ФорумКазинаCasino Midas - обща дискусия

Casino Midas - обща дискусия

преди 3 години от Radka
|
8310 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Midas - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Добре, разказвам ви моя опит за казиното midas (същото като jackmillion casino), за да не се регистрирате в него и още по-малко да се оставяте да бъдете заблудени.

Никога не съм успявал да изтегля нито едно евро на тази страница, само съм ги карал да ми изхвърлят парите или да ги дават директно на страницата, вярно е, че има добри бонуси, но им липсва съпричастност към клиента.

Е, исках няколко пъти закриването на акаунта ми чрез имейл и чат и те изобщо не го затварят, извинете, имейлът ще пристигне.

Подло внимание да не кажа, че ми се смеят в лицето, защото според тях не могат да закрият сметката.

Съветвам те да не падаш, защото има хиляди игри страници, които им дават 1000 оборота !!!! И ако не искате данните ви да са в ръцете на това да знаете кой и да хвърляте парите си, обърнете внимание на мен.

Имам екранни снимки на всичко, в случай че искате да го видите.

Всичко най-хубаво.



Автоматичен превод:
Benabo
преди 3 години

Ако сте ги молили много пъти да закрият акаунта ви, но те все пак отказаха да го направят, можете да опитате да подадете жалба на нашия уебсайт, за да можем да го разгледаме по-отблизо. https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей,

Може ли някой да ми помогне с формуляра, който трябва да попълня, за да мога да направя теглене? Мъча се да получа формуляра и приложението продължава да ме пренасочва към страница, която не работи... Някаква помощ... Или casino midas е измама?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
jedismith66
преди 2 години

Здравейте,

Предлагам да попитате поддръжката на казиното. Те трябва да осигурят най-добрата помощ в този случай - все пак това е приложението на казиното.

Все пак, можете ли да поставите скрийншот - за предпочитане на английски? Може би можем да измислим нещо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сайтът не работи от днес...

https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 2 години

Здравей Немокинд,

връзката, която имаме на общата страница на казиното, все още е валидна - вижте я тук .

Работи ли и за вас, моля?


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Днес работи, най-вероятно е имало актуализация.

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 2 години

Изумен съм, че толкова бързо „докладвахте" проблема на нашия форум веднага. 🙂

Продължавай така, моля те.

Автоматичен превод:
wrx_92
преди 1 година

За съжаление това казино заедно с Jack Million и Spin Samba имат неетично и непрофесионално поведение, те спряха всички методи на плащане в касата за мен както за тегления, така и за тегления след печалба от € 10 000,00 на Jack Million! Сметките не са затворени, но вече не мога да депозирам и тегля!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

От години се опитвам да закрия акаунта си и няма начин, дори и след като им казах, че имам голям проблем с играта както на тази страница, така и на JackMillion, тъй като те са едни и същи. В отдела за обслужване на клиенти ви казват, че не могат да го затворят и винаги ви препращат към имейл vip@casinomidas.com или поддръжка, но никога, никога не отговарят или затварят акаунта. Дразнят ни и се смеят в лицата ни. Това е кошмар и се чувствате напълно безпомощни в ситуацията. Никой не поема отговорност и не можете да говорите с никого за това, защото когато поискате да говорите с вашия така наречен „ВИП мениджър" (те казват, че той трябва да бъде този, който закрива акаунта), той никога не е на разположение или е във ваканция, или болен, или Той е на среща, или ти дават хиляди извинения, но ти не говориш с него и не отговаряш на пощата.

ТОЙ НЕ ОТГОВАРЯ НА БЕЗОПАСНИТЕ ИГРИ В ИСПАНИЯ, където законът изисква да има раздел на страницата за безопасни хазартни игри със своя раздел за самоизключване.

Невъзможно е да се отпишете или да забраните влизането в тези уебсайтове и ние се чувстваме безпомощни в тези случаи.


Освен това, като допълнително, за влизане няма но, но за теглене времето за изчакване е много дълго без причина, взимат комисионни и не можете да използвате същия метод, който сте използвали за влизане, по принцип можете да теглите само по банков път с комисионна.


Автоматичен превод:
Benabo
преди 1 година

От години съм в същата ситуация, която описвате. Само веднъж ми затвориха акаунта, но изненадващо след 20 дни го отвориха отново без мое разрешение. Мога да потвърдя всичко, което казвате, защото те също ми се подиграват с проклетия имейл, на който трябва да изпратите молбата си за затваряне. Няма никаква полза, те просто се възползват от пристрастеността на играча докрай и без етика.

Поздравления.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От години се опитвам да закрия акаунта си и няма начин, дори и след като им казах, че имам голям проблем с играта както на тази страница, така и на JackMillion, тъй като те са едни и същи. В отдела за обслужване на клиенти ви казват, че не могат да го затворят и винаги ви препращат към имейл vip@casinomidas.com или поддръжка, но никога, никога не отговарят или затварят акаунта. Дразнят ни и се смеят в лицата ни. Това е кошмар и се чувствате напълно безпомощни в ситуацията. Никой не поема отговорност и не можете да говорите с никого за това, защото когато поискате да говорите с вашия така наречен „ВИП мениджър" (те казват, че той трябва да бъде този, който закрива акаунта), той никога не е на разположение или е във ваканция, или болен, или Той е на среща, или ти дават хиляди извинения, но ти не говориш с него и не отговаряш на пощата.

ТОЙ НЕ ОТГОВАРЯ НА БЕЗОПАСНИТЕ ИГРИ В ИСПАНИЯ, където законът изисква да има раздел на страницата за безопасни хазартни игри със своя раздел за самоизключване.

Невъзможно е да се отпишете или да забраните влизането в тези уебсайтове и ние се чувстваме безпомощни в тези случаи.


Освен това, като допълнително, за влизане няма но, но за теглене времето за изчакване е много дълго без причина, взимат комисионни и не можете да използвате същия метод, който сте използвали за влизане, по принцип можете да теглите само по банков път с комисионна.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Предполагам, че няма какво много да се каже, казиното трябва да се грижи за играчите с проблем с хазарта.

Жалбата е подадена, така че сега трябва да поемете своята роля и да предоставите на Томас допълнителни подробности. Винаги е важно да поискате правилно самоизключване, така че всяка свързана комуникация, printscreen или друго ще бъде оценено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, имам много голям проблем с това казино. Опитвам се да закрия имейл акаунта от декември с около 7 или 8 имейла и няма начин да го затворят, дори не отговарят и когато говорите с чата, ви казват, че ще да се свържа с вас, но проблемът не се затваря. Проблемът е, че поради проблемите с тези игри ми давате истинско варварство от пари, така че всеки ден, който минава, не може да бъде избегнат и харчите всички пари, какво мога да направя?


Смятам, че те трябваше да върнат всички загуби, които са настъпили след искането на тегленето

Автоматичен превод:
Tato1111
преди 1 година

Това ми звучи като сериозен провал!

Въз основа на информацията, предоставена във вашата жалба , нямам по-добър отговор за вашата ситуация.

Нямам търпение да видя какво има да каже казиното по този въпрос. 🤔

Моля, направете всичко възможно, за да избегнете игра!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много, но с компании като тази това е... Не получавате реклами и няма начин... Опитах всичко, включително промяна на имейла ми, за да променя произволно въведена парола и след това изтриване този акаунт, така че дори не мога да възстановя паролата... но и вие няма да я получите, те не позволяват да променят дори една предоставена информация... те са непредставими... трябва да бъдат сериозно санкционирани. .. те си играят с живота на уязвими хора, за да се обогатят... да видим как ще завърши въпросът

Автоматичен превод:
Tato1111
преди 1 година

За щастие сте подали жалбата ! Иска ми се да мога да ви посъветвам нещо полезно, но изглежда сте опитали всичко.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, точно същото нещо се случва с мен като този човек, опитвам се да се отпиша от казиното от месеци и никой не ми обръща внимание, от чата ми казват да изпращам имейли (което направих много пъти), но никой никога не отговаря, не е нормално тази ситуация.


Това е разочароващо и обидно, моето потребителско име е Gioto6969 на тази страница, нека да видим дали оплакването ми е от полза.


Много благодаря.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И да, това е казиното, което сте поставили във връзката.

Автоматичен превод:
Gioto6969
преди 11 месеца

Здравей, ако разбирам правилно, имаш проблем със затварянето на акаунта си, прав ли съм? Мисля, че това е сериозен въпрос и казината трябва да подходят към него отговорно и тъй като не сте получили никакви отговори на имейлите си, не мисля, че това е най-добрият подход.

Така че в този случай бих препоръчал да подадете жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че ще можете да затворите акаунта.

Но ако мога да попитам, защо решихте да го затворите? Имаше ли проблеми и бихте ли предпочели да избегнете казиното?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини