преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CampoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Следователно вие подадохте жалбата , което ни позволява да преминем през процеса и да ви помогнем, ако е възможно.
Моля, обърнете внимание на въпроса ми в тази тема . Предполагам, че бихме могли да използваме обяснение относно вашия проблем, свързан с CampoBet.
Therefore you submitted the complaint which allows us to go through the process and help you out if possible.
Just please, mind my question in this thread. I guess we could use an explanation regarding your CampoBet-related problem.
най-накрая акаунтът ми беше верифициран и това се случи след публикуване на оплакване тук на сайта.
но все още чакам да получа
finally my account was verified and this happened after posting a complaint here on the site.
however I'm still waiting to receive
finalmente minha conta foi verificada e isso se deu apos publicar reclamação aqui no site.
entretanto ainda estou no aguardo para receber
здрасти
По-добре е от нищо 🙂. Не, сериозно – преминаването на KYC е най-важната част, без него никога няма да имате шанс да се оттеглите. Кажете ми как продължава!🤞
Hi.
It's better than nothing 🙂. No, seriously - passing the KYC is the most important part, without it, you would never have a chance to withdraw. Let me know how it continues!🤞
Не разбирам защо е толкова трудно и изглежда по-скоро, че го използват като извинение за неплащане, тъй като биха могли да поискат проверка, преди клиентът да направи първия депозит, би било честно да можете да депозирате само ако сте в състояние да изтегля.
ами бях проверен и досега не съм получил
I don't understand why it's so difficult, and it seems more like they use it as an excuse for not paying as they could request verification before the customer makes the first deposit it would be fair to only be able to deposit if you are able to withdraw.
well I was verified and so far I have not received
não entendo porque é tão difícil, e parece mais que usam disso como desculpa para não pagar pois poderiam solicitar a verificação antes de o cliente fazer o primeiro deposito seria justo só poder depositar se estiver apto para sacar.
bom eu fui verificado e até agora não recebi
Винаги можете да поискате от казиното да ви потвърди, преди да бъде направен първият депозит. Не е стандартно, защото много играчи не искат да бъдат забавяни от играта, а също така носи допълнителна заетост в казиното. Като проверяват само победителите, те спестяват време.
Коя е последната актуализация, която получихте от казиното, моля?
You can always ask the casino to verify you before the first deposit is made. It's not standard because many players don't want to be delayed from the play, and it also brings additional occupation to the casino. By verifying the winners only, they save time.
What is the last update you got from the casino, please?
20 дни и те не верифицират акаунта и не обработват тегленето и почти не отговарят на имейли!
Само автоматични отговори, чатът е безполезен!
20 days and they don't verify the account and don't process the withdrawal, and they barely answer emails!
Only automatic responses, chat is useless!
20 dias e não verificam a conta e não processa o saque, e mal responde email!
Apenas respostas automaticas, chat não serve pra nada!
ние сме в една и съща лодка приятелска компания LIXO!
we are in the same boat friend company LIXO!
estamos no memso barco amigo empresa LIXO!
Успях да го получа, но не беше лесно, предлагам да отворите жалба тук в сайта
I managed to receive it but it wasn't easy, I suggest opening a complaint here on the site
eu consegui receber mas não foi facil sugiro q abra uma reclamação aqui no site
Направих нормален депозит в платформата и както беше поискано, изпратих документите за самоличност, крайният срок, който ми поставиха за това, изтече и сметката ми все още не може да тегли, имам нужда от спешни мерки! Тъй като не е възможно в средата на 2023 г. да има казина с такава репутация, които на практика вредят на клиентите си, изглежда, че тяхното намерение е да задържат всички пари, които имате, имейлът и чатът на живо са безполезни, надявам се, че някой ще го направи нещо за мен
I made a normal deposit on the platform, and as requested, I sent the identification documents, the deadline they set for doing this has passed and my account is still unable to make a withdrawal, I need urgent measures! Because it is not possible that in the middle of 2023 there are casinos with such a reputation practically harming their customers, it seems that their intention is to retain every last money you have, email and live chat are useless, I hope that someone will do something for me
Fiz um Depósito normal na plataforma, e conforme haviam solicitado fiz o envio dos documentos de identificação, o prazo que eles colocam para fazer isso já passou e minha conta segue sem poder fazer um saque, Preciso de providências urgentes! Pois não é possível que em pleno 2023 haja casinos com tal reputação praticamente lesando os seus clientes, parece que o intuito deles é reter até o último dinheiro que você tem , email e chat ao vivo são inúteis, espero que alguem faça algo por mim
Здравейте, колко време отнема процесът на проверка на акаунта? Кога казиното даде краен срок? Понякога този процес може да отнеме повече време, тъй като казината го смятат за много важен. Разбира се, разбирам, че ако ви беше даден краен срок, бихте очаквали този процес да бъде успешно разрешен и можете да се справите с вашето одобрение за вашето оттегляне.
Виждам обаче, че вече сте успели да подадете жалба при нас и затова ще продължим да чакаме да видим как ще се развие вашият случай. Разбира се, бих ви препоръчал да сътрудничите на казиното и да изпратите допълнителни документи, ако е необходимо и ако бъдете потърсени. Това вероятно ще бъде най-лесният начин да потвърдите акаунта си. Също така, като част от оплакванията, забелязах, че други играчи са имали подобни проблеми, когато казиното се е опитало да разреши ситуацията. Като пример мога да спомена този случай: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
но има и други, така че ако се интересувате, можете да ги разгледате тук: https://casino.guru/complaints
Ако нещо се промени и получите нова информация като част от процеса на проверка на акаунта, можете да ни актуализирате във форума и също така да добавите повече информация към жалбата на Вероника.
Надяваме се, че вашата ситуация ще бъде разрешена възможно най-скоро и няма да има повече проблеми. 🙂
Hi, so how long does the account verification process take ? When did the casino give a deadline ? Sometimes this process can take longer as casinos consider it very important. Of course, I understand that if you were given a deadline, you would expect this process to be successfully resolved and you can deal with your approval of your withdrawal.
However, I also see that you have already managed to file a complaint with us and so we will continue to wait to see how your case develops. Of course, I would recommend you to cooperate with the casino and send further documents if necessary and if you are contacted. This will probably be the easiest way to verify your account. Also, as part of complaints, I have noticed that other players have had similar problems where the casino has tried to resolve the situation. As an example I can mention this case: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
but there are others, so if you're interested, you can check them out here: https://casino.guru/complaints
If anything changes and you receive any new information as part of the account verification process, you can update us on the forum and also add more information to Veronika's complaint.
I hope that your situation will be resolved as soon as possible and there will be no further problems. 🙂
Здравейте, и аз пуснах жалба тук вече
но те продължават да се оправдават от 2 седмици и не ми изплащат сумата
те казват, че това е проблем с доставчика на плащания и винаги ми казват да го поискам отново
Hi, i opened a complaint here too already
but they keep making excuses since 2 weeks and not paying out my amount
they saying its a payment provider glitch and always telling me to request it again
Здравейте. Съжаляваме да научим за вашия проблем с това казино. Постъпихте правилно като подадохте жалба . За съжаление, поради факта, че пълните 14 дни от деня, в който сте поискали тегленето, все още не са изтекли, нашият екип за оплаквания не можа да започне работа по това. Но утре е друг ден, нали? И ако все още не сте получили парите, нашият екип ще проучи и ще направи всичко възможно този проблем да бъде разрешен. Получавате ли случайно актуализация от казиното? Уведомете ни, моля.
Hello. Sorry to hear about your issue with this casino. You have done the right thing to submit a complaint. Unfortunately, due to the fact, that the full14 days from the day you have requested the withdrawal, has not passed quite yet, our complaint team couldn't start working on it. Tomorrow is another day, though, right? And if you still haven't received the money, our team will investigate and do everything for this issue to be solved. Have you got, by any chance, an update from the casino? Let us know please.
Здравей Роми,
благодаря ви, че се свързахте
Срокът ще изтече този следобед,
Няма актуализации от Campobet, те продължават да намират извинения всеки път, когато тегленето е неуспешно.
Никой не отговаря на имейли и в чата няма реална помощ.
Hi Romi,
thank you for reaching out
The timeframe will be passed this afternoon,
There are no updates from Campobet they keep finding excuses every time the withdrawal fail.
Nobody answers email and on chat there is no really help.
здрасти Да, прав си. Нашият екип за разглеждане на жалби ще започне да проучва веднага щом вашият случай бъде в техния списък със задачи, да кажем. Така че 🤞 за най-добър резултат и моля, не забравяйте да ни информирате, ако имате някакви актуализации 😉.
Hi. Yes, you are right. Our complaint team will start to investigate as soon as your case will be on their "to do" list, let's say. So 🤞 for the best result and please do not forget to inform us if you have any updates 😉.
Здравей Роми,
Моята жалба мина 14 дни, но все още няма принос от campobet в моята жалба тук, може ли това да бъде продължено и също така campobet да се включи?
Hi Romi,
My complaint passed 14 days but still no input from campobet into my complaint here can this be taken further and also campobet to involve?
Здравей. Виждам във вашата жалба, че е решена. Така че, както можете да видите, за щастие беше само малко забавяне и в крайна сметка всичко заработи добре, не мислите ли така? Много се радвам, че получихте парите си. Наистина много положителна новина 🙂. Ако искате да пишете за вашия опит, моля, направете го, като следватетази връзка 👈. Може би ще помогнете на някой друг играч, като го направите. Кажи ни как си. 👍
Hello there. I can see in your complaint that it was resolved. So as you can see, luckily it was just a little delay and in the end everything worked fine, don't you think so? I am very glad you have received your money. Very positive news indeed 🙂. If you like to write about your experience, please do so by following this link 👈. Maybe you will help some other player by doing so. Let us know how did you go. 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.