ФорумКазинаBruno Casino - обща дискусия

Bruno Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от nadjaullmann
|
14687 преглеждания 86 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Sabine1984
преди 10 месеца

Е, тогава ми е по-ясно, благодаря за разяснението.

Е, аз също ви благодаря за информацията и вие всъщност споменахте точно това, което казвах във втория случай с west casino, че не винаги играчите излизат от такива ситуации все още "добре" в крайна сметка, че те се връщат на поне баланса. Въпреки че знам, че вероятно не е това, което играчите искат да видят, ако са похарчили много пари там, но поне е нещо.

Трябва да избягвате казина от подобен тип и да играете в тези, които са регулирани в страната.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добри новини казино bruno възстанови всичките ми депозити днес.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Симон,


как ги стигна толкова далеч. Изпращам напомняния от месеци и те изобщо не отговарят.



Автоматичен превод:
Gregoire33
преди 10 месеца

Казвам се Сабина хаха.


От нищото получих имейл, че искат моята банка и т.н. за възстановяване на сметката. Но те не ми възстановиха салдото по сметката (това беше 0,-), но възстановиха всичките ми депозити.

Проучванията показват, че сега са затворили казиното за холандски играчи. Така че мисля, че KSA се намеси.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Съжалявам Сабина!


добре за теб! Изпратих им още едно напомняне. Значи получихте обратно всички направени депозити?

Автоматичен превод:
Gregoire33
преди 10 месеца

Хаха, това е добре.


Да, видях публикацията си какво публикувах, преди вие да видите имейла, който получих.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добри новини казино bruno възстанови всичките ми депозити днес.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, това е страхотна новина. Колко време отне целият процес, ако мога да знам? 🙂

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички,


някой може ли да ми помогне с друг имейл адрес на Brunocasino? Изобщо не отговарят на имейл адреса за поддръжка? Мога ли да направя нещо по въпроса? Не могат да продължат да ме игнорират, нали?

Автоматичен превод:
Gregoire33
преди 10 месеца

Те могат да правят каквото си поискат, но бих казал, че става дума за това да не загубят репутацията и потенциалните клиенти. От колко време се борите, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка, От април 2023 г. не отговарят на имейлите ми. Поисках и възстановяване на сумата, тъй като не са законни. Друга холандска играчка Сабине получи пълни депозити обратно, но те ме игнорираха.

Автоматичен превод:
Gregoire33
преди 10 месеца

Здравейте!

Честно казано, не можем да направим много по въпроса. Нашата позиция по правни въпроси не е същата, както предполагат играчите. Вместо това се фокусираме върху справедливия подход. Ето защо жалбата е прекратена като неоснователна. Надявам се, че ще получите това, което търсите.🤞🤞

Чувствайте се свободни да попитате други членове на този форум за евентуален съвет.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Има ли промоционален бонус без депозит от Bruno Casino?

Автоматичен превод:
DavidMartin39
преди 9 месеца

Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в тази официална тема на Bruno Casino. Проверих бонусите за вас, но за съжаление в момента не мога да видя такъв без депозит. Вижте себе си тук 👈, моля. Ако желаете, ето връзката към някои казина, където можете да намерите някои бонуси без депозит точно сега. Уведомете ни, ако намерите някой от тях за интересен 😉.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

напишете всичко от нулата.


Направих депозит с mastercard от моя акаунт в REVOLUT в размер на 2000 PLN на 6 февруари 2024 г.


Играх волейбол и понякога тенис, нормални, класически, публични коефициенти, които могат да се проверят в историята на залаганията. 11 800, които трябва да бъдат преведени по банкова сметка в размер на 4 000 PLN на 18 февруари, съдебното решение беше проверено и редовно отхвърлено, тези, които бяха отхвърлени на 10-ти, и накрая на 27 февруари получих отговор по имейл, че „Вашето изплащане заявката е отхвърлена.

Причина: „Отменено".

Ако имате нужда от повече подробности, свържете се с нашия екип за поддръжка по имейл или чрез нашата услуга за онлайн чат на уебсайта.


Екипът на BrunoCasino "


След този имейл влязох в акаунта на играча и имаше само 2000 PLN, което е сумата пари, която депозирах в brunocasino, така че бях измамен с около 10 000 PLN. Към днешна дата, 29 февруари, дори не мога да получа депозита от 2000 PLN обратно в банковата си сметка, защото непрекъснато анулират плащането ми. Моля помогнете.

Изпращам екранни снимки на купони и депозити и тегления в прикачените файлове.


Оставам на ваше разположение.

Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитах се да изтегля печалбите си 10 пъти в моята сметка revolut (депозит с платежна карта revolut) и всеки път имаше грешка, след което се опитах да изтегля печалбите си в банковата си сметка ZEN и имаше грешка. изглежда, че iban е въведен неправилно. Имам нормален достъп до акаунта си, включително всички игри и залози.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В техния чат получих отговор само този ден, че:


file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Исках САМО да тегля пари по вашите данни, така че не разбирам. Имах 5000 PLN в заплатата си, около 6800 PLN в сметката си и изведнъж се появиха 2000 PLN - т.е. обратно към депозита.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моля те...


filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Мога да се подложа на допълнителна проверка и да покажа, че всички сметки са мои, от които исках да изтегля справедливо спечелените си пари.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

напишете всичко от нулата.


Направих депозит с mastercard от моя акаунт в REVOLUT в размер на 2000 PLN на 6 февруари 2024 г.


Играх волейбол и понякога тенис, нормални, класически, публични коефициенти, които могат да се проверят в историята на залаганията. 11 800, които трябва да бъдат преведени по банкова сметка в размер на 4 000 PLN на 18 февруари, съдебното решение беше проверено и редовно отхвърлено, тези, които бяха отхвърлени на 10-ти, и накрая на 27 февруари получих отговор по имейл, че „Вашето изплащане заявката е отхвърлена.

Причина: „Отменено".

Ако имате нужда от повече подробности, свържете се с нашия екип за поддръжка по имейл или чрез нашата услуга за онлайн чат на уебсайта.


Екипът на BrunoCasino "


След този имейл влязох в акаунта на играча и имаше само 2000 PLN, което е сумата пари, която депозирах в brunocasino, така че бях измамен с около 10 000 PLN. Към днешна дата, 29 февруари, дори не мога да получа депозита от 2000 PLN обратно в банковата си сметка, защото непрекъснато анулират плащането ми. Моля помогнете.

Изпращам екранни снимки на купони и депозити и тегления в прикачените файлове.


Оставам на ваше разположение.

Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Що се отнася до казаното от казиното на вашата екранна снимка, не мога да го видя, защото е твърде малко.

Въпреки това, ще кажа в началото, че тъй като вашият случай е свързан със спортни залагания, ние няма да можем да ви помогнем, защото нямаме експертни познания и следователно не бихме имали прозрението да разследваме подобно нещо.

Въпреки това ще ви посъветвам и ще ви препоръчам някои връзки, където се разглеждат спортни залагания и се надявам, че те ще могат да ви помогнат.

Можете да ги намерите тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Наистина се надявам, че ще можете да разберете какъв е проблемът и защо казиното е взело 10 000 PLN от вас. Ако имате резултат, какъвто и да е той, можете да ни пишете и във форума.

Ще ти стискам палци. 🤞


Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини