ФорумКазинаBullsbet.io Casino - обща дискусия

Bullsbet.io Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от Pimpim
|
3617 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
lucio31
преди 10 месеца

Нека видим какво ще открием чрез жалбата , което със сигурност беше добра стъпка.

Едно нещо е да обвинявате играч, но ние се стремим да търсим реални доказателства, за да сме сигурни, че сте били или не сте били третирани справедливо.

Предполагам, че за това ще ни трябва сътрудничеството на казиното.

По един или друг начин, когато става въпрос за ограничени игри, честно казано, не е общ стандарт забранените игри да се прилагат на софтуерно ниво, доста жалко. Това би премахнало място за много често срещана грешка. 🙁


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Много добър избор на игри, крипто депозитите имат по-добри бонуси! RTP за игри е справедлив.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И накрая, бих искал да добавя към всичко, което съм писал в миналото, че благодарение на казино гуру те деблокираха акаунта ми и изплатиха всичките ми печалби!!!

Благодарение на bullsbet.io и казино гуру

Автоматичен превод:
AfroditiNt2
преди 8 месеца

Хей. Това е хубаво да се чуе. Имали ли сте опит с оттеглянето, може би?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И накрая, бих искал да добавя към всичко, което съм писал в миналото, че благодарение на казино гуру те деблокираха акаунта ми и изплатиха всичките ми печалби!!!

Благодарение на bullsbet.io и казино гуру

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте и благодаря за милите думи. Радвам се, че нашият екип успя да ви помогне. Ще продължите ли да играете в това казино?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравейте, да един път от бонус за втори депозит, теглене се изплаща за 20 минути.

Автоматичен превод:
AfroditiNt2
преди 8 месеца

Звучи чудесно. Пожелавам ви да продължите така добре.👌

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ангажиращ и надежден, с отзивчива клиентска поддръжка. Силно препоръчително!

Автоматичен превод:
ElenaPalade
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че имате добри отзиви за казиното. Успявали ли сте някога да теглите пари тук?

Тъй като казвате, че имат отзивчива поддръжка на клиенти, какво трябваше да разрешите? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравей Джаро, да, имах известни притеснения относно процеса на залагане на моя бонус и игрите, които се зачитат към него. Успях да спечеля с помощта на бонуса и имах проблем с проверката в моя профил. Брайън ми помогна, тъй като сметката ми за мобилен телефон не беше приета. Получих печалбите си след 5 часа.

Автоматичен превод:
ElenaPalade
преди 8 месеца

Така трябва да бъде във всяко казино според мен. Поддръжка, която е готова да помогне с всичко, което е необходимо, а играчите след това са доволни и щастливи да се върнат.

Както и да е, какъв метод използвахте, за да направите своето теглене? 🤗

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Използвах моята карта Revolut 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

който има добър опит с този сайт, моля, кажете ми коя игра сте играли и коя си заслужава, защото след първото ми плащане той ми даде 200 € и ми позволи да я играя за половин час и я свали в 5 минути, оттогава му плащам много, но по жалък начин не дава нищо...не разбирам как можете да управлявате това казино с толкова безскрупулни настройки на играта... вече няма нормален сайт, бустери искам

Автоматичен превод:
Novcsi87
преди 8 месеца

Е, какво мога да кажа тук? Съжалявам, че имате такъв опит, просто не забравяйте, че казиното винаги печели, нали? Моля, опитайте се да го приемете просто като хоби, за което трябва да платите, разбира се, забавлявайте се, като играете, и ако смятате, че късметът наистина не е на ваша страна, винаги има избор да се преместите някъде другаде. Какво ще кажете за това, ще бъде ли възможно да го видите по някакъв начин така?🤷‍♀️🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро на всички

Сметка, открита през юли, направи депозити и теглене. Вчера, 23.10, направих заявка за теглене на 500 евро, която беше отхвърлена. През септември предоставих на казиното копия на карти, банкови извлечения, копия на декларации за доходи и др. Сега казват, че плащането е "отхвърлено" поради липса на документи. Свързвам се с поддръжката от 24 часа, но нямам отговор.

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 1 месец

Хм, това изглежда странно нещо да се каже, когато сте направили своето теглене.

Въпреки това, първото нещо, което се чудех е дали трябва да правите допълнителна проверка или не и дали казиното е поискало документи от вас или не? Виждам, че не са се свързали с вас, но определено бих опитал както чат на живо, така и имейл и ако не получите инструкции какво да правите по-нататък, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ви за бързия отговор. Да, те отговориха малко късно и обработиха тегленето. всичко ок благодаря

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 1 месец

Виждам, че всичко е решено и положително, така че определено се радвам за това. Ще продължиш ли да играеш тук дори и да се случи нещо подобно? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей, не разбрах въпроса ти?

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 1 месец

Попитах дали ще продължите да играете тук въпреки тази ситуация, която възникна. 😀

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини