ФорумКазинаBrango Casino - обща дискусия

Brango Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Portouefa1
|
8583 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Portouefa1
преди 1 година

Това се случи с мен, когато поисках теглене, което все още не успях да получа, и изведнъж също нямаше безплатни завъртания, въпреки че получих имейл, който казваше, че ги имам. Сенчеста

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Това е нищо в сравнение с това, което направиха с мен, това, което направиха с мен, беше престъпление и дори не мога да получа ни най-малка помощ с това и с цялото ми уважение този Гуру, който вие момчета правите за оплаквания в казино, е куп фалшиви както и вероятно в него с Бранго, който ме прескочи на първо място за 5892, искам да кажа, че съм сигурен, че е грешка и мога да обясня грешката и никой няма да ме слуша, така че просто се отказвам заедно, имам право да бъда ядосан досега никой не ми е изпратил имейл от вашата система, за да предложа индивидуална помощ или текстово съобщение, или нищо, или чат нищо

Автоматичен превод:
MarleyScutt
преди 12 месеца

Опитахте ли да подадете жалба? Не успях да намеря...

Вярвам, че трябва да опитате поне това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 12 месеца

Опитах всичко, те дори няма да отговорят и знам, че грешката е тяхна собствена грешка поради липса на поддръжка, те ме удариха с нарушението на множество акаунти, но ви уверявам, че множеството акаунти не бяха създадени до деня на проблема поради липса на поддържа.

Автоматичен превод:
MarleyScutt
преди 11 месеца

Всичко е наред, вярвам ти.

Просто ако жалбата не е подадена, не можем да помогнем официално.

Разгледайте това ръководство, за да намерите повече подробности:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions

Създателят на жалбата е точно тук:

https://casino.guru/complaints

Бих казал, че си струва да опитате.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

На някой, който има депозити в Brango, отнемат ли му до 3 часа, за да отиде в сметката ви? Дори след като са го приели всичко?

Автоматичен превод:
Alex51908
преди 10 месеца

Здравейте.

Някакви обновявания? Надявам се!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, получих депозита си 6 часа по-късно и след това сайтът не беше защитен през цялото време, докато играх. Дори и без история в браузъра ми. Не е добре

Автоматичен превод:
Alex51908
преди 10 месеца

Звучи странно. Получавали ли сте някакво изявление от тяхната поддръжка на клиенти? Имайки предвид високия им индекс на безопасност на нашия уебсайт, това е доста тревожно 😕

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това няма да ме накара дори да се опитам да направя изплащане причина за потвърждение Бен чака изпрати имейли никой не отговаря Просто искам малко помощ не може дори той да участва в чат на живо, а вие го наричате различен език

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Те дори няма да отговорят на въпроса ми за сигурността на сайта. Това не е безопасно казино за игра. Бих силно препоръчал casino Guru да даде на играчите справедливо предупреждение за Casino Brango за несигурен сайт. Те не трябва да бъдат етикетирани като безопасно казино. filefilefile

Автоматичен превод:
Alex51908
преди 10 месеца

Добра гледна точка и благодаря за споделянето. Все пак предпочитаме първо да проучим.

Бихте ли също така информирали правилното лице, като използвате функцията за актуализиране, моля?

file

Посетете този раздел и превъртете надолу. Вашето сътрудничество е високо оценено.

Би било добре да знаете източника на тези екранни снимки - кое приложение или инструмент е забелязал проблема, можете ли да кажете, моля?



Автоматичен превод:
smileskatieann13
преди 10 месеца

Съжалявам да го чуя.

Мога ли да знам кога за последен път се свързахте с някой от казиното? За какво беше?

В наши дни някои казина са с доста недостиг на персонал, но информирането на играчите, когато KYC тече, трябва да бъде висок приоритет. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Отговориха ми 2 часа, след като им показах снимките на сигурността на сайта (4-ти път), те го избегнаха напълно, като отговориха с „казиното се опитва най-добре да даде на всички справедлив шанс" Те не признаха, че питах защо сайтът не е защитен, те го избегнаха 4 пъти. Те знаят защо, защото го правят несигурен. Не разбирам защо аз? Депозирал съм поне 7 хиляди в казиното и съм изтеглил около $1800 през последните 6 месеца. Това е, което е дразнещо, че не съм направил нищо друго освен да играя и казиното извлече голяма полза от мен. Google Chrome забеляза сигурността на Sight, това е много точна търсачка. Бих го препоръчал на всеки.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Alex51908
преди 10 месеца

Оценявам вашите последващи действия.

Знаете, че качеството на отговора зависи от това кого сте попитали, бих казал. Вероятно само техническият отдел е способен на разумна реакция в такъв случай. И така, кого питахте, моля?

Никога не съм срещал такова предупреждение например - в нито едно казино, включително Бранго.

Въпреки това, ние оценяваме отзивите на играчите, така че позволете ми да напомня функцията Update su.

Смятате ли да го използвате, моля?

Разбирам, че сте повече или по-малко доста недоволни от казиното, защото изглежда, че сте играч с нещастие. Е, съжалявам да го чуя.





Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Недоволна съм, защото ти пренебрегват екрана?? Не говоря за късмет. Питам защо сигурността на сайта е толкова лоша? Сигурността на сайта не е ли важна? Не трябва ли да се притеснявам от това?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Alex51908
преди 9 месеца

Не говорех и за късмет. Казах, че чат операторът е способен на определени области на комуникация, включващи бонуси и общи условия. Операторите не са обучени да отговарят на въпроси за сигурността, следователно трябва да стигнете до подходящия отдел, за да получите подходящ и професионален отговор.

Това беше всичко.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте всички! Имам въпрос относно тегленето на бонус без депозит в Casino Brango. Толкова съм разочарован точно сега, тъй като това вече беше доста влакче в увеселителен парк. Отне цяла вечност, за да проверя акаунта си, за да мога да тегля пари. . . но най-накрая получих зелена светлина. Тогава разбрах, че трябва да направя депозит от $10, тъй като спечелих с бонус без депозит.


Депозирах $10 BTC преди повече от 1,5 часа, но депозитът ми все още не е достигнал. Рядко съм бил толкова разочарован, честно казано. Някой друг изпитва ли дълго чакане с биткойн депозити тази сутрин в Brango? Просто съм разочарован и любопитен, така че благодаря много предварително за всяка помощ!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
CocoaTeal
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с депозита. Все още е постоянен и нищо не е кредитирано в акаунта ви на играч? Опитахте ли да проверите дали транзакцията е била успешна и парите са напуснали вашата сметка или биткойн адрес? Разбирам, че имате съмнения, защото когато депозирате с крипто, трябва да е доста бързо, просто се опитвам да разбера дали някъде е имало проблеми.

Можете ли да опитате да разберете и да ме уведомите, моля? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ви много за отговора! Толкова съжалявам, че ми отне толкова време да се върна тук. Casino Brango всъщност ме осребри малко след като направих тази публикация – много съм благодарен и за това. Мисля, че блоковата верига просто беше претоварена или нещо подобно. Наистина оценявам помощта ви за това! Пазете се ☺️

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини