преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Midas - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добре, разказвам ви моя опит за казиното midas (същото като jackmillion casino), за да не се регистрирате в него и още по-малко да се оставяте да бъдете заблудени.
Никога не съм успявал да изтегля нито едно евро на тази страница, само съм ги карал да ми изхвърлят парите или да ги дават директно на страницата, вярно е, че има добри бонуси, но им липсва съпричастност към клиента.
Е, исках няколко пъти закриването на акаунта ми чрез имейл и чат и те изобщо не го затварят, извинете, имейлът ще пристигне.
Подло внимание да не кажа, че ми се смеят в лицето, защото според тях не могат да закрият сметката.
Съветвам те да не падаш, защото има хиляди игри страници, които им дават 1000 оборота !!!! И ако не искате данните ви да са в ръцете на това да знаете кой и да хвърляте парите си, обърнете внимание на мен.
Имам екранни снимки на всичко, в случай че искате да го видите.
Всичко най-хубаво.
Good I tell you my experience about the midas casino (same as jackmillion casino), so that you do not register in it and much less let yourself be fooled.
I have never managed to withdraw a single euro on this page, I have only made them throw my money away, or give it away directly to the page, it is true that it has good bonuses but they lack empathy with the client.
Well, I have requested several times the closure of my account via email and chat and they do not close it at all, excuse me the email will arrive.
Nefarious attention not to say that they laugh in my face, because according to them they cannot close the account.
I advise you not to fall because there are thousands of game pages that give them 1000 turns !!!! And if you don't want your data to be in the hands of knowing who and throwing your money, pay attention to me.
I have screenshots of everything in case you want to see it.
All the best.
Buenas os cuento mi experiencia sobre el casino midas (mismos que casino jackmillion), para que no os registréis en ella y mucho menos os dejéis engañar.
Jamás he conseguido retirar ni un solo euro en está página, solo he hecho que tirar mi dinero a la basura, o regalarlo directamente a la página, es cierto que tiene buenos bonos pero carecen de empatía con el cliente.
Pues he solicitado varias veces el cierre de mi cuenta vía email y chat y nada no la cierran, escusa ya me llegará el email.
Atención nefasta por no decir que se ríen en mi cara, porque según ellos no pueden cerrar la cuenta.
Os aconsejo que no caigas pues hay miles de páginas de juego que les dan 1000 vueltas!!!! Y si no queréis que vuestros datos estén en manos de al saber quién y tirar vuestro dinero hacerme caso.
Tengo pantallazos de todo por si queréis verlo.
Un saludo.
Ако сте ги молили много пъти да закрият акаунта ви, но те все пак отказаха да го направят, можете да опитате да подадете жалба на нашия уебсайт, за да можем да го разгледаме по-отблизо. https://casino.guru/complaints
If you asked them numerous times to close your account, but they still refused to do so, you may try submitting a complaint on our website so we can take a closer look at it. https://casino.guru/complaints
Хей,
Може ли някой да ми помогне с формуляра, който трябва да попълня, за да мога да направя теглене? Мъча се да получа формуляра и приложението продължава да ме пренасочва към страница, която не работи... Някаква помощ... Или casino midas е измама?
Hey,
Can someone please assist me with the form that i must fill in to be able to make a withdrawal? I'm struggling to get the form and on the app it keeps redirecting me to a page which doesnt work... Any help... Or is casino midas a scam?
Здравейте,
Предлагам да попитате поддръжката на казиното. Те трябва да осигурят най-добрата помощ в този случай - все пак това е приложението на казиното.
Все пак, можете ли да поставите скрийншот - за предпочитане на английски? Може би можем да измислим нещо.
Hello,
I suggest asking the casino's support. They should provide the best help in this case - it's the casino's app after all.
Anyway, can you paste a screenshot - in English preferably? Maybe, we can figure something out.
Сайтът не работи от днес...
https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login
The site does not work from today ...
https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login
Il sito da oggi non funziona...
https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login
Днес работи, най-вероятно е имало актуализация.
Today it works, most likely there was an update in progress.
Oggi funziona, molto probabile vi era in corso un aggionamento.
Изумен съм, че толкова бързо „докладвахте" проблема на нашия форум веднага. 🙂
Продължавай така, моля те.
I am amazed that you were so quick to "report" the issue to our forum immediately. 🙂
Keep doing so, please.
За съжаление това казино заедно с Jack Million и Spin Samba имат неетично и непрофесионално поведение, те спряха всички методи на плащане в касата за мен както за тегления, така и за тегления след печалба от € 10 000,00 на Jack Million! Сметките не са затворени, но вече не мога да депозирам и тегля!!
Unfortunately this casino together with Jack Million and Spin Samba have an unethical and unprofessional behavior, they suspended all payment methods in the cashier for me both for withdrawals and for withdrawals following a win of € 10,000.00 on Jack Million! The accounts have not been closed but I can no longer deposit and withdraw!!
Putroppo questo casinò assieme a Jack Million e Spin Samba hanno un comportamento anti etico e poco professionale, a me hanno sospeso tutti i metodi di pagamento nella cassa sia per i prelievi che per i ritiri a seguito di una vincita di euro 10.000,00 su Jack Million! I conti non sono stai chiusi ma non posso più depositare e prelevare!!
От години се опитвам да закрия акаунта си и няма начин, дори и след като им казах, че имам голям проблем с играта както на тази страница, така и на JackMillion, тъй като те са едни и същи. В отдела за обслужване на клиенти ви казват, че не могат да го затворят и винаги ви препращат към имейл vip@casinomidas.com или поддръжка, но никога, никога не отговарят или затварят акаунта. Дразнят ни и се смеят в лицата ни. Това е кошмар и се чувствате напълно безпомощни в ситуацията. Никой не поема отговорност и не можете да говорите с никого за това, защото когато поискате да говорите с вашия така наречен „ВИП мениджър" (те казват, че той трябва да бъде този, който закрива акаунта), той никога не е на разположение или е във ваканция, или болен, или Той е на среща, или ти дават хиляди извинения, но ти не говориш с него и не отговаряш на пощата.
ТОЙ НЕ ОТГОВАРЯ НА БЕЗОПАСНИТЕ ИГРИ В ИСПАНИЯ, където законът изисква да има раздел на страницата за безопасни хазартни игри със своя раздел за самоизключване.
Невъзможно е да се отпишете или да забраните влизането в тези уебсайтове и ние се чувстваме безпомощни в тези случаи.
Освен това, като допълнително, за влизане няма но, но за теглене времето за изчакване е много дълго без причина, взимат комисионни и не можете да използвате същия метод, който сте използвали за влизане, по принцип можете да теглите само по банков път с комисионна.
I've been trying for years to get my account closed and there's no way, even after telling them that I have a big problem with the game both on this page and on JackMillion, since they are the same. In the customer service they tell you that they cannot close it and they always refer you to the email vip@casinomidas.com, or support, but they never, ever answer or close the account. They tease us and laugh in our faces. It is a nightmare and you feel totally helpless with the situation. No one takes charge and you can't talk to anyone about it, because when you ask to speak to your so-called "VIP manager" (they say he has to be the one to close the account) he's never available, or he's on vacation, or sick, or He's in a meeting, or a thousand excuses they give you, but you don't talk to him or answer the mail.
IT DOES NOT COMPLY WITH SAFE GAMING IN SPAIN, in which the law requires that there be a section on the safe gambling page with its self-exclusion section.
It is impossible to unsubscribe or prohibit entry to these websites and we feel helpless in these cases.
Also, as an additional, to enter there are no buts, but to withdraw the waiting times are very long for no reason, they charge commissions and you cannot use the same method you used to enter, basically you can only withdraw by bank transfer with commission.
Llevo años intentando que me cierren la cuenta y no hay manera, aún habiéndoles comunicado que tengo un gran problema con el juego tanto en esta página como en JackMillion, ya que son los mismos. En el servicio de atención al cliente te dicen que ellos no pueden cerrarla y siempre te derivan al correo vip@casinomidas.com, o soporte, pero nunca, nunca jamás contestan ni cierran la cuenta. Nos toman el pelo y se ríen en nuestra cara. Es una pesadilla y te sientes totalmente impotente con la situación. Nadie se hace cargo y no puedes hablar con nadie al respecto, porque cuando solicitas hablar con tu supuesto "manager VIP" (dicen que tiene que ser él el que cierre la cuenta) nunca está disponible, o está de vacaciones, o enfermo, o está reunido, o mil escusas que te ponen, pero ni hablas con él ni contesta al correo.
NO CUMPLE CON EL JUEGO SEGURO EN ESPAÑA, en el que la ley obliga a que haya un apartado en la página de juego seguro con su apartado de autoexclusión.
Es imposible darse de baja o prohibirse la entrada a estas web y nos sentimos indefensos ante estos casos.
Además, como adicional, para ingresar no hay peros, pero para retirar los tiempos de espera son larguísimos sin motivo, cobran comisiones y no puedes usar para ello el mismo método que usaste para ingresar, básicamente solo se puede retirar mediante transferencia bancaria con comisión.
От години съм в същата ситуация, която описвате. Само веднъж ми затвориха акаунта, но изненадващо след 20 дни го отвориха отново без мое разрешение. Мога да потвърдя всичко, което казвате, защото те също ми се подиграват с проклетия имейл, на който трябва да изпратите молбата си за затваряне. Няма никаква полза, те просто се възползват от пристрастеността на играча докрай и без етика.
Поздравления.
I've been in the same situation you describe for years. They only closed my account once, but surprisingly after 20 days they reopened it without my permission. I can corroborate everything you say because they also make fun of me with the damn email to which you are supposed to send your closure request. It is of no use, they just take advantage of the player's addiction to the fullest and without ethics.
Greetings.
Llevo años en la misma situación que comentas. Solo una vez me cerraron la cuenta, pero sorprendentemente a los 20 días la reabrieron sin mi permiso. Puedo corroborar todo lo que dices porque a mí también me toman el pelo con el dichoso correo al que supuestamente debes mandar tu solicitud de cierre. No sirve de nada, simplemente se aprovechan de la adicción del jugador al máximo y sin ética.
Saludos.
От години се опитвам да закрия акаунта си и няма начин, дори и след като им казах, че имам голям проблем с играта както на тази страница, така и на JackMillion, тъй като те са едни и същи. В отдела за обслужване на клиенти ви казват, че не могат да го затворят и винаги ви препращат към имейл vip@casinomidas.com или поддръжка, но никога, никога не отговарят или затварят акаунта. Дразнят ни и се смеят в лицата ни. Това е кошмар и се чувствате напълно безпомощни в ситуацията. Никой не поема отговорност и не можете да говорите с никого за това, защото когато поискате да говорите с вашия така наречен „ВИП мениджър" (те казват, че той трябва да бъде този, който закрива акаунта), той никога не е на разположение или е във ваканция, или болен, или Той е на среща, или ти дават хиляди извинения, но ти не говориш с него и не отговаряш на пощата.
ТОЙ НЕ ОТГОВАРЯ НА БЕЗОПАСНИТЕ ИГРИ В ИСПАНИЯ, където законът изисква да има раздел на страницата за безопасни хазартни игри със своя раздел за самоизключване.
Невъзможно е да се отпишете или да забраните влизането в тези уебсайтове и ние се чувстваме безпомощни в тези случаи.
Освен това, като допълнително, за влизане няма но, но за теглене времето за изчакване е много дълго без причина, взимат комисионни и не можете да използвате същия метод, който сте използвали за влизане, по принцип можете да теглите само по банков път с комисионна.
I've been trying for years to get my account closed and there's no way, even after telling them that I have a big problem with the game both on this page and on JackMillion, since they are the same. In the customer service they tell you that they cannot close it and they always refer you to the email vip@casinomidas.com, or support, but they never, ever answer or close the account. They tease us and laugh in our faces. It is a nightmare and you feel totally helpless with the situation. No one takes charge and you can't talk to anyone about it, because when you ask to speak to your so-called "VIP manager" (they say he has to be the one to close the account) he's never available, or he's on vacation, or sick, or He's in a meeting, or a thousand excuses they give you, but you don't talk to him or answer the mail.
IT DOES NOT COMPLY WITH SAFE GAMING IN SPAIN, in which the law requires that there be a section on the safe gambling page with its self-exclusion section.
It is impossible to unsubscribe or prohibit entry to these websites and we feel helpless in these cases.
Also, as an additional, to enter there are no buts, but to withdraw the waiting times are very long for no reason, they charge commissions and you cannot use the same method you used to enter, basically you can only withdraw by bank transfer with commission.
Llevo años intentando que me cierren la cuenta y no hay manera, aún habiéndoles comunicado que tengo un gran problema con el juego tanto en esta página como en JackMillion, ya que son los mismos. En el servicio de atención al cliente te dicen que ellos no pueden cerrarla y siempre te derivan al correo vip@casinomidas.com, o soporte, pero nunca, nunca jamás contestan ni cierran la cuenta. Nos toman el pelo y se ríen en nuestra cara. Es una pesadilla y te sientes totalmente impotente con la situación. Nadie se hace cargo y no puedes hablar con nadie al respecto, porque cuando solicitas hablar con tu supuesto "manager VIP" (dicen que tiene que ser él el que cierre la cuenta) nunca está disponible, o está de vacaciones, o enfermo, o está reunido, o mil escusas que te ponen, pero ni hablas con él ni contesta al correo.
NO CUMPLE CON EL JUEGO SEGURO EN ESPAÑA, en el que la ley obliga a que haya un apartado en la página de juego seguro con su apartado de autoexclusión.
Es imposible darse de baja o prohibirse la entrada a estas web y nos sentimos indefensos ante estos casos.
Además, como adicional, para ingresar no hay peros, pero para retirar los tiempos de espera son larguísimos sin motivo, cobran comisiones y no puedes usar para ello el mismo método que usaste para ingresar, básicamente solo se puede retirar mediante transferencia bancaria con comisión.
Здравейте.
Предполагам, че няма какво много да се каже, казиното трябва да се грижи за играчите с проблем с хазарта.
Жалбата е подадена, така че сега трябва да поемете своята роля и да предоставите на Томас допълнителни подробности. Винаги е важно да поискате правилно самоизключване, така че всяка свързана комуникация, printscreen или друго ще бъде оценено.
Hello.
I guess there is nothing much to say, the casino should take care of players with a gambling problem.
The complaint has been submitted, so now, you should take your part and provide Tomas with further details. It's always important to ask for the self-exclusion properly, so every associated communication, printscreen, or else will be appreciated.
Здравейте на всички, имам много голям проблем с това казино. Опитвам се да закрия имейл акаунта от декември с около 7 или 8 имейла и няма начин да го затворят, дори не отговарят и когато говорите с чата, ви казват, че ще да се свържа с вас, но проблемът не се затваря. Проблемът е, че поради проблемите с тези игри ми давате истинско варварство от пари, така че всеки ден, който минава, не може да бъде избегнат и харчите всички пари, какво мога да направя?
Смятам, че те трябваше да върнат всички загуби, които са настъпили след искането на тегленето
Hi everyone, I have a very big problem with this casino. I've been trying to close the email account since December with like 7 or 8 emails and there's no way they'll close it, it's that they don't even answer and when you talk to the Chat they tell you that they'll get back to you but the problem is not closing. The problem is that because of the problems with these games, you give me a real barbarity of money, so every day that passes, it can't be avoided and you spend all the money, what can I do?
I consider that they had to return all the losses that have occurred since the withdrawal was requested
Buenas a todos tengo un problema muy gordo con este casino llevo desde diciembre intentando cerrar la cuenta de mandado como 7 u 8 correos electrónicos y no hay manera de que la cierren es que ni contestan y cuando hablas con el Chat te dicen que ya te contestarán pero es que el problema no es cerrar. La problema es que por los problemas estos juegos pues me das una auténtica barbaridad de dinero entonces cada día que pasa pues no se puede evitar y te gastas todo el dinero ¿que puedo hacer ?
Yo considero que tenían que devolver todos los todas las pérdidas que han habido desde que se solicita la baja
Това ми звучи като сериозен провал!
Въз основа на информацията, предоставена във вашата жалба , нямам по-добър отговор за вашата ситуация.
Нямам търпение да видя какво има да каже казиното по този въпрос. 🤔
Моля, направете всичко възможно, за да избегнете игра!
This sounds like a serious fail to me!
Based on the information given in your complaint, I have no better response to your situation.
I'm eager to see what the casino has to say about this. 🤔
Please, do everything you can to avoid playing!
Благодаря ви много, но с компании като тази това е... Не получавате реклами и няма начин... Опитах всичко, включително промяна на имейла ми, за да променя произволно въведена парола и след това изтриване този акаунт, така че дори не мога да възстановя паролата... но и вие няма да я получите, те не позволяват да променят дори една предоставена информация... те са непредставими... трябва да бъдат сериозно санкционирани. .. те си играят с живота на уязвими хора, за да се обогатят... да видим как ще завърши въпросът
Thank you very much, but with companies like this, that's what there is... You don't get advertising and there's no way... I've tried everything, including changing my email to change a randomly typed password and then deleting that account so I can't even recover the password... but you won't get it either they don't let change even a single provided piece of information... they are unpresentable... they should be seriously penalized... they play with the lives of vulnerable people to enrich themselves... let's see how the issue ends
Muchas gracias pero con empresas así es lo que hay… te Frien a publicidad y no hay manera… he intentado de todo hasta cambiar mi correo para cambiar contraseña tecleada al azar y luego eliminar esa cuenta para no poder ni recuperar la contraseña… pero tampoco te dejan cambiar ni un solo dato proporcionado… son unos impresentables… deberían penalizarles seriamente… juegan con la vida de las personas vulnerables para enriquecerse… a ver cómo termina el tema
За щастие сте подали жалбата ! Иска ми се да мога да ви посъветвам нещо полезно, но изглежда сте опитали всичко.
Luckily you've submitted the complaint! I wish I could advise anything useful to you, but it seems you've tried all.
Добро утро, точно същото нещо се случва с мен като този човек, опитвам се да се отпиша от казиното от месеци и никой не ми обръща внимание, от чата ми казват да изпращам имейли (което направих много пъти), но никой никога не отговаря, не е нормално тази ситуация.
Това е разочароващо и обидно, моето потребителско име е Gioto6969 на тази страница, нека да видим дали оплакването ми е от полза.
Много благодаря.
Good morning, exactly the same thing happens to me as that person, I have been trying to unsubscribe from the casino for months and no one pays attention to me, from the chat they tell me to send emails (which I did many times) but no one ever answers, it is not normal this situation.
It's frustrating and insulting, my username is Gioto6969 on that page, let's see if my complaint is of any use.
Thank you so much.
Buenos días, me pasa exactamente lo mismo que a esa persona, llevo meses intentando darme de baja del casino y nadie me hace caso, desde el chat me dicen que envíe correos (cosa que hice muchas veces) pero nadie contesta nunca, no es normal esta situación.
Es frustrante e insultante, mi nombre de usuario es Gioto6969 en esa página, a ver si mi reclamación sirve de algo.
Muchas gracias.
Здравей, ако разбирам правилно, имаш проблем със затварянето на акаунта си, прав ли съм? Мисля, че това е сериозен въпрос и казината трябва да подходят към него отговорно и тъй като не сте получили никакви отговори на имейлите си, не мисля, че това е най-добрият подход.
Така че в този случай бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Надявам се, че ще можете да затворите акаунта.
Но ако мога да попитам, защо решихте да го затворите? Имаше ли проблеми и бихте ли предпочели да избегнете казиното?
Hi, so if I understand correctly you have a problem with closing your account am I right ? I think it's a serious matter and casinos should approach it responsibly, and since you didn't get any replies to your emails, I don't think that's the best approach.
So in this case I would recommend to file a complaint on this link and our team will try to help you.
I hope you will be able to close the account.
However, if I may ask, why did you decide to close it ? Were there any problems and would you rather avoid the casino ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.