ФорумКазинаBrango Casino - обща дискусия

Brango Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Portouefa1
|
14190 преглеждания 67 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте. Направих депозит в казиното от 100E и получих 500% бонус за ниско залагане. Успях да изпълня изискванията за залагане x10 и да спечеля бонуса. Сумата вече е в моя реален баланс и също така се показва като сума за теглене. Когато поисках теглене, бях отхвърлен и ми казаха, че това са бонус пари, а не реален баланс. Тяхната собствена система характеризира сумата като реален баланс/сума за теглене, защото съм изпълнил условията за залагане, за да спечеля бонуса и съм го прехвърлил автоматично от бонус баланса към реалния баланс! Но те казват, че не мога да се оттегля! Има ли това нещо в това казино?

Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Ще трябва да прочетете правилата и условията на казината относно бонусите и да видите за какво сте се регистрирали, когато сте приели бонуса

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Направих депозит в казиното от 100E и получих 500% бонус за ниско залагане. Успях да изпълня изискванията за залагане x10 и да спечеля бонуса. Сумата вече е в моя реален баланс и също така се показва като сума за теглене. Когато поисках теглене, бях отхвърлен и ми казаха, че това са бонус пари, а не реален баланс. Тяхната собствена система характеризира сумата като реален баланс/сума за теглене, защото съм изпълнил условията за залагане, за да спечеля бонуса и съм го прехвърлил автоматично от бонус баланса към реалния баланс! Но те казват, че не мога да се оттегля! Има ли това нещо в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих казал, че трябва да има друго правило в движение. Така че проверих правилата, които предоставяме за бонусите за депозит, налични на нашия сайт . Има ли шанс да е бил лепкав бонус?

„Изисквания за залагане: 27x (бонус + депозит) (прилагат се ограничения), Депозитът ЗАКЛЮЧЕН Ще трябва да заложите 27 пъти сумата на вашия бонус и депозит, за да изчистите бонуса и да можете да изтеглите печалбите си.

Например, ако депозирате €100 и получите €1,000 бонус, ще трябва да заложите €29,700 общо (€1,100 * 27), преди да ви бъде позволено да направите теглене.

Този бонус може да се използва само за тези типове казино игри: Слотове.

Депозитът е заключен към сумата на бонуса. Вашият депозит и сумата на бонуса, която получавате, се добавят към баланс от бонус средства, които могат да бъдат конвертирани в реални пари само чрез изчистване на изискванията за залагане."

Не съм сигурен кой бонус сте взели, затова бих помолил чата за допълнително обяснение 🤔.

Кажете ми какво сте разбрали.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

Това е бонусът, който взех. Никъде не се споменава, че е лепкав бонус! Очевидно е измама. В условията на казиното се споменава, че не можете да изтеглите никаква сума, еквивалентна на бонуса, който получавате. И така, какъв е смисълът от залагане??? Ако това не е заблуда "с малки букви" тогава какво е??? Може би ще обмислите промяна на рейтинга си за условията на казиното?? Що се отнася до мен, това очевидно е заблуждаваща реклама на бонус със залагане, който не можете да изтеглите дори след залагане.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Попитахте ли казиното, моля? Те трябва да могат да обяснят условията си. За съжаление не мога да проверя историята ви на игри и не знам общите правила, прилагани в това казино. Ето защо все още смятам, че първо трябва да изясните директно въпроса с казиното.

Споделете отговора, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, говорил съм с тях. Те не искат да приемат, че това е реален баланс и пари за теглене, въпреки че системата им ги е прехвърлила от бонус баланс към реален баланс (имам екранни снимки на c). Всички казина, когато изпълните изискванията за залагане, можете да изтеглите бонуса!! В техните общи условия те пишат, че не можете да изтеглите никаква сума, еквивалентна на бонуса, който сте получили. По времето, когато изпълних изискванията за залагане, имах 540E в реалния си баланс, бонусът, който получих, беше 500E, така че не мога да изтегля 500E, а минималното теглене е 50E, така че останалите 40E така или иначе не можах да изтегля. Когато отидох да тегля само 100E ми казаха, че 500E е бонус, а 50E е минималното теглене. Така че, когато изпълних изискванията за залагане, имах точно баланса, който така или иначе не можех да изтегля (на случаен принцип?) според техните нелепи условия, че въпреки че ви дават изисквания за залагане, вие не можете да си върнете бонуса по никакъв начин. Мисля, че това очевидно е глупаво, условията изобщо не са справедливи, когато рекламирате бонус за ниско залагане и не споменавате, че не можете да изтеглите бонуса по никакъв начин, дори ако изискванията за залагане са изпълнени, тогава това е коварство! Мисля, че трябва да помислите много сериозно за промяна на рейтинга си за това казино! Не знам как сте прегледали това казино и сте прегледали с перфектна оценка, когато играят такава игра с бонус и нечестни условия, очевидно целта им е да измамят хората...

Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Здравейте,

Добре, сега разбирам много по-добре. Позволете ми да кажа, че сме доста загрижени за това, което се нарича „смесени фондове" и основният проблем е свързан с точката, когато играч отговаря на изискването за залагане и автоматично очаква, че средствата вече са реален баланс. Е, ако системата на казиното може автоматично да ограничи печалбите (ако се прилага правилото за максимална печалба) и след това да прехвърли остатъка от бонус средства към реален баланс, тогава всичко изглежда наред. След това играчът може да реши да се оттегли или да продължи да играе.

Но според нашия опит е стандартно правилата и условията на бонуса да се прилагат, докато тегленето ви бъде обработено, което означава, че бонусът приключва с теглене .

Така че изглежда, че вашият проблем е някъде по средата, затова силно ви съветвам да подадете жалба .

Можем да стигнем до това, че условията не сме приложили правилно, но за това е необходима жалбата.

Ако се чудите дали си струва, прочетете за последствията от жалбата .

Честно казано смятам, че това е разумна стъпка в тази ситуация.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така че от вашия опит казвате, че не трябва да приемам за даденост, че когато изискванията за залагане са изпълнени, мога да изтегля сумата на бонуса. Защото от моя опит това е първото казино, което прави това нещо, след като изпълни изискванията за залагане. Честно казано, не виждам причина да подадете жалба, защото дори не ви притеснява фактът, че казиното дава бонуси, но според техните условия са написали нещо много несправедливо за играча, че няма да ви дадат сумата на бонуса, независимо Какво...

Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Да, винаги трябва да четете условията, за да разберете как точно казиното подхожда към правилата за бонус, така че можете да решите дали ви звучи добре или да отидете другаде.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, моля, кажете ми дали този пример, който дават с термини, има смисъл и ви е ясен? Защото не мога да го разбера.

„Например, ако депозирате $/€/AUD500 и получите $/€/AUD250 бонус, след като изпълните всички изисквания за залагане, и искате да изтеглите средствата си, трябва да се направи заявка за сума, по-малка от сумата на получения бонус. "

Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Честно казано? Бих помолил чата на живо за изрично обяснение, за да съм сигурен как работи.

Звучи ми странно в момента, освен ако бонусът не е лепкав:

„Първоначалната стойност на бонуса ще бъде приспадната от вашата сметка, когато извършвате теглене.

Ако депозирате €100 и получите €1000 бонус, €1000 ще бъдат приспаднати от сметката ви, когато направите теглене."

Ако планирате да попитате казиното, моля, споделете повторението, интересно ми е да го видя.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих имейл до Pitboss, че говоря по темата и вече 3 дни НЯМА отговор...

Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Може би сте открили проблем, започвам да мисля, че оплакването си струва да опитате. Знам, че го предложих преди около седмица, но все пак екипът за оплаквания е свикнал да проверява всички условия и да задава въпроси за казиното, ако е необходимо. Обмислете тази идея, ако можете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Започнах акаунта си преди няколко месеца и случайно добавих допълнителна буква към моя имейл адрес Bluitforsinq@gmail.com последната буква q е инцидент вместо Bluitforsin@gmail.com Не можах да го поправя, когато най-накрая спечелих малко пари 5824.92 Отидох да помоля представителя на казино Brango за помощ, защото не можах да верифицирам акаунта си или да осребря купони поради грешката, която направих при създаването на акаунта, изглежда, че имам няколко акаунта, но това е грешката, това е един акаунт с два имейл адреса при злополука, така че помолих за помощ, но вместо да помогнат, те дори не пожелаха да ме изслушат, те го използваха като нарушение на техните условия и услуга и ми взеха джакпота от 5824,92 и затвориха акаунта ми, изживявайки ме самоубийствено, опитах се да им кажа, че не съм не правя няколко акаунта, че това е акаунт с два имейл адреса грешка, която направих, когато стартирах акаунта преди месеци, те ограничиха акаунта ми и дори не ми дадоха възможност да обясня. Това, което направиха с мен, е престъпление, така че нямам друг избор, освен да направя други акаунти, защото за мен това беше единственият начин да се свържа с тях, тези множество акаунти не бяха създадени преди 2 дни, така че мога да намеря помощ, но те ги изключват и няма да отговорят на нито един от моите масажи, моля, те могат да изключат всички останали акаунти, но нека запазя този с моите печалби, мога да предоставя доказателство и екранни снимки Имам няколко акаунта, направих тези акаунт 2 преди дни, за да се свържа с казино Brango и бях наказан за това.


Автоматичен превод:
MarleyScutt
преди 1 година

Здравейте.

Това звучи като прост проблем с лесно решение, но може да пропусна нещо важно, така че поправете ме, ако греша, моля.

Първо, как преминахте създаването на акаунт - как потвърдихте грешния имейл адрес? Според мен трябва да щракнете върху връзка за потвърждение, за да финализирате акаунта, нали?

И така, по някакъв начин акаунтът беше създаден успешно, след което разбрахте проблема - Какво направихте? Свързахте ли се с чат оператора или поддръжката, за да разрешите проблема, моля? Трябва да правите това всеки път, когато имате нужда от помощ.

Защото според мен вие сте стигнали до казиното след спечелването на печалбите.

Опитахте ли да създадете такъв имейл акаунт, за да не се налага да създавате друг? Искам да кажа, че създаването на нов акаунт винаги е рисковано 🙁.

Вярвам, че би било добре да подадете жалба - тази връзка ще ви предостави опцията . Обяснете ситуацията там и отговорете на въпросите ми, моля. Трябва да се разпространи малко в началото.

Екипът за оплаквания ще се погрижи за вас. Поне ще бъдете посъветвани.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Те вече са отнели всички бонуси в акаунта ми и е лудост, получавам имейл, в който се казва, че тук е безплатна игра, след което не работи.

Те не ви оценяват, след като спечелихте няколко пъти и аз играя тук екстремно повече от 18 месеца и те ме изоставиха от нищото и приключих с тях, стойте настрана, те лъжат и не оценяват играч повече от една година, така че си представете какво ще направят, за да навият нов играч с лъжи за статуса, за да го отнемат след това.

Чао екстремно казино и бранго те лъжат

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile

Това е толкова дребно, а също и просто пример за шегата, която те правят, депозирах чисти пари повече от месец и след това използвах добър тласък на промоцията и всъщност спечелих, а след това ми отнеха всички промоции

Стойте далеч от доброто обслужване на клиентите и нулевата оценка на играча

Автоматичен превод:
Portouefa1
преди 1 година

Всъщност си мислех, че те наистина са ви информирали за премахването на всички опции за бонуси от вашия акаунт, но това не е, което виждам на екранните снимки. Агентът по поддръжката каза само, че бонус кодът не е наличен. Не е ли възможно офертата вече да е изтекла?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина не харесвам казино Brango, мисля, че е манипулирано. Преди играех на безплатните завъртания и печелех пари през цялото време толкова много, че имах $1200 в сметката си, които те анулираха, защото можете да изтеглите само $50 и те анулираха останалите, които сте използвали безплатни завъртания. Така че започнах да играя само с парични депозити и играх може би $300, но не спечелих нищо. Не удря бонуси в нито една игра, която играя вече и просто изсмуква парите. Наистина в сравнение с начина, по който печелех от безплатни завъртания, тази система трябва да е манипулирана. Спестете парите си и не играйте тук.. Повече няма да играя

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
GolDj
преди 1 година

Вероятно за това сенчесто казино. Направих грешката да депозирам и спечелих и се опитах да изтегля, след като всички изисквания бяха изпълнени и всеки път, когато поискам теглене, те имат нова блокировка за мен. Те не обичат да дават пари и лъжат и мамят, за да го направят, за да не им се налага

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини