Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаBullsbet.io Casino - обща дискусия

Bullsbet.io Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Pimpim
|
6 150 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
lucio31

Нека видим какво ще открием чрез жалбата , което със сигурност беше добра стъпка.

Едно нещо е да обвинявате играч, но ние се стремим да търсим реални доказателства, за да сме сигурни, че сте били или не сте били третирани справедливо.

Предполагам, че за това ще ни трябва сътрудничеството на казиното.

По един или друг начин, когато става въпрос за ограничени игри, честно казано, не е общ стандарт забранените игри да се прилагат на софтуерно ниво, доста жалко. Това би премахнало място за много често срещана грешка. 🙁


Автоматичен превод:

Много добър избор на игри, крипто депозитите имат по-добри бонуси! RTP за игри е справедлив.

Автоматичен превод:

И накрая, бих искал да добавя към всичко, което съм писал в миналото, че благодарение на казино гуру те деблокираха акаунта ми и изплатиха всичките ми печалби!!!

Благодарение на bullsbet.io и казино гуру

Автоматичен превод:
AfroditiNt2

Хей. Това е хубаво да се чуе. Имали ли сте опит с оттеглянето, може би?

Автоматичен превод:

И накрая, бих искал да добавя към всичко, което съм писал в миналото, че благодарение на казино гуру те деблокираха акаунта ми и изплатиха всичките ми печалби!!!

Благодарение на bullsbet.io и казино гуру

Автоматичен превод:

Здравейте и благодаря за милите думи. Радвам се, че нашият екип успя да ви помогне. Ще продължите ли да играете в това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, да един път от бонус за втори депозит, теглене се изплаща за 20 минути.

Автоматичен превод:
AfroditiNt2

Звучи чудесно. Пожелавам ви да продължите така добре.👌

Автоматичен превод:

Ангажиращ и надежден, с отзивчива клиентска поддръжка. Силно препоръчително!

Автоматичен превод:
ElenaPalade

Здравейте, виждам, че имате добри отзиви за казиното. Успявали ли сте някога да теглите пари тук?

Тъй като казвате, че имат отзивчива поддръжка на клиенти, какво трябваше да разрешите? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро, да, имах известни притеснения относно процеса на залагане на моя бонус и игрите, които се зачитат към него. Успях да спечеля с помощта на бонуса и имах проблем с проверката в моя профил. Брайън ми помогна, тъй като сметката ми за мобилен телефон не беше приета. Получих печалбите си след 5 часа.

Автоматичен превод:
ElenaPalade

Така трябва да бъде във всяко казино според мен. Поддръжка, която е готова да помогне с всичко, което е необходимо, а играчите след това са доволни и щастливи да се върнат.

Както и да е, какъв метод използвахте, за да направите своето теглене? 🤗

Автоматичен превод:
Jaro

Използвах моята карта Revolut 🙂

Автоматичен превод:

който има добър опит с този сайт, моля, кажете ми коя игра сте играли и коя си заслужава, защото след първото ми плащане той ми даде 200 € и ми позволи да я играя за половин час и я свали в 5 минути, оттогава му плащам много, но по жалък начин не дава нищо...не разбирам как можете да управлявате това казино с толкова безскрупулни настройки на играта... вече няма нормален сайт, бустери искам

Автоматичен превод:
Novcsi87

Е, какво мога да кажа тук? Съжалявам, че имате такъв опит, просто не забравяйте, че казиното винаги печели, нали? Моля, опитайте се да го приемете просто като хоби, за което трябва да платите, разбира се, забавлявайте се, като играете, и ако смятате, че късметът наистина не е на ваша страна, винаги има избор да се преместите някъде другаде. Какво ще кажете за това, ще бъде ли възможно да го видите по някакъв начин така?🤷‍♀️🙂

Автоматичен превод:

Добро утро на всички

Сметка, открита през юли, направи депозити и теглене. Вчера, 23.10, направих заявка за теглене на 500 евро, която беше отхвърлена. През септември предоставих на казиното копия на карти, банкови извлечения, копия на декларации за доходи и др. Сега казват, че плащането е "отхвърлено" поради липса на документи. Свързвам се с поддръжката от 24 часа, но нямам отговор.

Автоматичен превод:
Michele1672

Хм, това изглежда странно нещо да се каже, когато сте направили своето теглене.

Въпреки това, първото нещо, което се чудех е дали трябва да правите допълнителна проверка или не и дали казиното е поискало документи от вас или не? Виждам, че не са се свързали с вас, но определено бих опитал както чат на живо, така и имейл и ако не получите инструкции какво да правите по-нататък, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви за бързия отговор. Да, те отговориха малко късно и обработиха тегленето. всичко ок благодаря

Автоматичен превод:
Michele1672

Виждам, че всичко е решено и положително, така че определено се радвам за това. Ще продължиш ли да играеш тук дори и да се случи нещо подобно? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей, не разбрах въпроса ти?

Автоматичен превод:
Michele1672

Попитах дали ще продължите да играете тук въпреки тази ситуация, която възникна. 😀

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини