ФорумКазинаCasino Intense - обща дискусия

Casino Intense - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized138
|
9382 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Предупреждение: имейлът за поддръжка на servizio@casinointense.comx не работи!

file

Casino Intense също управлява Playzax Casino под партньорство, използвайки подлиценза на първия (проблемът е, че STERINVEST SE не изплаща печалбите!)

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Е, никога не сте подавали жалба срещу Casino Intense, нали?

Мисля, че това може малко да подведе играчите. Жалбата срещу PLAYZAX МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ ТУК .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, Радка, мога да подам жалба срещу тях, тъй като те директно управляват Playzax Casino във връзка чрез интензивната програма (https://intenseaffiliates.com), освен това до 2022 г. Sterinvest SE осигурява всички плащания на двете казина и VIP мениджъра Силвио отговаря на чат поддръжката на двете казина (вижте прикачения файл). Единственият имейл, който работи в момента с тикет е servizio@playzax.com (но вече не ми отговарят). Пиша директно на министъра на финансите Хавиер Силвания с надеждата, че ще ми помогне по този въпрос.

file

Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Подайте жалбата, ако сте казали, че можете. Успех на финансовия министър! Имам предвид. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Intense Casino е премахнато от Askglambers. Може би е добре да направите същото, така че нещастните играчи да не ходят повече там, тъй като не плащат и никога не отговарят на оплаквания.

Автоматичен превод:
Linne
преди 1 година

Няма да е добре. Целта ни е да предупредим играчите да не ги оставят без преглед. Как може някой да знае, че казиното е лошо, ако премахнем и прегледа? 🤔

Вижте сами:

https://casino.guru/casino-intense-review

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер.

Всъщност те оставиха лошите нотки на това казино, като добавиха малка бележка: че е изтрито от техния сайт

Автоматичен превод:
Linne
преди 1 година

Е, казиното беше оценено като лошо - плюс прегледът съдържа предупреждения. Мисля, че не разбирам напълно скорошната ви загриженост.

Както и да е, забелязахте ли?

filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, и това вече е нещо добро. Моят коментар за това беше просто предложение. Когато виждам липсата на отговор от тяхна страна на оплаквания от играчи навсякъде, те дори не трябва да тренират повече и да бъдат затворени.

Автоматичен превод:
Linne
преди 1 година

ох! Сега разбирам! 🙂

Знаете, че затварянето на казино всъщност не е лесен процес. Със сигурност би помогнало, ако всички играчи, измамени от НЯКОЕ казино, се обърнат и към лицензиращия орган (Кюрасао в конкретния случай). Ние нямаме право или власт да сваляме което и да е казино, лицензиращият орган от друга страна може да постави под натиск такива сайтове - имам предвид официално.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемът е, че всеки, който издава тези лицензи, трябва да бъде безпристрастен , условие, което рядко се спазва (вижте Gaming Curacao).

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Мисля, че всички знаем, че това е бизнес...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бизнесът в онлайн игрите трябва да се извършва в съответствие с прозрачността и основните принципи на честна игра или зачитане на гражданските правила в името на тази интелектуална честност, която рядко се среща в този сектор.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Natav
преди 1 година

Съгласен съм с вас на 100% - просто кажете това на Кюрасао. Те продават лицензите за печалба. Това е бизнес за тях.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не знам дали мога да ви помогна, но от няколко дни моля Intense Casino да закрие акаунта ми. Изпратих няколко имейла, но нищо, всичко мълчи и акаунтът ми все още е отворен. Благодаря ти

Автоматичен превод:
soniamirabile7
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под конкретното казино, за което говорите.

Що се отнася до закриването на вашия акаунт, колко дни са няколко дни? Най-малкото е неудобно да се справяте с нещо подобно и никой да не ви отговаря. В такъв случай бих препоръчал да подадете жалба тук, на този линк, защото смятам, че такова искане трябва да се приеме сериозно. Ето връзката:https://casino.guru/complaints/all

Ще опиташ ли да го подадеш?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро, вече не знам как да закрия акаунта си с casino intense

Автоматичен превод:
6rk2kfj4jd
преди 3 месеца

здравей

Проверих условията на казиното и намерих това:

„6.5 Ако вашият акаунт има положителен баланс, вие имате право да го затворите, като помолите нашия екип за обслужване на клиенти да ви помогне с необходимите формалности за теглене на баланса чрез метод на плащане, установен от нас, съгласно правилата за седмично теглене , или всяко друго решение, което може да бъде взето от ръководството."

Силно препоръчвам да попитате поддръжката. Термините звучат доста странно да се каже това.

Кажете ни как е минало, моля.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини