преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Intense - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей. Имате ли някакви проблеми или просто опитвате дали форумът работи? 🙂
Hello there. Do you have any issues or just trying if the forum works? 🙂
Здравейте,
Успях да вляза в сайта. Може да е временно. Можете ли да получите достъп до казиното днес?
Hello,
I was able to access the site. It could be temporarly. Can you access the casino today?
Случва ли се Casino intense да промени името си на Cazino Stars? Освен това компаниите за управление и плащания се промениха... Playzax се управлява от тях, дори ако официално изглежда, че е под Tic Tac Toe BV (компания вече не работи от 2019 г., както е посочено от Търговската камара на Кюрасао).
https://www.casinointense.com/it/
Does Casino intense happen to change its name to Cazino Stars? Furthermore, the management and payment companies have changed.... Playzax is managed by them even if officially it appears to be under the Tic Tac Toe BV (company no longer operating since 2019 as indicated by the Curacao Chamber of Commerce).
https://www.casinointense.com/it/
Sterplay Holding LTD беше затворен, сега присъства Tinietech Holding BV... същото се случи в казиното Playzax, където имам неразрешена жалба (закриха акаунта ми с положителен баланс от 2 600,00 евро!)
Sterplay Holding LTD was closed, now is present the Tinietech Holding BV... the samething happened in the casino Playzax where i have a complaint not solved (they closed my account with a positive balance of 2.600,00 euros !)
Здравейте, съжалявам за подобно преживяване. 😕 Благодаря за информацията. Изпратих го на нашия екип за данни за преглед.
Hi, I am sorry for such experience. 😕 Thank you for the information. I sent it to our data team for review.
Здравейте,
изглежда, че използваната от вас огледална страница не е актуална. Пробвах този домейн и изглежда добре:
Днес съжалявам, че подобни неточности се случват доста често 🙁.
Ще уведомя екипа за данни, за да съм сигурен, че предоставяме точна информация. Благодаря ви, че бяхте нащрек.
Hello,
seems that the mirror page you used is not up to date. I tried this domain and it looks ok:
I'm sorry to day that such inaccuracies happens quite often 🙁.
I will notify the data team to be sure that we provide accurate informaion. Thank you for being on watch.
Това е официалната страница: https://www.casinointense.com/it/
Както можете да прочетете, ние четем, че:
„CazinoStars се управлява от Tinietech Holding BV, компания, регистрирана в Търговския регистър на Търговската и промишлена камара на Кюрасао с регистрационен номер 158090. Tinietech Holding BV е упълномощена и регулирана от Органа за игри на Кюрасао и работи с лиценз № GLH-OCCHKTW0708182018 пуснат в Curacao eGaming, лицензиран и регулиран от правителството на Кюрасао."
И в другите адреси на френски, и на немски има едно и също указание ... в този на английски всъщност се чете Casino Intense ... този факт е изненадващ, не мислите ли?
This is the official page: https://www.casinointense.com/it/
As you can read we read that:
"CazinoStars is operated by Tinietech Holding BV, a company registered in the Commercial Register of the Curacao Chamber of Commerce and Industry with registration number 158090. Tinietech Holding BV is authorized and regulated by the Curacao Gaming Authority and operates under license no. GLH-OCCHKTW0708182018 released in Curacao eGaming, licensed and regulated by the Government of Curacao."
Both in the other addresses in French and in German there is the same indication ... in the one in English it actually reads Casino Intense ... this fact is surprising, don't you think?
Questa è la pagina ufficiale: https://www.casinointense.com/it/
Come puoi leggere si legge che :
"CazinoStars è operato da Tinietech Holding B.V., una società iscritta al Registro delle Imprese della Camera di Commercio e dell'Industria di Curacao con numero di registrazione 158090. Tinietech Holding B.V. è autorizzata e regolamentata dalla Curacao Gaming Authority e opera sotto la licenza n. GLH-OCCHKTW0708182018 rilasciata a Curacao eGaming, autorizzata e regolamentata dal governo di Curacao."
Sia negli altri indirizzi in francese ed in tedesco risulta la stessa indicazione... in quello in lingua inglese si legge effettivamente Casino Intense... sorprendente tale fatto non trovi ?
Здравейте, току-що потърсих и както Радка заявява, ако влезете в казиното през Casino Guru тук , текстът по-долу ще се появи като екранна снимка на Радка. Тя беше в английски режим. Опитах повече езици
и само в EN режим се представя като Casino Intense.
Hi, I just searched and as Radka states, if you enter the casino via Casino Guru here, the text below will appear as Radka's screenshot. She was in the English mode. I tried more languages
and only in EN mode it presents itself as Casino Intense.
Точно Casino Intense е посочено само в английската версия, докато за останалите четири, влизайки от вашия линк https://www.casinointense-lofty.com/it/ четете това:
„CazinoStars се управлява от Tinietech Holding BV, компания, регистрирана в Търговския регистър на Търговската и промишлена камара на Кюрасао с регистрационен номер 158090. Tinietech Holding BV е упълномощена и регулирана от Органа за игри на Кюрасао и работи с лиценз № GLH-OCCHKTW0708182018 пуснат в Curacao eGaming, лицензиран и регулиран от правителството на Кюрасао."
Поддържам връзка с всички лицензополучатели в Кюрасао, както и с правителството и фондацията SBGOK във Вилемстад. Всички възли ще се върнат у дома, за да се насладят... Екипът на Playzax публично обеща, че ще направи превода, за да балансира моята игрална сметка, където присъстват печалбите от приблизително € 2600,00
но днес един от техните представители, който не е част от екипа (Christian Vip от поддръжката за чат на живо в Квебек - Канада) продължава да ме заплашва, обвинявайки ме в измама и изисква да изтрия тези истински отзиви!! Междувременно те със сигурност са се променили, както се случи с Casino Intense, компанията, отговаряща за плащанията, която беше Sterinvest SE в Ketano Holding LTD...
Exactly, Casino Intense is indicated only in the English version while for the other four, entering from your link https://www.casinointense-lofty.com/it/ you read this:
"CazinoStars is operated by Tinietech Holding BV, a company registered in the Commercial Register of the Curacao Chamber of Commerce and Industry with registration number 158090. Tinietech Holding BV is authorized and regulated by the Curacao Gaming Authority and operates under license no. GLH-OCCHKTW0708182018 released in Curacao eGaming, licensed and regulated by the Government of Curacao."
I am liaising with all licensees in Curacao as well as the Government and the SBGOK Foundation in Willemstad. All the knots will come home to roost... The Playzax Team had publicly promised that they would make the transfer to balance my gaming account where the winnings of approximately € 2,600.00 are present
but today one of their representatives who is not part of the Team (Christian Vip of Live Chat support in Quebec - Canada) continues to threaten me accusing me of fraud and demands that I delete these true reviews!! In the meantime they have certainly changed as happened for Casino Intense the company in charge of payments that was Sterinvest SE in Ketano Holding LTD...
Esatto, Casino Intense è indicato solo nella versione inglese mentre per le altre quattro entrando dal vostro link https://www.casinointense-lofty.com/it/ si legge questo:
"CazinoStars è operato da Tinietech Holding B.V., una società iscritta al Registro delle Imprese della Camera di Commercio e dell'Industria di Curacao con numero di registrazione 158090. Tinietech Holding B.V. è autorizzata e regolamentata dalla Curacao Gaming Authority e opera sotto la licenza n. GLH-OCCHKTW0708182018 rilasciata a Curacao eGaming, autorizzata e regolamentata dal governo di Curacao."
Mi sto mettendo in contatto con tutti i licenziatari di Curacao oltre che col Governo e la Fondazione SBGOK di Willemstad. Tutti i nodi verranno al pettine... Il Team di Playzax aveva promesso pubblicamente che avrebbe effettuato il bonifico a saldo del mio conto gioco dove è presente la vincita di circa euro 2.600,00
ma ad oggi invece un loro rappresentate non facente parte del Team (Christian Vip del supporto Live Chat in Quebec - Canada) continua a minacciarmi accusandomi di frode e pretende che cancelli tali recensioni veritiere!! Nel frattempo hanno sicuramente cambiato come avvenuto per Casino Intense la società incaricata dei pagamenti che era Sterinvest SE in Ketano Holding LTD...
Както писах преди, уведомих нашия екип за данни, за да го провери.
Така че ще ви уведомя веднага щом разберем какво означава всичко това. 👍
As I wrote before, I notified our data team to check it out.
So I'll let you know as soon as we know what this all means. 👍
Здравей Натав,
Бях уведомен от екипа за данни, че сме постигнали известен напредък с Casino Intense, но
„По същество не можах да разбера много, изглежда, че името на компанията (собственик) се е променило в долната част на уебсайта, но според поддръжката не е имало никаква промяна в ръководството. Старото име на собственика все още е същото в условията. Попитах защо пише „CazinoStarz като в SS по-горе, но всичко, което биха ми казали, е, че това е същата „група".
Е, това не е много, опитваме се да съберем повече информация чрез други канали.
Ще се върна при теб.
Както и да е, въз основа на лошата репутация на казиното , разумно е да намерите по-добро казино, в което да играете. 🙁
Hello Natav,
I was notified by the data team that we made some progress with the Casino Intense, but
"Essentially, I couldn't really find out much, it seems that the company name (owner) has changed at the bottom of the website, but according to support there has not been any change of management. The old owner name is still the same in the terms. I asked about why it says "CazinoStarz like in the SS above, but all they would tell me is that it is the same "group".
Well, this is not much we're trying to gather more info through other channels.
I'll get back to you.
Anyway, based on the casino's bad reputation, it is wise to find a better casino to play in. 🙁
Тегленията на Casino Intense, както и на Playzax Casino се изплащаха допреди няколко дни от Sterinvest SE (Чешка република), днес тази компания изглежда се е променила след жалбата ми срещу второто казино, което незаконно задържа парите, спечелени редовно в моя акаунт за игра Нямам достъп. Playzax официално публикува, че работи под лицензите на Antillephone NV и Curacao eGaming. Вторият категорично отрече, докато първият все още не е отговорил!
Withdrawals on Casino Intense as well as Playzax Casino were paid until a few days ago by Sterinvest SE (Czech Republic), today this company appears to have changed following my complaint against the second casino which is illegally withholding the money won regularly in my game account I can't access. Playzax officially publishes that it operates under the licenses of Antillephone NV and Curacao eGaming. The second has categorically denied while the first has not yet responded!
I prelievi su Casino Intense così come Playzax Casino venivano pagati fino a pochi giorni fa dalla Sterinvest SE (Repubblica Ceca), ad oggi tale società risulta essere cambiata a seguito di mia denuncia contro il secondo casinò che sta trattenendo illecitamente i soldi vinti regolarmente nel mio conto gioco a cui non posso accedere. Playzax pubblica ufficialmente di operare sotto le licenze di Antillephone NV e Curacao eGaming. La seconda ha smentito categoricamente mentre la prima non ha ancora risposto!
Много интересно, ще го препратя отново на екипа за данни. 👍
Very interesting, will forward it to data team again. 👍
Попитах Търговската камара на Белиз дали Playzax Casino, както и Casino Intense са част от Sterplay Holding Ltd. Бих искал също да знам хостинга, който хоства сайта на Playzax Casino, случайно Ocean Communications Ltd? Благодаря ти.
I asked the Belize Chamber of Commerce whether Playzax Casino as well as Casino Intense are part of Sterplay Holding Ltd. I would also like to know the hosting that hosts the Playzax Casino site, by any chance Ocean Communications Ltd ? Thank you.
Ho chiesto alla Camera di Commercio del Belize se Playzax Casino così come Casino Intense faccia parte della Sterplay Holding Ltd. Gradirei sapere inoltre l'hosting che ospita il sito di Playzax Casino, per caso la Ocean Communications Ltd ? Grazie.
Еми мен ли ме питаш?
(Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂)
Съжалявам, че не мога да отговоря на това, в очакване на следващата актуализация от екипа за данни. 🤔
Ehm, are you asking me?
(Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂)
I'm sorry I can't answer that, waiting for the next update from the data team. 🤔
CASINO INTENSE И PLAYZAX CASINO СМЕНИХА РЪКОВОДСТВОТО, ОТ STERINVEST, АКО Е ЧАСТ ОТ STERPLAY HOLDING LTD (БЕЛИЗ) КЪМ TINIETECH HOLDING BV (CURACAO), КОЕТО СЕГА ИЗВЪРШВА ПЛАЩАНИЯТА ВМЕСТО STERINVEST, АКО Е KETANO HOLDING LTD (КИПЪР). PLAYZAX CASINO НЕЗАКОННО УДЪРЖА 2600,00 ЕВРО ОТ МОЯТА ИГРАЛНА СМЕТКА ВЪПРЕКИ ЧЕ СЪМ ПУБЛИЧНО СЪОБЩИЛ, ЧЕ ЩЕ НАПРАВЯ ТРАНСФЕРА, КОЕТО НИКОГА НЕ СЕ СЛУЧИ! ВИЖТЕ ДА ЛИ В ПОСЛЕДСТВИЕ СА НАПРАВИЛИ СМЯНА НА РЪКОВОДСТВОТО И НА ФИНАНСОВИЯ ОПЕРАТОР!!
CASINO INTENSE AND PLAYZAX CASINO HAVE CHANGED MANAGEMENT, FROM STERINVEST IF BEING PART OF THE STERPLAY HOLDING LTD (BELIZE) GROUP TO TINIETECH HOLDING BV (CURACAO), WHICH NOW MAKES THE PAYMENTS INSTEAD OF STERINVEST IF IT IS KETANO HOLDING LTD (CYPRUS). PLAYZAX CASINO IS ILLEGALLY WITHHOLDING 2,600.00 EUROS FROM MY GAMING ACCOUNT DESPITE I HAVE PUBLICLY COMMUNICATED THAT I WOULD MAKE THE TRANSFER, WHICH NEVER HAPPENED! LOOK IN CASE THEY SUBSEQUENTLY MADE THE CHANGE OF MANAGEMENT AND OF THE FINANCIAL OPERATOR!!
CASINO INTENSE E PLAYZAX CASINO HANNO CAMBIATO GESTIONE, DA STERINVEST SE FACENTE PARTE DEL GRUPPO STERPLAY HOLDING LTD (BELIZE) A TINIETECH HOLDING BV (CURACAO), CHI EFFETTUA ADESSO I PAGAMENTI AL POSTO DELLA STERINVEST SE E' LA KETANO HOLDING LTD (CIPRO). PLAYZAX CASINO STA TRATTENENDO ILLECITAMENTE DAL MIO CONTO GIOCO BEN EURO 2.600,00 NONOSTANTE ABBIA COMUNICATO PUBBLICAMENTE CHE AVREBBE EFFETTUATO IL BONIFICO, COSA MAI AVVENUTA! GUARDA CASO SUCCESSIVAMENTE HANNO EFFETTUATO IL CAMBIO DI GESTIONE E DELL'OPERATORE FINANZIARIO!!
https://www.casinointense.com/en/
https://www.intense-esp.com/en/
https://www.freecasinointense.com/en/
Не беше ли достатъчно да отвориш само един сайт? Каква би била причината едно честно и прозрачно казино да направи това? Подчертавам как през 2022 г. казиното беше управлявано от Sterinvest SE, което също осигури плащанията, какъвто беше случаят с Playzax Casino (същата платформа), част от групата Sterplay Holding Ltd (Белиз).
Към днешна дата управлението е преминало към Tinitiech Holding BV, което предполагам, че все още е акционер в гореспоменатата група в Белиз.
https://www.casinointense.com/en/
https://www.intense-esp.com/en/
https://www.freecasinointense.com/en/
Wasn't it enough to open just one site? What would be the reason why an honest and transparent casino would do this? I underline how in 2022 the casino was managed by Sterinvest SE which also provided for the payments as was the case for Playzax Casino (same platform), part of the Sterplay Holding Ltd group (Belize).
To date the management has passed to Tinitiech Holding BV which I assume is still a shareholder of the aforementioned group in Belize.
https://www.casinointense.com/en/
https://www.intense-esp.com/en/
https://www.freecasinointense.com/en/
Non bastava aprire un solo sito ? Quale sarebbe il motivo per cui un casinò onesto e trasparente dovrebbe agire in tale modo ? Sottolineo come nel 2022 il casinò era gestito dalla Sterinvest SE che provvedeva anche ai pagamenti così come avveniva per Playzax Casino (stessa piattaforma), facente parte del gruppo Sterplay Holding Ltd (Belize).
Ad oggi la gestione è passata alla Tinitiech Holding BV che suppongo essere azionista sempre del suddetto gruppo in Belize.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.