Здравей, от колко време продължава твоята ситуация? Изпратихте ли някакви документи и чакат ли ги? Възможно ли е още да ги проверявате?
Моля, уведомете ме.
Hi, how long has your situation been going on ? Have you sent any documents and are they still pending? Is it possible that you are still checking them ?
Please let me know.
Регистрирах се преди 2 месеца, изтеглих средства преди 5 дни, изпратих документите си и не ги провериха 🙁
Играх с 50 000 CLP и спечелих 3 179 000 на рулетка. Последният ми депозит беше чрез MuchBeteer.
Сега се опитвам да тегля и получавам ограничено теглене, а документите ми все още чакат преглед.
Моля, помогнете ми...
I registered 2 months ago, I withdrew funds 5 days ago, I sent my documents and they didn't verify them 🙁
I played with 50,000 CLP and won 3,179,000 at roulette. My last deposit was through MuchBeteer.
Now I try to withdraw and I get a restricted withdrawal and my documents are still pending review.
Please help me...
me registre hace 2 meses atras, retire saldo hace 5 dias atras, envie mis documentso y no los verifican 🙁
juge con 50.000 clp y logre la cantidad de 3.179.000 en la ruleta, mi ultimo ingreso fue por muchbeteer
ahora intento retirar y me sale retirada restringida y mis documentos sigen pendientes de ser revisados.
favor si me ayudan...
Здравейте, няма да можете да изтеглите парите, докато не се потвърдите успешно, така че това е нормално за момента.
Опитайте се обаче да дадете малко време на казиното, за да провери документите и да се надяваме, че всичко ще бъде наред. Обикновено сме склонни да даваме на казината 14 дни, за да се справят с тази ситуация, защото това е нещо, което е важно както за тях, така и за играчите. Ако нищо не се промени, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hello, you won't be able to withdraw the money until you have successfully verified yourself, so this is normal for now.
However, try to give the casino some time to check the documents and hopefully everything will turn out fine. We generally tend to allow casinos 14 days to deal with this situation because it is something that is important to them as well as to the players. If nothing changes, then we will try to help you.
Do you think you can handle it?
Здравейте, няма да можете да изтеглите парите, докато не се потвърдите успешно, така че това е нормално за момента.
Опитайте се обаче да дадете малко време на казиното, за да провери документите и да се надяваме, че всичко ще бъде наред. Обикновено сме склонни да даваме на казината 14 дни, за да се справят с тази ситуация, защото това е нещо, което е важно както за тях, така и за играчите. Ако нищо не се промени, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hello, you won't be able to withdraw the money until you have successfully verified yourself, so this is normal for now.
However, try to give the casino some time to check the documents and hopefully everything will turn out fine. We generally tend to allow casinos 14 days to deal with this situation because it is something that is important to them as well as to the players. If nothing changes, then we will try to help you.
Do you think you can handle it?
Проблемът е, че винаги отказват документа за пребиваване или доказателството за адрес, което качвам, винаги излиза отхвърлено, подал съм повече от 5 и всичко е грешно.
Така че не може да се направи така. Проверих селфито, лесно, всичко и нормално. Даже си качих шофьорската книжка, където пише и адреса ми и нищо. Качих сметки за банка, вода и кабелна телевизия и нищо.
The problem is that they are always denying the residence paper or proof of address that I upload, it always comes out rejected, I have submitted more than 5 and everything is wrong.
So it can't be done like that. I checked the selfie, easy, everything and normal. I even uploaded my driver's license, which is where my address also appears, and nothing. I uploaded bank, water, and cable TV bills, and nothing.
el problema radica en que siempre estan denegando el papel de residencia o comprobante de domicilio que subo, siempre sale rechazado, llevo mas de 5 y todo mal.
entonces asi no se puede, verifique selfie, facil, todo y normal, subi hasta mi licencia de conducir que es donde aparece igualmente mi domicilio y nada, subi boletas de banco, de agua, de tv cables y nada
И казиното няма да ви каже какво не е наред с това, нали? В такъв случай, ако не знаете какво да правите и казиното не знае как да ви ориентира, вероятно бих заложил рано.
Нямат ли написано какво точно трябва да има на документа, в какъв формат и прочее? Не се ли опита да попиташ в чата на живо дали можеш да получиш съвет?
And the casino won't tell you what's wrong with that, will it? In that case, if you don't know what to do and the casino doesn't know how to navigate you, I'd probably bet early.
Don't they have something written on what exactly should be on the document, in what format and so on? Didn't you try to ask live chat if you could get some advice?
Преди 4 дни провериха всичките ми документи, направих тегленето и те не искат да платят, това проклето казино от campobet.com са измамници и крадци.
Всеки ден в чата казват, че ще платят през деня и не го правят, повече от 4 дни и нищо, не пристига теглене и историята винаги показва чакащо.
Става досадно, защото когато депозирате пари, веднага ги удържат от банката ви и не плащат, когато теглите.
Не вярвайте на това казино, те са плъхове, крадци, които не плащат.
С 50 USD спечелих 5000 USD и няма как да ми платят.
4 days ago they verified all my documents, I made the withdrawal and they won't pay, this damn casino from campobet.com are scammers and thieves.
Every day in the chat they say they will pay during the day and they don't, more than 4 days and nothing, no withdrawal arrives and the history always shows pending.
It gets annoying, because when you deposit money they immediately deduct it from your bank, and they don't pay when you withdraw.
Don't trust this casino, they are rats, thieves who don't pay.
With 50 USD I earned 5000 USD and there is no way they will pay me.
hace 4 dias me verificaron todos los documentos, hice el retiro y no pagan, casino maldito este de campobet.com son unos estafadores ladrones.
todos los dias en el chat dicen que pagaran durante el dia y no lo hacen, mas de 4 dias y nada, no llega ningun retiro y en el historial siempre aparece pendiente.
llega a dar rabia, por que uno cuando deposita el dinero te lo descuentan de inmediato en tu banco, y ellos no pagan cuando uno retira.
no confien en este casino, son ratas, ladrones no pagan
con 50 USD gane 5000usd y no hay caso que me pagen
Здравейте отново, наистина съжалявам да чуя за вашето преживяване, което наистина звучи невероятно разочароващо, особено след като документите ви бяха потвърдени и просто чакате без ясна актуализация.
Закъснения като това без солидно обяснение могат да бъдат много разстройващи, особено когато всичко останало като депозити работи незабавно. Напълно разбираемо е да си разстроен. 😕
Видях жалбата ви и ще направим всичко възможно да я разгледаме и да се опитаме да помогнем за разрешаването на проблема. Благодаря, че споделихте опита си и моля, дръжте ме в течение веднага щом има напредък.
Hello again, really sorry to hear about your experience that does sound incredibly frustrating, especially after your documents were verified and you're just stuck waiting with no clear update.
Delays like this with no solid explanation can be very upsetting, especially when everything else like deposits works instantly. It’s completely understandable that you're upset. 😕
I’ve seen your complaint and we will do our best to look into it and try to help get this resolved. Thanks for sharing your experience and please keep me updated as soon as there’s any progress.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.