ФорумКазинаCampoBet Casino - обща дискусия

CampoBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от augusto655
|
1290 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CampoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

не верифицират акаунта и не плащат


Автоматичен превод:
augusto655
преди 1 година

Следователно вие подадохте жалбата , което ни позволява да преминем през процеса и да ви помогнем, ако е възможно.

Моля, обърнете внимание на въпроса ми в тази тема . Предполагам, че бихме могли да използваме обяснение относно вашия проблем, свързан с CampoBet.


Автоматичен превод:
преди 1 година

най-накрая акаунтът ми беше верифициран и това се случи след публикуване на оплакване тук на сайта.

но все още чакам да получа

Автоматичен превод:
augusto655
преди 1 година

здрасти

По-добре е от нищо 🙂. Не, сериозно – преминаването на KYC е най-важната част, без него никога няма да имате шанс да се оттеглите. Кажете ми как продължава!🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не разбирам защо е толкова трудно и изглежда по-скоро, че го използват като извинение за неплащане, тъй като биха могли да поискат проверка, преди клиентът да направи първия депозит, би било честно да можете да депозирате само ако сте в състояние да изтегля.

ами бях проверен и досега не съм получил

Автоматичен превод:
augusto655
преди 1 година

Винаги можете да поискате от казиното да ви потвърди, преди да бъде направен първият депозит. Не е стандартно, защото много играчи не искат да бъдат забавяни от играта, а също така носи допълнителна заетост в казиното. Като проверяват само победителите, те спестяват време.

Коя е последната актуализация, която получихте от казиното, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

20 дни и те не верифицират акаунта и не обработват тегленето и почти не отговарят на имейли!


Само автоматични отговори, чатът е безполезен!

Автоматичен превод:
augusto655
преди 1 година

ние сме в една и съща лодка приятелска компания LIXO!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

най-накрая получих сумата

Автоматичен превод:
gilvanribeiro1993
преди 1 година

Успях да го получа, но не беше лесно, предлагам да отворите жалба тук в сайта

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направих нормален депозит в платформата и както беше поискано, изпратих документите за самоличност, крайният срок, който ми поставиха за това, изтече и сметката ми все още не може да тегли, имам нужда от спешни мерки! Тъй като не е възможно в средата на 2023 г. да има казина с такава репутация, които на практика вредят на клиентите си, изглежда, че тяхното намерение е да задържат всички пари, които имате, имейлът и чатът на живо са безполезни, надявам се, че някой ще го направи нещо за мен

Автоматичен превод:
gabrielzoito8
преди 8 месеца

Здравейте, колко време отнема процесът на проверка на акаунта? Кога казиното даде краен срок? Понякога този процес може да отнеме повече време, тъй като казината го смятат за много важен. Разбира се, разбирам, че ако ви беше даден краен срок, бихте очаквали този процес да бъде успешно разрешен и можете да се справите с вашето одобрение за вашето оттегляне.

Виждам обаче, че вече сте успели да подадете жалба при нас и затова ще продължим да чакаме да видим как ще се развие вашият случай. Разбира се, бих ви препоръчал да сътрудничите на казиното и да изпратите допълнителни документи, ако е необходимо и ако бъдете потърсени. Това вероятно ще бъде най-лесният начин да потвърдите акаунта си. Също така, като част от оплакванията, забелязах, че други играчи са имали подобни проблеми, когато казиното се е опитало да разреши ситуацията. Като пример мога да спомена този случай: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify

но има и други, така че ако се интересувате, можете да ги разгледате тук: https://casino.guru/complaints

Ако нещо се промени и получите нова информация като част от процеса на проверка на акаунта, можете да ни актуализирате във форума и също така да добавите повече информация към жалбата на Вероника.

Надяваме се, че вашата ситуация ще бъде разрешена възможно най-скоро и няма да има повече проблеми. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, и аз пуснах жалба тук вече


но те продължават да се оправдават от 2 седмици и не ми изплащат сумата


те казват, че това е проблем с доставчика на плащания и винаги ми казват да го поискам отново

Автоматичен превод:
Angel1303
преди 3 месеца

Здравейте. Съжаляваме да научим за вашия проблем с това казино. Постъпихте правилно като подадохте жалба . За съжаление, поради факта, че пълните 14 дни от деня, в който сте поискали тегленето, все още не са изтекли, нашият екип за оплаквания не можа да започне работа по това. Но утре е друг ден, нали? И ако все още не сте получили парите, нашият екип ще проучи и ще направи всичко възможно този проблем да бъде разрешен. Получавате ли случайно актуализация от казиното? Уведомете ни, моля.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Роми,


благодаря ви, че се свързахте


Срокът ще изтече този следобед,


Няма актуализации от Campobet, те продължават да намират извинения всеки път, когато тегленето е неуспешно.


Никой не отговаря на имейли и в чата няма реална помощ.

Автоматичен превод:
Angel1303
преди 3 месеца

здрасти Да, прав си. Нашият екип за разглеждане на жалби ще започне да проучва веднага щом вашият случай бъде в техния списък със задачи, да кажем. Така че 🤞 за най-добър резултат и моля, не забравяйте да ни информирате, ако имате някакви актуализации 😉.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми,


Благодаря много с нетърпение



Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми,


Моята жалба мина 14 дни, но все още няма принос от campobet в моята жалба тук, може ли това да бъде продължено и също така campobet да се включи?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Angel1303
преди 2 месеца

Здравей. Виждам във вашата жалба, че е решена. Така че, както можете да видите, за щастие беше само малко забавяне и в крайна сметка всичко заработи добре, не мислите ли така? Много се радвам, че получихте парите си. Наистина много положителна новина 🙂. Ако искате да пишете за вашия опит, моля, направете го, като следватетази връзка 👈. Може би ще помогнете на някой друг играч, като го направите. Кажи ни как си. 👍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини