НачалоФорумКазинаBruno Casino - обща дискусия

Bruno Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от nadjaullmann
|
16 095 преглеждания 90 отговора |
|
12 3 45
Radka
преди 1 година

Здравейте, всичко е наред. Казиното също извърши 2 изплащания в същия ден.

Автоматичен превод:
supersonic83
преди 1 година

чудесно! Предполагам, че се чувствате облекчени, нали? 🙂

Освен това забавяне, бихте ли казали, че казиното е съвсем наред? Или си тръгваш, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, досега не съм имал абсолютно никакви проблеми с казиното и нямам нищо негативно за докладване!

Автоматичен превод:
supersonic83
преди 1 година

Това е страхотно! Ако мога да добавя въпрос: коя опция за плащане бихте препоръчали на немските играчи? Питам, защото това обикновено се смята за голям намек за другите играчи.

Както и да е, успех на теб!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Използвах Jeton и изплащането беше най-късно на следващия ден.

Автоматичен превод:
supersonic83
преди 1 година

Това е добра информация. Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече 3 месеца играя почти всеки ден. Докато правех депозити и тегления, внезапно ми беше поискана допълнителна идентификация, без да съм спечелил нещо страхотно. 150 евро теглене. Започнаха да искат да им дойде и докато им пращам пак искат карта, която съм използвал веднъж. Въпреки това им изпращам документите и те ги отказват, а за втората карта дори не ми дават опция да пратя документи, когато сами си ги поискат.

Те изядоха целия ми ден, занимавайки се с прост проблем, който сами направиха комплексен.

Трябва да отбележа, че досега всички тегления идваха много бързо и всичко беше наред. Днес цял ден ме безпокоят по този въпрос. И всичко това за 150 евро. неприемливо

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Хей. Със сигурност не е приятно да се реши подобен проблем с допълнителна проверка.

Забелязах обаче, че вече сте успели да подадете жалба , която чака вашата актуализация. Картата, която казиното иска, била ли е потвърдена в миналото? Питахте ли какъв е проблема, ако не ви дадат опция да изпратите документите за него?

Уведомете ни, защото ми е интересно как ще се развие вашата ситуация по-нататък.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

От 3 месеца играя там почти всеки ден. Правил съм тегления и депозити. Не мисля, че проблема е в тези 150 евро. Те просто нямат добър персонал за решаване на проблеми. Първо им пратих книжата и документите и не искаха легитимация, а сега ги пращам и не ги одобряват.

Те също така ми искат карта, която вече не използвам и бях направил депозит само веднъж, това е лоша карта и им изпратих документите, които revolut ми изпрати. По някаква причина те отхвърлят документите ми и след това не ми дават възможност да изпратя отново, но. Излишно страдание от вчера, когато всъщност губят. Аз ще загубя 150 евро, те ще загубят повече, защото не играя. Но може ли да са толкова глупави?

Вие ги молите да обяснят и те отговарят с общи неща. Искам да кажа, че се опитвам да се справя с луди хора.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Разбрах какво искаш да кажеш. Но не разбирам напълно защо казиното не може да ви даде нормалната причина, поради която отхвърля документите ви. Опитахте ли да попитате защо няма възможност да ги изпратите отново или какво повече им трябва за старата ви карта, ако отхвърлят документа за нея?

Както и да е, мисля, че казиното си прави лоша услуга, защото вероятно ще загубят лоялен играч с този подход, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Заплаших ги, че ще подам жалба и че ще кача въпроса в интернет. Накрая ми казаха, че сметката е наред. Но все пак оттеглянето не е прието. Ще ви уведомя дали е вярно това, което ми казват и парите идват. Не знам защо направиха всичко това толкова голямо за мен, когато беше прост процес.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

И аз не мисля, че ще е сложен процес. Както и да е, изглежда, че тактиката ви е проработила, така че сега чакаме да видим дали ще получите парите си. Не забравяйте да ме държите в течение. Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Моят акаунт все още изглежда неудостоверен, въпреки че ми изпратиха имейл, че е потвърден.


Разбира се, 150-те евро още не са дошли.


Не знам какво стана с тях. Сякаш казиното е сменило собственика си за един ден. Досега не съм имал проблеми и съм правил по-големи тегления и идваха за половин час. От вчера имам чувството, че ми се подиграват с това, което правят и са нарушили доверието, което имах към тях. В рамките на 2 дни играех в забавно казино, докато допреди 2 дни изглеждаха по-сериозни.


Не знам защо го правят.


Има проблем, защото ако направят това на другите, ще загубят клиенти. Доверието се губи така.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Е, след 3 дни страдание, парите дойдоха. Днес вкарах сума и отидох да направя малко теглене, за да видя какво ще стане.

Трябва да отбележа, че тегленията за 3 месеца се извършваха в рамките на половин час.

След случилото се отново чаках 5 часа с анулиране на теглене.

СИГУРНО не им харесваше, че правя малки тегления и смятаха, че по този начин ще бъда принуден да играя малките суми. Докато в началото губех, веднага щом отидох 100 евро, успях.

Както и да е, те напълно промениха поведението си без причина. Не им вярвам и затворих акаунта си. За съжаление майсторите искат само да спечелят. Отново съм изгубен. Точно когато стигнах сума, изтеглих половината, за да се оправя.

За съжаление, макар да изглеждаше като много добро казино, се оказа ненадеждно.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Хей. От една страна се радвам, че успяхте да получите парите си, а от друга страна съжалявам, че това казино стана ненадеждно за вас. Мисля, че ако опитате отново и депозирате малка сума там и проблемите продължават, вероятно ще избегна казиното и ще намеря някъде, където няма да имате такива проблеми. Какво казваш ?

Както и да е, бих искал да ви попитам дали бихте могли да актуализирате жалбата си и да кажете, че най-накрая сте получили парите си? Със сигурност би било добре за Томаш. Просто щракнете тук и го актуализирайте

Въпреки това ще кажа, че съжалявам, че загубихте доверието си в казиното, защото не е толкова лесно да се възстанови. Надяваме се, че няма да имате подобен инцидент в бъдеще и всичко ще бъде наред с вашите тегления. Въпреки че предполагам, че ще бъде в друго казино. Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Изпратих имейл на Томас. Взех парите да. Но те направиха същото с мен при следващото теглене. Вероятно ги притесняваше, че правя малки тегления, въпреки че отново губех. Сигурно затова промениха поведението си към мен. Не знам какво друго да кажа. Загубих увереността си и когато играеш за пари, не можеш да се чувстваш така. Тези от нас, които играят, вече са загубени, няма нужда от повече тревоги от тези от нас, които играят. Блокирах казиното и закрих акаунта си.

Хазартът вече има тревожност като хоби, призовавам играчите да не приемат странно и странно поведение. Ние сме клиенти, ние трябва да избираме къде да играем. Имат нужда от нас, ние ги нямаме.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 1 година

Както казвате, без комарджии нямаше да има казина. И разбира се, играта в казино от време на време трябва да бъде хоби и релакс и не трябва да има отрицателен ефект. И затова смятам, че е редно, както написахте, играчите да могат да избират казиното, в което да играят. Ако намерят такъв, при който нямат проблем, най-добре е да се придържат към него.

Колкото до жалбата, добре е да отговориш и на Томаш там, за да я затвори. Възможно ли е това?

Както и да е, надявам се, че няма да се натъкнете на такива проблеми и ще намерите казино, където няма да имате никакви притеснения.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Bruno casino вече затвори своето казино за холандски играчи. Вероятно са получили бележка от холандската ksa, че нямат лиценз.

Всички холандски играчи вече не могат да влязат в сметката си поради това и получават имейл, че връщат оставащото салдо по сметката си.


file


Това означава, че най-накрая признават, че не е трябвало да предлагат игри на холандски играчи.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 11 месеца

Здравейте, виждам също на нашия сайт, че холандски играчи не се приемат в казиното. Доста странно е, че казиното позволи на играчи от тази страна да играят там.

Мисля обаче, че е добре, че къщата очевидно се сблъска с това и че парите ще бъдат върнати на всички тези играчи.

Ще бъде най-добре да останете с казината, които са лицензирани във вашата страна, защото вярвам, че не всички случаи ще трябва да завършат по същия начин с възстановяване на остатъка.

Пожелавам ти всичко хубаво.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Преди се казваше, че холандците имат право да се регистрират. Ето защо много холандци се регистрираха и играха. Тогава продължиха да идват много оплаквания, че нямат никакъв лиценз. Така че хората искаха възстановяване на депозитите си и се оплакваха на холандската канспелавторит.

Така че мисля, че сега имат разследване от холандските власти и затова затварят за холандци. Въпреки че получавате обратно парите си от баланса само ако сте имали баланс в сметката си.

Същата история като westcasino, които също предлагаха игри на холандци, което не беше разрешено. Само че и него затвориха, но изобщо не върнаха сумата. Те почти получиха глоба от холандските власти, но се разминаха с предупреждение. Но остави играчите на студено.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини