Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаBruno Casino - обща дискусия

Bruno Casino - обща дискусия (страница 2)

 от nadjaullmann
|
21 033 преглеждания 94 отговора |
|
1 2 3...5
Radka

Здравей Радка,

Първо, никога не бих играл там, ако знаех, че са незаконни от закона на Нидерландия.


Бих върнал печалбите си, ако имах, но нямам. Всъщност става въпрос за това, че те предлагат незаконни дейности и предупреждават други хора за това. Ако никой не направи нещо, значи нищо не се е случило... не става въпрос само за парите, те трябва да бъдат разследвани и да се надяваме да платят милион евро глоба.





Автоматичен превод:
Gregoire33

Здравей Gregoire33,

Оставам със същото впечатление и съчувствам на подхода ти.

Въпросът е, че работим с честност, така че докато казиното не се отнася към всеки играч от вашата страна точно по същия начин, по който се отнася към другите, това е справедливо.

Веднага след като казиното приеме вашите депозити, но реши да не изплати печалбите ви, поради "липсващия" лиценз - това би било изключително нечестно. И такъв играч трябва да получи възстановяване.

Благодаря ви, че сте толкова страстен в споделянето на вашата гледна точка, просто искам да кажа, че няма нужда да предупреждавате играчите.

Докато казиното не остане справедливо, смятам, че няма да има вреда.


Автоматичен превод:

Здравей Радка,


Ако шофирам без шофьорска книжка, ще получа глоба или дори по-лошо. Те на първо място грешат, като приемат играчи от NL, докато нямат правилните документи за това.

Не ми отговарят на имейлите и се надявам накрая да има справедливост.




Автоматичен превод:
Gregoire33

Справедливостта не съществува на тази земя или много рядко.

Парите са се превърнали в Бог, така че не трябва да се надявате твърде много на справедливост.

Автоматичен превод:

Вярно! Поне тук мога да изразя разочарованието си🙂

Автоматичен превод:
Gregoire33

Така стоят нещата. 🙂

Наистина е трудно да се вземат мерки срещу такива хора, защото те обикновено имат много пари и за съжаление с този лист хартия можете да купите хора, които след това мълчат и справедливостта се замита под килима.

Приятен ден! 🌴✌🏼✌🏾

Автоматичен превод:

Здравей Радка,


Ако шофирам без шофьорска книжка, ще получа глоба или дори по-лошо. Те на първо място грешат, като приемат играчи от NL, докато нямат правилните документи за това.

Не ми отговарят на имейлите и се надявам накрая да има справедливост.




Автоматичен превод:

Здравей Gregoire33!

Разбрах. 🙂

Бихте ли опитали противоположния възглед за момент?

Ако решите доброволно да шофирате без книжка, можем да предположим, че глобата скоро ще последва - когато ви хванат.

Това ще изисква надзорен служител първо да ви хване.

Поправете ме, ако греша, но дори във вашата страна нито един официален офис не контролира играчите, нали?

Искам да кажа, че ако някой играч доброволно играе в казино, лицензирано другаде, никой не го интересува официално, няма глоби, няма преследване. Така ли е, моля?

Искам да кажа, че ако такъв играч избере прилично и честно казино, няма да има никаква вреда, бих казал.

Това е просто различен подход, съчувствам, че всички трябва да играем в лицензирани казина, за предпочитане в официално лицензираните.


Edited
Автоматичен превод:
Radka

Можете да получите глоба, играейки в нелицензирано казино, когато ви хванат!. Но те се фокусират основно върху казината, които предлагат игрите незаконно.

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,


имаме органи за хазарт и те разследват и ще наложат глоби на незаконните казина. Според закона на Нидерландия това казино е незаконно, защото нямат правилните документи. Вие също ще получите глоба като играч, но както вече каза Сабине, те се фокусират основно върху казиното.

Edited
Автоматичен превод:

Можете да получите глоба, играейки в нелицензирано казино, когато ви хванат!. Но те се фокусират основно върху казината, които предлагат игрите незаконно.

Автоматичен превод:

Здравей Sabine1984,

Благодаря за приноса!

Никога не съм чувал нещо свързано с описаната ситуация, когато даден играч е бил "хванат" и глобен за игра в нелицензирано казино.

Моля, има ли официални източници на информация?

Бих искал да знам как точно работи.


Edited
Автоматичен превод:

Здравей Радка,


имаме органи за хазарт и те разследват и ще наложат глоби на незаконните казина. Според закона на Нидерландия това казино е незаконно, защото нямат правилните документи. Вие също ще получите глоба като играч, но както вече каза Сабине, те се фокусират основно върху казиното.

Автоматичен превод:

Здравей Gregoire33,

Вярвам, че работи по подобен начин и в моята страна. Но аз оценявам всеки принос, който можете да предоставите. Тъй като ние не сме официалният орган, въпросите за законността са, да кажем, по-трудни за разглеждане - поне за мен 🙂.

Знаете ли за конкретен играч, който е глобен по описания начин?


Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,


нито един играч не е получил глоба според мен. Само казиното, тъй като те предлагат своите игри, тъй като не им е позволено. Интересувате ли се само от наказанието на играчите или искате да оцените глобите в милиони долари спрямо тези на казиното? Защото това е, което се надяваме да получат. Няма да са първите.

Edited
Автоматичен превод:
Gregoire33

Здравей Gregoire33,

Благодаря ви, че ме просветихте, не искам да разпространявам подвеждаща информация и наистина оценявам загрижеността ви.

От гледна точка на справедливостта, смятам, че обясних въпроса по-рано.

Като цяло ни е грижа дали казината остават справедливи, страхувам се, че липсващият лиценз не е крайната причина за възстановяване на депозити.

Казахте, че поддържате връзка с KSA относно вашата жалба, така че ще изчакам актуализацията. Нека официалната местна власт действа, казвам аз.


Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,

Казино Bruno изобщо не отговаря на имейлите ми. Защо прегледът ми е отхвърлен? Докладвах ги на KSA, не поддържам връзка с KSA. Това, че приемат хора от Нидерландия и не отговарят на имейлите ми повече от седмица, е факт и бих искал прегледът ми да бъде одобрен.

Автоматичен превод:
Gregoire33

Здравейте, най-общо казано, напълно разбирам, че е грешно казината да не реагират на съобщения/имейли от играчи. Просто чувствам, че вашият случай може да е малко по-различен, тъй като според това, което споменахте тук, те са спрели да общуват, когато сте поискали депозитите ви да бъдат възстановени и сте докладвали за тях на KSA.

Според моя личен опит, когато играчът поиска властите да се намесят, те съдят казиното или заплашват, като съдят казиното, казината понякога спират да комуникират с играча и комуникират само на официална основа с лицензиращия орган или адвокати.

Това е просто защото екипът за поддръжка на клиенти не е обучен за подобни ситуации и може да каже нещо, което напоследък може да бъде използвано от играча срещу казиното. Не съм сигурен каква е текущата ситуация, но това е просто факт, който също бих взел предвид.

Автоматичен превод:

Здравейте,


Пиша тук, защото преди два дни, докато разглеждах рейтингите на някои казина, се регистрирах в BrunoCasino, което имаше много добър рейтинг тук (над 9). И когато се опитах да проверя отново страницата им днес, тя беше изчезнала! Има ли обяснение? Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
Rmx314

Здравейте!

Остри очи имаш! Не се притеснявайте, открих източника на мистерията – вътрешната ни система казва „временно затворена поради миграция на сайта" с дата 19/07/2023

Сигурен съм, че сайтът ще бъде видим отново, след като тази "надстройка" приключи. 🙂

Автоматичен превод:
Rmx314

Здравейте, аз се чувствам по същия начин. Регистрирах се там на първо място, защото отзивите бяха наистина добри и ги разглеждам тук, в Casinoguru, преди да депозирам пари където и да било. Сега забелязах, че казиното вече не е посочено тук при вас. Има ли причина или трябва да се притеснявам за парите си (около 1000 евро)?


Автоматичен превод:
supersonic83

В този момент изглежда, че казиното отново е в процес на проверка и поради това временно е изчезнало. Ще се опитам да намеря повече подробности за вас.

Ако попаднете на допълнителна информация, моля, споделете също. 🙂

Автоматичен превод:
supersonic83

Здравейте!

Научих, че казиното е мигрирало поради това прехвърляне, целевата му страница временно не беше налична, но сега всичко трябва да е наред.

Как са твоите 1k €? всичко наред ли е

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини