Оценявам вашите последващи действия.
Знаете, че качеството на отговора зависи от това кого сте попитали, бих казал. Вероятно само техническият отдел е способен на разумна реакция в такъв случай. И така, кого питахте, моля?
Никога не съм срещал такова предупреждение например - в нито едно казино, включително Бранго.
Въпреки това, ние оценяваме отзивите на играчите, така че позволете ми да напомня функцията Update su.
Смятате ли да го използвате, моля?
Разбирам, че сте повече или по-малко доста недоволни от казиното, защото изглежда, че сте играч с нещастие. Е, съжалявам да го чуя.
I appreciate your follow-up.
You know the quality of the reply relies on who you were asking, I'd say. Probably only the technical department is capable of a reasonable response in such a case. So, who were you asking, please?
I have never encountered such a warning for instance - in any casino, Brango included.
Despite that, we evaluate players' feedback so, allow me to remind the Update su feature.
Do you plan to use it, please?
I understand you are more or less quite dissatisfied with the casino because you seemed to be an unlucky player. Well, sorry to hear that.
Автоматичен превод: