ФорумКазинаCasino Gran Madrid Online - обща дискусия

Casino Gran Madrid Online - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
1946 преглеждания 8 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Gran Madrid Online - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Добър вечер в казино Гран Мадрид, мой роднина имаше €177 в сметката си и те изчезнаха от един ден на следващия. Той работеше и не е правил тези залози, моля, по какъв начин можем да докажем, че не е правил тези игри, докато не го остави без пари?



Автоматичен превод:
Dianagarmur
преди 1 година

Здрасти.

Звучи като много неприятна ситуация. Има ли някой друг свободен достъп до телефона на роднината ви или други устройства, чрез които би било възможно да играете от негово име?

Проблемът е, че играчите са отговорни за своите пароли, влизания и други лични данни, казиното не е в състояние да открие кой държи телефона, докато се правят залози.

Честно казано не знам как да докажа, че нещо не се е случило - основното е да докажеш как са се случили нещата. не мислиш ли

Най-добре би било нещастникът да се включи лично в този разговор или форум. Ако ми се случи нещо подобно, със сигурност бих действал лично от свое име.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден, благодаря ви за съвета. Въпросът е, че тъй като се справям по-добре с тези ситуации, аз съм член на casinoguro от години и имам повече опит. Реших да му помогна. Това си ти и той е той. Не всеки има капацитета или смелостта да се изправи срещу тези неудобни събития. В момента са му дали 30 евро бонус, така че без повече приказки му казах да не пипа сметката, това вече ме подозира... Не мислите ли? Ние сме тук, за да помогнем, а не да съдим, ако някога мога да ви помогна, ще се радвам

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Dianagarmur
преди 1 година

Здравей.

Разбирам мнението ви и щях да предложа подаването на жалба като акт на предоставяне на помощ ( https://casino.guru/complaints/create )

Важно е обаче да се отбележи, че не можете да правите това от името на някой друг, разбирате ли?

Ако мога, консултирайте се заедно с тази безплатна възможност и ме уведомете дали е възможно играчът да се подложи на това. Добре дошли сте да предоставите подкрепа, разбира се, но имаме нужда лицето да се регистрира, да изпрати жалбата и да комуникира директно с нас.

Ако имате нужда от допълнителна информация, просто ме попитайте. Вярвам, че жалбата в момента е най-добрият начин за справяне с такава ситуация.

По отношение на бонуса, доста обичайно е казината да предлагат бонуси на играчи, които наскоро са загубили баланса си, обичаен начин да компенсират тези играчи за техния лош късмет.


Както и да е, ако имате нужда от допълнителна информация, просто ме попитайте. Вярвам, че оплакването в момента е най-добрият начин за справяне с такава ситуация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте..проблемът ми е с Gran Casino Madrid...сметката ми е потвърдена и това е тази, от която спечелих €340, играейки на рулетка...на уебсайта ми казва, че за да направя превод към сметката си, трябва не трябва да правя нищо повече...и при искане на превода те ми казват, че трябва да верифицирам друга сметка, с която според тях съм направил депозит...Отидох в банката Santander, където е тази сметка от за да видят дали съм им бил клиент отдавна и не съм запомнил и ми казват че ме няма в базата данни...и не знам какво да правя предполагам сметката е на бившия ми партньор и като не проверявам, че е моя...не ми дават парите??не, разбирам го, защото сметката, с която направих bizum, е моя и вече е потвърдена... да видим дали можеш да ми кажеш какво да правя... благодаря ти

Автоматичен превод:
Raquel76
преди 5 месеца

Здравей. Спомняте ли си последния път, когато депозирахте пари, използвайки тази сметка в това казино, може би?

Този депозит свързан ли е с вашите печалби, които искате да изтеглите?🤔

Автоматичен превод:
преди 17 часове

Измама в голямо казино в Мадрид. Блокират акаунта ми, когато искам да прибера 6000 евро за нарушаване на правилата и правене на депозити от банкови сметки на други хора. Искат ми снимки на картите, ръкописни писма, селфита с личната ми карта, удостоверения от банкови сметки... Пращам всичко и ми връщат само 3500 евро. Останалите пари в баланса ми, казват, е решено от съответното ведомство, че няма да ми плати, че няма значение на кого се обаждам и на кого се оплаквам, че е твърдо решение. Това е напълно незаконно. Измамници и крадци

Автоматичен превод:
noesazaar
преди 17 часове

Здравейте, много съжалявам, че се поставихте в тази ситуация.

Въпросът ми е депозирали ли сте от сметки или карти на други хора, различни от вашата? Това е нарушение на правилата във всяко казино. Успяхте ли да проверите в казиното или не?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини