоматичен превод:

Много благодарен, благодаря.

Автоматичен превод:
Gioto6969

Винаги сме щастливи да помогнем.

Желая ви шепа късмет и игра без стрес! 🙌

Не забравяйте да ни посетите скоро, никога не се знае кога може да просветите общността със собствения си опит и да спасите нечий ден. 😉

Автоматичен превод:

Уважаеми играчи,

Аз съм бивш играч, който получава помощ, за да се възстанови от болестта на хазарта и засега съм извън нея. Просто исках да ви кажа за ваше добро, без явно да проповядвам на никого, да стоите далеч от Casino Midas, те са най-лошите... на тези, които се интересуват, ще разкажа цялата история, но ще ви кажа само, че те почти ме отведоха в гроба със страхливостта и лъжите им... стой далеч особено от ВИП мениджъра Мелания, ако наистина искаш да играеш поискай да ти назначат друг, тя си яде думите и не е компетентен човек. Стой далеч....

Автоматичен превод:
LOLA78

Здравейте, съжалявам, през какво трябваше да преминете или все още преминавате, когато имате открита жалба .

Въпреки това можете да опишете на играчите и на мен какво се е случило, за да имаме общ преглед, ако се интересувате.

Мислите ли, че ще можете да направите това?

Автоматичен превод:

Да мога. На 12 април тази година поисках самоизключване от Casino Midas за проблеми, свързани с хазарта, като ясно посочих причините и казах, че се лекувам от психолог. Те всъщност затвориха акаунта ми след няколко дни, около седмица и за известно време всичко вървеше добре, освен след това, след около месец и половина, ми предложиха 250 евро бонус, за да ме изкушат. Паднах си по него и до този момент, може да се каже, вината не беше ваша, ако наистина е вината на играч... факт е, че след няколко депозита спечелих малко пари, които никога не успявам теглене, защото имам склонност да не мога да достигна часовете за теглене. След загубата ВИП мениджър, с когото не бях чувал никога преди, се свърза с мен и накратко, след като каза, че съжалява и т.н. Тя ми каза да остана спокоен, защото ако бях спечелил, щях да имам незабавно теглене, което ще ми позволиха да изтегля печалбите си, без да се налага да чакам време за одобрение. Аз, знаейки това, играя и преигравам, мислейки, че ще се възстановя и поне ще мога да изтегля пари веднага. На 23 юли успявам да спечеля 3000 евро, което не е дори половината от това, което депозирах за около десет дни, но решавам да изтегля, но с голяма изненада и безпокойство осъзнавам, че нямам това незабавно теглене. Опитвам се да се свържа с тях, но никой не ми отговаря... Отчаяно ги моля да ми отговорят, за да мога да осребря тези пари, а те се правят, че нищо не се е случило... Аз, обзет от тревога и отчаяние, залагам всичко отново. Изпадам в сериозен момент на отчаяние и правя това, което бях написал на казиното и пия някакви хапчета, искайки да умра, защото не само загубих отново, но се почувствах унизен, подиграван, виновен... Спасяват ме със стомах промивка... по-голямата ми сестра, на която бях препратил всички имейли, които бях изпратил до казиното, защото мислех, че ще умра, се опитва да се свърже с казиното, за да разбере, защото тя не знаеше нищо и не разбира нищо от казината, в отговор те затворете акаунта за 3 секунди.... отне ми една седмица молитви толкова много, че вече бях пуснал жалба по това време. Чувствам се по-добре, свързвам се с тях и казвам, че искам парите си обратно. Очевидно те казват не, защото отговарят, че не е вярно, че съм имал незабавно оттегляне... лъжци, измислиха много извинения... Пуснах жалба с вас, но не го виждам положително.... те казват, че не е вярно, че са ми предложили бонус, докато не бях регистриран... проклети лъжци..... не играйте с това казино и преди всичко стойте далеч от Мелания, лъжкиня и страхливец...

Автоматичен превод:

Уважаеми играчи, чрез Casino Guru успях да си върна сумата от 3000 евро. Наистина нямам думи да благодаря на екипа на Casino Guru, защото безплатно и с много усилия успяха да получат справедливост за мен, благодаря ви от сърце. Това не отменя факта, че Casino Midas не ми върна сумата, защото са добри хора, а само защото по настояване на Йозеф беше демонстрирано некоректното поведение и никога няма да им благодаря достатъчно, че ме изкупиха, защото на всичкото отгоре ми се обадиха лъжец с всичко, което се случи... Докладвайте играчи, знам, че е трудно, но не стигайте до точката, до която стигнах. Не го правете, потърсете помощ и не се оставяйте да бъдете заблудени от всезнаещи VIP мениджъри, не се оставяйте да бъдете блокирани от хора, които разчитат, че не казвате нищо от срам. Ние сме човешки същества, можем да правим грешки, но все пак трябва да се уважаваме и може би да положим усилия да си простим и да намерим уважение в себе си. мисля за теб Благодаря ви много на всички вас. Парите трябва да пристигнат утре и тогава просто искам Мидас да се превърне в лош спомен. Една мисъл за всички вас. Лола78

Автоматичен превод:
LOLA78

Прочетох цялата ситуация и виждам, че накрая трябва да завърши добре. Тъжен съм, че трябваше да преминеш през всичко това, но от друга страна се радвам, че ще бъдеш компенсиран. Не забравяйте да ме уведомите, когато пристигнат парите.

Също така, ако се интересувате, ние започнахме да работим с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Така че, ако се интересувате, това приложение може да ви помогне в трудни времена.

Надявам се, че ще бъдете добре и всичко от този момент ще бъде само по-добро. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,

Преди около половин час получих парите, 3000 евро. Благодаря на всички ви за свършената работа, вие сте единствени по рода си. Вече уведомих Йозеф, който се занимаваше със случая, и предупредих тези лъжци като честен човек, какъвто винаги съм бил. Фактът, че ми възстановиха парите, не е защото осъзнаха грешката, а го направиха от страх, защото бяха разкрити, че са хитри чрез имейл, който за щастие бях запазил. Страхувам се, че винаги ще го правят... Но благодаря отново

Автоматичен превод:
LOLA78

Няма за какво, радвам се, че случаят е решен, получихте парите и всичко мина добре. Надявам се, че в бъдеще няма да се занимавате с подобни неща и ще става все по-добре.

Желая ти всичко най-добро. ☘️

Автоматичен превод:

Здравей Джаро, опитвам се да активирам betblocker, но за съжаление все още ми позволява достъп до сайтовете за игри. Бихте ли ми казали къде греша?

Автоматичен превод:
LOLA78

Здравейте, опитах се да попитам за това и е възможно не всички казина да работят с BetBlocker и може би не с казиното, което въвеждате там. Намерихте ли обаче някъде във връзката, която ви изпратих, че това може да е такъв случай?

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,

Може би това се случва в по-новите казина, пробвах някои и ми позволяват да вляза, ще опитам други, в някои поисках индивидуално самоизключване, така че поне с тези съм спокоен. Ако имам проблеми, ще ви уведомя, благодаря завинаги. Лола78

Автоматичен превод:
LOLA78

Разбира се, опитайте го. Бих казал, че може да не работи на новите. Също така в публикацията си, където препоръчах BetBlocker, написах, че се прилага за 824 сайта за хазарт, така че може би ще бъде разширен в бъдеще, но не го гарантирам.

Ако има нещо ще съм тук. 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте, искам да докладвам Casinomidas за нарушението, извършено срещу мен, като ми позволи да си отворя сметка, тъй като съм регистрирано лице в Общия регистър на забраните за достъп до хазарт, никое друго казино не ми позволи да имам достъп до който и да е акаунт за игри, освен Casinomidas, който ми позволи да отворя акаунт за игри, тъй като на лице, което е регистрирано в Общия регистър на забраните за достъп до хазарт, е забранено да има достъп до каквато и да е игра акаунт, след като въведете своя ID в което и да е казино, той се появява като лице, регистрирано в игрална сметка, моля Casinomidas да върне парите, депозирани през тези години, ако не, готов съм да стигна доколкото е необходимо Casinomidas да ми върне всички депозирани пари, тъй като е извършил сериозно нарушение, изпратих няколко имейла до Casinomidas, за да се опитаме да разрешим този случай по приятелски начин, но виждам, че те не искат това, тогава ще подам жалба до гражданската охрана и пред съдия. Надявам се да осъзнаят какво се е случило и да не се стигне до съдебен процес и да се реши по приятелски начин. поздрави

Автоматичен превод:
danmariansandu

здравейте

Наистина съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали.

Мога ли само да попитам дали този Общ регистър на забраните за достъп до хазарт, който споменахте, е активен в Испания? така ли е

Питам само защото това казино не работи в Испания (DGOJ), а в Кюрасао (GCB) . Затова, ако не се лъжа, нямат достъп до списъка, в който си регистриран, за съжаление.

Случайно споменавали ли сте на казиното проблемите си с хазарта? Само по този начин те ще научат за това и ще предприемат правилните стъпки, за да не ви позволят да играете.

Моля, уведомете ни още подробности и тогава се надяваме, че ще можем да помогнем по някакъв начин.🙏


Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, да, Общият регистър на забраните за достъп до хазартни игри е активен в Испания, но въпреки че Casinomidas е под DGCB на Кюрасао, той действа в Испания и е същото или трябва да бъде така, но да тръгваме, ако Casinomidas не иска да разреши този проблем по приятелски начин, уверявам ви, че ще направя всичко необходимо, за да възстановя парите, депозирани през тези години, когато играех там, тъй като загубите са впечатляващи в Casinomidas, сега не ми пука да харча каквото е необходимо с моя адвокат, за да накарам Casinomidas да ми върне парите, не можете да си представите на какво съм способен. поздрави

Автоматичен превод:
LOLA78

Напълно съм съгласен с вас, преминавам през същото като вас, откакто играх в това Casinomidas от няколко години и съсипах живота си в това казино, но предвид това, което видях, не изглежда, че мога да си върна тези пари, това е скапано казино, с игри, които се блокират, когато играете, безплатни завъртания, които изчезват, когато играта се срине, и хиляди лъжи от тези в чата, когато отидете в оплакване, така или иначе ще направя каквото е необходимо, за да си върна парите, съжалявам за този канал или за съдебно дело.

Автоматичен превод:

Здравейте, да, Общият регистър на забраните за достъп до хазартни игри е активен в Испания, но въпреки че Casinomidas е под DGCB на Кюрасао, той действа в Испания и е същото или трябва да бъде така, но да тръгваме, ако Casinomidas не иска да разреши този проблем по приятелски начин, уверявам ви, че ще направя всичко необходимо, за да възстановя парите, депозирани през тези години, когато играех там, тъй като загубите са впечатляващи в Casinomidas, сега не ми пука да харча каквото е необходимо с моя адвокат, за да накарам Casinomidas да ми върне парите, не можете да си представите на какво съм способен. поздрави

Автоматичен превод:

Наистина съжалявам, че няма да можем да ви помогнем по никакъв начин във вашия случай, както беше обяснено в жалбата ви.

За съжаление не е в нашата юрисдикция, както бих могъл да кажа, когато става въпрос за такива случаи.

Наистина се надявам, че ще получите задоволително решение на всичко това и че сте в безопасност и добре.🙏

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини