преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Gran Madrid Online - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер в казино Гран Мадрид, мой роднина имаше €177 в сметката си и те изчезнаха от един ден на следващия. Той работеше и не е правил тези залози, моля, по какъв начин можем да докажем, че не е правил тези игри, докато не го остави без пари?
Good evening at the Gran Madrid casino, a relative of mine had a €177 in his account and it disappeared from one day to the next. He was working, and he has not made these bets, please, in what way could we prove that he has not made those games until he left him without money?
Buenas noches en casino gran madrid a un familiar mío le ha pasado que tenía 177€ en la cuenta y de un día para otro le ha desaparecido era dinero efectivo, en el historial aparecen unos movimientos de juego de varias máquinas en las horas en las que estaba trabajando, y el no ha realizado estás apuestas por favor de que manera podríamos probar que no ha realizado el esos juegos hasta dejarlo sin dinero
Здрасти.
Звучи като много неприятна ситуация. Има ли някой друг свободен достъп до телефона на роднината ви или други устройства, чрез които би било възможно да играете от негово име?
Проблемът е, че играчите са отговорни за своите пароли, влизания и други лични данни, казиното не е в състояние да открие кой държи телефона, докато се правят залози.
Честно казано не знам как да докажа, че нещо не се е случило - основното е да докажеш как са се случили нещата. не мислиш ли
Най-добре би било нещастникът да се включи лично в този разговор или форум. Ако ми се случи нещо подобно, със сигурност бих действал лично от свое име.
Hi there.
It sounds like a very unpleasant situation. Has anyone else free access to your relative's phone or other devices by which playing in his name would be possible?
The problem is that players are responsible for their passwords, logins, and other personal data, the casino is not able to detect who holds the phone while bets are made.
I honestly do not know how to prove something has not happened - the main point is to prove how things have happened. Don't you think?
It would be best if the unlucky person join this conversation or forum personally. If something like that happened to me, I would certainly act on my own behalf personally.
Добър ден, благодаря ви за съвета. Въпросът е, че тъй като се справям по-добре с тези ситуации, аз съм член на casinoguro от години и имам повече опит. Реших да му помогна. Това си ти и той е той. Не всеки има капацитета или смелостта да се изправи срещу тези неудобни събития. В момента са му дали 30 евро бонус, така че без повече приказки му казах да не пипа сметката, това вече ме подозира... Не мислите ли? Ние сме тук, за да помогнем, а не да съдим, ако някога мога да ви помогна, ще се радвам
Благодаря ти
Good afternoon, thank you for your advice. The question is that since I handle these situations better, I have been a member of casinoguro for years and I have more experience. I have decided to help him. It is you and he is him. Not everyone has the capacity or the courage to face these uncomfortable events. At the moment, they have given him a €30 bonus, so without further ado I have told him not to touch the account, that already makes me suspicious... Don't you think? We are here to help not to judge if I can ever help you I will be delighted
Thank you
Buenas tardes gracias por tus consejos la cuestión es que como yo me manejo mejor en estas situaciones, soy miembro de casinoguro hace años y tengo más experiencia he decidido ayudarle tu eres tú y el es el no todo el mundo tiene la capacidad ni la valentía de enfrentarse a estos incómodos sucesos, de momento le han dado 30€ de bono así sin más le he dicho que no toque la cuenta eso ai ya me genera sospechas... No crees? Aquí estamos para ayudar no para juzgar si alguna vez puedo ayudarte estaré encantada
Gracias
Здравей.
Разбирам мнението ви и щях да предложа подаването на жалба като акт на предоставяне на помощ ( https://casino.guru/complaints/create )
Важно е обаче да се отбележи, че не можете да правите това от името на някой друг, разбирате ли?
Ако мога, консултирайте се заедно с тази безплатна възможност и ме уведомете дали е възможно играчът да се подложи на това. Добре дошли сте да предоставите подкрепа, разбира се, но имаме нужда лицето да се регистрира, да изпрати жалбата и да комуникира директно с нас.
Ако имате нужда от допълнителна информация, просто ме попитайте. Вярвам, че жалбата в момента е най-добрият начин за справяне с такава ситуация.
По отношение на бонуса, доста обичайно е казината да предлагат бонуси на играчи, които наскоро са загубили баланса си, обичаен начин да компенсират тези играчи за техния лош късмет.
Както и да е, ако имате нужда от допълнителна информация, просто ме попитайте. Вярвам, че оплакването в момента е най-добрият начин за справяне с такава ситуация.
Hello there.
I get your point, and I was going to suggest submitting a complaint as an act of providing help (https://casino.guru/complaints/create)
However it is crucial to point out you can't do that on someone else's behalf, you see?
If I may, consult this free possibility together and let me know whether it is possible for the player to undergo this. You are welcome to provide support of course, but we need the person to register, submit the complaint and communicate with us directly.
If you need further information, just ask me. I believe the complaint is currently the best way to deal with such a situation.
Regarding the bonus, it is pretty common that casinos to offer bonuses to players who recently lost their balance, a usual way to compensate those players for their bad luck.
Anyway, if you need further information, just ask me. I believe the complain is currently the best way to deal with such a situation.
Здравейте..проблемът ми е с Gran Casino Madrid...сметката ми е потвърдена и това е тази, от която спечелих €340, играейки на рулетка...на уебсайта ми казва, че за да направя превод към сметката си, трябва не трябва да правя нищо повече...и при искане на превода те ми казват, че трябва да верифицирам друга сметка, с която според тях съм направил депозит...Отидох в банката Santander, където е тази сметка от за да видят дали съм им бил клиент отдавна и не съм запомнил и ми казват че ме няма в базата данни...и не знам какво да правя предполагам сметката е на бившия ми партньор и като не проверявам, че е моя...не ми дават парите??не, разбирам го, защото сметката, с която направих bizum, е моя и вече е потвърдена... да видим дали можеш да ми кажеш какво да правя... благодаря ти
Hello..my problem is with Gran Casino Madrid...my account is verified and it is the one from which I have won €340 playing roulette...on the website it tells me that to make the transfer to my account I do not have to do nothing more...and when requesting the transfer they tell me that I have to verify another account with which, according to them, I made a deposit...I have gone to the Santander bank, where that account is from so that they could see if I was a client of theirs a long time ago and I didn't remember and they tell me that I'm not in the database...and I don't know what to do I guess that account belongs to my ex-partner and by not verifying that it is mine...they don't give me my money??no I understand it because the account with which I made bizum is mine and it is already verified... let's see if you can tell me what to do... thank you
Hola..mi problema es de gran casino Madrid ...mi cuenta está verificada y es desde la que he ganado jugando a la ruleta 340€...en la web me dice que para hacer el traspaso a mi cuenta no tengo que hacer nada más...y al pedir el traspaso me dicen que tengo que verificar otra cuenta con la que hice según ellos un depósito...he ido al banco Santander,de donde es esa cuenta para que miraran si fui cliente de ellos hace tiempo y no me acordaba y me dicen que yo no figuro en la base de datos...y no sé qué hacer supongo que esa cuenta es de mi expareja y al no verificar que es mía ...no me dan mi dinero ??no lo entiendo porque la cuenta con la que hice bizum es mía y ya está verificada...a ver si podeis decirme que hacer....gracias
Здравей. Спомняте ли си последния път, когато депозирахте пари, използвайки тази сметка в това казино, може би?
Този депозит свързан ли е с вашите печалби, които искате да изтеглите?🤔
Hello there. Do you remember the last time you deposited money by using that account at this casino, perhaps?
Is this deposit associated with your winnings that you would like to withdraw?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.